DRL на е60 530 2004
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
65 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: DRL на е60 530 2004
SDLS написа:фабрично от BMW светят дългите на процент през деня?
Колкото до това колко струват 2 крушки
http://www.ebay.de/itm/2x-ORIGINAL-BMW- ... ~#viTabs_0
В крайна сметка всеки сам си решава какво и как ще прави, но да караме кола с каско 1000+лв на година и да пестим от ксеноните и всички разходи свързани с тях, ми идва леко нелепо, лично мнение
Тея крушки са менте. Ако се поровиш малко ще разбереш. И какво стана разправяш че 1000лв. не са нищо за теб а купуваш ментаците от ибей. Не случайно и във всички други марки се вграждат допълнителни светлини за дневни, а не се ползват ксеноните.
Re: DRL на е60 530 2004
хахаха, понякога ставате много комични, когато се опитвате да се правите на интересни. Да съм ходел в Дару, само там имало оригинални D1S Даже мисля ако ми поискат 500, да им дам 1000, защото караме Е60 и сме много големи, а те са единствените с оригиналните крушки В кой свят живеете? Или като видите нещо, което струва няколко пъти по-малко от това, което еврейските ви наставници от официалните дистрибутори тук ви продават и веднага му лепваме етикет - менте Някой от двама ви направи ли си труда да провери продавача, който съм пуснал и магазина му https://www.lichtex.de & https://www.trustedshops.de/bewertung/i ... E03F2.html Едва ли. И да, купих си крушки от ebay Osram Sylvania D1S за 60 долара на търг и о, чудо, проверих ги в представителството и се оказаха оригинални. А ако някой иска може да дойде с неговите от Дару да ги сложим една до друга. Знаех си, че няма нужда да се намесвам, защото тука си живеете в други светове и винаги когато някой ви отваря очите, че не всичко свършва до Калотина и не Дару или МКар са последното място откъдето може да се купи нещо за колите ни скачате като опарени. Голямата кола дето караме Е60, не сме 2006 спокойно, вече всеки трети кара Е60 и като да не повярваш не е последно чудо на автомобилното инженерство. А вие ако искате давайте и по 1000лв за крушки, от оригиналните от Дару, после продавайте цялата кола за 8000 и така.
Последна промяна SDLS на 16 Дек 2015, 11:11, променена общо 1 път
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: DRL на е60 530 2004
SDLS написа:хахаха, понякога ставате много комични, когато се опитвате да се правите на интересни. Да съм ходел в Дару, само там имало оригинални D1S Даже мисля ако ми поискат 500, да им дам 1000, защото караме Е60 и сме много големи, а те са единствените с оригиналните крушки В кой свят живеете? Или като видите нещо, което струва няколко пъти по-малко от това, което еврейските ви наставници от официалните дистрибутори тук ви продават и веднага му лепваме етикет - менте Някой от двама ви направи ли си труда да провери продавача, който съм пуснал и магазина му https://www.lichtex.de Едва ли. И да, купих си крушки от ebay Osram Sylvania D1S за 60 долара на търг и о, чудо, проверих ги в представителството и се оказаха оригинални. А ако някой иска може да дойде с неговите от Дару да ги сложим една до друга. Знаех си, че няма нужда да се намесвам, защото тука си живеете в други светове. Голямата кола дето караме Е60, не сме 2006 спокойно, вече всеки трети кара Е60 и като да не повярваш не е последно чудо на автомобилното инженерство. А вие ако искате давайте и по 1000лв за крушки, от оригиналните от Дару, после продавайте цялата кола за 8000 и така.
Колега минали сме по тоя път, да не мислиш че не сме взимали от тея крушки, ама ще се набиваме по една торба пари за оригинални. Не смятам да ти обяснявам и да ти наливам ъкъл. Ако искаш мога да ти покажа от къде да си вземеш и за 20лв. бройката Карай си на ксенон, вярвай че БМВ преди фейса няма дневни светлини, твоя си работа само не избивай комплекси тука. Идеята на форума е да си помагаме и да сме полезни един на друг.
ПС: ако не те мързи може да се поразтърсиш малко и ще разбереш колко са оригинални тези крушки има и клипчета даже.
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: DRL на е60 530 2004
SDLS написа:хахаха, понякога ставате много комични, когато се опитвате да се правите на интересни. Да съм ходел в Дару, само там имало оригинални D1S Даже мисля ако ми поискат 500, да им дам 1000, защото караме Е60 и сме много големи, а те са единствените с оригиналните крушки В кой свят живеете? Или като видите нещо, което струва няколко пъти по-малко от това, което еврейските ви наставници от официалните дистрибутори тук ви продават и веднага му лепваме етикет - менте Някой от двама ви направи ли си труда да провери продавача, който съм пуснал и магазина му https://www.lichtex.de Едва ли. И да, купих си крушки от ebay Osram Sylvania D1S за 60 долара на търг и о, чудо, проверих ги в представителството и се оказаха оригинални. А ако някой иска може да дойде с неговите от Дару да ги сложим една до друга. Знаех си, че няма нужда да се намесвам, защото тука си живеете в други светове. Голямата кола дето караме Е60, не сме 2006 спокойно, вече всеки трети кара Е60 и като да не повярваш не е последно чудо на автомобилното инженерство. А вие ако искате давайте и по 1000лв за крушки, от оригиналните от Дару, после продавайте цялата кола за 8000 и така.
Ама колега защо си противоречиш, първо казваш че караме кола от такъв клас и да не пестим от ксенони и т.н. а сега казваш че Е60 не е кой знае каква кола
Жив и здрав
Искахме само да ти кажем, че по добре да не се натоварва ксенона, както и цялата инсталация на колата и алтернатор и т.н. и затова при preLCI от завода са измислили дългите на процент, а след това при LCI ринговете играят тази роля, а и както каза Адо много други марки коли са обособили специални светлини за дневни, точно поради причините които изброих...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- Trixster
- ентусиаст
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: DRL на е60 530 2004
Аз да разведря темата малко........карам си на фарове, защото така ми харесва.
Крушки си взех от Роби, защото обичам ментетата явно.
Спора ви е излишен. При положение, че в Е60 може и мигачите да си пуснеш на % за дневни всичко е въпрос на вкус и лична настройка.
Кой, какво, за колко купува и от къде купува, също е личен избор.
Крушки си взех от Роби, защото обичам ментетата явно.
Спора ви е излишен. При положение, че в Е60 може и мигачите да си пуснеш на % за дневни всичко е въпрос на вкус и лична настройка.
Кой, какво, за колко купува и от къде купува, също е личен избор.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
Re: DRL на е60 530 2004
Щях да им отговарям на колегите, но като прочетох мнението на Trixster се разведрих. Живи и здрави всички Аз най-малко имам проблем с дневните.
Ще се радвам все пак някой от изказалите мнение зa lichtex.de да ми докажат, че там продават ментета от 20лв. Това както добре знаем няма как да се случи, но това не пречи да се говорят празни приказки. Ще си карам с ментетата от eBay и продавачи като lichtex. Не съм достатъчно праведен, за да прекрачвам входа на катедралата Дару, където са истината, пътя и живота
Ще се радвам все пак някой от изказалите мнение зa lichtex.de да ми докажат, че там продават ментета от 20лв. Това както добре знаем няма как да се случи, но това не пречи да се говорят празни приказки. Ще си карам с ментетата от eBay и продавачи като lichtex. Не съм достатъчно праведен, за да прекрачвам входа на катедралата Дару, където са истината, пътя и живота
- off_line
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 67
- Регистриран на: 13.09.2009
- Местоположение: Поморие/Несебър
- Кара: BMW e60 530d
Re: DRL на е60 530 2004
Абе не е чак толкова зле дългите да са ти намалени на 30% и да ги ползваш за DLR(както е при мен на снимката), вместо постоянно да си ти работи ксенона.
Но пък друго си е LCI фаровете
..живота е прекалено кратък за грозни жени и бавни коли..
Re: DRL на е60 530 2004
От изписаното до момента, ако съм разбрал правилно, на коли преди фейслифт, ринговете няма как да се настроят като дневни? В момента ми е настроено дневните да са % от дългите, но не бих казал, че ми харесва.
Разсъждавайки като лаик, щом след като изгася колата и остават да светят ринговете, докато отворя вратата, би следвало да е въпрос на настрока да заработят като дневни?
Разсъждавайки като лаик, щом след като изгася колата и остават да светят ринговете, докато отворя вратата, би следвало да е въпрос на настрока да заработят като дневни?
BMW F25
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: DRL на е60 530 2004
Колега въпроса не е да ги настроиш по някакъв начин, а в това че няма да са достатъчно ярки за да бъдат дневни светлини !
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- AlonsoBest
- младши ентусиаст
- Мнения: 286
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: Трявна/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 540i G30, 120d F20
- Мечтае да кара: 540i
Re: DRL на е60 530 2004
Здравейте. Ще използвам темата да повдигна един въпрос, на който отдавна търся решение. Фаровете на Е60, както най-вероятно знаете, се оправляват от лайт модула чрез широчинно импулсна модулация. При активиране на DRL, дълги на %, модула пуска по-къси импулси, за да модулира по ниско напрежение. Това е ОК за крушка с нажежаема жичка. Искам обаче да я сменя със хубав лед, който да работи и на дълги заедно със ксенона. При положение обаче че леда се включва и изключва без закъснение, при намелена мощност почва да мига (пробвал съм го на Е46, на същия принцип е). Проблема с мигането успях да го преоделея с залагалките за ксенон, които представляват RC верига и изправят напрежението, обаче тогава LED-a светва на 100% и почва да заслепява и се губи светкавицата. Та въпроса ми някой преминавал ли е успешно към LED на DRL и какви крушки е ползвал?
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: DRL на е60 530 2004
Не мога да ти кажа какви са крушките, защото вече не помня, но бяха 55 вата ЛЕД. Кодирал съм си DRL и нямам никакви проблеми с премигвания, вече карам колата така почти 3г. Става въпрос за Е90, но мисля, че са еднакви и при вас.AlonsoBest написа:Здравейте. Ще използвам темата да повдигна един въпрос, на който отдавна търся решение. Фаровете на Е60, както най-вероятно знаете, се оправляват от лайт модула чрез широчинно импулсна модулация. При активиране на DRL, дълги на %, модула пуска по-къси импулси, за да модулира по ниско напрежение. Това е ОК за крушка с нажежаема жичка. Искам обаче да я сменя със хубав лед, който да работи и на дълги заедно със ксенона. При положение обаче че леда се включва и изключва без закъснение, при намелена мощност почва да мига (пробвал съм го на Е46, на същия принцип е). Проблема с мигането успях да го преоделея с залагалките за ксенон, които представляват RC верига и изправят напрежението, обаче тогава LED-a светва на 100% и почва да заслепява и се губи светкавицата. Та въпроса ми някой преминавал ли е успешно към LED на DRL и какви крушки е ползвал?
- AlonsoBest
- младши ентусиаст
- Мнения: 286
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: Трявна/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 540i G30, 120d F20
- Мечтае да кара: 540i
Re: DRL на е60 530 2004
dextuar написа:Не мога да ти кажа какви са крушките, защото вече не помня, но бяха 55 вата ЛЕД. Кодирал съм си DRL и нямам никакви проблеми с премигвания, вече карам колата така почти 3г. Става въпрос за Е90, но мисля, че са еднакви и при вас.AlonsoBest написа:Здравейте. Ще използвам темата да повдигна един въпрос, на който отдавна търся решение. Фаровете на Е60, както най-вероятно знаете, се оправляват от лайт модула чрез широчинно импулсна модулация. При активиране на DRL, дълги на %, модула пуска по-къси импулси, за да модулира по ниско напрежение. Това е ОК за крушка с нажежаема жичка. Искам обаче да я сменя със хубав лед, който да работи и на дълги заедно със ксенона. При положение обаче че леда се включва и изключва без закъснение, при намелена мощност почва да мига (пробвал съм го на Е46, на същия принцип е). Проблема с мигането успях да го преоделея с залагалките за ксенон, които представляват RC верига и изправят напрежението, обаче тогава LED-a светва на 100% и почва да заслепява и се губи светкавицата. Та въпроса ми някой преминавал ли е успешно към LED на DRL и какви крушки е ползвал?
Да еднакви са. Имаш ли някаква снимка на крушката, дори и през фара да е снимана, да се ориентирам как изглежда, че на пазара в момента има 1000 модела.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: DRL на е60 530 2004
AlonsoBest написа:dextuar написа:Не мога да ти кажа какви са крушките, защото вече не помня, но бяха 55 вата ЛЕД. Кодирал съм си DRL и нямам никакви проблеми с премигвания, вече карам колата така почти 3г. Става въпрос за Е90, но мисля, че са еднакви и при вас.AlonsoBest написа:Здравейте. Ще използвам темата да повдигна един въпрос, на който отдавна търся решение. Фаровете на Е60, както най-вероятно знаете, се оправляват от лайт модула чрез широчинно импулсна модулация. При активиране на DRL, дълги на %, модула пуска по-къси импулси, за да модулира по ниско напрежение. Това е ОК за крушка с нажежаема жичка. Искам обаче да я сменя със хубав лед, който да работи и на дълги заедно със ксенона. При положение обаче че леда се включва и изключва без закъснение, при намелена мощност почва да мига (пробвал съм го на Е46, на същия принцип е). Проблема с мигането успях да го преоделея с залагалките за ксенон, които представляват RC верига и изправят напрежението, обаче тогава LED-a светва на 100% и почва да заслепява и се губи светкавицата. Та въпроса ми някой преминавал ли е успешно към LED на DRL и какви крушки е ползвал?
Да еднакви са. Имаш ли някаква снимка на крушката, дори и през фара да е снимана, да се ориентирам как изглежда, че на пазара в момента има 1000 модела.
Ще се опитам да снимам, но мисля, че нищо няма да се види
Re: DRL на е60 530 2004
AlonsoBest написа:Здравейте. Ще използвам темата да повдигна един въпрос, на който отдавна търся решение. Фаровете на Е60, както най-вероятно знаете, се оправляват от лайт модула чрез широчинно импулсна модулация. При активиране на DRL, дълги на %, модула пуска по-къси импулси, за да модулира по ниско напрежение. Това е ОК за крушка с нажежаема жичка. Искам обаче да я сменя със хубав лед, който да работи и на дълги заедно със ксенона. При положение обаче че леда се включва и изключва без закъснение, при намелена мощност почва да мига (пробвал съм го на Е46, на същия принцип е). Проблема с мигането успях да го преоделея с залагалките за ксенон, които представляват RC верига и изправят напрежението, обаче тогава LED-a светва на 100% и почва да заслепява и се губи светкавицата. Та въпроса ми някой преминавал ли е успешно към LED на DRL и какви крушки е ползвал?
Колега, аз съм с такива лед крушки за DRL: http://www.ebay.co.uk/itm/2pcs-h7-80w-1 ... Sw3ydVwrO~
По спомен бяха 70 или 80W, защото прецених, че като са на 30%, ако са 55W няма да има кой да свети
Знам, че качваха грешки за изгоряла крушка, но премахнах чека и всичко е наред вече над 3 години. Относно премигването, мисля, че имат много леко трептене, но не през цялото време, което мен не ме дразни, а не дразни и останалите, защото е много леко забележимо.
Съвет от мен е ако купуваш подобни крушки, гледай да имат диоди освен настрани (по самия целиндър на тялото на крушката) и отпред, тъй като тези отстрани се разсейват много при отражението от рефлектора и почти нищо не се вижда при ясен ден, докато ако имаш диодчета отпред на тялото, вече е по-осезаемо.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: DRL на е60 530 2004
Това са моите
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
65 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани