Стойности на дюзи при 60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Стойности на дюзи при 60
fitter написа:......Корекциите нали могат да се изключат. Тогава метода с колбите трябва да е точен.
Sent from my iPhone using Tapatalk
т'ва с изключване на корекциите го чета няколко пъти, но в моето меню го няма. Или се дължи на скрипта или на това, че е LCI.
Може ли някой с 525d LCI да потвърди, че има такава функция или пък отрече?
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Стойности на дюзи при 60
Когато гледаш оборотите на отделните цилиндри в Инпа, системата работи без корекции от компа... Номерът с корекциите е, че когато е положителна, цилиндърът има нужда от по-богата смес, когато е отрицателна - обратното. Тези корекции затова не са безгранични - системата на е60 може да компенсира до 3 мг. на цилиндър, общо 18 на такт. При е39 тази стойност е 4 мг. Причините за отклонения в корекцията не са една и две - от запушена дюза през проблем с компресията за положителна корекция, до течаща дюза, проблеми с въздушния поток или неработеща подгревна свещ за отрицателната... Колегата по-горе с ремонтираните дюзи да си иска данните от стенда след ремонта - така ще е сигурен, че ремонт е правен и ще трябва да се насочи към другите фактори за завишена или намалена корекция...
- FuRoRR
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 146
- Регистриран на: 12.04.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Два умрели форда и 28ца
- Мечтае да кара: Танк
- Детайли за колата: Е36 328 97'
2.93 LSD
М20 маховик на 5.8кг
M50 Intake
S52 USDM Cams 10.2 lift 252in244ex
Плетени изпускатели
Romraider self tuned
14.0 1/4 mile
Re: Стойности на дюзи при 60
@2bar написа:FuRoRR написа:Меренето с колби на обратната нафта показва проблеми единствено и само в дюзата....
лично аз не съм много съгласен с написаното...
Меренето с колби на обратната нафта показва проблеми единствено и само в дюзата.
Количеството на обратната нафта е пропорционално на впръснатото количество нафта, което пък зависи и от корекции на дюзите. С две думи и при меренето на обратната нафта, корекциите на дюзите оказват влияние.
Според мен истината е да се започне с мерене на налягането в края на сгъстяването (компресия). Ако там няма аномалии, измеренето количество обратна нафта или отчетенеите корекции със софтуера може да се приемат за меродавни и съответно да се направят изводи за състоянието на дюзите.
В момента в който надрасках това ми звучеше правилно,но доста съм се изхвърлил с това "единствено и само". Напълно прав си колега, но имах предвид друго. В случая на мерене на корекции на дюзи колбите вършат почти същата работа като ИНПА . Но в случай на труден старт или липса на такъв, дюзата виновник много лесно може да се установи чрез двойно/ тройно по-голямото количество върнато гориво.
А и нали темата е за дюзи , предполага се донякъде че компресията е премерена и изключена като вариант.
Пропуснал съм да напиша че отрицателни корекции могат да предизвикат и пикаещи дюзи , но смятам че е достатъчно близо до ума.
Z3Ro* написа:Когато гледаш оборотите на отделните цилиндри в Инпа, системата работи без корекции от компа...
Няма как да виждаш нещо, което в момента е изключено. Да в ИСТА има опция за изключване на корекциите , но при четенето им те са си включени и работят... ако се изключат тия корекции 3мг гориво могат да накарат мотора да танцува хоро на празен ход.
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Стойности на дюзи при 60
FuRoRR написа:@2bar написа:FuRoRR написа:Меренето с колби на обратната нафта показва проблеми единствено и само в дюзата....
лично аз не съм много съгласен с написаното...
Меренето с колби на обратната нафта показва проблеми единствено и само в дюзата.
Количеството на обратната нафта е пропорционално на впръснатото количество нафта, което пък зависи и от корекции на дюзите. С две думи и при меренето на обратната нафта, корекциите на дюзите оказват влияние.
Според мен истината е да се започне с мерене на налягането в края на сгъстяването (компресия). Ако там няма аномалии, измеренето количество обратна нафта или отчетенеите корекции със софтуера може да се приемат за меродавни и съответно да се направят изводи за състоянието на дюзите.
В момента в който надрасках това ми звучеше правилно,но доста съм се изхвърлил с това "единствено и само". Напълно прав си колега, но имах предвид друго. В случая на мерене на корекции на дюзи колбите вършат почти същата работа като ИНПА . Но в случай на труден старт или липса на такъв, дюзата виновник много лесно може да се установи чрез двойно/ тройно по-голямото количество върнато гориво.
А и нали темата е за дюзи , предполага се донякъде че компресията е премерена и изключена като вариант.
Пропуснал съм да напиша че отрицателни корекции могат да предизвикат и пикаещи дюзи , но смятам че е достатъчно близо до ума.Z3Ro* написа:Когато гледаш оборотите на отделните цилиндри в Инпа, системата работи без корекции от компа...
Няма как да виждаш нещо, което в момента е изключено. Да в ИСТА има опция за изключване да корекциите , но при четенето им те са си включени и работят...
За да се изключат корекциите се влиза в друг прозорец и там вече те не се виждат. Ако има проблем с някой от цилиндрите (може да не е само от дюза) при влизането в това меню двигателя започва да тресе именно защото са изключени корекциите. След връщането в менюто за проверка на корекциите на дюзите в проблемните цилиндри са почти в червената зона и след няколко секунди компютъра си ги коригира. Според мен е редно когато се прави теста с колбите да се влиза в това меню, за да са спрени корекциите.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Стойности на дюзи при 60
Това меню в Инпа е F5 от "живите данни" - изкарва оборотите на отделните цилиндри, като корекциите се изключват. Двигателят ще "танцува" и при 2мг. корекция, ако се изключат корекциите, но проблемът е, че при 3мг. и нагоре започват проблеми с паленето, ускорението, възможно е пропадане на налягането в рейла... Все неща, които щеш-нe щеш ще те накарат да идеш на сервиз...
- julyan10
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 149
- Регистриран на: 27.12.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 535 D 272 hp 2005 г.
- Мечтае да кара: X5M5 5.0D
Re: Стойности на дюзи при 60
Z3Ro* написа:Когато гледаш оборотите на отделните цилиндри в Инпа, системата работи без корекции от компа... Номерът с корекциите е, че когато е положителна, цилиндърът има нужда от по-богата смес, когато е отрицателна - обратното. Тези корекции затова не са безгранични - системата на е60 може да компенсира до 3 мг. на цилиндър, общо 18 на такт. При е39 тази стойност е 4 мг. Причините за отклонения в корекцията не са една и две - от запушена дюза през проблем с компресията за положителна корекция, до течаща дюза, проблеми с въздушния поток или неработеща подгревна свещ за отрицателната... Колегата по-горе с ремонтираните дюзи да си иска данните от стенда след ремонта - така ще е сигурен, че ремонт е правен и ще трябва да се насочи към другите фактори за завишена или намалена корекция...
Тези документи ми дадоха от сервиза и казаха, че ако дюзата не мине теста, стенда не и пуска нов код. Някакви други документи трябва ли да има?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Стойности на дюзи при 60
Стендовете обикновено провеждат поне четири теста, а някои и повече. Leak off тест, какъвто виждам единствено на твоя лист, е само един от тези тестове. Другите обикновено са low, maximum и medium value, като някои стендове имат и тест за pre-injection, така че за толкова пари, ако само са мерили обратната нафта, си е жива кражба... Плюс това, доколкото виждам, са ти пуснали нови кодове на две от дюзите - питай ги значи ли това, че само те са минали теста!?
- julyan10
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 149
- Регистриран на: 27.12.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 535 D 272 hp 2005 г.
- Мечтае да кара: X5M5 5.0D
Re: Стойности на дюзи при 60
Z3Ro* написа:Стендовете обикновено провеждат поне четири теста, а някои и повече. Leak off тест, какъвто виждам единствено на твоя лист, е само един от тези тестове. Другите обикновено са low, maximum и medium value, като някои стендове имат и тест за pre-injection, така че за толкова пари, ако само са мерили обратната нафта, си е жива кражба... Плюс това, доколкото виждам, са ти пуснали нови кодове на две от дюзите - питай ги значи ли това, че само те са минали теста!?
Снимах само единия лист имам още два на които се виждат кодовете на всички дюзи. Информацията за тестовете, обаче е доста интересна. Ще питам като отида пак в сервиза какви тестоте са правени ако знаят, защото те изпращат дюзите и турбините на подизпълнители с които работят.
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Стойности на дюзи при 60
И така пичове, НЕ си давайте дюзите за ремонт в Драгалевци. След като изпратих дюзите във Видин, човека ми се обади и каза, че графиката дадена от този сервиз няма нищо общо с това, което е било на практика. Два пъти ги е качвал на стедът човека, защото не е можел да повярва, че може да има такова разминаване в показателите.
Каза ми също, че дюзите дори не са били почистени преди той да ги сложи на стенда.
Когато се върнат дюзите ще сложа двете графики.
Ремонта с проверката във Видин излезе по 150лв на дюза. В Драгалевци ми искаха по 350лв.
Каза ми също, че дюзите дори не са били почистени преди той да ги сложи на стенда.
Когато се върнат дюзите ще сложа двете графики.
Ремонта с проверката във Видин излезе по 150лв на дюза. В Драгалевци ми искаха по 350лв.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Стойности на дюзи при 60
В София взимат скъпичко, като им паднат дюзи... Аз преди две години сваляне, проверка, реглаж на четири, смяна на една бобина с втора ръка и качване на колата, сметката беше малко на 800 лъва... Това в НН Сервиз, но повече не смятам да ходя там с моя трактор.
Re: Стойности на дюзи при 60
Така както гледам, в София няма къде да се проверят и ремонтират дюзи на нормална цена (30лв. за проверка моля моля)
Ще търся друг вариант за проверка и ремонт. Всъщност някакви проблеми нямам с тресене, вървене и харчене, леко пуша,
но предполагам е заради големият период център-градско, в което се набивам.
Ще търся друг вариант за проверка и ремонт. Всъщност някакви проблеми нямам с тресене, вървене и харчене, леко пуша,
но предполагам е заради големият период център-градско, в което се набивам.
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Стойности на дюзи при 60
Колеги не искам да Ви плаша,но искам да споделя нещо от миналата седмица.Чакахме едно приятелче и по едно време звъни и вика нещо стана с колата както си карах с 90-100 по цариградско почна да тресе светна чек-а и почна да пуши бяло и двигателя тресе много.Преди 3 дни двигателя беше отворен и дупка в буталото...
Преди 3 месеца са гледани стойностите на дюзите всичко е било в зеления сектор..Лятото на 2017 2 дюзи са подменени.
Колата не е пушила ускорявала е супер нито е имало тресене нито нищо.
Колата се кара единствено с Еко и Газпром.(Авио много често се сипва и г-драйв на газпром)
Масло и филтри на 11 000 Максимум+картерни газове на 2 смени на маслото с оригинален!
Много лошо колата беше в супер здраве човека сменяше всичко по нея с оригинални части...
535Д Stock без ДПФ и ЕГР.
Преди 3 месеца са гледани стойностите на дюзите всичко е било в зеления сектор..Лятото на 2017 2 дюзи са подменени.
Колата не е пушила ускорявала е супер нито е имало тресене нито нищо.
Колата се кара единствено с Еко и Газпром.(Авио много често се сипва и г-драйв на газпром)
Масло и филтри на 11 000 Максимум+картерни газове на 2 смени на маслото с оригинален!
Много лошо колата беше в супер здраве човека сменяше всичко по нея с оригинални части...
535Д Stock без ДПФ и ЕГР.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Стойности на дюзи при 60
Каквато и нафта да се сипва, всичката е "суха" и е..ва майката на разпръсквачите. Затова най-доброто е по малко бездимно двутактово масло - 1:200 слагам аз и моторът в студа пали все едно е топъл... Не знам само на ДПФ как би му се отразило, но не би трябвало да има проблем...
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: Стойности на дюзи при 60
Особено на Марешки дизела , се изпарява като бензин . И аз слагам двутактово масло за предпазване от такива инциденти , но в по-големи количества от колегата . На 10л нафта около 20-30г масло .
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: Стойности на дюзи при 60
r3s1s74nc3 написа:... но в по-големи количества от колегата . На 10л нафта около 20-30г масло .
Колегата Z3Ro*, както и аз, слагаме почти двойно на твоето - пада се по 50гр на 10л (1/200).
За 10.000км винаги съм слагал и двутактово масло (1/200) + BDC Bardahl (1/1000 лято, 2/1000 зима) и налягането преди катализатора си стои около 7-8-9mbar на празен ход, както и другите стойности са нормални при по-високите обороти от теста. Не знам дали 10.000км са достатъчни да го задръстя качествено, де. Но доколкото съм прочел, двутактовото по-скоро спомага за чистенето и смазването, отколкото да задръства.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани