"High level battery discharge"
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- speedfreak
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320d
Re: "High level battery discharge"
Съжалявам, че се забавих толкова с отгора, но проблема е решен. Проблема го диагностицираха след скандал и сигурно предишни 7-8 посещения в плевенското представителство на БМВ, като преди това се смениха всевъзможни части(от акумулатори, през минусуви кабели, та накрая стигнахме до демпферна шайба...). Тапата за оптиката ми я даде семеен приятел, като дори не ми пойска пари за нея, така че би трябвало да е много евтина, но нямам представа от къде я е взел. Струва си да пробваш с нея дали грешката е във въпросният модул.
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: "High level battery discharge"
Аз си деактивирах блутуута от менюто и вече го нямам този проблем!!!
- goldolars
- Потребител
- Мнения: 24
- Регистриран на: 12.04.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525d xdrive
- Мечтае да кара: M
Re: "High level battery discharge"
Здравейте колеги,
Април месец си купух е60 525д, малко по-късно да кажем началото на Юли месец започнах да имам проблем с тоците започна с липсата на "welcome lights" (ейнджълите и стоповете които светват при отключване), по-късно започна да ми губи дата, час, с това ми излезна вече и въпросния чек! Да уточня че колата не се кара редовно и дори уикенда се карана кратки разстояния и всеки път едно и също губене на час и дата плюс цялото инфо от борда за светлините да не говорим а в моментите когато е карана по-дълго проблема изчезва!
В крайна сметка когата влезна в сервиза и пуснаха няколко пъти диадностика докато заспи за да видят дали има загуба на ток в състояние на покой се оказа че си заспива на време и консумацията на ток е в нормите! Така се стигна до заключението че проблемът е в акумулатора този който махнах беше Варта 95 ампера а се оказа че трябва да е АГМ акумулатор и си взех такъв пак Варта пак 95 ампера но АГМ защото само АГМ ккумулатора може да поддържа високата кансумация!
Така че това беше моето решение на проблема малко по-скъпи са но явно това се изисква така че препоръчвам и това да проверявате при излизането на този чек!
Поздрави от мен и успех!
Април месец си купух е60 525д, малко по-късно да кажем началото на Юли месец започнах да имам проблем с тоците започна с липсата на "welcome lights" (ейнджълите и стоповете които светват при отключване), по-късно започна да ми губи дата, час, с това ми излезна вече и въпросния чек! Да уточня че колата не се кара редовно и дори уикенда се карана кратки разстояния и всеки път едно и също губене на час и дата плюс цялото инфо от борда за светлините да не говорим а в моментите когато е карана по-дълго проблема изчезва!
В крайна сметка когата влезна в сервиза и пуснаха няколко пъти диадностика докато заспи за да видят дали има загуба на ток в състояние на покой се оказа че си заспива на време и консумацията на ток е в нормите! Така се стигна до заключението че проблемът е в акумулатора този който махнах беше Варта 95 ампера а се оказа че трябва да е АГМ акумулатор и си взех такъв пак Варта пак 95 ампера но АГМ защото само АГМ ккумулатора може да поддържа високата кансумация!
Така че това беше моето решение на проблема малко по-скъпи са но явно това се изисква така че препоръчвам и това да проверявате при излизането на този чек!
Поздрави от мен и успех!
BMW E60 525xDrive 197HP 2007 LCI
BMW E87 120D 163HP 2005
[Oo=[][]=oO] BMW
OO==\°/==OO Alfa Romeo
BMW E87 120D 163HP 2005
[Oo=[][]=oO] BMW
OO==\°/==OO Alfa Romeo
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани