Shell V-Power racing vs. OMV Super 100

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1859
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100

Мнение от Top Gun Maverick » 07 Фев 2013, 22:54

martin_g60 написа:да се обзаложим ли че Шел в Германия и Шел в БГ НЯМАТ НИЩО.
Зареждал съм V POWER 102 в Германия тук никога няма да го има.
Така че контрола е много относително нещо

Безспорно. И наистина нямат нищо. Ви-пауъра на Шела тук го карат от Гърция, а този в Германия няма как също да е каран от там. :mhihi: Но и най-силния им бензин тук се води 99+, а там както ти казваш 102. Та нормално да има разлика. То има и в цената де - там е по-скъпо като цяло всяко гориво. То допреди 10-на години в България викахме на нафтата от западна Европа "бяла нафта". :mhihi: Това чак докато нашата тук не доби някакъв по-нормален вид. Иначе предполагам повечето я помните, че по-скоро наподобяваше моторно масло(използвано от дизелов автомобил поне 10 000км.), отколкото цвета на сегашната нафта.
Аз друго имах предвид, че не е както до преди 10-на години - отиваш на бензиностанция Х и се чудиш от 20-те литра дали ще ти сложат повече от 16-17 и колко от тях ще са вода, а нафтата колко % ще съдържа газьол. Просто сега има КОНТРОЛ. Всеки вид гориво трябва да има определени качества и определени допустими отклонения. Това исках да кажа. Определено има разлика между горивото на Шел 95 и ви-пауър Рейсинга и тя е повече от осезаема. Който твърди обратното, значи или никога не е сипвал от двете та да види разликата, или поради някаква странна причина не е успял да я долови.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100

Мнение от choio » 08 Фев 2013, 21:37

BMWPOWERRR_ACM написа:
martin_g60 написа:да се обзаложим ли че Шел в Германия и Шел в БГ НЯМАТ НИЩО.
Зареждал съм V POWER 102 в Германия тук никога няма да го има.
Така че контрола е много относително нещо

Безспорно. И наистина нямат нищо. Ви-пауъра на Шела тук го карат от Гърция, а този в Германия няма как също да е каран от там. :mhihi: Но и най-силния им бензин тук се води 99+, а там както ти казваш 102. Та нормално да има разлика. То има и в цената де - там е по-скъпо като цяло всяко гориво. То допреди 10-на години в България викахме на нафтата от западна Европа "бяла нафта". :mhihi: Това чак докато нашата тук не доби някакъв по-нормален вид. Иначе предполагам повечето я помните, че по-скоро наподобяваше моторно масло(използвано от дизелов автомобил поне 10 000км.), отколкото цвета на сегашната нафта.
Аз друго имах предвид, че не е както до преди 10-на години - отиваш на бензиностанция Х и се чудиш от 20-те литра дали ще ти сложат повече от 16-17 и колко от тях ще са вода, а нафтата колко % ще съдържа газьол. Просто сега има КОНТРОЛ. Всеки вид гориво трябва да има определени качества и определени допустими отклонения. Това исках да кажа. Определено има разлика между горивото на Шел 95 и ви-пауър Рейсинга и тя е повече от осезаема. Който твърди обратното, значи или никога не е сипвал от двете та да види разликата, или поради някаква странна причина не е успял да я долови.

:yes:

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1859
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100

Мнение от Top Gun Maverick » 17 Мар 2013, 15:05

Та малко се забавих с информацията за 100-те октана на ОМВ, но поне е сигурна. Преди наистина са го карали от Австрия, но идвало значително по-скъпо. Сега имат завод в Румъния и го внасят(специално този бензин, за други не съм питал)от северната ни съседка. Това за да било по-евтино. Излиза по-евтин от Екто 98 спорт на Лукойл(дори с 10-те стотинки отстъпка ако ползвате карта на Лукойл)и значително по-евтин от този на Шел. Имам един познати, които измериха на октановите числа на тези бензина(в Казанлък)и най-високо си е било на Шел.
Специално за този бензин на ОМВ засега оплаквания тука не съм чул.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 14.03.2012
Пол: Мъж
Кара: гумите да свирят
Мечтае да кара: и да пушат

Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100

Мнение от Bobo_0833 » 25 Мар 2013, 10:29

ОМВ с двете ръце...

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100

Мнение от OPASNO LUD » 26 Мар 2013, 16:29

Имам кола турбо с директно впръскване и се усеща много бензина.Най-добър е Рейсинга безспорно,но ОМВ 100 е най-добрия вариант за кола,на която и дават 95/98 и няма смисъл от 95

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 527
Регистриран на: 19.04.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 545i
Детайли за колата: E 60

Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100

Мнение от bmw545i » 23 Апр 2013, 23:12

Колега,

Определено OMV Maxx Motion 100 - карат го директно от рафинерията на OMV до Виена. Всики други бензини се купуват на едро от Лукойл.

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1859
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100

Мнение от Top Gun Maverick » 24 Апр 2013, 7:51

Грешиш, ОМВ е от Румъния, а Шел от Гърция. :yes:
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 15.01.2011
Пол: Мъж
Кара: 745Li

Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100

Мнение от Atanas328 » 26 Сеп 2013, 12:40

Аз работех 5-6 месеца на Еко.Горивата ги карат от Гърция и като цяло хората бяха много доволни,незнам защо са ви такива отзивите.Най-вече от дизела економи имаше добри впечатления ,че наистина правил икономия ,а 100 октановия също беше много хвален.Зареждаха от него много редовни клиенти на супер коли -субарута,нисан гт-р,м пауари,зареждаше и шофъор на някое шефче,идваше всеки ден с едно от 3те му амгта.ГЛ 5.5,Ц 63 АМГ И спортното купе амг 6.3 незнам как се казва точно.Пълнеше ги догоре 100 октана през ден ,едва ли е слаб бензина ,явно са били доволни.Единствено газта имаше оплаквания ,че е слаба.Аз също съм сипвал 100 октанов и има доста разлика.Иначе 95 най-много изминавам с тоя на омв,а на шел от най-скъпия 3лв. сипах вчера и също е адски добър.

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 20.04.2010
Кара: '04 Е61 530d

Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100

Мнение от ge6a86 » 26 Сеп 2013, 19:45

ronaldomanekena написа:Аз работех 5-6 месеца на Еко.Горивата ги карат от Гърция и като цяло хората бяха много доволни,незнам защо са ви такива отзивите.Най-вече от дизела економи имаше добри впечатления ,че наистина правил икономия ...

Писах в другата тема за нафтата и тук ще го напиша . Точно от този дизел економи колата спря да върви . Не съм следил за икономия , но почнах и аз да се чудя( както един колега по-горе е написал) дали колата не е в ред . На всяка бензинонстанция на която съм зареждал , съм слагал обикновен дизел , но за първи път колата стана толкова тромава .... колата не ускоряваше , а сякаш се мъчеше да ускорява.
Имайте едно на ум , ако зареждате дизел ЕКОноми. Иначе на баничарката слагам газ от Еко и е добре , доволен съм.
Съжалявам за оффа (темата е за бензин) .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10445
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100

Мнение от Leon » 27 Сеп 2013, 8:24

Да, темата е за бензин и моля, нека си остане за бензин!
Шел добавиха Нитро към името на В-пауър, някой знае ли дали е свързано с някаква промяна в самото гориво или е само маркетинг? Нитро 95 заредих на 2.76лв., минал съм само 100-на км. с него и нямам реално впечатление, ще го тествам на дълъг път и ще пиша. Иначе 100 октана съм зареждал 2 пъти на ОМВ и разлика не усетих, освен в портфейла, а Е36-та ми беше супер чувствителна към бензина и веднага разбирах дали й харесва или не. Сегашната има повече коне и е доста обезшумена, та разликата в бензина се усеща по-трудно, но пак е фрапираща понякога. Както и друг път съм писал, на Еко всички бензини са с добро качество, но повечето им бензиностанции удрят здраво в количеството (особено събота и неделя). И все пак, качеството на бензина зависи предимно от конкретния обект, а не толкова от фирмата и марката. Например при последното ми пътуване до Кърджали, освен че си смазах предните амортисьори на един "чуден" път, ми наляха такъв бензин на Ромпетрол, че едва се прибрах до София...
Never mistake motion for action...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 15.01.2011
Пол: Мъж
Кара: 745Li

Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100

Мнение от Atanas328 » 28 Сеп 2013, 1:05

Leon написа:Да, темата е за бензин и моля, нека си остане за бензин!
Шел добавиха Нитро към името на В-пауър, някой знае ли дали е свързано с някаква промяна в самото гориво или е само маркетинг? Нитро 95 заредих на 2.76лв., минал съм само 100-на км. с него и нямам реално впечатление, ще го тествам на дълъг път и ще пиша. Иначе 100 октана съм зареждал 2 пъти на ОМВ и разлика не усетих, освен в портфейла, а Е36-та ми беше супер чувствителна към бензина и веднага разбирах дали й харесва или не. Сегашната има повече коне и е доста обезшумена, та разликата в бензина се усеща по-трудно, но пак е фрапираща понякога. Както и друг път съм писал, на Еко всички бензини са с добро качество, но повечето им бензиностанции удрят здраво в количеството (особено събота и неделя). И все пак, качеството на бензина зависи предимно от конкретния обект, а не толкова от фирмата и марката. Например при последното ми пътуване до Кърджали, освен че си смазах предните амортисьори на един "чуден" път, ми наляха такъв бензин на Ромпетрол, че едва се прибрах до София...



Този на шела най-новия дето е 2.99 в момента с многото имена не мога да го запомня точно : нитро + 100 расинг ако не се лъжа,мнението ми от 2 сипвания по 20 литра е ,че е много качествен и доста отпушва колата,но се свиква.Иначе първия път като го сипах още с тръгването се усети как колата гълта от новия бензин и буквално се изтреля.2.8 БЕНЗИН е .А за изминато разстояние,може и да има някакво подобрение сигурно около 5-10 км на 100 ,но не съм наблюдавал .
за дизела на предишния колега искам само да отговоря последно.Може и да не е от дизела този проблем.Все пак само 1 път си зареждал,неможеш да съдиш от едно сипване.Пробвай пак,ще останеш наистина доволен ,ако отново има проблем ще си върна думите назад.Просто за половин година там е имало сякакви оплаквания,но от дизела всички са били доволни и са споделяли,без да ги питам.А и лятото ми се наложи да ходя надълго с един дизел ,сипах от Еко догоре и всичко си беше ок.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10445
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100

Мнение от Leon » 29 Сеп 2013, 18:08

Leon написа:Нитро 95 заредих на 2.76лв., минал съм само 100-на км. с него и нямам реално впечатление, ще го тествам на дълъг път и ще пиша. Иначе 100 октана съм зареждал 2 пъти на ОМВ и разлика не усетих, освен в портфейла, а Е36-та ми беше супер чувствителна към бензина и веднага разбирах дали й харесва или не.

Провокиран от тази тема, направих експеримент. С въпросния Нитро 95 карах 150 км в София, после тръгнах да пътувам - Серес, Сандански, обикаляне и т.н. - общо 560 км. Като свърши, заредих догоре ОМВ Макс моушън 100 за 2.77лв. литър и минах малко под 200 км. Пътуването е 4 човека с 2 средно-големи куфара. Засичал съм разход по борд в отсечката София - Сандански и Сандански - София, за да не се изкривява измерването. Резултатът е следният:
С 95 Нитро, след около 50 км. извънградско, колата "олекна" - ускорява с малко подаване на газ, чувства се сравнително пъргава (и в по-добра кондиция съм я усещал), скорост от 150-180 км/ч се поддържа без усилие (по принцип там колата се усеща силна и ги поддържа леко), разходът София - Серес беше 8.1/100 по борд (доста верен е). Но този бензин свърши.
Скоро след зареждането на Макс моушън 100, педалът на газта "натежа", налагаше се да го натискам повече, за да поддържам скорост, изпреварванията ставаха със задължителен кик-даун, респонсът на колата осезаемо се влоши. Леките изкачвания по магистрала Люлин избутваха стрелката на разходомера доста вдясно, а двигателят сякаш се задушаваше (това в сравнение с 95 Нитро, не че е бил толкова зле). Поддържането на горната скорост костваше повече усилия на двигателя, по субективно възприятие. Средният разход беше 8.7/100, по същия маршрут. Добрата новина е, че в задръстванията в София ще свърши бързо.

Моля, горното да не се приема като някаква експертна оценка, ползването или неползването на някакъв бензин е личен избор! Аз лично приключих с ОМВ 100. Изводът ми е, че или този бензин го кръщават там, където заредих, или просто 100-те октана не харесаха на двигателя. Този автомобил не го бях карал досега с такъв бензин, така че тестът е доста показателен за мен. Писал съм и друг път, че най-вероятно в България "хубавите" бензини са просто неразреден или малко разреден обикновен 95, а обикновения 95 е с поне 1/3 вода или друг боклук. Отново, мое лично, субективно мнение, което не е подкрепено с някаква външна информация. Факт е, че като заредя най-обикновен бензин в Гърция или Италия, старата ми кола се държеше осезаемо по-добре отколкото с хубавите тукашни. Изводи всеки прави сам.
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100

Мнение от Emooo » 29 Сеп 2013, 18:15

Leon-не, кажи какво караш, че тези цифри без тази информация нищо не означават.
Tool - Fear Inoculum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10445
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100

Мнение от Leon » 30 Сеп 2013, 7:53

Не мисля, че това е чак толкова важно за теста на горивото, но двигателят е N52NB30, автоматик.
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100

Мнение от xerial » 02 Окт 2013, 10:44

Аз на мотора изпробвах всички по-октанови горива и най-доволен съм от Шел Впауър както и на Еко 100. Макс100 на ОМВ все едно няма разлика...

С Впауъра се развърта доста по-добре и дърпа ,обаче ми се струва че харчи повече :mhihi: :mhihi: ,което няма логика ама... :mhihi:

От Маднес също тестват с Еко100 и според тях бил най-добрия :roll:
Изображение Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook