Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
vld написа:За тия пари получавате две години гаранция на мотора, ако са забравили да ви кажат.
Иначе ако не ви трябва гаранция -60% и всичко е точно
Съмнявам се ако задере бутало или се спука бутало ще се поеме от гаранцията
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
adovet написа:vld написа:За тия пари получавате две години гаранция на мотора, ако са забравили да ви кажат.
Иначе ако не ви трябва гаранция -60% и всичко е точно
Съмнявам се ако задере бутало или се спука бутало ще се поеме от гаранцията
Да де ама ще се наложи да се доказва, че не е заради кофти центровка при смяна на ангренажа, нали се сещаш, че с един добър адвокат няма шанс да спечелят.
Знам за случаи на проблем след смяна на ангренаж и сменен мотор и то Н47 без много въпроси
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
vld написа:adovet написа:vld написа:За тия пари получавате две години гаранция на мотора, ако са забравили да ви кажат.
Иначе ако не ви трябва гаранция -60% и всичко е точно
Съмнявам се ако задере бутало или се спука бутало ще се поеме от гаранцията
Да де ама ще се наложи да се доказва, че не е заради кофти центровка при смяна на ангренажа, нали се сещаш, че с един добър адвокат няма шанс да спечелят.
Знам за случаи на проблем след смяна на ангренаж и сменен мотор и то Н47 без много въпроси
H47 си е фабрично дефектен, трудно ще се докаже каквото и да е камоли на кола на над 200к. км. Общо взето съм сигурен, че даже и да се скъса веригата ще измислят нещо друго, че е причинило проблема и че те не са виновни. На един познат в Дару на два пъти му сменяха дискове по гаранция и на третия път казаха сори. Така че тази гаранция според мен в случая няма абсолютно никакъв смисъл. Големия плюс е че при по нататашна продажба ще се види че колата е обслужена в оторизиран сервиз.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Адо, знаеш вече таргета на Е60, колко ги еб* за сервизната история и оторизирания сервиз, важно е да им стъпи на цена и да е на “малко” кмadovet написа:vld написа:adovet написа:vld написа:За тия пари получавате две години гаранция на мотора, ако са забравили да ви кажат.
Иначе ако не ви трябва гаранция -60% и всичко е точно
Съмнявам се ако задере бутало или се спука бутало ще се поеме от гаранцията
Да де ама ще се наложи да се доказва, че не е заради кофти центровка при смяна на ангренажа, нали се сещаш, че с един добър адвокат няма шанс да спечелят.
Знам за случаи на проблем след смяна на ангренаж и сменен мотор и то Н47 без много въпроси
H47 си е фабрично дефектен, трудно ще се докаже каквото и да е камоли на кола на над 200к. км. Общо взето съм сигурен, че даже и да се скъса веригата ще измислят нещо друго, че е причинило проблема и че те не са виновни. На един познат в Дару на два пъти му сменяха дискове по гаранция и на третия път казаха сори. Така че тази гаранция според мен в случая няма абсолютно никакъв смисъл. Големия плюс е че при по нататашна продажба ще се види че колата е обслужена в оторизиран сервиз.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Аве все още гледат, моята я продадох на 421kdextuar написа:Адо, знаеш вече таргета на Е60, колко ги еб* за сервизната история и оторизирания сервиз, важно е да им стъпи на цена и да е на “малко” кмadovet написа:vld написа:adovet написа:vld написа:За тия пари получавате две години гаранция на мотора, ако са забравили да ви кажат.
Иначе ако не ви трябва гаранция -60% и всичко е точно
Съмнявам се ако задере бутало или се спука бутало ще се поеме от гаранцията
Да де ама ще се наложи да се доказва, че не е заради кофти центровка при смяна на ангренажа, нали се сещаш, че с един добър адвокат няма шанс да спечелят.
Знам за случаи на проблем след смяна на ангренаж и сменен мотор и то Н47 без много въпроси
H47 си е фабрично дефектен, трудно ще се докаже каквото и да е камоли на кола на над 200к. км. Общо взето съм сигурен, че даже и да се скъса веригата ще измислят нещо друго, че е причинило проблема и че те не са виновни. На един познат в Дару на два пъти му сменяха дискове по гаранция и на третия път казаха сори. Така че тази гаранция според мен в случая няма абсолютно никакъв смисъл. Големия плюс е че при по нататашна продажба ще се види че колата е обслужена в оторизиран сервиз.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
adovet написа:vld написа:adovet написа:vld написа:За тия пари получавате две години гаранция на мотора, ако са забравили да ви кажат.
Иначе ако не ви трябва гаранция -60% и всичко е точно
Съмнявам се ако задере бутало или се спука бутало ще се поеме от гаранцията
Да де ама ще се наложи да се доказва, че не е заради кофти центровка при смяна на ангренажа, нали се сещаш, че с един добър адвокат няма шанс да спечелят.
Знам за случаи на проблем след смяна на ангренаж и сменен мотор и то Н47 без много въпроси
H47 си е фабрично дефектен, трудно ще се докаже каквото и да е камоли на кола на над 200к. км. Общо взето съм сигурен, че даже и да се скъса веригата ще измислят нещо друго, че е причинило проблема и че те не са виновни.
Именно. Мои приятели са патили с гаранции на коли на по 120К километра, не мисля че може да се разчита на такова нещо за коли на по 300К(в моя случай). Винаги ще измислят какво се оправдаят ако се счупи нещо, а да се съдиш с БМВ и Дару в частност за коли, които според тях отдавна са си минали предполагаемия живот за мен е абсурд, дори и да спечелиш ще ходиш по мъките години, просто не си струва.
При мен кофтито е, че колата е поддържана само в БМВ и нямам особено желание да си развалям сервизната история... дали на някой ше му пука за нея е друг въпрос.
- jullydjs
- ентусиаст
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d
- Мечтае да кара: Совалка
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Здравейте, от преди половин година чета тази тема и се ентосиазирах да сменя веригите на моята кола 530д 231кс. След дълго лутане и чудене, проверки на история на автомобила се оказа на 272к. видимо реални, вериги, банани и оптегачи бяха в перфектно здраве и са оригиналните с щампа 2005г. Разбира се бях взел комплект нови и мисля че щеше да е глупаво да не ги сменя, та и аз съм с нови вериги вече. Чесно казано незнам какво да си мисля, по скоро тези който късат на 250к. явно са с въртяни колометри.
- Plamenv
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 200
- Регистриран на: 22.09.2016
- Местоположение: Враца, Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e90
- Мечтае да кара: John Deere
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
jullydjs написа:Здравейте, от преди половин година чета тази тема и се ентосиазирах да сменя веригите на моята кола 530д 231кс. След дълго лутане и чудене, проверки на история на автомобила се оказа на 272к. видимо реални, вериги, банани и оптегачи бяха в перфектно здраве и са оригиналните с щампа 2005г. Разбира се бях взел комплект нови и мисля че щеше да е глупаво да не ги сменя, та и аз съм с нови вериги вече. Чесно казано незнам какво да си мисля, по скоро тези който късат на 250к. явно са с въртяни колометри.
И моята 3д 231 на 250к км бяха перфектни. Да са изкарали още толкова.
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Писал съм в темата преди повече от 2 г., но все пак да припомня. Смених и аз моите на 210к км.(но истински). Ами бяха в чудесна кондиция. Не съжалявам разбира се, но явно има голямо значение обслужването и пробега. Изводите всеки може да си направи.
Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
astrapower написа:Писал съм в темата преди повече от 2 г., но все пак да припомня. Смених и аз моите на 210к км.(но истински). Ами бяха в чудесна кондиция. Не съжалявам разбира се, но явно има голямо значение обслужването и пробега. Изводите всеки може да си направи.
Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk
В англисйките форуми се оплакват, че късат вериги на 300к МИЛИ, правете си сметка каква въртянка става с нашите петици на 165К "реални" километри.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Приятел се наложи да сменя биелни лагери, та смени и веригите... Колата му е на реални около 220 хиляди - целият ангренаж беше като нов, никакво износване.
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
165к може, но до втората година. Точно това имах предвид с поста си!
Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Цената в DSC e ~2500 с оригинални части(за M57TU2D30TOP), доста по-добре е от Дару. 100000км гаранция.
И Според тях над 250км играеш лотария с веригите.
И Според тях над 250км играеш лотария с веригите.
- djssss
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 85
- Регистриран на: 4.11.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Е61-530XD LCI
- Мечтае да кара: кюрьосити
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Здравейте колеги,предстои ми смяна на верига,колата е е61 530xd LCI въпроса ми е следния:колко от вас са сваляли главата при смяната и колко от вас са сменили и маслената помпа-и нужно ли е да се правят и двете "игри":)?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
djssss написа:Здравейте колеги,предстои ми смяна на верига,колата е е61 530xd LCI въпроса ми е следния:колко от вас са сваляли главата при смяната и колко от вас са сменили и маслената помпа-и нужно ли е да се правят и двете "игри":)?
Никой не е свалял главата, а маслената помпа ако няма някаква повреда невиждам защо да я пипаш.
Почисти и цедката при разглобяването, това е пре достатъчно.
Това е за нормално употребявани автомобили, при такива дето не са виждали ново масло по 40-50к км. може и да е пълна гняс в картера и тогава вече ще е добре да се смени помпата, но то при тях всичко по мотора обикновено е пълен леж...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани