Стойности на дюзи при 60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Стойности на дюзи при 60
Правих няколко пъти тест със Btool experta. Нямам спомен за точна стойност в момента, но беше в нормите. През уикенда ще направя тест и ще пиша.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Стойности на дюзи при 60
The_Bear написа:astrapower написа:След почистване на ДПФ-а заради чести регенерации, вече чисто градско на около 250 км. я пуска. Стойностите на SOOT-a стигат до 45 гр., но по-интересното е че тръгва регенерацията на не по-малко от 16-18 мбар налягане на празен ход. Т.е налягането е по-важния параметър при пуска. Наблюдавам обстойно процеса с Btool expert приложението.
Пише, че едно от условията за регенерация било да има 10л минимум гориво... По борд оставаха 30км да мога да мина и си пуска регенерация, като стой та гледай. И преди един път пак я засякох, че го направи май тогава оставаха 50км пробег...
Тези условия за 10л.+ нафта в резервоара и 76 градуса на антифриза, както и минумим 60км/ч. са само за поисканата принудителна регенерация.
При нормални условия когато колата си я пуска сама, регенерацията при мен е тръгвала и на 60 градуса на антифриза, както и на 8-9л. нафта.
Вече условието за над 240градуса преди ДПФ-а са си задължителни, с други думи по нанадолно без газ няма как да стане регенерация, изстинат ли гърнетата веднага се изключва.
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Стойности на дюзи при 60
vld написа:The_Bear написа:astrapower написа:След почистване на ДПФ-а заради чести регенерации, вече чисто градско на около 250 км. я пуска. Стойностите на SOOT-a стигат до 45 гр., но по-интересното е че тръгва регенерацията на не по-малко от 16-18 мбар налягане на празен ход. Т.е налягането е по-важния параметър при пуска. Наблюдавам обстойно процеса с Btool expert приложението.
Пише, че едно от условията за регенерация било да има 10л минимум гориво... По борд оставаха 30км да мога да мина и си пуска регенерация, като стой та гледай. И преди един път пак я засякох, че го направи май тогава оставаха 50км пробег...
Тези условия за 10л.+ нафта в резервоара и 76 градуса на антифриза, както и минумим 60км/ч. са само за поисканата принудителна регенерация.
При нормални условия когато колата си я пуска сама, регенерацията при мен е тръгвала и на 60 градуса на антифриза, както и на 8-9л. нафта.
Вече условието за над 240градуса преди ДПФ-а са си задължителни, с други думи по нанадолно без газ няма как да стане регенерация, изстинат ли гърнетата веднага се изключва.
Абсолютно същото съм наблюдавал. В градски условия, на празен ход налягане 16-17-18 мбар. , сутринта паля и тръгвам след няколко км. започва регенерация, разбира се и температурата е далеч от 75 гр.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Стойности на дюзи при 60
Има ли консесус за коректен сервиз в София където стендовят дюзи?
Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
Re: Стойности на дюзи при 60
https://injectorite.com/ тези бяха споделени от доста известни майстори, групи и прочие. Може би са читави, нямам мнение от пръв поглед, надявам се и да не стигам до там да имам
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Стойности на дюзи при 60
На тези им следя страницата във фейсбук, доста забавни неща качват. Но пък нямам преки наблюдения освен няколко добри ревюта/отзиви. Питал съм ги за цени и за дизелови дюзи - стенд и почистване е 15лв. на дюза, което е доста приемливо спрямо 30/бр. по София.
Re: Стойности на дюзи при 60
Да, цените са им супер в сравнение с повечето такива, доста интересна реклама имат, ще чакаме някой да сподели мнения за тях.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Стойности на дюзи при 60
Здравейте колеги,
попаднах на тази обява, но немския ми е непонятен, вярно, на едно място пише на английски - ''The old part is required, for this reason 300.00 € per SET is added'',
но не съм съвсем сигурен дали към обявената цена са добавени тези 300 евра, които се връщат след като си получат старите дюзи, или се начисляват върху тази сума. Ако са включени излиза, че сет от 6 дюзи е 699 - 300 = 399 евра, което е доста по-малко от това да ги даваме на знайни и незнайни сервизи за по 250-300 лева парчето. Някой би ли погледнал по-обстойно обявата и да помогне с превода?
https://www.ebay.de/itm/6-Stuck-Einspritzduse-Injektor-BMW-E39-530d-X5-730d-0445110047-7785984-BOSCH/142423986552?epid=21017021564&hash=item2129219178:g:L-EAAOSwcj5ZR6Pb:rk:38:pf:0
попаднах на тази обява, но немския ми е непонятен, вярно, на едно място пише на английски - ''The old part is required, for this reason 300.00 € per SET is added'',
но не съм съвсем сигурен дали към обявената цена са добавени тези 300 евра, които се връщат след като си получат старите дюзи, или се начисляват върху тази сума. Ако са включени излиза, че сет от 6 дюзи е 699 - 300 = 399 евра, което е доста по-малко от това да ги даваме на знайни и незнайни сервизи за по 250-300 лева парчето. Някой би ли погледнал по-обстойно обявата и да помогне с превода?
https://www.ebay.de/itm/6-Stuck-Einspritzduse-Injektor-BMW-E39-530d-X5-730d-0445110047-7785984-BOSCH/142423986552?epid=21017021564&hash=item2129219178:g:L-EAAOSwcj5ZR6Pb:rk:38:pf:0
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 703
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Стойности на дюзи при 60
FaceOff написа:Здравейте колеги,
попаднах на тази обява, но немския ми е непонятен, вярно, на едно място пише на английски - ''The old part is required, for this reason 300.00 € per SET is added'',
но не съм съвсем сигурен дали към обявената цена са добавени тези 300 евра, които се връщат след като си получат старите дюзи, или се начисляват върху тази сума. Ако са включени излиза, че сет от 6 дюзи е 699 - 300 = 399 евра, което е доста по-малко от това да ги даваме на знайни и незнайни сервизи за по 250-300 лева парчето. Някой би ли погледнал по-обстойно обявата и да помогне с превода?
https://www.ebay.de/itm/6-Stuck-Einspritzduse-Injektor-BMW-E39-530d-X5-730d-0445110047-7785984-BOSCH/142423986552?epid=21017021564&hash=item2129219178:g:L-EAAOSwcj5ZR6Pb:rk:38:pf:0
Да, включени са. EUR 724 с доставката е крайната цена. Депозита го връщат когато получат старите които трябва да са без външни мех. повреди и т.н Трябва да стават за рециклиране с две думи. Като се има впредвид цените на Бош центровете тук за пълно рециклиране цената е много добра за 6 дюзи.
Re: Стойности на дюзи при 60
Имаш и друг вариант, взимаш си ги без да връщаш нищо. Твоите здрави, ако имаш поне 4 си ги продаваш тук по 200 парчето и излиза още по-евтино
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Стойности на дюзи при 60
Интересно...kkashev написа:Имаш и друг вариант, взимаш си ги без да връщаш нищо. Твоите здрави, ако имаш поне 4 си ги продаваш тук по 200 парчето и излиза още по-евтино
Първо ако са здрави защо ще ги сменяш?
Второ кой ще ти даде 200лв. За Стара дюза? По моргите е пълно на цени от 80 до 120лв.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Re: Стойности на дюзи при 60
drago9205 написа:Има ли консесус за коректен сервиз в София където стендовят дюзи?
Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
Свилен, кв. Хладилника?
Аз там мисля да ходя.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Стойности на дюзи при 60
vld написа:Интересно...kkashev написа:Имаш и друг вариант, взимаш си ги без да връщаш нищо. Твоите здрави, ако имаш поне 4 си ги продаваш тук по 200 парчето и излиза още по-евтино
Първо ако са здрави защо ще ги сменяш?
Второ кой ще ти даде 200лв. За Стара дюза? По моргите е пълно на цени от 80 до 120лв.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Дори и 80 не можеш да вземеш, по 50-60 вървят в момента дюзите на Е39. 80-100 гледам за Е60
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Стойности на дюзи при 60
След втори прочит на обявата забелязах обаче, че за разпръсквачите не пише, че са нови, а провени, което ме спира да ги поръчам.. беше прекалено хубаво за да е истина..nikola59 написа:FaceOff написа:Здравейте колеги,
попаднах на тази обява, но немския ми е непонятен, вярно, на едно място пише на английски - ''The old part is required, for this reason 300.00 € per SET is added'',
но не съм съвсем сигурен дали към обявената цена са добавени тези 300 евра, които се връщат след като си получат старите дюзи, или се начисляват върху тази сума. Ако са включени излиза, че сет от 6 дюзи е 699 - 300 = 399 евра, което е доста по-малко от това да ги даваме на знайни и незнайни сервизи за по 250-300 лева парчето. Някой би ли погледнал по-обстойно обявата и да помогне с превода?
https://www.ebay.de/itm/6-Stuck-Einspritzduse-Injektor-BMW-E39-530d-X5-730d-0445110047-7785984-BOSCH/142423986552?epid=21017021564&hash=item2129219178:g:L-EAAOSwcj5ZR6Pb:rk:38:pf:0
Да, включени са. EUR 724 с доставката е крайната цена. Депозита го връщат когато получат старите които трябва да са без външни мех. повреди и т.н Трябва да стават за рециклиране с две думи. Като се има впредвид цените на Бош центровете тук за пълно рециклиране цената е много добра за 6 дюзи.
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 703
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Стойности на дюзи при 60
FaceOff написа:След втори прочит на обявата забелязах обаче, че за разпръсквачите не пише, че са нови, а провени, което ме спира да ги поръчам.. беше прекалено хубаво за да е истина..
Ами питай продавача за да си сигурен, ако държиш да ти сменят всички разпръсквачи с нови. Разпръсквача е най-скъпата част, ако е необходимо да се сменява. При рециклиране на дюзи и тук оторизираните центрове на Бош, ако не е необходимо не сменяват ако са здрави. Вече другите неща се сменяват задължително с нови. Тестовете на стенд са няколко часа при рециклиране и когато завършат успешно стенда генерира кодовете. Ти вече избирай от там ли да купуваш или тук да си дадеш дюзите за рециклиране.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани