Стойности на дюзи при 60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: Стойности на дюзи при 60
Ето днес сутринта, на студено, след чипа. Надали нещо е повлиял. Интересното е, че някой път дава високи корекции, друг път по-приемливи:
Ето и след няколко км:
Ето и след няколко км:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Стойности на дюзи при 60
Сподели как се държи ДПФ-а след тунинга, колко често регенерира сам, по често ли е спрямо преди и тн.
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: Стойности на дюзи при 60
vld написа:Сподели как се държи ДПФ-а след тунинга, колко често регенерира сам, по често ли е спрямо преди и тн.
Знам, че си нетърпелив... Мисля драмата да е положителна . По-скоро не виждам причина саждите да станат повече. Имам предвид от премахването на ЕГР-а, не толкова от ремапа. Ама ще видим, де.
Но още не съм я събрал, че се налага да си правя "рейс пайп" , и тапата долу не съм доправил. Вчера я разглобих, днес не успях нищо да пипна по нея. А вчера станах на свинчуга, докато изчегъртам (докъдето стигна отвертката) тая глеч от това тяло дето е между главата и колектора. Набутвам парцалчета в отворите, чегъртам, вадя каквото мога с отвертката, пускам прахосмукачката (омазах я и нея с масленика отвътре по тръбите). Дано преглътне тия боклуци, че няма как да не е паднало надолу. И веднага ще ги разпляска по ДПФ-а... Представям си и клапаните как изглеждат от тая върхова технология ЕГР... Не че беше много задръстено, но си има едно наслояване около максимум милиметър да кажем по всички повърхнини. И в колектора е така, него го чегъртах и го мих с пароструйката, като преди това го киснах с една химия (обезмаслител) тук преди години я бях купувал. Не че нещо кой знае какво разкисна, повече май пароструйката изми (докъдето и тя можа). И очите ми изми и мани мани. Преди 20к км като я купих чистих ЕГР-а идеално и малко през пръсти колектора. Сега ЕГР-а си беше по скалата от 0 до 10 замърсеност, примерно към 0.8 или 1.0, абе чист си беше общо взето, но черен. Не е като на пасата дето свалих миналата седмица ЕГР-а, там тръбата на колектора беше наполовина задръстена!
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1527
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Стойности на дюзи при 60
Може да е лаишки въпроса,но този колектор е метален,нали? Някъде четох,но не помня къде (в кой форум),че тази мизерия вътре я палили и изгаряла префектно до чисто вътре...Колектора е свален преди това,разбира се!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Стойности на дюзи при 60
ildivvy написа:Може да е лаишки въпроса,но този колектор е метален,нали? Някъде четох,но не помня къде (в кой форум),че тази мизерия вътре я палили и изгаряла префектно до чисто вътре...Колектора е свален преди това,разбира се!
Е това го правят на ВАГ дизелите, които са с метален колектор. Тук говорим за пластмастов такъв и няма как да го "запалиш" или има, но ще е еднократно Просто се почиства със съответните препарати и водо/паро струйки.
ПС: BTW на мен също ми е интерсно, как се отразява ремапа на дпф-а.
Re: Стойности на дюзи при 60
Някой може ли да прати телефон на Свилен, София ул. Могилата (може и на лс) ?
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Стойности на дюзи при 60
nikolae написа:Някой може ли да прати телефон на Свилен, София ул. Могилата (може и на лс) ?
+359 88 8615007
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Стойности на дюзи при 60
+35988-861-5007nikolae написа:Някой може ли да прати телефон на Свилен, София ул. Могилата (може и на лс) ?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Стойности на дюзи при 60
vld написа:The_Bear написа:vld написа:На мен тоя бардал ми задръства ДПФ-а
При мен констатирам последните 3-4 пъти следното. Въртя градско и за 150-160км вече soot-а става над 20, примерно 24, 25. И нали съм постоянно омотан с кабелите го виждам, вдигам работна температура, изчистил съм грешки ако има, нафта има, но сама регенерация не тръгва. Иска ми се да видя дали я включва в градски режим, но засега не. Накрая не издържам да се возя напред-назад и пускам принудителна. Последните 2-3 пъти се случва при активна регенерация да се замотавам, да спирам, да работи на място, паля, гася и по едно време хоп, гледам вече sootа станал 5-6гр! Как става това, не мога да си обясня...
Аз сипвам BDC и двутактово, освен да го спра, знам ли вече, то е филм всичко...
Двутактово масло не слагай докато имаш ДПФ, задръства се от него.
Остави колата сама да я пусне, SOOT при мен трябва да се качи на 40++ че да се активира регенерация сама.
Освен това нали знаеш че има два вида регенерации, едната протича на около 350-400 градуса, другата на 600.
Общо взето освен SOOT ДДЕ следи и обратното налягане и когато има нужда я активира.
Ако ДПФ-а е в добро състояние може да очакваш да регенерира през 300++км. ако я караш само в града, ако я караш много извън градско и после почнеш да караш само градско може и 500км. да не направи регенерация, просто няма да се е заушил достатъчно.
Тя междо другото като караш извън града и поддържаш нормално темпо почти постоянно е на 350+ градуса в ДПФ-а и си се самопочиства, затова и пълните регенерации са много по на рядко извън града.
Здравей колега.
Защо мислиш, че ДПФ-а се задръства с двутактово масло в дизела ?
На диагностика ли си гледал стойностите, или някой майстор ти е казал ?
На моята кола, която няма ДПФ като я карам с двутактово масло в дизела и пуши по-малко отколкото без, затова мисля, че не би трябвало да се задръства, дори напротив.
Много ми е интересен този въпрос, защото имаме вкъщи другa кола с филтър за твърди частици(ФАП, колата е френска) и се чудя, дали да и слагам масло.
Ще се радвам да драснеш два реда, ако имаш време.
Поздрави!
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Стойности на дюзи при 60
Kurtov написа:vld написа:The_Bear написа:vld написа:На мен тоя бардал ми задръства ДПФ-а
При мен констатирам последните 3-4 пъти следното. Въртя градско и за 150-160км вече soot-а става над 20, примерно 24, 25. И нали съм постоянно омотан с кабелите го виждам, вдигам работна температура, изчистил съм грешки ако има, нафта има, но сама регенерация не тръгва. Иска ми се да видя дали я включва в градски режим, но засега не. Накрая не издържам да се возя напред-назад и пускам принудителна. Последните 2-3 пъти се случва при активна регенерация да се замотавам, да спирам, да работи на място, паля, гася и по едно време хоп, гледам вече sootа станал 5-6гр! Как става това, не мога да си обясня...
Аз сипвам BDC и двутактово, освен да го спра, знам ли вече, то е филм всичко...
Двутактово масло не слагай докато имаш ДПФ, задръства се от него.
Остави колата сама да я пусне, SOOT при мен трябва да се качи на 40++ че да се активира регенерация сама.
Освен това нали знаеш че има два вида регенерации, едната протича на около 350-400 градуса, другата на 600.
Общо взето освен SOOT ДДЕ следи и обратното налягане и когато има нужда я активира.
Ако ДПФ-а е в добро състояние може да очакваш да регенерира през 300++км. ако я караш само в града, ако я караш много извън градско и после почнеш да караш само градско може и 500км. да не направи регенерация, просто няма да се е заушил достатъчно.
Тя междо другото като караш извън града и поддържаш нормално темпо почти постоянно е на 350+ градуса в ДПФ-а и си се самопочиства, затова и пълните регенерации са много по на рядко извън града.
Здравей колега.
Защо мислиш, че ДПФ-а се задръства с двутактово масло в дизела ?
На диагностика ли си гледал стойностите, или някой майстор ти е казал ?
На моята кола, която няма ДПФ като я карам с двутактово масло в дизела и пуши по-малко отколкото без, затова мисля, че не би трябвало да се задръства, дори напротив.
Много ми е интересен този въпрос, защото имаме вкъщи другa кола с филтър за твърди частици(ФАП, колата е френска) и се чудя, дали да и слагам масло.
Ще се радвам да драснеш два реда, ако имаш време.
Поздрави!
Гледал съм го с диагностика, сложиш ли нещо ралично от нафта и регенерациите стават по начесто, което е сигурен показател за вредата.
Филтъра за твърди частици му се скъсява живота от честите регенерации това е.
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Стойности на дюзи при 60
След почистване на ДПФ-а заради чести регенерации, вече чисто градско на около 250 км. я пуска. Стойностите на SOOT-a стигат до 45 гр., но по-интересното е че тръгва регенерацията на не по-малко от 16-18 мбар налягане на празен ход. Т.е налягането е по-важния параметър при пуска. Наблюдавам обстойно процеса с Btool expert приложението.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Стойности на дюзи при 60
Тук написах какви са моите впечатления от изхвърлянето на ЕГР-а и охладителя барабар с малкия термостат с две думи доволен съм:
viewtopic.php?f=112&t=431989&start=45
viewtopic.php?f=112&t=431989&start=45
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Стойности на дюзи при 60
Благодаря, темата е доста полезна И аз мисля да го махна, като дпф-а остава задължително.
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: Стойности на дюзи при 60
astrapower написа:След почистване на ДПФ-а заради чести регенерации, вече чисто градско на около 250 км. я пуска. Стойностите на SOOT-a стигат до 45 гр., но по-интересното е че тръгва регенерацията на не по-малко от 16-18 мбар налягане на празен ход. Т.е налягането е по-важния параметър при пуска. Наблюдавам обстойно процеса с Btool expert приложението.
Пише, че едно от условията за регенерация било да има 10л минимум гориво... По борд оставаха 30км да мога да мина и си пуска регенерация, като стой та гледай. И преди един път пак я засякох, че го направи май тогава оставаха 50км пробег...
- димитър_81
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 229
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d
Re: Стойности на дюзи при 60
astrapower написа:След почистване на ДПФ-а заради чести регенерации, вече чисто градско на около 250 км. я пуска. Стойностите на SOOT-a стигат до 45 гр., но по-интересното е че тръгва регенерацията на не по-малко от 16-18 мбар налягане на празен ход. Т.е налягането е по-важния параметър при пуска. Наблюдавам обстойно процеса с Btool expert приложението.
След почистването колко качва обратното налягане при кикдаун? Защото при мен след почистване на ДПФ-а на празен ход беше добре, но на кик качваше прекалено много и се наложи да го изкормя.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: stoyanz