Парно е60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
74 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Парно е60
Herdim написа:Не , въпросната функция се използва при загасен двигател в рамките на около 15 минути. Необходимо е двигателят да е достигнал работна температура преди това и да имаш зареден акумулатор. Би трябвало да ти свети лампичката, когато тези условия са изпълнени... можеш да го използваш когато слизаш за малко от колата за кафе, цигари, до банкомат и т.н
ясно, благодаря
- sandini
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2004 530i, 6MT
- Мечтае да кара: all M cars
Re: Парно е60
bvv1 написа:И скритото меню не ми се получава и там не мога да вида колко ми загрява,не ми приема кода, чак го сметах 10 пъти все едно съм бързо изоставащ - ако има нула в тез 6те на шасито смята ли се по различно или все едно са 5?
Едит:
Въпросните 6 би трябвало да са 5!!!
Последна промяна sandini на 10 Яну 2013, 14:11, променена общо 1 път
Продавам:
18" Джанти за Е46 и Е85 - viewtopic.php?f=132&t=293507
18" Джанти за Е46 и Е85 - viewtopic.php?f=132&t=293507
- toni
- младши ентусиаст
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Парно е60
Последните 5 цифри на ВИН-а се смятат
- bvv1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 232
- Регистриран на: 27.10.2009
- Местоположение: в гащите си
- Пол: Мъж
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: слон
Re: Парно е60
След като я закачиха се оказа че неква водна помпа която върти водата на печката се е споминала,намира се непосредствено след пе4ката и струва около 550лв.=ЧЕСТИТО НА ПЕЧЕЛИВШИТЕ!А между другото работната температура на термостатите е 87-90градуса което незнам нормално ли е или не?
Преди да полетиш-трябва да се научиш да ходиш!
- vgza
- младши ентусиаст
- Мнения: 405
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: A7
Re: Парно е60
bvv1 написа:След като я закачиха се оказа че неква водна помпа която върти водата на печката се е споминала,намира се непосредствено след пе4ката и струва около 550лв.=ЧЕСТИТО НА ПЕЧЕЛИВШИТЕ!А между другото работната температура на термостатите е 87-90градуса което незнам нормално ли е или не?
Малкия отваря на 70, големия на 88
- petio
- младши ентусиаст
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
Re: Парно е60
Честно да ви кажа като гледам ф-то на малкия термостат в сравнение с маркучите към радиатора или парното не ми се вярва да има отношение към температурата на двигателя. По скоро има функция към разхода на гориво като не грее ЕГР-а или причинява налепи по него, или нещо такова. Не работи добре клапана. Но да стине колата от него?! Не ми се вярва. Презумпцията е, че като е заминал големия вероятността да замине и малкия е 90%. Пък и без това се поизточва антифриза и не е скъп термостата, за да правим икономии.
- kostadinovj
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 57
- Регистриран на: 29.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Е 60 520 D - 2006
- Мечтае да кара: 5 GT
Re: Парно е60
bmwss написа:нямам печка и съм без подгряване на седалките и на всичкото отгоре колата стои отвън (няма да казвам колко критични са паржите 5 мин докато стоя на кожата) но иначе сутрин чакам поне 5 мин. да поработи колата, и след около 1,2 км почва да се усеща топлия въздух
Станахме двама!
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Парно е60
Искам да разкажа за моя проблем с парното и мисля, че точно тази тема е подходящата. Колеги не вярвайте на статистиките на българските оторизирани сервизи, защото може лошо да ви подведат.
Така след дълго ходене по мъките проблема най накрая се реши. Смених няколко сервиза до като се стигне до щастлив край. Та ето накратко какво стана. Купих колата и парното в краката духаше студено. На средните и горните духалки духаше топло, но не точно както си трябва. Помислих си, че е заминало радиаторчето, но след преглед и диагностики в оторизирани сервизи (няма да споменавам, имена, защото ще стане кофти за някои, които рекламират във форума) ми казаха, че да се запуши радиаторчето е невъзможно и е някъде другаде проблема. Казаха, че най вероятно е нещо от клапите в самото парно и трябва да се отвори и да се види. Също така преди това се проверяваха клапаните на парното, маркучи и т.н. Само пари давам насам натам и никой не казва нищо конкретно. След четене на доста допълнителна литература и чужди форуми стигнах до извода, че няма какво друго да е освен радиаторчето на парното. Тук трябва да благодаря на колегата OCI, който заедно с един негов колега разглобиха цялото табло и т.н. до въпросното радиаторче. Като сигнаха до радиаторчето запалиха колата и следяхме как ще грее. Беше точно така както очаквах - грееше само в средата, а отстрани студено. Въздуховодите за краката се намираха точно там - отстрани на радиаторчето.Смениха радиаторчето с ново и запалихме.Започна да грее навсякъде. Направихме малка грешка, че не го изчакахме да загрее хубаво. Сглоби се всичко и пробвахме. Тук искам да вметна, че цялата смяна на радиаторчето отне около 5-6 часа при положение, че в специализиран сервиз ми казаха, че трябвало за тази процедура 10-12 дни. Пробвахме колата като вече бях сигурен, че проблема е решен ама НЕ . Сега духаше от всякъде еднаква температура обаче като се пусне вентилатора на по високи обороти и въздуха изстиваше. Просто не достигаше дебит или не знам какво още . На другия ден отидох в един сервиз при едни познати, и почнахме да разглабяме всичко по двигателя, което е свързано с охлаждащата система на автомобила - помпа, маркучи, радиатор и нищо - всичко си е ОК. На края единия майстор казва дай да видиме последно и клапаните за радиаторчето. Само да вметна, че преди това тези клапани бяха сваляни и беше казано, че са ОК. Интересното беше, че всеки път като ги проверя през Инпата ми бяха отворени се на 50%.Свалихме клапите и ги закачихме на буксата. С Инпата ми ги активирах в различни проценти. Повече от 50 % не се отваряха.Сложихме обикновен тройник вместо клапаните и запалихме. Никога в тази кола до сега не беше духало толкова топло от всякъде. Та в крайна сметка се оказа проблема в клапите и радиаторчето. След сумати майстори и сервизи проблема се реши от OCI и едно квартално сервизче, в което дори нямат инпа, но имат акъл в главата.
Така след дълго ходене по мъките проблема най накрая се реши. Смених няколко сервиза до като се стигне до щастлив край. Та ето накратко какво стана. Купих колата и парното в краката духаше студено. На средните и горните духалки духаше топло, но не точно както си трябва. Помислих си, че е заминало радиаторчето, но след преглед и диагностики в оторизирани сервизи (няма да споменавам, имена, защото ще стане кофти за някои, които рекламират във форума) ми казаха, че да се запуши радиаторчето е невъзможно и е някъде другаде проблема. Казаха, че най вероятно е нещо от клапите в самото парно и трябва да се отвори и да се види. Също така преди това се проверяваха клапаните на парното, маркучи и т.н. Само пари давам насам натам и никой не казва нищо конкретно. След четене на доста допълнителна литература и чужди форуми стигнах до извода, че няма какво друго да е освен радиаторчето на парното. Тук трябва да благодаря на колегата OCI, който заедно с един негов колега разглобиха цялото табло и т.н. до въпросното радиаторче. Като сигнаха до радиаторчето запалиха колата и следяхме как ще грее. Беше точно така както очаквах - грееше само в средата, а отстрани студено. Въздуховодите за краката се намираха точно там - отстрани на радиаторчето.Смениха радиаторчето с ново и запалихме.Започна да грее навсякъде. Направихме малка грешка, че не го изчакахме да загрее хубаво. Сглоби се всичко и пробвахме. Тук искам да вметна, че цялата смяна на радиаторчето отне около 5-6 часа при положение, че в специализиран сервиз ми казаха, че трябвало за тази процедура 10-12 дни. Пробвахме колата като вече бях сигурен, че проблема е решен ама НЕ . Сега духаше от всякъде еднаква температура обаче като се пусне вентилатора на по високи обороти и въздуха изстиваше. Просто не достигаше дебит или не знам какво още . На другия ден отидох в един сервиз при едни познати, и почнахме да разглабяме всичко по двигателя, което е свързано с охлаждащата система на автомобила - помпа, маркучи, радиатор и нищо - всичко си е ОК. На края единия майстор казва дай да видиме последно и клапаните за радиаторчето. Само да вметна, че преди това тези клапани бяха сваляни и беше казано, че са ОК. Интересното беше, че всеки път като ги проверя през Инпата ми бяха отворени се на 50%.Свалихме клапите и ги закачихме на буксата. С Инпата ми ги активирах в различни проценти. Повече от 50 % не се отваряха.Сложихме обикновен тройник вместо клапаните и запалихме. Никога в тази кола до сега не беше духало толкова топло от всякъде. Та в крайна сметка се оказа проблема в клапите и радиаторчето. След сумати майстори и сервизи проблема се реши от OCI и едно квартално сервизче, в което дори нямат инпа, но имат акъл в главата.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Парно е60
Ето и малко снимки от разглабянето на таблото
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Парно е60
petio написа:Честно да ви кажа като гледам ф-то на малкия термостат в сравнение с маркучите към радиатора или парното не ми се вярва да има отношение към температурата на двигателя. По скоро има функция към разхода на гориво като не грее ЕГР-а или причинява налепи по него, или нещо такова. Не работи добре клапана. Но да стине колата от него?! Не ми се вярва. Презумпцията е, че като е заминал големия вероятността да замине и малкия е 90%. Пък и без това се поизточва антифриза и не е скъп термостата, за да правим икономии.
Аз пък мисля че ролята на ЕГР термостата е и за предварително подгряване на двигателя след като е бил студен.След като достигне охл.течност 70 С тогава спира да пропуска към големия кръг и само се охлаждат егр газовете.Така че има връзка с подгрева или по-точно с по-бързото подгряване.
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Парно е60
Здравейте колеги,
аз забелязах нещо друго ... Проверих за подобна тема, с подобен казус но не открих.
На прибиране от Банско уикенда, карах без особено газ и в ниски обороти (заради заснежената обстановка). Темпоературата не помръдна, беше си в нормата. Двата термостата бяха сменение преди около месец. Но както парното духаше доста горещо, усетих че по едно време ...вече не духаше толкова топло ... след някакво време пак започна да духа горещо... за протокола не се влияеше от силата на духане ... може би при повече газ в обороти , си започваше да духа топло, но не мога да съм сигурен. Постфактум по някое време пак започна да си духа горещо . Колата е с климатроника ...
Идеи ?
П.П. още веднъж се извинявам ако не е правилното място, но наистина не открих друга подходяща тема.
аз забелязах нещо друго ... Проверих за подобна тема, с подобен казус но не открих.
На прибиране от Банско уикенда, карах без особено газ и в ниски обороти (заради заснежената обстановка). Темпоературата не помръдна, беше си в нормата. Двата термостата бяха сменение преди около месец. Но както парното духаше доста горещо, усетих че по едно време ...вече не духаше толкова топло ... след някакво време пак започна да духа горещо... за протокола не се влияеше от силата на духане ... може би при повече газ в обороти , си започваше да духа топло, но не мога да съм сигурен. Постфактум по някое време пак започна да си духа горещо . Колата е с климатроника ...
Идеи ?
П.П. още веднъж се извинявам ако не е правилното място, но наистина не открих друга подходяща тема.
Re: Парно е60
B.Stoimenov написа:Здравейте колеги,
аз забелязах нещо друго ... Проверих за подобна тема, с подобен казус но не открих.
На прибиране от Банско уикенда, карах без особено газ и в ниски обороти (заради заснежената обстановка). Темпоературата не помръдна, беше си в нормата. Двата термостата бяха сменение преди около месец. Но както парното духаше доста горещо, усетих че по едно време ...вече не духаше толкова топло ... след някакво време пак започна да духа горещо... за протокола не се влияеше от силата на духане ... може би при повече газ в обороти , си започваше да духа топло, но не мога да съм сигурен. Постфактум по някое време пак започна да си духа горещо . Колата е с климатроника ...
Идеи ?
П.П. още веднъж се извинявам ако не е правилното място, но наистина не открих друга подходяща тема.
При мен се получи нещо подобно. Както си карах и изведъж усетих студен въздух от парното. След това проверих до колко загрява колата и не можеше да загрее над 66 градуса. Смених и двата термостата и се оправи. Провери отново от скритото меню, до колко градуса загравя автмобила. Може и някой от термостатите да е бил дефектен или отново да се е развалил.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Парно е60
Аз имам подобен проблем с е90. Термостатите работят и колата загрява, но от шофьорско страта духа топла, а от пасажерската хладко. Дали може да е някое моторче, което контролира на къде да отива потока?
- silver_knight
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 93
- Регистриран на: 20.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD E61
- Мечтае да кара: MiG 29 ОВТ
- Детайли за колата: Произведена 2007 година, 235 коня,commonrail
Re: Парно е60
Ivel написа:Ако е развален термостата и след 100 километра пак не духа много топло .Иначе ,зависи от външната температура ,но за няколко километра почва вече сериозната жега при дизела.
П.С. През този сезон,вече почнах да си използвам REST бутона,като излизам от колата за 20-30 минути за да не изстине.
Какъв е този RESET бутон ?
- silver_knight
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 93
- Регистриран на: 20.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD E61
- Мечтае да кара: MiG 29 ОВТ
- Детайли за колата: Произведена 2007 година, 235 коня,commonrail
Re: Парно е60
iceblast написа:И по прибиращите чертички на оборотомера се разбира колко загравя. При градуси над 80 на водата, при мен чертичките са някъде около 4700 оборота, като термостатите се ебаваха седеше на около 4300-4500 оборота, като това се равняваше на градуси от порядъка на 65-70.
Тези чертички на всички коли ли работят ? Моята е E61, 530 XD, 2007
74 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани