BMW 525DA - проблем с тоците в колата!
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- miroleskov
- младши ентусиаст
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!
Да колега.Споменатите последни два пъти бяха така - непосредствено преди да тръгна на дълъг път акумулатора беше умрял запалих отидох до човека с акумулаторите каза,че е много разреден даде ми друг зареден сложих го и тръгнах минах 350 километра спрях колата към 18 часа и сутринта нямаше ток да се отключи.Занесох го там да се зареди и се прибрах сега меря от снощи консумация няма....
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- toni
- младши ентусиаст
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!
Пробвай нещо друго, следи консумацията за по-продължителен период от време, примерно 2-3 часа, за да проследиш консумацията. Тя хубаво си заспива, но някой модул може да прави мизерии след това. При изряден акумулатор, това е което може да направиш.
- miroleskov
- младши ентусиаст
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!
Сега още я следя.Включена е от 9.30 сутринта.Явно някой модул не заспива понякога,но кога е въпроса и как да го хвана кой е...и дали изключването на клемата не прикрива проблема....ще падне едно дебнене тука
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!
Използвай ампер клещи за да не разкачваш акумуалтора.
Tool - Fear Inoculum
- miroleskov
- младши ентусиаст
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!
Развитие по темата...
Днес навих едно кабелче на минусовата клема,завъртях едно завойче,закачих мултицета без да прекъсвам веригата и ..... Изненадааа консумацията до 30 минута от 6 и нещо ампера,а след това от 4 и нещо ампера.... Заизваждах бушоните и резултата е следния през бушон номер 57(мониторинг на тока) 2 ампера,през бушон номер 11(интериорно осветление,задни ел.стъкла,отваряне багажник) 0.5-6 ампера и бушон номер 13(таблото на водача,там оборотимери километражи лампички,дрън дрън) 2 ампера...Ами това е в общи линии,но сега на къде не знам.
Моля някой ако има някакви идеи да сподели.Благодаря
Днес навих едно кабелче на минусовата клема,завъртях едно завойче,закачих мултицета без да прекъсвам веригата и ..... Изненадааа консумацията до 30 минута от 6 и нещо ампера,а след това от 4 и нещо ампера.... Заизваждах бушоните и резултата е следния през бушон номер 57(мониторинг на тока) 2 ампера,през бушон номер 11(интериорно осветление,задни ел.стъкла,отваряне багажник) 0.5-6 ампера и бушон номер 13(таблото на водача,там оборотимери километражи лампички,дрън дрън) 2 ампера...Ами това е в общи линии,но сега на къде не знам.
Моля някой ако има някакви идеи да сподели.Благодаря
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- bezdomnia
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 231
- Регистриран на: 4.06.2012
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!
колега, имах подобен случай преди известно време.акумулатора ми пада6е за не пове4е от 3 часа.имах съмение за акумулатора НО тои е чисто нов,така че се насочих кум утечка.колата по принцип заспива до 15 мин, НО само някои.Смисъл такъв ,че има модели който заспиват чак на 30 мин къвто е моя модел.като заключа колата теглли ток от сорта на 6 ампера след 15 мин пада на 2.така точно на 30 мин пада на 0,01.В жичкаджия от камор ми измери напрежението и до какви изводи стигнахме? Много често тези модели който имат вградени аларми черпат мн ток при заспало положение.Др жарянт е кабела датчик , който е на минусовият кабел на акумулатора (изолира6 го).това е кабела за подаване на сигнал как и колко да зарежда акумулатора.провери си точно тези неща.надявам се да съм бил полезен
- miroleskov
- младши ентусиаст
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!
Не колега за съжаление никак не ми помагаш.Ако беше прочел темата щеше да разбереш доста неща за въпросния сензор.Можеше да прочетеш и предния ми пост щеше да разбереш,че знам точно на кои бушони ми е консумацията.
Благодаря все пак.
Благодаря все пак.
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- miroleskov
- младши ентусиаст
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!
Колеги някой с малко знания по темата няма ли даде някакви насоки?
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- miroleskov
- младши ентусиаст
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!
това се оказва масов и супер досаден проблем на Е60-61.Надявам се да го реша някога този проблем.Успех на всички борещи се
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- miroleskov
- младши ентусиаст
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!
Време е вече да ви светна колеги,че проблема с консумацията на ток ми е в резервоара.Невероятно нали?Упорито куче съм и душа здраво.За сега наблюденията ми ме насочват към десен датчик за ниво,но ще има време и за това да се изясни.За сега просто не пълня повече от половината резервоар и си и свиркам.
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- lubo7
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 26.06.2013
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d E60 2006г
- Мечтае да кара: САМОЛЕТ
Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!
Колега,реши ли проблема вече?Ако е да сподели,че май и аз ще участвам в филма,за съжаление.
- miroleskov
- младши ентусиаст
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!
Нищо не съм правил откакто установих,че е десния датчик за ниво.Не съм го сменял,а просто наливам до не повече от половината.По мои разсъждения и това,което наблюдавам мога да кажа няколко думи за които не твърдя да са верни просто размисли.Помпата прехвърля от левия в десния резервоар,когато горивото е по-малко от половината няма проблем,но когато е повече помпата не спира да гъчи гориво в десния и го препълва датчика десния спира да дава стойности(гледам от скритото меню).Не знам това какво пречи на колата да заспи,но остават включени бейсик боди модул,ай драйв и таблото.Като таблото е разковничето, защото махнеш ли бушона му да не работи консумация нямаш...и още един трик ако някой установи същия проблем при него рестарт на таблото от скритото меню също решава проблема до следващото палене.
Симптоми когато пълня резервоара до горе в първия момент датчика на таблото показва малко повече от половината,един път ми преля десния резервоар и потече нафта до дясната задна гума.Симптоми за слаб акумулатор - ченджъра се ресетва след отключване на колата,не пуска звука на радиото или забавя доста стартирането на ай драйва(седи Логото на БМВ),излиза грешка за нивото на задната ос Е61 влиза във енерджи Сейф.Как се мери консумация съм писал по-напред без да рестартираш модулите.Това е успех
Симптоми когато пълня резервоара до горе в първия момент датчика на таблото показва малко повече от половината,един път ми преля десния резервоар и потече нафта до дясната задна гума.Симптоми за слаб акумулатор - ченджъра се ресетва след отключване на колата,не пуска звука на радиото или забавя доста стартирането на ай драйва(седи Логото на БМВ),излиза грешка за нивото на задната ос Е61 влиза във енерджи Сейф.Как се мери консумация съм писал по-напред без да рестартираш модулите.Това е успех
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!
аз имам в момента подобен проблем,с ТДС съм и приятел ми каза да махна бушон номер 4/управлява плафоните и помпата за чистачките/.махнах го и проблема се реши
- Teogop
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!
djkeks написа:аз имам в момента подобен проблем,с ТДС съм и приятел ми каза да махна бушон номер 4/управлява плафоните и помпата за чистачките/.махнах го и проблема се реши
Браво, и аз имам проблем - колата ми не пали и един приятел ме посъветва да ползвам градски транспорт и проблема се реши
- angelBMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!
От толкова четене от първа до шеста страница не видях някои да е стигнал до окончателно решение на проблема
и аз съм в филма с същия проблем при заспало положение колата има между 4 и 8 ампера консумация която за 2-3 часа ми изяжда акомулатора,обърнах внимание че на моменти предния плафон много често спира да свети при откл. и закл. задния си работи нормално също така чистачките ми се пускат когато искат и след като размардам волана навън и навътре и спират та плафона и тои понякога така светва голям филм са тези тоци а наи тъпото е че няма край
и аз съм в филма с същия проблем при заспало положение колата има между 4 и 8 ампера консумация която за 2-3 часа ми изяжда акомулатора,обърнах внимание че на моменти предния плафон много често спира да свети при откл. и закл. задния си работи нормално също така чистачките ми се пускат когато искат и след като размардам волана навън и навътре и спират та плафона и тои понякога така светва голям филм са тези тоци а наи тъпото е че няма край
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани