Парно е60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
74 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- bmwss
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 28.05.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530 xd
- Детайли за колата: 530 xd, LCI
Re: Парно е60
нямам печка и съм без подгряване на седалките и на всичкото отгоре колата стои отвън (няма да казвам колко критични са паржите 5 мин докато стоя на кожата) но иначе сутрин чакам поне 5 мин. да поработи колата, и след около 1,2 км почва да се усеща топлия въздух
- bvv1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 232
- Регистриран на: 27.10.2009
- Местоположение: в гащите си
- Пол: Мъж
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: слон
Re: Парно е60
Много странно и моята кола започваше да духа топло след 2-3 минути а тази зима не иска да духне топло и след 10 минута,виждам я че загрява, но топло не идва,другото странно е че след тези 10-15 минути я спирам пия кафе 2 часа и след като я запаля веднага духва топло.Странна работа,забелязах още че като пусна печката с дистанционното от вкъщи да работи 30мин преди да сляза да запаля колата пак нема топло а само си духа все едно е на обдухване,докато предни години за 30 мин в колата става баня.Ако някой има представа или се е сблъсквал с подобен проблем нека да сподели!
Преди да полетиш-трябва да се научиш да ходиш!
- vgza
- младши ентусиаст
- Мнения: 405
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: A7
Re: Парно е60
bvv1 написа:Много странно и моята кола започваше да духа топло след 2-3 минути а тази зима не иска да духне топло и след 10 минута,виждам я че загрява, но топло не идва,другото странно е че след тези 10-15 минути я спирам пия кафе 2 часа и след като я запаля веднага духва топло.Странна работа,забелязах още че като пусна печката с дистанционното от вкъщи да работи 30мин преди да сляза да запаля колата пак нема топло а само си духа все едно е на обдухване,докато предни години за 30 мин в колата става баня.Ако някой има представа или се е сблъсквал с подобен проблем нека да сподели!
Термостат.
- bvv1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 232
- Регистриран на: 27.10.2009
- Местоположение: в гащите си
- Пол: Мъж
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: слон
Re: Парно е60
Сменях ги и двата това лято, а освен това както писах по горе колата си загрява нормално!Ако е термостат поне от печката щеше да духа топло.Затова и помолих някой които се е сблъсквал с подобен проблем да каже - догадките мога да си ги правя и сам!
Преди да полетиш-трябва да се научиш да ходиш!
- vgza
- младши ентусиаст
- Мнения: 405
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: A7
Re: Парно е60
Проверявал ли си от скритото меню до колко загрява?
Re: Парно е60
И по прибиращите чертички на оборотомера се разбира колко загравя. При градуси над 80 на водата, при мен чертичките са някъде около 4700 оборота, като термостатите се ебаваха седеше на около 4300-4500 оборота, като това се равняваше на градуси от порядъка на 65-70.
- bvv1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 232
- Регистриран на: 27.10.2009
- Местоположение: в гащите си
- Пол: Мъж
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: слон
Re: Парно е60
Ако е от термостата не трябва ли да топли купето от печката, защото тя няма общо с двигателя?
Преди да полетиш-трябва да се научиш да ходиш!
- vgza
- младши ентусиаст
- Мнения: 405
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: A7
Re: Парно е60
bvv1 написа:Ако е от термостата не трябва ли да топли купето от печката, защото тя няма общо с двигателя?
Не съм сигурен дали правилно разбирам въпроса ти.
Ако имаш допълнителна печка, тя работи само ако си я пуснал. Колата ти няма фейл сейф система, която при развален термостат да пуска другата печка, за да не настинеш
- bvv1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 232
- Регистриран на: 27.10.2009
- Местоположение: в гащите си
- Пол: Мъж
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: слон
Re: Парно е60
Имам предвид че като пусна печката преди да запаля колата пак не затопля купето просто духа студен въздух в купето и то след 27-28мин работа на печката а тя се чува че работи!По пътя на логиката функцията на печката е да стопли само купето без двигателя, затова си мисля че не минава през термостат и съответно липсата на топло не е свързана с термостата.Но може и да греша не знам, не са ми ясни кръговета и как точно става затоплянето на купето с печката!
Преди да полетиш-трябва да се научиш да ходиш!
- da6ip
- старши ентусиаст
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Парно е60
bvv1 написа:Имам предвид че като пусна печката преди да запаля колата пак не затопля купето просто духа студен въздух в купето и то след 27-28мин работа на печката а тя се чува че работи!По пътя на логиката функцията на печката е да стопли само купето без двигателя, затова си мисля че не минава през термостат и съответно липсата на топло не е свързана с термостата.Но може и да греша не знам, не са ми ясни кръговета и как точно става затоплянето на купето с печката!
в този документ (57 страници) е обяснена цялата климатична система на колата.
разгледай го и може да откриеш какви са кръговете и кое спира "топлото" при теб.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: Парно е60
Тоя бутон REST за какво е? Иначе и моята не духа топло колкото и време да я карам, подозирам, че нещо не съм направил като хората.
- Herdim
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 99
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530d
Re: Парно е60
kstavrov написа:Тоя бутон REST за какво е? Иначе и моята не духа топло колкото и време да я карам, подозирам, че нещо не съм направил като хората.
Използва съхранената топлина в двигателя за затопляне на купето
Re: Парно е60
т.е. ако карам 10тина минути и като натисна РЕСТ би трябвало да почне да се отоплява купето?
- Herdim
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 99
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530d
Re: Парно е60
Не , въпросната функция се използва при загасен двигател в рамките на около 15 минути. Необходимо е двигателят да е достигнал работна температура преди това и да имаш зареден акумулатор. Би трябвало да ти свети лампичката, когато тези условия са изпълнени... можеш да го използваш когато слизаш за малко от колата за кафе, цигари, до банкомат и т.н
- bvv1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 232
- Регистриран на: 27.10.2009
- Местоположение: в гащите си
- Пол: Мъж
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: слон
Re: Парно е60
da6ip написа:bvv1 написа:Имам предвид че като пусна печката преди да запаля колата пак не затопля купето просто духа студен въздух в купето и то след 27-28мин работа на печката а тя се чува че работи!По пътя на логиката функцията на печката е да стопли само купето без двигателя, затова си мисля че не минава през термостат и съответно липсата на топло не е свързана с термостата.Но може и да греша не знам, не са ми ясни кръговета и как точно става затоплянето на купето с печката!
в този документ (57 страници) е обяснена цялата климатична система на колата.
разгледай го и може да откриеш какви са кръговете и кое спира "топлото" при теб.
Мерси колега, ама май съм прекалено тъп и нищо не вдянах от тоз pdf.Май 4е се оди до оторизиран сервиз.И скритото меню не ми се получава и там не мога да вида колко ми загрява,не ми приема кода, чак го сметах 10 пъти все едно съм бързо изоставащ - ако има нула в тез 6те на шасито смята ли се по различно или все едно са 5?
Преди да полетиш-трябва да се научиш да ходиш!
74 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани