BMW 525DA - проблем с тоците в колата!
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!
Здравейте колеги,
не съм сигурен дали е правилната тема, но не съм сигурен към коя да го отнеса.
Автомобила е 530д 2005 г. проблемът е, че напрежението при запален двигател е между 14,6 и 15,3 волта. Изключих IBS сензора при което напрежението пада в границите 13,8 - 14,4 (но на моменти забелязах, че се покачва отново). за момента карам с изключен от 2 дни IBS сензор (не съм сигурен дали е добре ...) На диагностика грешка не излиза. Към момента клоня към два варианта - реле регулатор или IBS сензор ...
Благодарен съм за съвет/насока ?
не съм сигурен дали е правилната тема, но не съм сигурен към коя да го отнеса.
Автомобила е 530д 2005 г. проблемът е, че напрежението при запален двигател е между 14,6 и 15,3 волта. Изключих IBS сензора при което напрежението пада в границите 13,8 - 14,4 (но на моменти забелязах, че се покачва отново). за момента карам с изключен от 2 дни IBS сензор (не съм сигурен дали е добре ...) На диагностика грешка не излиза. Към момента клоня към два варианта - реле регулатор или IBS сензор ...
Благодарен съм за съвет/насока ?
- djerityyy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 233
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525 DA
Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!
Хора , днес сутринта влизам в колата давам контакт и си светва тва за подгрева(в Норвегия съм) и то нали си се пали само като прецени..не беше палена колата около 3 4 дена при темепература около 0 ,та след индикацията за подгрева си запали и изненадаа всичко се рестартира за момент изписа нещо,но нямах време дори и да го прочета и чертичките за температурата на оборотомера започнаха да играят нагоре,надолу...Самото палене беше ок без никакви драми,но километрите,консумацията на гориво и т.н на дисплея се рестартира за момент и това ми се случва за първи път,та въпроса ми е това от акумулатора ли е,в смисъл индикация ,че е за са смяна ли е?При някой случвало ли се такова нещо?
Дано сте ме разбрали какво имам в предвид,понеже е наистина странно...
Дано сте ме разбрали какво имам в предвид,понеже е наистина странно...
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: BMW 525DA - проблем с тоците в колата!
Здравей,
Моята е е91 2008 и го направи същото преди няколко дни.
Акумулатора е нов, на около година БоШ 100 ампера. Имах няколко пъти проблем с паленето, минава известно време и пали като нова. Иначе се чуваше само едно цък-цък.
Сега проблема е гарниран с когато паля колата или чат пат като отключвам с дитанционното, отваря прозорчето и прибира щората автоматично. Отделно не ми работи багажнкка от копчето. От дистанционното се отваря без проблем. Все още не знам какъв е проблема.
Моята е е91 2008 и го направи същото преди няколко дни.
Акумулатора е нов, на около година БоШ 100 ампера. Имах няколко пъти проблем с паленето, минава известно време и пали като нова. Иначе се чуваше само едно цък-цък.
Сега проблема е гарниран с когато паля колата или чат пат като отключвам с дитанционното, отваря прозорчето и прибира щората автоматично. Отделно не ми работи багажнкка от копчето. От дистанционното се отваря без проблем. Все още не знам какъв е проблема.
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани