Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс

Мнение от adovet » 12 Дек 2018, 16:15

vld написа:За тия пари получавате две години гаранция на мотора, ако са забравили да ви кажат.
Иначе ако не ви трябва гаранция -60% и всичко е точно ;)

Съмнявам се ако задере бутало или се спука бутало ще се поеме от гаранцията :mhihi:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс

Мнение от vld » 12 Дек 2018, 16:44

adovet написа:
vld написа:За тия пари получавате две години гаранция на мотора, ако са забравили да ви кажат.
Иначе ако не ви трябва гаранция -60% и всичко е точно ;)

Съмнявам се ако задере бутало или се спука бутало ще се поеме от гаранцията :mhihi:

Да де ама ще се наложи да се доказва, че не е заради кофти центровка при смяна на ангренажа, нали се сещаш, че с един добър адвокат няма шанс да спечелят.
Знам за случаи на проблем след смяна на ангренаж и сменен мотор и то Н47 без много въпроси :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс

Мнение от adovet » 12 Дек 2018, 16:54

vld написа:
adovet написа:
vld написа:За тия пари получавате две години гаранция на мотора, ако са забравили да ви кажат.
Иначе ако не ви трябва гаранция -60% и всичко е точно ;)

Съмнявам се ако задере бутало или се спука бутало ще се поеме от гаранцията :mhihi:

Да де ама ще се наложи да се доказва, че не е заради кофти центровка при смяна на ангренажа, нали се сещаш, че с един добър адвокат няма шанс да спечелят.
Знам за случаи на проблем след смяна на ангренаж и сменен мотор и то Н47 без много въпроси :)

H47 си е фабрично дефектен, трудно ще се докаже каквото и да е камоли на кола на над 200к. км. Общо взето съм сигурен, че даже и да се скъса веригата ще измислят нещо друго, че е причинило проблема и че те не са виновни. На един познат в Дару на два пъти му сменяха дискове по гаранция и на третия път казаха сори. Така че тази гаранция според мен в случая няма абсолютно никакъв смисъл. Големия плюс е че при по нататашна продажба ще се види че колата е обслужена в оторизиран сервиз.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс

Мнение от Dextuar » 12 Дек 2018, 21:01

adovet написа:
vld написа:
adovet написа:
vld написа:За тия пари получавате две години гаранция на мотора, ако са забравили да ви кажат.
Иначе ако не ви трябва гаранция -60% и всичко е точно ;)

Съмнявам се ако задере бутало или се спука бутало ще се поеме от гаранцията :mhihi:

Да де ама ще се наложи да се доказва, че не е заради кофти центровка при смяна на ангренажа, нали се сещаш, че с един добър адвокат няма шанс да спечелят.
Знам за случаи на проблем след смяна на ангренаж и сменен мотор и то Н47 без много въпроси :)

H47 си е фабрично дефектен, трудно ще се докаже каквото и да е камоли на кола на над 200к. км. Общо взето съм сигурен, че даже и да се скъса веригата ще измислят нещо друго, че е причинило проблема и че те не са виновни. На един познат в Дару на два пъти му сменяха дискове по гаранция и на третия път казаха сори. Така че тази гаранция според мен в случая няма абсолютно никакъв смисъл. Големия плюс е че при по нататашна продажба ще се види че колата е обслужена в оторизиран сервиз.
Адо, знаеш вече таргета на Е60, колко ги еб* за сервизната история и оторизирания сервиз, важно е да им стъпи на цена и да е на “малко” км :mhihi:


Sent from my iPhone using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс

Мнение от adovet » 12 Дек 2018, 21:04

dextuar написа:
adovet написа:
vld написа:
adovet написа:
vld написа:За тия пари получавате две години гаранция на мотора, ако са забравили да ви кажат.
Иначе ако не ви трябва гаранция -60% и всичко е точно ;)

Съмнявам се ако задере бутало или се спука бутало ще се поеме от гаранцията :mhihi:

Да де ама ще се наложи да се доказва, че не е заради кофти центровка при смяна на ангренажа, нали се сещаш, че с един добър адвокат няма шанс да спечелят.
Знам за случаи на проблем след смяна на ангренаж и сменен мотор и то Н47 без много въпроси :)

H47 си е фабрично дефектен, трудно ще се докаже каквото и да е камоли на кола на над 200к. км. Общо взето съм сигурен, че даже и да се скъса веригата ще измислят нещо друго, че е причинило проблема и че те не са виновни. На един познат в Дару на два пъти му сменяха дискове по гаранция и на третия път казаха сори. Така че тази гаранция според мен в случая няма абсолютно никакъв смисъл. Големия плюс е че при по нататашна продажба ще се види че колата е обслужена в оторизиран сервиз.
Адо, знаеш вече таргета на Е60, колко ги еб* за сервизната история и оторизирания сервиз, важно е да им стъпи на цена и да е на “малко” км :mhihi:


Sent from my iPhone using Tapatalk
Аве все още гледат, моята я продадох на 421k

Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 3.04.2014
Местоположение: София
Кара: Каквото има
Мечтае да кара: Влакчето на метрото

Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс

Мнение от nickem » 13 Дек 2018, 11:59

adovet написа:
vld написа:
adovet написа:
vld написа:За тия пари получавате две години гаранция на мотора, ако са забравили да ви кажат.
Иначе ако не ви трябва гаранция -60% и всичко е точно ;)

Съмнявам се ако задере бутало или се спука бутало ще се поеме от гаранцията :mhihi:

Да де ама ще се наложи да се доказва, че не е заради кофти центровка при смяна на ангренажа, нали се сещаш, че с един добър адвокат няма шанс да спечелят.
Знам за случаи на проблем след смяна на ангренаж и сменен мотор и то Н47 без много въпроси :)

H47 си е фабрично дефектен, трудно ще се докаже каквото и да е камоли на кола на над 200к. км. Общо взето съм сигурен, че даже и да се скъса веригата ще измислят нещо друго, че е причинило проблема и че те не са виновни.


Именно. Мои приятели са патили с гаранции на коли на по 120К километра, не мисля че може да се разчита на такова нещо за коли на по 300К(в моя случай). Винаги ще измислят какво се оправдаят ако се счупи нещо, а да се съдиш с БМВ и Дару в частност за коли, които според тях отдавна са си минали предполагаемия живот за мен е абсурд, дори и да спечелиш ще ходиш по мъките години, просто не си струва.

При мен кофтито е, че колата е поддържана само в БМВ и нямам особено желание да си развалям сервизната история... дали на някой ше му пука за нея е друг въпрос. :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d
Мечтае да кара: Совалка

Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс

Мнение от jullydjs » 07 Яну 2019, 17:22

Здравейте, от преди половин година чета тази тема и се ентосиазирах да сменя веригите на моята кола 530д 231кс. След дълго лутане и чудене, проверки на история на автомобила се оказа на 272к. видимо реални, вериги, банани и оптегачи бяха в перфектно здраве и са оригиналните с щампа 2005г. Разбира се бях взел комплект нови и мисля че щеше да е глупаво да не ги сменя, та и аз съм с нови вериги вече. Чесно казано незнам какво да си мисля, по скоро тези който късат на 250к. явно са с въртяни колометри.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 22.09.2016
Местоположение: Враца, Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330xd e90
Мечтае да кара: John Deere

Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс

Мнение от Plamenv » 12 Яну 2019, 18:34

jullydjs написа:Здравейте, от преди половин година чета тази тема и се ентосиазирах да сменя веригите на моята кола 530д 231кс. След дълго лутане и чудене, проверки на история на автомобила се оказа на 272к. видимо реални, вериги, банани и оптегачи бяха в перфектно здраве и са оригиналните с щампа 2005г. Разбира се бях взел комплект нови и мисля че щеше да е глупаво да не ги сменя, та и аз съм с нови вериги вече. Чесно казано незнам какво да си мисля, по скоро тези който късат на 250к. явно са с въртяни колометри.

И моята 3д 231 на 250к км бяха перфектни. Да са изкарали още толкова.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 755
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс

Мнение от astrapower » 13 Яну 2019, 11:13

Писал съм в темата преди повече от 2 г., но все пак да припомня. Смених и аз моите на 210к км.(но истински). Ами бяха в чудесна кондиция. Не съжалявам разбира се, но явно има голямо значение обслужването и пробега. Изводите всеки може да си направи.

Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 21.07.2014

Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс

Мнение от lazomilev » 07 Фев 2019, 16:43

astrapower написа:Писал съм в темата преди повече от 2 г., но все пак да припомня. Смених и аз моите на 210к км.(но истински). Ами бяха в чудесна кондиция. Не съжалявам разбира се, но явно има голямо значение обслужването и пробега. Изводите всеки може да си направи.

Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk

В англисйките форуми се оплакват, че късат вериги на 300к МИЛИ, правете си сметка каква въртянка става с нашите петици на 165К "реални" километри.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1636
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс

Мнение от Z3Ro* » 07 Фев 2019, 17:05

Приятел се наложи да сменя биелни лагери, та смени и веригите... Колата му е на реални около 220 хиляди - целият ангренаж беше като нов, никакво износване.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 755
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс

Мнение от astrapower » 07 Фев 2019, 18:20

165к може, но до втората година. :) Точно това имах предвид с поста си!

Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 3.04.2014
Местоположение: София
Кара: Каквото има
Мечтае да кара: Влакчето на метрото

Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс

Мнение от nickem » 08 Фев 2019, 12:17

Цената в DSC e ~2500 с оригинални части(за M57TU2D30TOP), доста по-добре е от Дару. 100000км гаранция.
И Според тях над 250км играеш лотария с веригите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 4.11.2012
Пол: Мъж
Кара: Е61-530XD LCI
Мечтае да кара: кюрьосити

Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс

Мнение от djssss » 17 Фев 2019, 12:18

Здравейте колеги,предстои ми смяна на верига,колата е е61 530xd LCI въпроса ми е следния:колко от вас са сваляли главата при смяната и колко от вас са сменили и маслената помпа-и нужно ли е да се правят и двете "игри":)?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс

Мнение от vld » 17 Фев 2019, 18:58

djssss написа:Здравейте колеги,предстои ми смяна на верига,колата е е61 530xd LCI въпроса ми е следния:колко от вас са сваляли главата при смяната и колко от вас са сменили и маслената помпа-и нужно ли е да се правят и двете "игри":)?

Никой не е свалял главата, а маслената помпа ако няма някаква повреда невиждам защо да я пипаш.
Почисти и цедката при разглобяването, това е пре достатъчно.
Това е за нормално употребявани автомобили, при такива дето не са виждали ново масло по 40-50к км. може и да е пълна гняс в картера и тогава вече ще е добре да се смени помпата, но то при тях всичко по мотора обикновено е пълен леж...
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook