Стойности на дюзи при 60

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3330
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от spacepl » 06 Окт 2020, 14:37

И при мен има доста различни стойности. На студен двигател едни са ок, други не, после се обръщат. Има случаи при които на топъл мотор едни и същи дюзи дават и хубави и лоши стойности със един-два часа разлика в гледането. Май ще ги сменям с бошовски рециклаж. Излиза 400 лева на дюза с връщане на старата. Мисля да започна с проблемните, пък ще видя до къде ще сменям. Това е при зареждане на една бензиностанция на Шел от обикновенната нафта и е без добавки.
Възможно ли е от такива стойности да не иска да ускорява като хората.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 27.09.2020

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от Beamerg » 10 Окт 2020, 18:25

Свиленхр написа:
Свиленхр написа:
dzaimov написа:
Свиленхр написа:
dzaimov написа:Колеги, преди няколко дни свалих дюзите (от М57 231кс) и установих, че са буксите са пълни с гориво. Какво бихте ме посъветвали да правя? Някой срещал ли е подобен проблем? Колата пуши светло сиво на място когато загрее.

С какъв номер са дюзите-0 445 ... ... ?

не видях номер започващ с 0 445...това което пише е 7P42EH 779272104

Относно горивото в буксите на тези дюзи,ако по невнимание не са мокрени то проблема е от шприцването на полимера в/у метала.Рядко срещан проблем,но съществува.

В допълнение,не се препоръчва демонтажа на пиезо дюзи с хидравлика или обратен чук, защото или ще се повреди пиезото или ще се появи въпросният теч.Ремонт НЕВЪЗМОЖЕН.



Кой е правилния начин за демонтаж ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от Zubcho » 12 Окт 2020, 15:22

spacepl написа:И при мен има доста различни стойности. На студен двигател едни са ок, други не, после се обръщат. Има случаи при които на топъл мотор едни и същи дюзи дават и хубави и лоши стойности със един-два часа разлика в гледането. Май ще ги сменям с бошовски рециклаж. Излиза 400 лева на дюза с връщане на старата. Мисля да започна с проблемните, пък ще видя до къде ще сменям. Това е при зареждане на една бензиностанция на Шел от обикновенната нафта и е без добавки.
Възможно ли е от такива стойности да не иска да ускорява като хората.


Колега, преди да свалиш дюзите, пробвай една добавка на LiquiMoly или Bardhal.

Имах отклонение на 2-ри цилиндър +1.23 Сипах това от линка долу на 1/2 резервоар и изминах около 10 км на 3 предавка и 3К оборота при загрял двигател. Вече всичко е в нормални показания. Дюзите ми са рециклирани преди около 2г. (~15K km)

Link*

*линка е примерен, добавката може да се купи от където си искате.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 2.08.2014
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi
Детайли за колата: в очакване на Волво ЕХ30, 428 к.с.

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от sssssl » 14 Окт 2020, 0:28


ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от FaceOff » 14 Окт 2020, 12:38

Beamerg написа:
Свиленхр написа:
Свиленхр написа:
dzaimov написа:
Свиленхр написа:
dzaimov написа:Колеги, преди няколко дни свалих дюзите (от М57 231кс) и установих, че са буксите са пълни с гориво. Какво бихте ме посъветвали да правя? Някой срещал ли е подобен проблем? Колата пуши светло сиво на място когато загрее.

С какъв номер са дюзите-0 445 ... ... ?

не видях номер започващ с 0 445...това което пише е 7P42EH 779272104

Относно горивото в буксите на тези дюзи,ако по невнимание не са мокрени то проблема е от шприцването на полимера в/у метала.Рядко срещан проблем,но съществува.

В допълнение,не се препоръчва демонтажа на пиезо дюзи с хидравлика или обратен чук, защото или ще се повреди пиезото или ще се появи въпросният теч.Ремонт НЕВЪЗМОЖЕН.



Кой е правилния начин за демонтаж ?
Въпросът е, да не се използва обратен чук. Би трябвало да излезат с 'размърдване' наляво-надясно, и нагоре, или най-много да си помогнеш с отвертка. Вече ако е запекла и се налага обратен чук, вероятно е добре да се смени въпросната дюза.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от FaceOff » 14 Окт 2020, 12:45

Zubcho написа:
spacepl написа:И при мен има доста различни стойности. На студен двигател едни са ок, други не, после се обръщат. Има случаи при които на топъл мотор едни и същи дюзи дават и хубави и лоши стойности със един-два часа разлика в гледането. Май ще ги сменям с бошовски рециклаж. Излиза 400 лева на дюза с връщане на старата. Мисля да започна с проблемните, пък ще видя до къде ще сменям. Това е при зареждане на една бензиностанция на Шел от обикновенната нафта и е без добавки.
Възможно ли е от такива стойности да не иска да ускорява като хората.


Колега, преди да свалиш дюзите, пробвай една добавка на LiquiMoly или Bardhal.

Имах отклонение на 2-ри цилиндър +1.23 Сипах това от линка долу на 1/2 резервоар и изминах около 10 км на 3 предавка и 3К оборота при загрял двигател. Вече всичко е в нормални показания. Дюзите ми са рециклирани преди около 2г. (~15K km)

Link*

*линка е примерен, добавката може да се купи от където си искате.
Въпросът беше по-скоро, до колко показанията на дюзите в б-туул-а са коректни.. защото и при мен постоянно са различни с б-туул-а, но на инпа няма такова нещо. На всичкото отгоре моите дюзи са правени преди 2-3 хиляди километра. В тази връзка ми е интересно ако колегата ги следи известно време с инпа/иста, и сподели дали положението е същото.
Подобно беше при мен и с показанията на ДПФ-а в б-туул-а, уж перфектни, а той запушен..

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12762
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от vld » 14 Окт 2020, 13:12

Показанията на Бтоол са еднакви с тези на ИНПА, четат се по същия начин, само дето на Б тоол ако има блутут адаптер има лаг от него, ако е с к+дкан няма лаг и е супер.
На иста се покзва средна стойност за време и не е същото там стойностите обикновенно са доста по оптимистични.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от FaceOff » 14 Окт 2020, 14:13

Поради това, че е по-удобно, доста по-често съм ги гледал с бтуул-а (с блутуут адаптер), и сега си прегледах снимките, на които стойностите са наистина доста различни, понякога на по-студен мотор са по-добри, отколкото на топъл, друг път обратното.. през това време два пъти да съм закачал инпата и горе-долу подобни показания с нея. Ще пробвам няколко пъти да ги видя на бтуул-а, и веднага след това да пусна и инпата. Ще взема и едно адаптерче за кабела, за да си пусна бтуул-а с него.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3330
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от spacepl » 14 Окт 2020, 20:38

Здравейте колеги,
Данните ги гледам с кабела за ИНПА-та и няма лаг. Стойностите са едни и същи с инпа и с ИСТА и с Бтоол. При мен на студен мотор само 3-та дюза дава по-голямо отклонение, другите са добре. Забелязвам, че на студено колата пали от четвърт оборот. Буквално докато завърти стартера и изключва, защото мотора е запалил. НА топъл мотор, когато колоата е била изгасена преди 10-20-30 минути колата прави няколко оборота на вала и тогава пали. На топъл имам и повече дюзи с отклонение над -/+ 1.

Утре ще ги прегледам с Бтоол и веднага след това с ИНПА за да видя дали има разлика.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 370
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E60 530d xDrive
Мечтае да кара: Скоро в F12...

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от snooperchi » 21 Окт 2020, 22:52

Аз не разбирам, ама... да кача и аз за мнение.

Нямам оплакване откъм вървеж, гореж и прочие.
Не тресе на място. Единственото, което забелязвам е, че вечер на място пуши много леко. И на фарове се вижда когато някой е зад мен и ме осветява. Нямам катализатор, нямам и дпф, на софтуера му вярвам... и остава някоя дюза.
Подгревно реле работи, 6 нови подгревни (преди да ги сменя даваше грешка за 4 от тях)

Не съм пробвал на студен мотор и смятам сутринта да пробвам.
Screenshot_20201021_215315_pl.pw.btool.expert.jpg
Screenshot_20201021_215311_pl.pw.btool.expert.jpg


Sent from my ELS-NX9 using Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12762
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от vld » 22 Окт 2020, 13:51

A АGR-a спран ли е ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 370
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E60 530d xDrive
Мечтае да кара: Скоро в F12...

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от snooperchi » 22 Окт 2020, 16:52

vld написа:A АGR-a спран ли е ?
При мен ако питаш - да.

Sent from my ELS-NX9 using Tapatalk

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12762
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от vld » 22 Окт 2020, 17:39

В такъв случай остава някоя дюза с износен разпръсквач, това на стенд само се хваща.

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 370
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E60 530d xDrive
Мечтае да кара: Скоро в F12...

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от snooperchi » 22 Окт 2020, 17:55

Ето как е като е студена.
Ем ще ги смъквам да ги нося някъде.
Screenshot_20201022_182140_pl.pw.btool.expert.jpg
Screenshot_20201022_182144_pl.pw.btool.expert.jpg
Screenshot_20201022_182204_pl.pw.btool.expert.jpg


Sent from my ELS-NX9 using Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12762
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от vld » 22 Окт 2020, 18:00

Това не се хваща с корекции, имах случай на една кола абсолютно перфектни стойности в диапазона 0.1÷0.2 на шестте цилиндъра и топла и студена и пушеше на място, първоначално леко после се увеличи постепенно и накрая сложихме нови и всичко заспа.никакви странични ефекти, само сивкав пушек при работа на място. А и докато беше с дпф пак пушеше махнахме го софтуерно хардуерно и него и егр-а и докато не сменихме дюзите все тая.

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook