Стойности на дюзи при 60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Стойности на дюзи при 60
Аз за 500 литра нафта и бардал успях наполвина да смъкна корекцията на една такава дюза.
Преди - https://photos.app.goo.gl/zUuZEcqxnqjrMXAW6
Сега - https://photos.app.goo.gl/td8sR9SMa9DrBHWs7
Преди - https://photos.app.goo.gl/zUuZEcqxnqjrMXAW6
Сега - https://photos.app.goo.gl/td8sR9SMa9DrBHWs7
Re: Стойности на дюзи при 60
spacepl написа:Аз за 500 литра нафта и бардал успях наполвина да смъкна корекцията на една такава дюза.
Преди - https://photos.app.goo.gl/zUuZEcqxnqjrMXAW6
Сега - https://photos.app.goo.gl/td8sR9SMa9DrBHWs7
Предполагам с лятна доза Bardahl BDC ?
Гледал ли си дюзата след спиране на Бардала, примерно след 500 литра пак ?
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Стойности на дюзи при 60
С лятна доза, да. Дюзата след спиране на Бардала си остана така както е на последната снимка. Мисля сега пак да го почна, че става студено.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Стойности на дюзи при 60
На мен тоя бардал ми задръства ДПФ-а
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Стойности на дюзи при 60
vld написа:На мен тоя бардал ми задръства ДПФ-а
При мен след един Протек почнаха проблемите с ДПФ... та от тогава съм доста скептичен към добавките. Реално само с нафта съм виждал различни корекции на студен мотор от 0.1 до 1.
Последна промяна drago9205 на 30 Ное 2018, 11:57, променена общо 1 път
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Стойности на дюзи при 60
Аз винаги на едно място зареждам - Лукойл. Не че не може да има различни партиди нафта де, но всепак би трябвало да е приблизително еднаква. От както съм купил колата съм правил 2-3 зареждания на друго място.
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: Стойности на дюзи при 60
vld написа:На мен тоя бардал ми задръства ДПФ-а
При мен констатирам последните 3-4 пъти следното. Въртя градско и за 150-160км вече soot-а става над 20, примерно 24, 25. И нали съм постоянно омотан с кабелите го виждам, вдигам работна температура, изчистил съм грешки ако има, нафта има, но сама регенерация не тръгва. Иска ми се да видя дали я включва в градски режим, но засега не. Накрая не издържам да се возя напред-назад и пускам принудителна. Последните 2-3 пъти се случва при активна регенерация да се замотавам, да спирам, да работи на място, паля, гася и по едно време хоп, гледам вече sootа станал 5-6гр! Как става това, не мога да си обясня...
Аз сипвам BDC и двутактово, освен да го спра, знам ли вече, то е филм всичко...
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Стойности на дюзи при 60
The_Bear написа:vld написа:На мен тоя бардал ми задръства ДПФ-а
При мен констатирам последните 3-4 пъти следното. Въртя градско и за 150-160км вече soot-а става над 20, примерно 24, 25. И нали съм постоянно омотан с кабелите го виждам, вдигам работна температура, изчистил съм грешки ако има, нафта има, но сама регенерация не тръгва. Иска ми се да видя дали я включва в градски режим, но засега не. Накрая не издържам да се возя напред-назад и пускам принудителна. Последните 2-3 пъти се случва при активна регенерация да се замотавам, да спирам, да работи на място, паля, гася и по едно време хоп, гледам вече sootа станал 5-6гр! Как става това, не мога да си обясня...
Аз сипвам BDC и двутактово, освен да го спра, знам ли вече, то е филм всичко...
Двутактово масло не слагай докато имаш ДПФ, задръства се от него.
Остави колата сама да я пусне, SOOT при мен трябва да се качи на 40++ че да се активира регенерация сама.
Освен това нали знаеш че има два вида регенерации, едната протича на около 350-400 градуса, другата на 600.
Общо взето освен SOOT ДДЕ следи и обратното налягане и когато има нужда я активира.
Ако ДПФ-а е в добро състояние може да очакваш да регенерира през 300++км. ако я караш само в града, ако я караш много извън градско и после почнеш да караш само градско може и 500км. да не направи регенерация, просто няма да се е заушил достатъчно.
Тя междо другото като караш извън града и поддържаш нормално темпо почти постоянно е на 350+ градуса в ДПФ-а и си се самопочиства, затова и пълните регенерации са много по на рядко извън града.
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: Стойности на дюзи при 60
vld написа:Остави колата сама да я пусне, SOOT при мен трябва да се качи на 40++ че да се активира регенерация сама.
Освен това нали знаеш че има два вида регенерации, едната протича на около 350-400 градуса, другата на 600.
Общо взето освен SOOT ДДЕ следи и обратното налягане и когато има нужда я активира.
Ако ДПФ-а е в добро състояние може да очакваш да регенерира през 300++км. ако я караш само в града, ако я караш много извън градско и после почнеш да караш само градско може и 500км. да не направи регенерация, просто няма да се е заушил достатъчно.
Тя междо другото като караш извън града и поддържаш нормално темпо почти постоянно е на 350+ градуса в ДПФ-а и си се самопочиства, затова и пълните регенерации са много по на рядко извън града.
За извънградското знам, даже при яко каране към морето soot-а ми падаше, вместо да се покачва, самоизгаря се. И не беше регенерирал над 800км...
Бях останал с впечатление, че soot-а стигне ли около 18-20гр вече би трябвало да регенерира. А тези стойности много бързо се достигат в града; има- няма 150км...
Сега като казваш 40, ме поуспокои. Ще чакам следващия път сама да регенерира, да видим при колко ще е.
P.S. Май излязохме от темата с тия дипиефи...
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Стойности на дюзи при 60
Здравейте колеги ето ви снимка на дюзи на 3.0д.
Дюзите бяха свалени и ремонтираме преди 2-3 месеца в НН Бош на летището...
такааммм 4 дюзи нови разпръсквачи уплатнения настройка вкарани кодове и т.н
другите 2 дюзи настройка уплатнения кодове.
Снимката е направена на изцяло студен двигател колата не е каране 2 дни днес я запалихме.
Двигателя чука жестоко и пушека отзад е сериозен.
6та дюза се вижда,че е адски зле а тя е с нов разпръсквач.
Дюзите са гаранционни утре ще се звъни в НН Бош.
При монтажа са монтирани нови дифтунги от Дару Кар.
Колата като загрее работи перфектно,но на студен мотор е страшно чукането/тропането.
Горивен филтър се сменя на 10 000км
Резервоара е почистен.
Нафта се сипва от Еко и Ромпетрол.---
Дюзите бяха свалени и ремонтираме преди 2-3 месеца в НН Бош на летището...
такааммм 4 дюзи нови разпръсквачи уплатнения настройка вкарани кодове и т.н
другите 2 дюзи настройка уплатнения кодове.
Снимката е направена на изцяло студен двигател колата не е каране 2 дни днес я запалихме.
Двигателя чука жестоко и пушека отзад е сериозен.
6та дюза се вижда,че е адски зле а тя е с нов разпръсквач.
Дюзите са гаранционни утре ще се звъни в НН Бош.
При монтажа са монтирани нови дифтунги от Дару Кар.
Колата като загрее работи перфектно,но на студен мотор е страшно чукането/тропането.
Горивен филтър се сменя на 10 000км
Резервоара е почистен.
Нафта се сипва от Еко и Ромпетрол.---
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: Стойности на дюзи при 60
streetracing12 написа:Здравейте колеги ето ви снимка на дюзи на 3.0д.
Дюзите бяха свалени и ремонтираме преди 2-3 месеца в НН Бош на летището...
такааммм 4 дюзи нови разпръсквачи уплатнения настройка вкарани кодове и т.н
другите 2 дюзи настройка уплатнения кодове.
Снимката е направена на изцяло студен двигател колата не е каране 2 дни днес я запалихме.
Двигателя чука жестоко и пушека отзад е сериозен.
6та дюза се вижда,че е адски зле а тя е с нов разпръсквач.
Дюзите са гаранционни утре ще се звъни в НН Бош.
При монтажа са монтирани нови дифтунги от Дару Кар.
Колата като загрее работи перфектно,но на студен мотор е страшно чукането/тропането.
Горивен филтър се сменя на 10 000км
Резервоара е почистен.
Нафта се сипва от Еко и Ромпетрол.---
И при моята си е горе-долу същата картинка, но няма хлоп, няма троп. Няма пушеци, нищо. Ако може някакво клипче със звук, въпреки че ще е трудно да се чуе добре, но все пак да сравним.
Редакция от преди малко: всъщност положението при мен май е по-зле на картинка, а кой знае и дали няма "хлоп-троп" или само на мен така ми се струва, че няма. Определено като е студена колата е по-шумна. Не знам вече с тоя трети цилиндър какво да правя, май накрая все пак ще взема да премеря компресия и ще сваля дюзата.
При студен старт корекцията удари +3, после намаля до 2.5 някъде.
След 3км и 56градуса си остана около +2.5... Лоша работа...
Шум на току-що запален двигател: https://www.youtube.com/watch?v=5durTK_ ... e=youtu.be
Шум след 3км и температура 56гр.: https://www.youtube.com/watch?v=UCy-E0g ... e=youtu.be
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Стойности на дюзи при 60
Бях в Бош закачиха колата казаха дюзите са добре(нормално колатс беше на 85градуса)
Дадоха ми разпечатка.
Ще я оставя другата седмица вечерта за да я чуят сутрин на студено
Дадоха ми разпечатка.
Ще я оставя другата седмица вечерта за да я чуят сутрин на студено
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: Стойности на дюзи при 60
Снощи за малко да откача с тая E60-ка! Бая псувни отнесе.
След цял ден престой на студено я паля. Като почна да ми дава едни корекции на тоя трети цилиндър... Започна така:
Ходих до едно място, след 4-5км се върнах и гледам пак корекциите. Вместо да се подобрява, взе да бие към +3, че даже ги надхвърли... Температурата беше към 70 градуса. Викам си: "Край, къде съм тръгнал ремап да правя с тоя строшеняк... Утре ще свалям дюзите..." Даже свалих пластмаската отгоре да си припомня какво ме чака...
Ядосах се, имах някакво усещане, че и колата иска малко да побеснее. Последните няколко дни я карам за по 3-4км сутрин и вечер, оплетен в кабели, и т`ва е.
Разръчках я посред нощ, напред- назад, и по "аутобан"-а, и гледам това:
Поуспокоих се. Преспах.
Днес на студено виждам това (и повече не се покачи!):
Ай, кажете ми к`во става?!? Изглежда и от по-якото каране зависи да показва по-хубави стойности.
След цял ден престой на студено я паля. Като почна да ми дава едни корекции на тоя трети цилиндър... Започна така:
Ходих до едно място, след 4-5км се върнах и гледам пак корекциите. Вместо да се подобрява, взе да бие към +3, че даже ги надхвърли... Температурата беше към 70 градуса. Викам си: "Край, къде съм тръгнал ремап да правя с тоя строшеняк... Утре ще свалям дюзите..." Даже свалих пластмаската отгоре да си припомня какво ме чака...
Ядосах се, имах някакво усещане, че и колата иска малко да побеснее. Последните няколко дни я карам за по 3-4км сутрин и вечер, оплетен в кабели, и т`ва е.
Разръчках я посред нощ, напред- назад, и по "аутобан"-а, и гледам това:
Поуспокоих се. Преспах.
Днес на студено виждам това (и повече не се покачи!):
Ай, кажете ми к`во става?!? Изглежда и от по-якото каране зависи да показва по-хубави стойности.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Стойности на дюзи при 60
The_Bear написа:Снощи за малко да откача с тая E60-ка! Бая псувни отнесе.
След цял ден престой на студено я паля. Като почна да ми дава едни корекции на тоя трети цилиндър... Започна така:
Ходих до едно място, след 4-5км се върнах и гледам пак корекциите. Вместо да се подобрява, взе да бие към +3, че даже ги надхвърли... Температурата беше към 70 градуса. Викам си: "Край, къде съм тръгнал ремап да правя с тоя строшеняк... Утре ще свалям дюзите..." Даже свалих пластмаската отгоре да си припомня какво ме чака...
Ядосах се, имах някакво усещане, че и колата иска малко да побеснее. Последните няколко дни я карам за по 3-4км сутрин и вечер, оплетен в кабели, и т`ва е.
Разръчках я посред нощ, напред- назад, и по "аутобан"-а, и гледам това:
Поуспокоих се. Преспах.
Днес на студено виждам това (и повече не се покачи!):
Ай, кажете ми к`во става?!? Изглежда и от по-якото каране зависи да показва по-хубави стойности.
Ако са паднали стойностите след чип-а направи ми кажи, къде е човека и аз да дойда .
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: Стойности на дюзи при 60
Kurtov написа:Ако са паднали стойностите след чип-а направи ми кажи, къде е човека и аз да дойда .
Е не, дотук описаното е преди чипа. След чипа въртях някакви километри тест, 10ина. Ето снимка след чипа, изглеждат ми екстра. Ако им е оказал положително влияние би било впечатляващо... Скоро ще разберем.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани