BMW 525DA - проблем с тоците в колата!
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- miroleskov
- младши ентусиаст
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!
Stani_63 написа:miroleskov написа:Я колега ти си бил от Ямбол...радвам се,че си решил проблема.Можеш и на лични да ми кажеш при кой "майстор" да не ходя....не че съм тръгнал де тука само самоЗванци...между другото не бяха ли 3 болта на алтернатора с такива впечатления съм останал..
Миро...някак си, не е приятно да злословя по нечий адрес, но ако се замислиш ще се сетиш...той е един в нащия град когото хвалят много
А колкото до проблема, незнам дали все още е решен...за сега са добре нещата, но искам да минат няколко дни за да съм сигурен.
Е както решиш...аз и без това майстори от Ямбол не използвам грам,а специално пък за тоци въобще - така че въобще не се сещам за кой говориш...,но както и да е.Важното е всичко да е ОК вече.
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- Stani_63
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 3.05.2010
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525 TDS E39 E60 525d
- Детайли за колата: 17.11.1998g.
26.08.2004g.
Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!
Здравейте колеги!
След няколкодневни проби, проблема за който писах тук изчезна. Оказва се, че проблема е бил в четките на алтернатора.
Сега ми остана едно реле регулатор за резерва.
Надявам се, с описанията на симптомите и действията които предприех и описах тук, да съм помогнал.
Весели празници на всички!
След няколкодневни проби, проблема за който писах тук изчезна. Оказва се, че проблема е бил в четките на алтернатора.
Сега ми остана едно реле регулатор за резерва.
Надявам се, с описанията на симптомите и действията които предприех и описах тук, да съм помогнал.
Весели празници на всички!
- nikola.marinoov
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 28.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520 E60
Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!
Здравейте колеги
Аз имам подобен проблем с мойто Е60 . След изгасяне на автомобила и включване на алармата ,първите 20 мин. автомобила консумира 0.40 Аh след това още 20 мин. 4.00 Аh , след 40-та мин. е на 0.03Аh (колкото е нормално ) ,но ето от каде почна моя проблем и не е разрешен до сега. Една сутрин останах изумен пред колата,нямаше никакви тоци ( дори алармата не можех да отключа) .Първото нещо което направих е да проверя акумулатора при оторизиран сервиз, оказа се в перфектно състояние след зарядка ,след което проверих и динамото ,но и там всичко беше наред и накрая естествено беше проверката за утечка . Оказа се ,че колата след нейното угасяне консумира 3.9 Аh . Започнахме да търсим утечката ,но уви след откачане на всички бушони ,утечката не беше намерена ,но се промени ампеража на утечката ,вече не поддържаше 3.9 Аh а падна първите 20 мин на 0.40 ( което е много ) на 20 мин. се промени и стана 4.00 Аh и след 40 мин. заспиваше на 0.03 ( което е нормално вече ) ,но на другия ден (след около 24 часа ) не можах отново да запаля !!!! Може ли някой да ми помогне със съвет ? Ще ви бъда много благодарен !!!!
Аз имам подобен проблем с мойто Е60 . След изгасяне на автомобила и включване на алармата ,първите 20 мин. автомобила консумира 0.40 Аh след това още 20 мин. 4.00 Аh , след 40-та мин. е на 0.03Аh (колкото е нормално ) ,но ето от каде почна моя проблем и не е разрешен до сега. Една сутрин останах изумен пред колата,нямаше никакви тоци ( дори алармата не можех да отключа) .Първото нещо което направих е да проверя акумулатора при оторизиран сервиз, оказа се в перфектно състояние след зарядка ,след което проверих и динамото ,но и там всичко беше наред и накрая естествено беше проверката за утечка . Оказа се ,че колата след нейното угасяне консумира 3.9 Аh . Започнахме да търсим утечката ,но уви след откачане на всички бушони ,утечката не беше намерена ,но се промени ампеража на утечката ,вече не поддържаше 3.9 Аh а падна първите 20 мин на 0.40 ( което е много ) на 20 мин. се промени и стана 4.00 Аh и след 40 мин. заспиваше на 0.03 ( което е нормално вече ) ,но на другия ден (след около 24 часа ) не можах отново да запаля !!!! Може ли някой да ми помогне със съвет ? Ще ви бъда много благодарен !!!!
- miroleskov
- младши ентусиаст
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!
Хм странна работа.не мога да помогна с повече от това,което съм написал по-нагоре в темата.Изписва ли ти грешка за висока консумация?Това 20 минути да харчи по 4ah е много голема консумация.А защо не можахте да откриете от къде идва?като извадихте всички бушони не падна ли на 0 консумацията?След като заспи изчакай 2часа поне да видиш дали пак не се събужда някой модул,ако спи на 0.03 вади бушоните без да ги връщаш или направо прочети поста ми по-нагоре,но определено трябва да започнеш от някъде инъче ще скапеш акумулатора.Успех
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- bezdomnia
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 231
- Регистриран на: 4.06.2012
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!
колеги как ви заспиват колите като са отворени вратите и вадите бушони, че на мен нещо май не ми е яснно, колата заспива единственно когато е напълно затворена и заклучена, не го казвам на изуст а го знам от човека който ми мери и ми каза че имам отечка
- nikola.marinoov
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 28.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520 E60
Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!
Благодаря ви за бързия отговор !
Не ми изписва никаква грешка ! Всичко на таблото си е нормално ! Единствената разлика от това което си написал по горе е ,че след като извадим бушона го връщахме обратно ( но след изваждането му не се променяше ампеража ,само на два бушона се промени с 0.02-0.03 ,но това е твърде малко при утечка 4.0 Аh ). Сега мисля да пробвам като изкарам всичките бушони! И ще изключа и буксите за сензора на IBS ,стига да ми кажете къде се намират ! Ако и това не стане ще потърся помощ от някой сервиз,но преди това ще разуча кой сервиз би ми свършил работа .
Не ми изписва никаква грешка ! Всичко на таблото си е нормално ! Единствената разлика от това което си написал по горе е ,че след като извадим бушона го връщахме обратно ( но след изваждането му не се променяше ампеража ,само на два бушона се промени с 0.02-0.03 ,но това е твърде малко при утечка 4.0 Аh ). Сега мисля да пробвам като изкарам всичките бушони! И ще изключа и буксите за сензора на IBS ,стига да ми кажете къде се намират ! Ако и това не стане ще потърся помощ от някой сервиз,но преди това ще разуча кой сервиз би ми свършил работа .
- miroleskov
- младши ентусиаст
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!
Аз се заключвам вътре и чакам да заспи,а багажника го щракам така както е отворен само ключалката.....дано никога повече не ми се налага това досадно упражнение.
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- nikola.marinoov
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 28.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520 E60
Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!
Благодаря приятели за съветите. Проблема ми е разрешен . Оказа се сензора на IBS . Сега въпроса ми е има ли проблем да карам с откачен сензор докато го сменя ? Замерихме динамото при откачен сензор и не му оказва никакво влияние!!!
- miroleskov
- младши ентусиаст
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!
Като се изключи това,че няма да ти дозарежда.....аз карах 2-3 дена с откачена букса,но от скритото меню виждах 13.00 дя зарежда динамото,което според мен е налко...както и да е радвам се,че сме спестили на колеги гиляди левове грешни пари дилърски особено на Бова кар.....не вярвайте особено на суперлативите гвърляни върху тях- не си заслужава....даже шефа им замълча срещу истината..,а тя боли...
П.С. Съжалявам за правописа виждам грешките,но трудно ще ги оправя
П.С. Съжалявам за правописа виждам грешките,но трудно ще ги оправя
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!
nikola.marinoov написа:Благодаря приятели за съветите. Проблема ми е разрешен . Оказа се сензора на IBS . Сега въпроса ми е има ли проблем да карам с откачен сензор докато го сменя ? Замерихме динамото при откачен сензор и не му оказва никакво влияние!!!
Това с изключването на IBS нещо става модерно. Гледам един тука го прави. http://www.youtube.com/watch?v=ta0anFAeU2Q
Чесно казано нямам идея дали може да навреди но ако някой кара така да остави feedback.
Tool - Fear Inoculum
- miroleskov
- младши ентусиаст
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!
аз карах така 2 -3 дни до като си намеря сензор...при мен лично динамото зареждаше малко 12.9-13.5 с когато беше откачен....за сравнение сега зарежда 14-15 това са стойности от скритото меню
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- nikola.marinoov
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 28.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520 E60
Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!
И аз карам така ,повече от седмица вече.Дори изминах около 1000км за тази седмица и бих казал ,че добре зарежда акумулатора !Замерих го и е в отлично състояние. За IBS сензора проверих в няколко големи магазина и се оказа че частта не е в наличност и е нужна доставка единствено от Германия ! Някой знае ли каква е цената на сензора ?
- stankata777
- ентусиаст
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!
nikola.marinoov написа:И аз карам така ,повече от седмица вече.Дори изминах около 1000км за тази седмица и бих казал ,че добре зарежда акумулатора !Замерих го и е в отлично състояние. За IBS сензора проверих в няколко големи магазина и се оказа че частта не е в наличност и е нужна доставка единствено от Германия ! Някой знае ли каква е цената на сензора ?
Не си проверил в Дарукар обаче,освен кабела ти трябва и адаптор мисля,защото буксата е различна -това са парт номерата за 535д,но май са еднакви за всички Е60 - 12427603567 и 12517615476 ,съответно цените там са 303лв за кабела + 64лв за адаптора.
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- miroleskov
- младши ентусиаст
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!
Здравейте колеги,
за съжаление ще се наложи да изтупам темата от праха малко и да потърся мнение от вас отново.
за последния месец оставах без грам ток в акумулатора 4 пъти като последните 2 пъти в рамките на 2-3дена и не мога да разбера кое остава включено и кога?
не е IBS сензора,както знаете го смених,но и нямам грешка за висока консумация,а и когато меря консумацията нямам консумация на ток,а акумулатора пада.
Алтернатора ми зарежда нормално като запаля сутрин 14.8-15.0 след това пада до 14 и нещо поддържа си волтажа и нямам описаните от други колеги проблеми с светване на лампи по таблото и такива неща.Даже след подаване на ток с кабели и малко разхождане на колата и работа на място общо около час на другия ден си пали без да зареждам акумулатора допълнително.
В момента пак меря консумацията и в момента си е 0.00-0.01 А,което е нормална консумация за заспала кола(заспива на 30 минута).И сега вече не знам какво да предприема и как да разбера кой модул не заспива.Мисля си дали пък когато закачам мултицета и махам минусовата клема от акумулатора и колата остава без ток за секунди забилия модул не се рестартира и така да са прикрива проблема.Дали не мога да направя един мост с кабел да го закача на минуса на акумулатора и на клемата и после като я откача да свържа мултицета да мери и да махна моста за да не прекъсвам захранването.
Друго не ми идва на акъла,какво може да събаря акумулатора така избирателно.Накрая ще му сложа една ключ маса като на ГАЗ-ка
за съжаление ще се наложи да изтупам темата от праха малко и да потърся мнение от вас отново.
за последния месец оставах без грам ток в акумулатора 4 пъти като последните 2 пъти в рамките на 2-3дена и не мога да разбера кое остава включено и кога?
не е IBS сензора,както знаете го смених,но и нямам грешка за висока консумация,а и когато меря консумацията нямам консумация на ток,а акумулатора пада.
Алтернатора ми зарежда нормално като запаля сутрин 14.8-15.0 след това пада до 14 и нещо поддържа си волтажа и нямам описаните от други колеги проблеми с светване на лампи по таблото и такива неща.Даже след подаване на ток с кабели и малко разхождане на колата и работа на място общо около час на другия ден си пали без да зареждам акумулатора допълнително.
В момента пак меря консумацията и в момента си е 0.00-0.01 А,което е нормална консумация за заспала кола(заспива на 30 минута).И сега вече не знам какво да предприема и как да разбера кой модул не заспива.Мисля си дали пък когато закачам мултицета и махам минусовата клема от акумулатора и колата остава без ток за секунди забилия модул не се рестартира и така да са прикрива проблема.Дали не мога да направя един мост с кабел да го закача на минуса на акумулатора и на клемата и после като я откача да свържа мултицета да мери и да махна моста за да не прекъсвам захранването.
Друго не ми идва на акъла,какво може да събаря акумулатора така избирателно.Накрая ще му сложа една ключ маса като на ГАЗ-ка
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!
Колега ти зареждал ли си го със зарядно този акумулатор? Имай в предвид, че дори и да запалиш и да караш 1-2 часа акумулатора не може да се зареди. При мене беше същото преди месец -оставах без ток на 3 пъти накрая си купих зарядно, зареди и всичко е ОК. Закачи му зарядно първо, зареди го тогава ако проблема продължи тогава го мисли.
Tool - Fear Inoculum
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани