Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 25.04.2009
Кара: BMW G31 540xd / BMW Z4 E85 3.0si

Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс

Мнение от PabloEscobar » 16 Мар 2017, 13:19

Ще си позволя да пиша и в тази тема. Та...след доста четене по темата ще се окаже, че веригите на Febi и веригите на BMW идват от едно и също място, а именно производителя - IWIS. Дали банани и обтегачите са същите като на BMW не мога да твърдя, но веригите са еднакви, разликата е само в парите.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс

Мнение от bai_ILIA » 17 Мар 2017, 15:48

това е пределно ясно, просто в БГ хората се притесняват дали са истински частите и затова се залага на ОЕМ. иначе да, това което казваш е абсолютно вярно.
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс

Мнение от Dextuar » 17 Мар 2017, 16:34

Аз искам да попитам - при М47 хубаво ли е да се сменя всичко или е ОК само веригата?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс

Мнение от vld » 17 Мар 2017, 17:00

dextuar написа:Аз искам да попитам - при М47 хубаво ли е да се сменя всичко или е ОК само веригата?

Работата е една и съща, така, че не си струва да се отвори за да смениш само една или две вериги.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс

Мнение от CrazyElement » 17 Мар 2017, 20:57

За мене поне на М моторите , няма смисъл да се сменя веригата , аз я смених , защото съм голям манияк на тема поддръжка на колата и наливам ежемесечно пари в някакви неща по нея. Като цяло след много четене се оказва , че повечето 3.0 дизели си карат и по 500-600 хил. км с оригиналната верига. Както и при мен се оказа , веригата не ми беше разпъната , само зъбните колела бяха леко оядени .. това гооврим за 340 000 км от които 50 000 с ремап.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс

Мнение от Dextuar » 17 Мар 2017, 21:41

CrazyElement написа:За мене поне на М моторите , няма смисъл да се сменя веригата , аз я смених , защото съм голям манияк на тема поддръжка на колата и наливам ежемесечно пари в някакви неща по нея. Като цяло след много четене се оказва , че повечето 3.0 дизели си карат и по 500-600 хил. км с оригиналната верига. Както и при мен се оказа , веригата не ми беше разпъната , само зъбните колела бяха леко оядени .. това гооврим за 340 000 км от които 50 000 с ремап.

Да де, ама не знаеш тоя преди теб как я е карал, колко често е сменял маслото и т.н. Ако е редовно сменяно маслото на 15к, двигателя не е прегряван, карана е нормално, а не рейсърски, да не я пипаш, ама като не знаеш :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс

Мнение от CrazyElement » 18 Мар 2017, 3:43

dextuar написа:
CrazyElement написа:За мене поне на М моторите , няма смисъл да се сменя веригата , аз я смених , защото съм голям манияк на тема поддръжка на колата и наливам ежемесечно пари в някакви неща по нея. Като цяло след много четене се оказва , че повечето 3.0 дизели си карат и по 500-600 хил. км с оригиналната верига. Както и при мен се оказа , веригата не ми беше разпъната , само зъбните колела бяха леко оядени .. това гооврим за 340 000 км от които 50 000 с ремап.

Да де, ама не знаеш тоя преди теб как я е карал, колко често е сменял маслото и т.н. Ако е редовно сменяно маслото на 15к, двигателя не е прегряван, карана е нормално, а не рейсърски, да не я пипаш, ама като не знаеш :dunno:


В моя случай колата е обслужвана на всеки 30 000 км или там когато е изтичал интервала за масло , никакъв ремонт не е правен освен смяна на биалетки. Това за 9 години докато е била в немеца. Реално излиза , че дори и с каране до края на интервала на маслото пак не е износена повече веригата , за мен поне мисля , че докато не почнат да се чуват някакви обезспокоителни шумове няма смисъл да се сменя.

Но да и ти си прав наистина не знаеш този преди тебе какво е правил с колата ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс

Мнение от CrazyElement » 05 Май 2017, 20:56

Малко да съживя темата.


Ето тука имам два клипа ена един странен цъкащ звук от предния ляв край на мотора , където е вакум помпата.


Първия клип е преди да се смени веригата : https://www.youtube.com/watch?v=vwbM-xbSXsY
Втория клип е след смяна на веригата с всички части оригинални: https://www.youtube.com/watch?v=sr-aYyIMASE


Звука продължава да е там, предполагам е от вакум помпата, обаче тя също е почти чисто нова на първия клип вакум помпата е на не повече от 10 000 км , оригинална на Пиербург.

Интересно ми е от къде точно идва този звук и защо го има? Самата работа на вакум помпата е такава ? Или просто съм случил на менте вакум помпа и скоро ще си умре ? :bchug:

Пиша темата тук , тъй като този шум беше причината да сменя веригите , но уви не се оправи шума.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 22.05.2013
Местоположение: Стрелча
Пол: Мъж
Кара: BMW 530D е61

Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс

Мнение от petkoara » 08 Май 2017, 22:44

Да споделя и аз днес моята се скъса като изгасих колата,ще пиша какво се случва :banghead:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс

Мнение от vld » 09 Май 2017, 8:13

petkoara написа:Да споделя и аз днес моята се скъса като изгасих колата,ще пиша какво се случва :banghead:

Доста неприятно колега, играл съм го тоя сценарий.
Ремонт на глава, гарнитура, пълен комплект за ангренажа, гарнитури капак ангренаж и картер, семеринг колянов вал + още някакви дребни неща + труд, в най добрия случай ако са малко щетите 2000-2500лв.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 755
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс

Мнение от astrapower » 09 Май 2017, 8:19

petkoara написа:Да споделя и аз днес моята се скъса като изгасих колата,ще пиша какво се случва :banghead:

Здравей колега, неприятно е, но е разрешим проблем. Сподели подробности за колата, история пробег и т.н каквото е известно разбира се. Мисля, че ще бъде от полза за другите колеги.
Пожелавам бързо и по-безболезнено да се разреши проблема !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 22.05.2013
Местоположение: Стрелча
Пол: Мъж
Кара: BMW 530D е61

Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс

Мнение от petkoara » 09 Май 2017, 10:09

Колеги мотора е 218 к.с,никакви шумове и т.н ,просто при гасенето я скъса и я изпратих да я отворят да видим какво ще се прави,ще кажа при крайния резултат!за километри не споменавам защото не вярвам да е на 180 Хил.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс

Мнение от CrazyElement » 09 Май 2017, 14:47

petkoara написа:Колеги мотора е 218 к.с,никакви шумове и т.н ,просто при гасенето я скъса и я изпратих да я отворят да видим какво ще се прави,ще кажа при крайния резултат!за километри не споменавам защото не вярвам да е на 180 Хил.



С ключа в представителство на БМВ и можеш да видиш последното сервизно обслужване на колко кмтра е било. Ако колата е обслужвана само в БМВ ще видиш реално на колко е , ако ли не пак пада гадаене.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 22.05.2013
Местоположение: Стрелча
Пол: Мъж
Кара: BMW 530D е61

Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс

Мнение от petkoara » 09 Май 2017, 21:11

Колеги, проблема се оказа разхлабен болт на колелото на разпределителния вал и от там се оказахме със счупени разпределителни валове и ремонт на главата,но пък веригата и всичко около нея е здраво! :banghead: а и изпускателния колектор е спукан и за смяна!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 755
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс

Мнение от astrapower » 10 Май 2017, 12:21

Интересно как се разхлабва този болт.....

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook