Стойности на дюзи при 60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Primogenitum
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 15.10.2018
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 530d e60 218к.с.
- Мечтае да кара: bmw 530d e60
Re: Стойности на дюзи при 60
Здравейте, установих че дюзите ми са с разменени места в сравнение с данните от dde IMA. Интересува ме как да процедирам? Да разместя физически дюзите съгласно местата им според компютъра на колата или да прекодирам данните "change IMA" чрез inpa? Дюзите са с оригиналните номера, просто само две са си по местата, колата харчи в повече. Случайно забелязах разминаването и вероятно някой ги е свалял и слагал без да спазва ред. Кажете ми как да постъпя, притеснявам се да ги прекодирам защото бях, чел че има значение коя дюза на кой цилиндър е и именно за това са кодовете. Просто се чудя дали мога да си спестя процедурата с пренареждането.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Стойности на дюзи при 60
Кодовете са за да укажат на ДДЕ коя дюза в какви параметри се вписва според стенд който е минала, то от своя страна пък прави нужните корекции при впръскване спрямо този код.
Просто им пренареди кодовете така както са наредени в момента, няма смисъл да ги местиш физически.
Просто им пренареди кодовете така както са наредени в момента, няма смисъл да ги местиш физически.
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: Стойности на дюзи при 60
Primogenitum написа:Здравейте, установих че дюзите ми са с разменени места в сравнение с данните от dde IMA. Интересува ме как да процедирам? Да разместя физически дюзите съгласно местата им според компютъра на колата или да прекодирам данните "change IMA" чрез inpa? Дюзите са с оригиналните номера, просто само две са си по местата, колата харчи в повече. Случайно забелязах разминаването и вероятно някой ги е свалял и слагал без да спазва ред. Кажете ми как да постъпя, притеснявам се да ги прекодирам защото бях, чел че има значение коя дюза на кой цилиндър е и именно за това са кодовете. Просто се чудя дали мога да си спестя процедурата с пренареждането.
Колега, най-вероятно са ти рециклирани дюзите и затова са разменени, но явно не са въведени новите кодове. Дай да видим какви са корекциите. Не е задължително завишения разход да е от дюзите.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Primogenitum
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 15.10.2018
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 530d e60 218к.с.
- Мечтае да кара: bmw 530d e60
Re: Стойности на дюзи при 60
Пренаредих кодовете и мотора заработи по-тихо и спокойно. Още нямам впечатления от разхода, но определено има разлика. Прилагам корекциите след пренареждането на IMA, кажете вашето мнение!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Стойности на дюзи при 60
Primogenitum написа:Пренаредих кодовете и мотора заработи по-тихо и спокойно. Още нямам впечатления от разхода, но определено има разлика. Прилагам корекциите след пренареждането на IMA, кажете вашето мнение!
Това на студен мотор или на топъл ?
- Primogenitum
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 15.10.2018
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 530d e60 218к.с.
- Мечтае да кара: bmw 530d e60
Re: Стойности на дюзи при 60
vld написа:Primogenitum написа:Пренаредих кодовете и мотора заработи по-тихо и спокойно. Още нямам впечатления от разхода, но определено има разлика. Прилагам корекциите след пренареждането на IMA, кажете вашето мнение!
Това на студен мотор или на топъл ?
Студен мотор, нали така се гледат. Как мислиш, добре ли са?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Стойности на дюзи при 60
Да екстра са, виж като загрее до работна температура дали има големи разлики, ако стойностите са подобни са супер.
Re: Стойности на дюзи при 60
Колата е е60 530д 218кс.3та дюза в движение стига до 1,2 а 6тата до 1,9.Имам един чукащ звук слвд 2000 оборота в движение само
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Стойности на дюзи при 60
Здравейте, възможно ли е да имам проблем, но да не излиза на корекциите?
На студен и топъл мотор не ми минават 0.6-7, като 4 от тях седят около 0.1, а 2 на 0.6 и съответно -0.6, като понякога всички са около 0та. Имам проблем понякога с много леко поклащане на стрелката, което съм забелязъл, че изчезва като изключа вентилатора.
Другото нещо, което доста ме дразни е че колата пуши леко на място, сиво-синкаво, нямам точно определение на цвета, не е нещо голямо, вижда се под определена светлина или на слънце, но смърди и ако отворя врата омирисва колата, ако си сложа лицето до ауспуха действието върху очите ми е все едно режа лук Бях писал в "бързи въпроси" относно този проблем, но там не получих отговор. Разхода на колата е нисък, върви страшно много, нямам проблем със студени паления или поклащания (имах, но смених релето и нещата се оправиха), маслото една чертичка ми е паднала за 6 хиляди километра (от както е в мен колата), а самото масло е вече на 12к и ми беше гарантирано, че не е доливано.
Колата е 535д, без ДПФ, без катализатор (изцяло изправена отдолу) с даунпайп, като има и много лек софтуер.
На студен и топъл мотор не ми минават 0.6-7, като 4 от тях седят около 0.1, а 2 на 0.6 и съответно -0.6, като понякога всички са около 0та. Имам проблем понякога с много леко поклащане на стрелката, което съм забелязъл, че изчезва като изключа вентилатора.
Другото нещо, което доста ме дразни е че колата пуши леко на място, сиво-синкаво, нямам точно определение на цвета, не е нещо голямо, вижда се под определена светлина или на слънце, но смърди и ако отворя врата омирисва колата, ако си сложа лицето до ауспуха действието върху очите ми е все едно режа лук Бях писал в "бързи въпроси" относно този проблем, но там не получих отговор. Разхода на колата е нисък, върви страшно много, нямам проблем със студени паления или поклащания (имах, но смених релето и нещата се оправиха), маслото една чертичка ми е паднала за 6 хиляди километра (от както е в мен колата), а самото масло е вече на 12к и ми беше гарантирано, че не е доливано.
Колата е 535д, без ДПФ, без катализатор (изцяло изправена отдолу) с даунпайп, като има и много лек софтуер.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Стойности на дюзи при 60
kkashev написа:Здравейте, възможно ли е да имам проблем, но да не излиза на корекциите?
На студен и топъл мотор не ми минават 0.6-7, като 4 от тях седят около 0.1, а 2 на 0.6 и съответно -0.6, като понякога всички са около 0та. Имам проблем понякога с много леко поклащане на стрелката, което съм забелязъл, че изчезва като изключа вентилатора.
Другото нещо, което доста ме дразни е че колата пуши леко на място, сиво-синкаво, нямам точно определение на цвета, не е нещо голямо, вижда се под определена светлина или на слънце, но смърди и ако отворя врата омирисва колата, ако си сложа лицето до ауспуха действието върху очите ми е все едно режа лук Бях писал в "бързи въпроси" относно този проблем, но там не получих отговор. Разхода на колата е нисък, върви страшно много, нямам проблем със студени паления или поклащания (имах, но смених релето и нещата се оправиха), маслото една чертичка ми е паднала за 6 хиляди километра (от както е в мен колата), а самото масло е вече на 12к и ми беше гарантирано, че не е доливано.
Колата е 535д, без ДПФ, без катализатор (изцяло изправена отдолу) с даунпайп, като има и много лек софтуер.
Напълно нормално е това което описваш.
Ако искаш да не смърди и да не пропушва слагаш ДПФ и си готов.
Пропушването може да е от ЕГР-а или от софтуера.
Дюзите както си ги описал са с перфектни показатели, но дали това е така, можеш да установиш само ако ги качиш на стенд, там се вижда как разпрашават и какво количество нафта преминава за единица време.
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: Стойности на дюзи при 60
След последния автоматичен ъпдейт на BTool expert-а, който видях тази сутрин се е актуализирал, гледам вече стойността на трети цилиндър минус 0.3, минус 0.7. Досега винаги е била плюс 1, плюс 2, даже и плюс 2 и нещо, напоследък с едни добавки я бях поукротил на около 1, едно и малко.
Достта странна ситуация, в момента нямам ИНПА, бихте ли погледнали при вас как са нещата?
Достта странна ситуация, в момента нямам ИНПА, бихте ли погледнали при вас как са нещата?
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Стойности на дюзи при 60
Отиди при някой познат с надеждна диагностика да ги сравните... отклонението, което споменаваш е голямо...
Re: Стойности на дюзи при 60
Добре де, възможно ли е такова нещо? Програмите не четат ли стойности, които връща компютъра. Аз също съм си мислил някакви варианти инпа-та да ми показва нещо различно, но тогава нямаше ли да се разминават и други показатели, които видимо може да сравним и с борд-а.
Re: Стойности на дюзи при 60
Който има съмнения в дюзите, съветвам да отидем при Свилен в кв. Хладилника. Доста грамотен и коректен "стендаджия".
Лично аз съм много доволен от него, макар че резултата не беше много хубав лично за мен.
Проверката на дюза е около 30-40мин, след което обяснява кое, какво и как.
Лично аз съм много доволен от него, макар че резултата не беше много хубав лично за мен.
Проверката на дюза е около 30-40мин, след което обяснява кое, какво и как.
Re: Стойности на дюзи при 60
nikolae написа:Проверката на дюза е около 30-40мин, след което обяснява кое, какво и как.
А цената за сваляне/стенд/качване на дюза каква е?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани