Стойности на дюзи при 60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Стойности на дюзи при 60
И при мен има доста различни стойности. На студен двигател едни са ок, други не, после се обръщат. Има случаи при които на топъл мотор едни и същи дюзи дават и хубави и лоши стойности със един-два часа разлика в гледането. Май ще ги сменям с бошовски рециклаж. Излиза 400 лева на дюза с връщане на старата. Мисля да започна с проблемните, пък ще видя до къде ще сменям. Това е при зареждане на една бензиностанция на Шел от обикновенната нафта и е без добавки.
Възможно ли е от такива стойности да не иска да ускорява като хората.
Възможно ли е от такива стойности да не иска да ускорява като хората.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Стойности на дюзи при 60
Свиленхр написа:Свиленхр написа:dzaimov написа:Свиленхр написа:dzaimov написа:Колеги, преди няколко дни свалих дюзите (от М57 231кс) и установих, че са буксите са пълни с гориво. Какво бихте ме посъветвали да правя? Някой срещал ли е подобен проблем? Колата пуши светло сиво на място когато загрее.
С какъв номер са дюзите-0 445 ... ... ?
не видях номер започващ с 0 445...това което пише е 7P42EH 779272104
Относно горивото в буксите на тези дюзи,ако по невнимание не са мокрени то проблема е от шприцването на полимера в/у метала.Рядко срещан проблем,но съществува.
В допълнение,не се препоръчва демонтажа на пиезо дюзи с хидравлика или обратен чук, защото или ще се повреди пиезото или ще се появи въпросният теч.Ремонт НЕВЪЗМОЖЕН.
Кой е правилния начин за демонтаж ?
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Стойности на дюзи при 60
spacepl написа:И при мен има доста различни стойности. На студен двигател едни са ок, други не, после се обръщат. Има случаи при които на топъл мотор едни и същи дюзи дават и хубави и лоши стойности със един-два часа разлика в гледането. Май ще ги сменям с бошовски рециклаж. Излиза 400 лева на дюза с връщане на старата. Мисля да започна с проблемните, пък ще видя до къде ще сменям. Това е при зареждане на една бензиностанция на Шел от обикновенната нафта и е без добавки.
Възможно ли е от такива стойности да не иска да ускорява като хората.
Колега, преди да свалиш дюзите, пробвай една добавка на LiquiMoly или Bardhal.
Имах отклонение на 2-ри цилиндър +1.23 Сипах това от линка долу на 1/2 резервоар и изминах около 10 км на 3 предавка и 3К оборота при загрял двигател. Вече всичко е в нормални показания. Дюзите ми са рециклирани преди около 2г. (~15K km)
Link*
*линка е примерен, добавката може да се купи от където си искате.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- sssssl
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi
- Детайли за колата: в очакване на Волво ЕХ30, 428 к.с.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Стойности на дюзи при 60
Въпросът е, да не се използва обратен чук. Би трябвало да излезат с 'размърдване' наляво-надясно, и нагоре, или най-много да си помогнеш с отвертка. Вече ако е запекла и се налага обратен чук, вероятно е добре да се смени въпросната дюза.Beamerg написа:Свиленхр написа:Свиленхр написа:dzaimov написа:Свиленхр написа:dzaimov написа:Колеги, преди няколко дни свалих дюзите (от М57 231кс) и установих, че са буксите са пълни с гориво. Какво бихте ме посъветвали да правя? Някой срещал ли е подобен проблем? Колата пуши светло сиво на място когато загрее.
С какъв номер са дюзите-0 445 ... ... ?
не видях номер започващ с 0 445...това което пише е 7P42EH 779272104
Относно горивото в буксите на тези дюзи,ако по невнимание не са мокрени то проблема е от шприцването на полимера в/у метала.Рядко срещан проблем,но съществува.
В допълнение,не се препоръчва демонтажа на пиезо дюзи с хидравлика или обратен чук, защото или ще се повреди пиезото или ще се появи въпросният теч.Ремонт НЕВЪЗМОЖЕН.
Кой е правилния начин за демонтаж ?
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Стойности на дюзи при 60
Въпросът беше по-скоро, до колко показанията на дюзите в б-туул-а са коректни.. защото и при мен постоянно са различни с б-туул-а, но на инпа няма такова нещо. На всичкото отгоре моите дюзи са правени преди 2-3 хиляди километра. В тази връзка ми е интересно ако колегата ги следи известно време с инпа/иста, и сподели дали положението е същото.Zubcho написа:spacepl написа:И при мен има доста различни стойности. На студен двигател едни са ок, други не, после се обръщат. Има случаи при които на топъл мотор едни и същи дюзи дават и хубави и лоши стойности със един-два часа разлика в гледането. Май ще ги сменям с бошовски рециклаж. Излиза 400 лева на дюза с връщане на старата. Мисля да започна с проблемните, пък ще видя до къде ще сменям. Това е при зареждане на една бензиностанция на Шел от обикновенната нафта и е без добавки.
Възможно ли е от такива стойности да не иска да ускорява като хората.
Колега, преди да свалиш дюзите, пробвай една добавка на LiquiMoly или Bardhal.
Имах отклонение на 2-ри цилиндър +1.23 Сипах това от линка долу на 1/2 резервоар и изминах около 10 км на 3 предавка и 3К оборота при загрял двигател. Вече всичко е в нормални показания. Дюзите ми са рециклирани преди около 2г. (~15K km)
Link*
*линка е примерен, добавката може да се купи от където си искате.
Подобно беше при мен и с показанията на ДПФ-а в б-туул-а, уж перфектни, а той запушен..
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Стойности на дюзи при 60
Показанията на Бтоол са еднакви с тези на ИНПА, четат се по същия начин, само дето на Б тоол ако има блутут адаптер има лаг от него, ако е с к+дкан няма лаг и е супер.
На иста се покзва средна стойност за време и не е същото там стойностите обикновенно са доста по оптимистични.
На иста се покзва средна стойност за време и не е същото там стойностите обикновенно са доста по оптимистични.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Стойности на дюзи при 60
Поради това, че е по-удобно, доста по-често съм ги гледал с бтуул-а (с блутуут адаптер), и сега си прегледах снимките, на които стойностите са наистина доста различни, понякога на по-студен мотор са по-добри, отколкото на топъл, друг път обратното.. през това време два пъти да съм закачал инпата и горе-долу подобни показания с нея. Ще пробвам няколко пъти да ги видя на бтуул-а, и веднага след това да пусна и инпата. Ще взема и едно адаптерче за кабела, за да си пусна бтуул-а с него.
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Стойности на дюзи при 60
Здравейте колеги,
Данните ги гледам с кабела за ИНПА-та и няма лаг. Стойностите са едни и същи с инпа и с ИСТА и с Бтоол. При мен на студен мотор само 3-та дюза дава по-голямо отклонение, другите са добре. Забелязвам, че на студено колата пали от четвърт оборот. Буквално докато завърти стартера и изключва, защото мотора е запалил. НА топъл мотор, когато колоата е била изгасена преди 10-20-30 минути колата прави няколко оборота на вала и тогава пали. На топъл имам и повече дюзи с отклонение над -/+ 1.
Утре ще ги прегледам с Бтоол и веднага след това с ИНПА за да видя дали има разлика.
Данните ги гледам с кабела за ИНПА-та и няма лаг. Стойностите са едни и същи с инпа и с ИСТА и с Бтоол. При мен на студен мотор само 3-та дюза дава по-голямо отклонение, другите са добре. Забелязвам, че на студено колата пали от четвърт оборот. Буквално докато завърти стартера и изключва, защото мотора е запалил. НА топъл мотор, когато колоата е била изгасена преди 10-20-30 минути колата прави няколко оборота на вала и тогава пали. На топъл имам и повече дюзи с отклонение над -/+ 1.
Утре ще ги прегледам с Бтоол и веднага след това с ИНПА за да видя дали има разлика.
- snooperchi
- младши ентусиаст
- Мнения: 370
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d xDrive
- Мечтае да кара: Скоро в F12...
Re: Стойности на дюзи при 60
Аз не разбирам, ама... да кача и аз за мнение.
Нямам оплакване откъм вървеж, гореж и прочие.
Не тресе на място. Единственото, което забелязвам е, че вечер на място пуши много леко. И на фарове се вижда когато някой е зад мен и ме осветява. Нямам катализатор, нямам и дпф, на софтуера му вярвам... и остава някоя дюза.
Подгревно реле работи, 6 нови подгревни (преди да ги сменя даваше грешка за 4 от тях)
Не съм пробвал на студен мотор и смятам сутринта да пробвам.
Sent from my ELS-NX9 using Tapatalk
Нямам оплакване откъм вървеж, гореж и прочие.
Не тресе на място. Единственото, което забелязвам е, че вечер на място пуши много леко. И на фарове се вижда когато някой е зад мен и ме осветява. Нямам катализатор, нямам и дпф, на софтуера му вярвам... и остава някоя дюза.
Подгревно реле работи, 6 нови подгревни (преди да ги сменя даваше грешка за 4 от тях)
Не съм пробвал на студен мотор и смятам сутринта да пробвам.
Sent from my ELS-NX9 using Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Стойности на дюзи при 60
A АGR-a спран ли е ?
- snooperchi
- младши ентусиаст
- Мнения: 370
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d xDrive
- Мечтае да кара: Скоро в F12...
Re: Стойности на дюзи при 60
При мен ако питаш - да.vld написа:A АGR-a спран ли е ?
Sent from my ELS-NX9 using Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Стойности на дюзи при 60
В такъв случай остава някоя дюза с износен разпръсквач, това на стенд само се хваща.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
- snooperchi
- младши ентусиаст
- Мнения: 370
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d xDrive
- Мечтае да кара: Скоро в F12...
Re: Стойности на дюзи при 60
Ето как е като е студена.
Ем ще ги смъквам да ги нося някъде.
Sent from my ELS-NX9 using Tapatalk
Ем ще ги смъквам да ги нося някъде.
Sent from my ELS-NX9 using Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Стойности на дюзи при 60
Това не се хваща с корекции, имах случай на една кола абсолютно перфектни стойности в диапазона 0.1÷0.2 на шестте цилиндъра и топла и студена и пушеше на място, първоначално леко после се увеличи постепенно и накрая сложихме нови и всичко заспа.никакви странични ефекти, само сивкав пушек при работа на място. А и докато беше с дпф пак пушеше махнахме го софтуерно хардуерно и него и егр-а и докато не сменихме дюзите все тая.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани