Мига залената крушка на ключа на фаровете
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
58 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- baholino
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 18.05.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535d
- Мечтае да кара: i3
- Детайли за колата: M-пакет
Re: Мига залената крушка на ключа на фаровете
sawion написа:здравейте колеги, и аз го имам тоя проблем от време на време, придружен със забиване на десния фар доло в дясно. Нищо не става с това инициализиране и имам чуството, че може нещо от механиката да не е в ред защото при местенето си издава дращещи звуци.
Някой колега случайно да има някой счупен фар или пък модул за управление, за да тествам няколко дни кое от двете не ми е в ред? Ще съм много благодарен!!!
Имаш два датчика(на предният мост и задният) за нивото на фаровете. Направи диагностика и виж дали не е от тях проблема. Имал съм такъв проблем с друга марка кола и се оказа от датчиците за нивото.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо
- mili4uk
- младши ентусиаст
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: Мига залената крушка на ключа на фаровете
Колеги, аз съм със същия проблем за светлините.
При диагностика ми изписва че няма връзка с ACL
Датчиците за ниво са ми ОК - проверени са.
Аз мисля че са 4 броя датчика - два отзад и два отпред (за отзад съм сигурен).
Проверих под жабката - имам AHL модул но при опит да вляза в него ми казва че го няма.
Да не би да е изгорял >? това ми остана като предположение и това ACL не знам какво е
При диагностика ми изписва че няма връзка с ACL
Датчиците за ниво са ми ОК - проверени са.
Аз мисля че са 4 броя датчика - два отзад и два отпред (за отзад съм сигурен).
Проверих под жабката - имам AHL модул но при опит да вляза в него ми казва че го няма.
Да не би да е изгорял >? това ми остана като предположение и това ACL не знам какво е
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- Светлин
- Потребител
- Мнения: 46
- Регистриран на: 31.05.2009
- Местоположение: не си е в къщи !
- Пол: Мъж
- Кара: 530d E61 '2004
- Мечтае да кара: М5 Е60
Re: Мига залената крушка на ключа на фаровете
Здравейте .Да не отварям нова тема .Имам същия проблем като при горния пост.Колата е Е61 530 '04 фаровете не завиват и зеления диод мига , има AHL модул под жабката при опит да вляза в него през ИНПА или ДИС ми казва че няма такъв.В лайт модула трупа грешка "E519 alive signal of ALC system is missing" .Смених AHL модула със такъв втора ръка кодирах го с SSS Progmana и пак същото. Ще съм благодарен ,ако някой се е сблъсквал с такъв проблем да сподели .
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Мига залената крушка на ключа на фаровете
Колега провери ли дали самите фарове са завиващи...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- Светлин
- Потребител
- Мнения: 46
- Регистриран на: 31.05.2009
- Местоположение: не си е в къщи !
- Пол: Мъж
- Кара: 530d E61 '2004
- Мечтае да кара: М5 Е60
Re: Мига залената крушка на ключа на фаровете
Завиващи са . Имат си надписите и отдолу имат и баласт и алц модул.
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Мига залената крушка на ключа на фаровете
По пътя на логиката тогава и като си преведа самата грешка, означава че липсва сигнал от модула на фара до AHL модула, провери кабелите да няма някой прекъснат или пък пробвай с други модули на фаровете...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- Trixster
- ентусиаст
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Мига залената крушка на ключа на фаровете
Колега, колата ти е 2004-та..., а модула който си имал и този който си сложил случайно да е произведен след сеп.2005-та ?
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- Светлин
- Потребител
- Мнения: 46
- Регистриран на: 31.05.2009
- Местоположение: не си е в къщи !
- Пол: Мъж
- Кара: 530d E61 '2004
- Мечтае да кара: М5 Е60
Re: Мига залената крушка на ключа на фаровете
Не колега AHL модула е едно към едно със стария по парт номер мисля че и годината съвпада. Ще проверя инсталацията. ЛМ модула има ли възможност да е проблем ?
- Trixster
- ентусиаст
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Мига залената крушка на ключа на фаровете
Има възможност да е от модула, както и ако модула е произведен след сеп.2005-та година управлението за завиването на фаровете се намира в самия модул и не се използва модула в жабката. Съответно трябва да се прекарат кабели от стрария модул до LM-a, за да има сигнал към управленията на фаровете.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Мига залената крушка на ключа на фаровете
Проверете и модулите на самите фарове, защото те също могат да бъдат причина...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Мига залената крушка на ключа на фаровете
Да вдигна малко темата. e519 alive signal of alc system is missing - и при мен. Левият фар беше забил в крайно лвяо положение, десният си беше центриран. Вчера го свалих и на ръка завъртях червяка в централно положение, но при включване фаровете не мърдат на никъде. Някой намери ли решение? Гледам, че в олх има модулите по 60-70 лева комплекта.
Re: Мига залената крушка на ключа на фаровете
при мене същата история лампичката мига немога да разбера точно какво се случва карам си така. Гледам в aliexpress има такива датчици за нивото на колата, тези които са монтирани на задният носач, за тях ли говориме или нещо друго.
Няма начин да няма начин
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Мига залената крушка на ключа на фаровете
При мен машинките които мерят вертикалния наклон са ок - гледах ги на диагностика. Става дума за едни модули от долната страна на фаровете, които отговарят за движението на фара по вертикала и хоризонтала.
PS: Понеже забелязвам ,че доста хора са им забили фаровете завъртяни на ляво/дясно ето как да ги насочите напред, че поне да не карате без фарове.
Сваляте фара (има клипче в тубата - малко надигате края със мигача нагоре и излиза (преди това трябва да махнете пластмасовата капачка зад дългата светлина)) при свален фар махате голямата капачка която крие късата светлина - там има баласт за ксенона, махате баласта - на него има стрелка на къде да го врътнете за да се свали. Като махнете баласта, под рефлектора на ксеноновата крушка се вижда една червячна ролка, която е в хоризонтално положение, точно зад баласта се пада - започвате да я въртите с пръст докато лупата не се завърти напред - върти се лесно, почти без усилие. Всъщност тази ролка се върти от моторче, което се управлява от модула за завиване на фаровете. Като сваляте фара и капачките му огледайте всички кабели вътре, от високите температури се опичат кабелите и започват да дават на късо.
PS: Понеже забелязвам ,че доста хора са им забили фаровете завъртяни на ляво/дясно ето как да ги насочите напред, че поне да не карате без фарове.
Сваляте фара (има клипче в тубата - малко надигате края със мигача нагоре и излиза (преди това трябва да махнете пластмасовата капачка зад дългата светлина)) при свален фар махате голямата капачка която крие късата светлина - там има баласт за ксенона, махате баласта - на него има стрелка на къде да го врътнете за да се свали. Като махнете баласта, под рефлектора на ксеноновата крушка се вижда една червячна ролка, която е в хоризонтално положение, точно зад баласта се пада - започвате да я въртите с пръст докато лупата не се завърти напред - върти се лесно, почти без усилие. Всъщност тази ролка се върти от моторче, което се управлява от модула за завиване на фаровете. Като сваляте фара и капачките му огледайте всички кабели вътре, от високите температури се опичат кабелите и започват да дават на късо.
58 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани