Engine malfunction: Reduced Power

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Engine malfunction: Reduced Power

Мнение от Emooo » 29 Апр 2012, 11:17

Здравейте,

в четвъртък колата угасна 2 пъти в движение с грешка Еngine malfunction: Reduced Power. След 10 км угасна пак. Втория път към грешката се добави и Fuel Pump malfunction и отказа да запали. Завъртях се около колата 2 мин гледах температурата беше ок. Завъртях ключа запали без проблем и вече 100км няма никакви индикации че нещо не е наред. И при двата пъти колата уграсна при отнемане на газта веднага след изпреварване. От грешките записани правя извода че е нещо от горивната система. Възможно ли е да е от горивото? На предишния резервоар бях налял добавка за почистване на горивната система, тогава четох че тези добавки могат да отплепят разни утайки от резервоара и да се засмучат от помпата. Другия вариант е горивната помпа да сдава багажа - как мога да разбера дали помпата е за смяна? Някой ако има някакви други идеи да помага. Благодаря.


Прочетох грешките записани в DDE с INPA

Код: Избери целия код
4560 4560 (3002) rail pressure plaus. amount controlled Error counter: 2 Logistic counter: 40
1. Umweltsatz Mileage 116776 km Engine speed 1572.20 1/min coolant temperature 82.25 °C
Rail pressure Actual 63.02 bar Injection quantity 26.39 mg/Hub
Air mass per cylinder 485.22 mg/Hub actual engine speed EKP 2097.90 1/min
Linearised APP1 49.61 %
Rail pressure Index 740.45 bar Vehicle speed 67.11 km/h duty cycle amount control valve 29.15 %
2. Umweltsatz Mileage 116784 km Engine speed 1351.54 1/min coolant temperature 84.26 °C
Rail pressure Actual 63.02 bar Injection quantity 29.54 mg/Hub
Air mass per cylinder 516.73 mg/Hub actual engine speed EKP 0.00 1/min Linearised APP1 74.80 %
Rail pressure Index 764.08 bar Vehicle speed 102.65 km/h duty cycle amount control valve 29.93 %
Raildruck zu niedrig/positive Regelabweichung Test conditions not yet fulfilled Error not occurred yet
Error would not cause a warning lamp to light up Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase
Error code: 45 60 11 06 00 00 02 28 39 05 39 84 08 43 4D 2A 3F 5E 44 25 39 06 31 86 08 4B 52 00 5F 61 68 26
 ------------------------------------------------------------- 4590 4590 rail pressure plaus. amount controlled Error counter: 2 Logistic counter: 40
1. Umweltsatz Mileage 116776 km Engine speed 1572.20 1/min coolant temperature 82.25 °C
Rail pressure Actual 55.14 bar Injection quantity 25.60 mg/Hub Air mass per cylinder 485.22 mg/Hub
actual engine speed EKP 0.00 1/min Linearised APP1 56.69 %
Rail pressure Index 724.69 bar Vehicle speed 67.11 km/h duty cycle amount control valve 29.93 %
2. Umweltsatz Mileage 116784 km Engine speed 1985.93 1/min coolant temperature 84.26 °C
Rail pressure Actual 47.26 bar Injection quantity 2.76 mg/Hub
Air mass per cylinder 434.81 mg/Hub actual engine speed EKP 0.00 1/min Linearised APP1 0.00 %
Rail pressure Index 354.47 bar Vehicle speed 101.66 km/h duty cycle amount control valve 29.15 %
Minimaldruck unterschritten Test conditions not yet fulfilled Error not occurred yet
Error would not cause a warning lamp to light up Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase
Error code: 45 90 11 06 00 00 02 28 39 05 39 84 07 41 4D 00 48 5C 44 26 39 06 48 86 06 07 45 00 00 2D 67 25
------------------------------------------------------------- 4B90 4B90 rail pressure monitoring at engine-start Error counter: 91 Logistic counter: 40
1. Umweltsatz Mileage 116784 km Engine speed 220.66 1/min coolant temperature 91.28 °C Rail pressure Actual 0.00 bar Injection quantity 25.99 mg/Hub
Air mass per cylinder 340.29 mg/Hub actual engine speed EKP 0.00 1/min Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 10590.21 mV Vehicle speed 0.00 km/h pre-discharge flow index value 147.85 l/h
2. Umweltsatz Mileage 116784 km Engine speed 358.57 1/min coolant temperature 91.28 °C
Rail pressure Actual 236.31 bar Injection quantity 25.99 mg/Hub Air mass per cylinder 308.78 mg/Hub
actual engine speed EKP 1948.05 1/min Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 10753.14 mV Vehicle speed 0.00 km/h pre-discharge flow index value 141.86 l/h
Raildruck bei Motorstart zu niedrig Test conditions not yet fulfilled Error not occurred yet
Error would not cause a warning lamp to light up Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase
Error code: 4B 90 11 06 00 00 5B 28 39 06 08 8D 00 42 36 00 00 41 00 94 39 06 0D 8D 1E 42 31 27 00 42 00 8E
Tool - Fear Inoculum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: Engine malfunction: Reduced Power

Мнение от @ndro » 29 Апр 2012, 14:27

тая твойта хубавица все си намира причина да гасне в движение :conf:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 5.03.2003
Местоположение: Sofia i drugi
Пол: Мъж
Кара: E90LCI и E30 Cabrio

Re: Engine malfunction: Reduced Power

Мнение от Dr.Schnaps » 29 Апр 2012, 19:32

Бяга ти някъде налягането в Railа> Rail pressure Actual 63.02 bar е много ниско, трябва да е между 1000 и 1600 бара (макар че не знам точно с какъв Максимум си).

А веднъж не е направила налягене при старт.

Според мен проблема е преди Railа защото ако е след помпата винаги ще направи поне достатъчно налягене за старт> за съжаление не се виждат наляганията на помпата за ниско налягане. Трябва да се следят в движение явно. Ако там налягането е в рамките на грубо 4-8 бара (зависи от оборотите) в движение и в момента на гаснене в движение е ОК. Тогава нещо в помпата за високо налягане е може би.

Гадно ще е ако е нещо което запушва от време на време и те ебава само на път, а в сервиза не могат да го видят.

Успех и кажи какво е било.

ПП За наляганията правя аналог от камионите, така че може и да не са 100% верни за лека кола.
:arrow: "Хората си купуват неща, от които не се нуждаят, с пари, които не притежават, за да впечатлят хора, които не харесват."
:arrow: "Независимо колко добрини или колко злини си направил през живота си, броя на хората, които ще дойдат на погребението ти зависи основно от времето."
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 15.05.2008
Местоположение: София

Re: Engine malfunction: Reduced Power

Мнение от Shock » 15 Сеп 2017, 23:46

Резултат ?

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
Карам оборотомера да сънува кошмари

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Engine malfunction: Reduced Power

Мнение от Zubcho » 20 Сеп 2017, 10:20

Що не смениш горивния филтър? След добавката може да се е задръстил и от там да са проблемите.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 1.06.2016

Re: Engine malfunction: Reduced Power

Мнение от swetlioo » 19 Сеп 2018, 13:57

Здравейте колеги, знам че темата е малко стара, но и аз имам същият проблем. Колата е Е46 M47N двигател 2005 г. Дава ми същите грешки, като на автора пуснал темата.
От няколко дни, започна да ми пали трудно и да не върви в ниските обороти, сякаш е дръпната леко ръчната.
Днес паля, тръгвам и заби на около 1200 оборота, светна DDE индикацията и угасна. След това запали много трудно, от 3-ия опит. Двигателя тресеше неравномерно и менеше оборотите. Не можеше да се изфорсира спокойно. Прибрах си колата, закачих я на диагностиката и ми показа същите грешки.
Дайте акъл, от къде идва проблема.
Колата е обслужвана от-до, преди 5 хил км. Този проблем се появява за пръв път от както имам колата.
Благодаря.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3330
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Engine malfunction: Reduced Power

Мнение от spacepl » 19 Сеп 2018, 19:17

Горивен филтър кога си сменял, колега?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 1.06.2016

Re: Engine malfunction: Reduced Power

Мнение от swetlioo » 19 Сеп 2018, 19:49

Преди 5 хил км. Мисля, че е на Ман.
Интересното, е че днес цял ден я карам, пали и работи добре. Но сякаш е малко мудна до към 2000 об., както предните дни.
Ще я видя утре сутрин, на студено как ще е. Мога да я гледам, чрез ИНПА, на живи данни, но не знам какво да й гледам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3330
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Engine malfunction: Reduced Power

Мнение от spacepl » 19 Сеп 2018, 23:12

Гледай Nominal rail pressure/Actual rail pressure - Трябва да са почти еднакви. За да гасне трябва да ти спада актуалното спрямо номиналното.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 1.06.2016

Re: Engine malfunction: Reduced Power

Мнение от swetlioo » 20 Сеп 2018, 8:15

Това на място или в движение?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3330
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Engine malfunction: Reduced Power

Мнение от spacepl » 20 Сеп 2018, 8:48

И на място и в движение трябва да съвпадат възможно най-много. Номинал е това което компютъра очаква, а актуал е това което отчита от датчика в рейла. При теб в някакъв момент явно актуала пада много ( до 63)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 1.06.2016

Re: Engine malfunction: Reduced Power

Мнение от swetlioo » 20 Сеп 2018, 10:33

Значи какво видях.
Сутринта закачих колата, още преди да съм я запалил за първи път. Дадох на контакт и погледнах-искани ~380 бара, рейла дава ~4,5.
Подгрявам, въртя и колата не запали. Искани пак около 380 бара, дава ми около 450~480 бара и не запали.
Втори опит. Подгрявам, въртя и пали от раз. Искани ~380 бара, дадени ~380 бара.
Оставих така да поработи около минута, няма проблеми, няма менене на налягането-колкото иска, толкова дава.
Включвам първа и тръгвам. Всичко е ок, колко иска толкова дава, след 30 м включвам втора и проблем.
Искано 480 бара, дадено ~1380 бара, двигателя изчука, даденото налягане удари ~200, скочи на 800, после 300, после 1200 и така много бързо за 3-4 секунди и угасна. През цялото време искано налягане беше около 450 бара, кято всички стойности са приблизителни, защото ми е трудно да карам и гледам.
Опит да запаля. Пали и тресе. На място показва искано налягане около 390 бара, а даденото пак играе от 200 до 1200 приблизително. След минута изчисти работата и стабилизира. Потеглих и всичко си дойде на място. Искано дадено бяха приблизително равни +-10 бара разлика.
Сега като позагря си работи и пали нормално.
Къде да търся проблема, че като гледам цените на всички възможни клапани, датчици и помпи, направо ми призлява.
Колата пак ще кажа, е Е46 M47N от Май 2005г.
Не ми записа грешка, след днешния проблем.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 1.06.2016

Re: Engine malfunction: Reduced Power

Мнение от swetlioo » 20 Сеп 2018, 13:59

Реших да видя, какво ще стане ако изключа буксата на датчика пред рейла, този който е лесно достъпен.
Колата беше вече загряла и си работеше нормално. Но нищо не се случи, след като му дръпнах буксата. Светна само чек енджин, иначе колата запали, искано и дадено налягане са както трябва. Направих едно тестово кръгче, даденото налягане си догонва нормално исканото. Колата не тресе и не гасне, пали нормално. Само ми се струва леко мудна след 2000 об.
Но тук имам един въпрос. За какво служи този датчик? Нормално ли е, след като го изключа, да ми показва налягането в рейла и видимо да не му влияе?
Утре ще пробвам пак с изключен датчик, но напълно студена кола,, да видя как ще се държи.
Идеята ми е да разбера кой е сдал багажа, че не ми се харчат пари за проба грешка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 1.06.2016

Re: Engine malfunction: Reduced Power

Мнение от swetlioo » 20 Сеп 2018, 16:24

Untitled1.jpg
Untitled.jpg
Untitled6.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 1.06.2016

Re: Engine malfunction: Reduced Power

Мнение от swetlioo » 21 Сеп 2018, 10:38

Аз да си допълня темата, може за някой да е полезно.

Днес откачих буксата на предния датчик, на рейла, запалих, без проблем и тръгнах.
Светна веднага чек енджин, но колата си върви, че при това много по-добре. Не ми е гаснала, не ми е чукала, не ми е менила обороти или присецвала.
На ИНПА, искано и дадено налягане, са едно към едно.
Спрях колата и закачих буксата на датчика, а на ИНПА веднага почна да мени данните за даденото налягане от 380 до 480, докато колата работи на място.
След този мой тест, какво следва да е проблема? Датчика или регулатора на налягането?

Следваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook