Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 5.12.2009
Пол: Мъж

Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)

Мнение от Jivko7777 » 31 Май 2012, 16:25

Ivel написа:сега гледам ,че мойте турбини са BORGWARNER , а не Garett . По-скъпи ли са им частите или няма разлика ?


Да защото са 2 броя но са като в един корпус, естествено който се отделя, но надали някой ще продава(купува) само едната ;)

Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 354
Регистриран на: 11.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 530da 04'
Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
Детайли за колата: China Maina Town Tuning

Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)

Мнение от sawion » 25 Юни 2012, 17:38

картриджите в и-бей вече са си на нормалните цени. Явно продавача е направил грешка... ---> http://www.ebay.co.uk/itm/220944609666? ... 1438.l2649

п.с. Гледам, че и за 535 същия продавач има оферти, така че няма страшно и за колегите :yes:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)

Мнение от © » 14 Юли 2012, 21:00

За съжаление и на мен ми се наложи да проуча нещата с рециклирането, писах и на доста от хората в тази тема.
Както и да е, само да спомена, че въпросният продавач от Латвия не крие, че CHRA Cartridge, които продава са китайски. Тези от този сайт http://www.turborebuild.co.uk май са оригинални на гарет, но и цената е друга - 200 паунда за моята турбина(китайски вариант) срещу 365 в английския сайт

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)

Мнение от bmw325tds » 18 Юли 2012, 15:35

В какво точно се изразява балансирането на турбото?
Кой елемент се балансира и защо?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)

Мнение от vladobate » 18 Юли 2012, 17:19

bmw325tds написа:В какво точно се изразява балансирането на турбото?
Кой елемент се балансира и защо?

Цялата средна работна част навързана барабар с двете колелета (всичко без охлювите ) . Ами балансира се защото минава през голям оборотен диапазон и има няколко елемента във които трябва да са в динамично равновесие като цяла система от лагери , опори ос перки които изпитват различни въртящи моменти с противоположни посоки и т.н. Балансирането се извършва на баланс машина която лично само съм виждал не на живо ( на снимки и клипчета ) . Само за информация за баланс взимат около 50лв и извършват тази услуга фирмите занимаващи се с ремонт на турбини . Скоро ми попадна един препарат за почистване на турбини , нов е на няма и месец фирмата го е пуснала за продажба , може да се чисти турбината без да се сваля и след като се свали също. Първия вариант го пробвах на мойта турбинка с вграден уестгейт и честно да си кажа има ефект положителен макар че ми е в добро състояние . Ефекта по-точно се изразява във по-ранното развъртане , стана по-отзивчива и максималния надув малко се покачи (при различни обороти в зависимост от картите на управление на двигателя ). Мисля това е добро решение за профилактика ако някой изявява желание и може всеки да си я прави без особена трудност особено за турбини с променливи геометрии където има повечко места за зацапване.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)

Мнение от noiseless » 18 Юли 2012, 17:25

vladobate написа:[quote="bmw325tds"
Скоро ми попадна един препарат за почистване на турбини , нов е на няма и месец фирмата го е пуснала за продажба , може да се чисти турбината без да се сваля и след като се свали също. Първия вариант го пробвах на мойта турбинка с вграден уестгейт и честно да си кажа има ефект положителен макар че ми е в добро състояние . Ефекта по-точно се изразява във по-ранното развъртане , стана по-отзивчива и максималния надув малко се покачи (при различни обороти в зависимост от картите на управление на двигателя ). Мисля това е добро решение за профилактика ако някой изявява желание и може всеки да си я прави без особена трудност особено за турбини с променливи геометрии където има повечко места за зацапване.

Остана да ни кажеш кой е този препарат и как да се сдобием с него в София, например. :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)

Мнение от vladobate » 18 Юли 2012, 17:44

Ами аз да кажа то не е тайна продава се свободно , но не посмях да не стане няква реклама просто споделих мнение че и аз съм на вълна турбини . Ето го тук http://www.wynns.eu/ , а от тази фирма в Пловдив си го купих ( гледам и София има ) http://www.tech-co.bg/produkti/himicheski-dobavki-wynns . Може да се прочете как се ползва и всеки да си прецени , само да натъртя съвсем ама съвсем мъничко пръскайте щото ще се учудите какви звуци може да издава двигателя ви . То е писано внимателно ама наистина съвсем внимателно докат му свикнете.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 354
Регистриран на: 11.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 530da 04'
Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
Детайли за колата: China Maina Town Tuning

Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)

Мнение от sawion » 18 Юли 2012, 18:03

ама като гледам трябва сваляне на турбото, че иначе как ще впръскаш на геометрията и на топлия охлюв от него? А сам ли си правиш картите на мотора или имаш майстор? Че и аз се замислям за преправяне на мойте, ама има много малко писано в нета по тая тема, че сички си пазят хляба :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)

Мнение от vladobate » 18 Юли 2012, 20:07

Да ако искате почистване на геометрията си трябва сваляне, но за набързичко два пъти годишно примерно е лесен, евтин и бърз вариант, което е по-добре от нищо. Който иска да сваля и пръска директно по геометрията и след това механично тип полиране да довърши . Карти не правя и не мога. Мое мнение че за да си софттунер трябва пипето да чатка и много добро познаване работата на мотора и спецификите му в различните режими , за да се постигне оптимизация в определена насока.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)

Мнение от Dream_BMW » 05 Ное 2012, 10:27

Не съм се сблъсквал с рециклиране или други манипулации по турбото ми,но дочух констатация от майстор с доста опит при дизелите,че статистиката показва ниска издръжливост на рециклираните турбини поради факта,че баланса не бил качествен.Правели го предимно на по-ниски обороти от максималните които турбината достига и за това рециклираните ни турбинки не издържали повече от 10-20 хил км.Говорим за статистика опомената от него за турбини рециклирани в България.Моите впечатления са по-скромни,но не познавам нито един ,който да е рециклирал турбината и тя да е издържала упоменатите по-горе километри пробег.

Надявам се да съм тотално заблуден в тази информация и да съществуват доказателства,че рециклираните турбини в Българиия било то в Реал Турбо или другаде да издържат повече от гореописаното.

Legendary
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: F10 530d, F25 30iX

Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)

Мнение от MadChicken » 05 Ное 2012, 11:29

И аз съм чувал подобни твърдения, че в България не се прави достатъчно добър баланс, дали поради липса на техника или желание незнам. И съответно след няколко десетки хиляди километра рециклажа се връща в начално положение, че даже и по-зле става.
Някой да е чувал нещо за рециклиране в Турция, малко общо звучи, но там се справяли далеч по-добре по мнение на бургаски сервизи. Ама и цената почвала от 800лв нагоре. Като се има впредвид че замяна на твоята стара турбина със заводски рециклирана от BMW струва 1700лв и реално получаваш ново турбо, не знам кое е по-добре като инвестиция в крайна сметка.
А от къде може да се купи чисто ново турбо Garrett по техните си парт номера без да се минава през BMW? Някой ако знае цени и представителства да сподели. За 3.0л дизел 231 коня мисля че е: GTB2260VK, Garrett Nr. 758351-5024S
Only dead fish follow the stream...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 9.02.2009
Пол: Мъж
Кара: Е71 30д
Мечтае да кара: Ф06
Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/

Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)

Мнение от stankata777 » 05 Ное 2012, 12:09

http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... istributor

Около нас има представителства в Гърция и Кипър.
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)

Мнение от xerial » 05 Ное 2012, 14:52

Моята турбина от тука е купувана нова

http://www.ubn.bg/turbos.html
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)

Мнение от noiseless » 05 Ное 2012, 16:11

А какви са цените в Garrett и ubn.bg за 3.0 218 к.с., моля?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)

Мнение от xerial » 05 Ное 2012, 18:34

noiseless написа:А какви са цените в Garrett и ubn.bg за 3.0 218 к.с., моля?


нямам представа за мотора който си дал, а и по-скоро е от Турбос Хют... за Е46 3.0 преди 3 години мисля че беше около 2100 с връщане на старата..турбина.
Изображение Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook