Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)
Ivel написа:сега гледам ,че мойте турбини са BORGWARNER , а не Garett . По-скъпи ли са им частите или няма разлика ?
Да защото са 2 броя но са като в един корпус, естествено който се отделя, но надали някой ще продава(купува) само едната
- sawion
- младши ентусиаст
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)
картриджите в и-бей вече са си на нормалните цени. Явно продавача е направил грешка... ---> http://www.ebay.co.uk/itm/220944609666? ... 1438.l2649
п.с. Гледам, че и за 535 същия продавач има оферти, така че няма страшно и за колегите
п.с. Гледам, че и за 535 същия продавач има оферти, така че няма страшно и за колегите
Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)
За съжаление и на мен ми се наложи да проуча нещата с рециклирането, писах и на доста от хората в тази тема.
Както и да е, само да спомена, че въпросният продавач от Латвия не крие, че CHRA Cartridge, които продава са китайски. Тези от този сайт http://www.turborebuild.co.uk май са оригинални на гарет, но и цената е друга - 200 паунда за моята турбина(китайски вариант) срещу 365 в английския сайт
Както и да е, само да спомена, че въпросният продавач от Латвия не крие, че CHRA Cartridge, които продава са китайски. Тези от този сайт http://www.turborebuild.co.uk май са оригинални на гарет, но и цената е друга - 200 паунда за моята турбина(китайски вариант) срещу 365 в английския сайт
Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)
В какво точно се изразява балансирането на турбото?
Кой елемент се балансира и защо?
Кой елемент се балансира и защо?
Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)
bmw325tds написа:В какво точно се изразява балансирането на турбото?
Кой елемент се балансира и защо?
Цялата средна работна част навързана барабар с двете колелета (всичко без охлювите ) . Ами балансира се защото минава през голям оборотен диапазон и има няколко елемента във които трябва да са в динамично равновесие като цяла система от лагери , опори ос перки които изпитват различни въртящи моменти с противоположни посоки и т.н. Балансирането се извършва на баланс машина която лично само съм виждал не на живо ( на снимки и клипчета ) . Само за информация за баланс взимат около 50лв и извършват тази услуга фирмите занимаващи се с ремонт на турбини . Скоро ми попадна един препарат за почистване на турбини , нов е на няма и месец фирмата го е пуснала за продажба , може да се чисти турбината без да се сваля и след като се свали също. Първия вариант го пробвах на мойта турбинка с вграден уестгейт и честно да си кажа има ефект положителен макар че ми е в добро състояние . Ефекта по-точно се изразява във по-ранното развъртане , стана по-отзивчива и максималния надув малко се покачи (при различни обороти в зависимост от картите на управление на двигателя ). Мисля това е добро решение за профилактика ако някой изявява желание и може всеки да си я прави без особена трудност особено за турбини с променливи геометрии където има повечко места за зацапване.
- noiseless
- младши ентусиаст
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)
vladobate написа:[quote="bmw325tds"
Скоро ми попадна един препарат за почистване на турбини , нов е на няма и месец фирмата го е пуснала за продажба , може да се чисти турбината без да се сваля и след като се свали също. Първия вариант го пробвах на мойта турбинка с вграден уестгейт и честно да си кажа има ефект положителен макар че ми е в добро състояние . Ефекта по-точно се изразява във по-ранното развъртане , стана по-отзивчива и максималния надув малко се покачи (при различни обороти в зависимост от картите на управление на двигателя ). Мисля това е добро решение за профилактика ако някой изявява желание и може всеки да си я прави без особена трудност особено за турбини с променливи геометрии където има повечко места за зацапване.
Остана да ни кажеш кой е този препарат и как да се сдобием с него в София, например.
Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)
Ами аз да кажа то не е тайна продава се свободно , но не посмях да не стане няква реклама просто споделих мнение че и аз съм на вълна турбини . Ето го тук http://www.wynns.eu/ , а от тази фирма в Пловдив си го купих ( гледам и София има ) http://www.tech-co.bg/produkti/himicheski-dobavki-wynns . Може да се прочете как се ползва и всеки да си прецени , само да натъртя съвсем ама съвсем мъничко пръскайте щото ще се учудите какви звуци може да издава двигателя ви . То е писано внимателно ама наистина съвсем внимателно докат му свикнете.
- sawion
- младши ентусиаст
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)
ама като гледам трябва сваляне на турбото, че иначе как ще впръскаш на геометрията и на топлия охлюв от него? А сам ли си правиш картите на мотора или имаш майстор? Че и аз се замислям за преправяне на мойте, ама има много малко писано в нета по тая тема, че сички си пазят хляба
Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)
Да ако искате почистване на геометрията си трябва сваляне, но за набързичко два пъти годишно примерно е лесен, евтин и бърз вариант, което е по-добре от нищо. Който иска да сваля и пръска директно по геометрията и след това механично тип полиране да довърши . Карти не правя и не мога. Мое мнение че за да си софттунер трябва пипето да чатка и много добро познаване работата на мотора и спецификите му в различните режими , за да се постигне оптимизация в определена насока.
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)
Не съм се сблъсквал с рециклиране или други манипулации по турбото ми,но дочух констатация от майстор с доста опит при дизелите,че статистиката показва ниска издръжливост на рециклираните турбини поради факта,че баланса не бил качествен.Правели го предимно на по-ниски обороти от максималните които турбината достига и за това рециклираните ни турбинки не издържали повече от 10-20 хил км.Говорим за статистика опомената от него за турбини рециклирани в България.Моите впечатления са по-скромни,но не познавам нито един ,който да е рециклирал турбината и тя да е издържала упоменатите по-горе километри пробег.
Надявам се да съм тотално заблуден в тази информация и да съществуват доказателства,че рециклираните турбини в Българиия било то в Реал Турбо или другаде да издържат повече от гореописаното.
Надявам се да съм тотално заблуден в тази информация и да съществуват доказателства,че рециклираните турбини в Българиия било то в Реал Турбо или другаде да издържат повече от гореописаното.
- MadChicken
- Legendary
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d, F25 30iX
Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)
И аз съм чувал подобни твърдения, че в България не се прави достатъчно добър баланс, дали поради липса на техника или желание незнам. И съответно след няколко десетки хиляди километра рециклажа се връща в начално положение, че даже и по-зле става.
Някой да е чувал нещо за рециклиране в Турция, малко общо звучи, но там се справяли далеч по-добре по мнение на бургаски сервизи. Ама и цената почвала от 800лв нагоре. Като се има впредвид че замяна на твоята стара турбина със заводски рециклирана от BMW струва 1700лв и реално получаваш ново турбо, не знам кое е по-добре като инвестиция в крайна сметка.
А от къде може да се купи чисто ново турбо Garrett по техните си парт номера без да се минава през BMW? Някой ако знае цени и представителства да сподели. За 3.0л дизел 231 коня мисля че е: GTB2260VK, Garrett Nr. 758351-5024S
Някой да е чувал нещо за рециклиране в Турция, малко общо звучи, но там се справяли далеч по-добре по мнение на бургаски сервизи. Ама и цената почвала от 800лв нагоре. Като се има впредвид че замяна на твоята стара турбина със заводски рециклирана от BMW струва 1700лв и реално получаваш ново турбо, не знам кое е по-добре като инвестиция в крайна сметка.
А от къде може да се купи чисто ново турбо Garrett по техните си парт номера без да се минава през BMW? Някой ако знае цени и представителства да сподели. За 3.0л дизел 231 коня мисля че е: GTB2260VK, Garrett Nr. 758351-5024S
Only dead fish follow the stream...
- stankata777
- ентусиаст
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... istributor
Около нас има представителства в Гърция и Кипър.
Около нас има представителства в Гърция и Кипър.
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
- noiseless
- младши ентусиаст
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)
А какви са цените в Garrett и ubn.bg за 3.0 218 к.с., моля?
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)
noiseless написа:А какви са цените в Garrett и ubn.bg за 3.0 218 к.с., моля?
нямам представа за мотора който си дал, а и по-скоро е от Турбос Хют... за Е46 3.0 преди 3 години мисля че беше около 2100 с връщане на старата..турбина.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани