DIY: Смяна реле на алтернатора
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- sawion
- младши ентусиаст
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: DIY: Смяна реле на алтернатора
И на моята кошница дойде време за реле след 9 години таралянкане (колата е на 250к вече, така че явно горе-долу толкова издържат). Проявяваше се само когато престои и на сутринта са минусови температурите (зареждаше с 11,8-12в и по таблото светваха всякъкви лампи). Лятото не е имала ядове. Сега цената с отстъпка на релето е 85лв за оригинално и около 2 часа за работа, и то заради това че съм с активен волан и достъпа е малко кофти. След смяна зареждането е 15в в началото и пада до 14 като загрее колата.
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
- Мнения: 451
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60, ръчка, 530d, 2004г.
Re: DIY: Смяна реле на алтернатора
sawion написа:И на моята кошница дойде време за реле след 9 години таралянкане (колата е на 250к вече, така че явно горе-долу толкова издържат). Проявяваше се само когато престои и на сутринта са минусови температурите (зареждаше с 11,8-12в и по таблото светваха всякъкви лампи). Лятото не е имала ядове. Сега цената с отстъпка на релето е 85лв за оригинално и около 2 часа за работа, и то заради това че съм с активен волан и достъпа е малко кофти. След смяна зареждането е 15в в началото и пада до 14 като загрее колата.
С километрите ме успокои и то много. Това реле го сменях на около 320-330 000 км. Свалих оригиналното и това значи, че колата е била на реални километри. Първият път се опитах да рециклирам старото, но не се получи. После се смени с оригинално от БМВ дилър, чиято цена в момента на реле регулатора е ед.цена (с ДДС) : 315.94 лв. За мен, всяко едно реле извън магазина на дилъра с надпис на него VALEO, е компромис.
П.П.Преди години, оригиналното от дилъра бе на по-ниска цена.
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: DIY: Смяна реле на алтернатора
d.georgiev написа:По повод зачестилите проблеми с релето на алтернатора, прилагам малък DIY по подмяната му...
Колега можеш ли да възстановиш снимките от първия пост, ще бъдат полезни за доста хора, или ако случайно някой друг ги има може да ги постне.
- nowayout
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: southampton UK
- Пол: Мъж
- Кара: м42, 530d e60 '06
- Мечтае да кара: s85b50
- Детайли за колата: e60 530d M57D30T2
Re: DIY: Смяна реле на алтернатора
bokouser написа:d.georgiev написа:По повод зачестилите проблеми с релето на алтернатора, прилагам малък DIY по подмяната му...
Колега можеш ли да възстановиш снимките от първия пост, ще бъдат полезни за доста хора, или ако случайно някой друг ги има може да ги постне.
и аз съм за снимките ще помогнат много
Bayerische Motoren Werke ..
- d.georgiev
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 12.08.2009
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60
Re: DIY: Смяна реле на алтернатора
Снимките са добавени в първият пост
- Ilko_tornado
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 17.01.2019
- Пол: Мъж
Re: DIY: Смяна реле на алтернатора
Здравейте колеги
Имам следния проблемс моята баварка
Е60 520d 2006
Значе по време на шофиране таблото светва като коледна елха появяват се все възможни грешки и едно на зъбено колело в червено и тогава даже не сменя скоростите смених регулатора на динамото но нищо не се промени моля за малко помощ благодаря предварително
Имам следния проблемс моята баварка
Е60 520d 2006
Значе по време на шофиране таблото светва като коледна елха появяват се все възможни грешки и едно на зъбено колело в червено и тогава даже не сменя скоростите смених регулатора на динамото но нищо не се промени моля за малко помощ благодаря предварително
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10422
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: DIY: Смяна реле на алтернатора
По-скоро търси проблема в скоростите, едва ли е електрически Има доста писано по въпроса.
Never mistake motion for action...
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: DIY: Смяна реле на алтернатора
Колеги, някой който е с реле Валео закупено НЕ от официален дилър имал ли е проблеми. За последните 2 месеца 2-3 пъти при палене сутрин не започва да зарежда и се налага да изгася и пак да запаля. Явно е дошло време за смяна, но забелязах из фейс групите, че алтернативното валео прави проблеми при някой хора. Има ли отзиви тука?
- Ilko_tornado
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 17.01.2019
- Пол: Мъж
Re: DIY: Смяна реле на алтернатора
Здравейте колеги и благодаря за вашите мнения
Значи когато искарам ключа изчаквам няколко минути и всички грешки изчезват като покарам малко и се почва
1.DBC EN PANNE
2.Assistance du demarage inactive
И оште други и на края светва червеното назъбено колело което не позволява смяната на скорости и да кажа че е автомат и пак вадя ключа и всичко се маха
Значи когато искарам ключа изчаквам няколко минути и всички грешки изчезват като покарам малко и се почва
1.DBC EN PANNE
2.Assistance du demarage inactive
И оште други и на края светва червеното назъбено колело което не позволява смяната на скорости и да кажа че е автомат и пак вадя ключа и всичко се маха
- Ilko_tornado
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 17.01.2019
- Пол: Мъж
Re: DIY: Смяна реле на алтернатора
Значи днес я поставих на компютара и даваше следните грешки
1.P0032
2.P0500
Ако някой е имал подобен проблем моля да го сподели бчагодаря
1.P0032
2.P0500
Ако някой е имал подобен проблем моля да го сподели бчагодаря
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: DIY: Смяна реле на алтернатора
Подгряване на ламбда сонда и спийд сензор... по-добре я закачи на читава диагностика.. ISTA например.
Re: DIY: Смяна реле на алтернатора
Ако е релето трябва ли да записва грешка или не е задължително,че и аз съм в някакви филми
Е-Шеесеее и1,тройка дизел=235 hp
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: DIY: Смяна реле на алтернатора
Не е задължително.. гледайте живи данни.
Re: DIY: Смяна реле на алтернатора
Живите данни са през диагностиката излиза 14.6-14.7,на мултицет закачен по същото време показва 14.1,имам проблем първо с блутутът не работеше,след това на следващият ден нямаше проблем.След него изключи навигацията,като звук си имаше просто заби на начален екран,на следващото палене сутринта се беше оправила.Сега в моментът не работи дистроника и клаксонът .Пре компютърът излиза като грешка само дистроника,след като се занули си работи без проблем.Таблото не свети от грешки,питането ми е дали е акумулаторът или релето?
Е-Шеесеее и1,тройка дизел=235 hp
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани