Shell V-Power racing vs. OMV Super 100
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
48 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- devil_vas
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 161
- Регистриран на: 1.01.2007
- Местоположение: Стм РВ BG
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330Cd и понякога RS6 1000hp
Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100
Еко 100 е най-адекватния бензин, който не ни дава детонации при тестове на колите, на диното. с него колите си поемат аванса и се получава това, което искаме.
другите високооктанови бензини не са това, което очакваме като резултат и избягваме да ги ползваме !
Васил Койчев
Madness Motorsport
другите високооктанови бензини не са това, което очакваме като резултат и избягваме да ги ползваме !
Васил Койчев
Madness Motorsport
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100
И аз да споделя мноого добри впечатления от Шел 100. Усеща се как автомобила изтегля плавно и с повече тяга дори на висока предавка.
Ще си допълня мнението и с впечатление от Еко 100. Щом реално е проверен на дино поне в Плд. Само ако може да се посочи от кой обект на Еко е тестван и се ползва? Или може да се има доверие на която и да е бензиностанция от веригата?
________________________________________________
След доста време каране с 100ците ... само при Еко и Шел имам реално разлика в разхода и съвсем пренебрежимо в поведението ... но в разхода понякога е доста разликата , почти 10км повече на 100км при Еко100 ... само от ОМВ 100 съм недоволен, но в момента имало нова формула, не съм го пробвал.
Та Еко и Шел си струват според мен
Ще си допълня мнението и с впечатление от Еко 100. Щом реално е проверен на дино поне в Плд. Само ако може да се посочи от кой обект на Еко е тестван и се ползва? Или може да се има доверие на която и да е бензиностанция от веригата?
________________________________________________
След доста време каране с 100ците ... само при Еко и Шел имам реално разлика в разхода и съвсем пренебрежимо в поведението ... но в разхода понякога е доста разликата , почти 10км повече на 100км при Еко100 ... само от ОМВ 100 съм недоволен, но в момента имало нова формула, не съм го пробвал.
Та Еко и Шел си струват според мен
Последна промяна host на 28 Май 2017, 22:28, променена общо 1 път
- vatdim
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 1.04.2014
- Пол: Мъж
- Кара: без спирачки
- Мечтае да кара: BMW E34 M5
Re: Shell V-Power racing vs. OMV Super 100
Извинявам се, че повдигам стара тема, но ми излезе в чичо Гугъл, докато търсех, и реших направо да пиша тук:
Отскоро имам Е34 525i (VANOS). Освен в Германия, Австрия, Унгария и Сърбия, съм го зареждал и в България в Шел (само 95). Никакви проблеми за над 2000 км.
Миналата седмица слушах колко е зле 95 в България, как може да унищожи двигатели и т.н., прехвалиха ми MaxxMotion 100 на OMV. Отивам на бензиностанцията на бул. България, зареждам го, карам си, свършвам си някаква работа и забравям. Нямах възможност през последната седмица да се разхождам с колата, особено както беше лошо времето. Днес сутринта (беше около 15 градуса външната температура, като други пъти съм палил и при по-ниска температура) тръгвам да паля - запали, но такива детонации / тресене не бях виждал! В първия момент си мисля, край, отиде си колата, но след 20-ина секунди се оправи и имаше нормално поведение и ускорение през остатъка от деня (включително няколко други паления). Та, не знам дали е от бензина, не знам дали е от нещо друго (защото всичко останало не е променяно, а и други пъти се е случвало да не карам 5-6 дни колата), но сега като четох как колеги и преди са се оплаквали от детонации след зареждане с OMV 100, почвам да клоня към първото заключение... Какво мислите? Има ли смисъл да заредя V-Power и да направя сравнение?
Отскоро имам Е34 525i (VANOS). Освен в Германия, Австрия, Унгария и Сърбия, съм го зареждал и в България в Шел (само 95). Никакви проблеми за над 2000 км.
Миналата седмица слушах колко е зле 95 в България, как може да унищожи двигатели и т.н., прехвалиха ми MaxxMotion 100 на OMV. Отивам на бензиностанцията на бул. България, зареждам го, карам си, свършвам си някаква работа и забравям. Нямах възможност през последната седмица да се разхождам с колата, особено както беше лошо времето. Днес сутринта (беше около 15 градуса външната температура, като други пъти съм палил и при по-ниска температура) тръгвам да паля - запали, но такива детонации / тресене не бях виждал! В първия момент си мисля, край, отиде си колата, но след 20-ина секунди се оправи и имаше нормално поведение и ускорение през остатъка от деня (включително няколко други паления). Та, не знам дали е от бензина, не знам дали е от нещо друго (защото всичко останало не е променяно, а и други пъти се е случвало да не карам 5-6 дни колата), но сега като четох как колеги и преди са се оплаквали от детонации след зареждане с OMV 100, почвам да клоня към първото заключение... Какво мислите? Има ли смисъл да заредя V-Power и да направя сравнение?
48 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани