Стойности на дюзи при 60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: Стойности на дюзи при 60
Доста разпръсквачи са ми сменяли из дизел сервизите ( не съм работил само с един ) , досега никой не ми е давал какъвто и да е различен код от този брандиран на соленоида отгоре . Досега не съм виждал код записан на разпръсквач който да се въведе , където и да е било . С други думи ако сменяш само разпръсквач , няма нужда от кодиране , слагаш и лютеницата
П.С. Като се поръчват разпръсквачи , поръчваш накуп за всичките дюзи , никой не те пита "ама номера ти на дюзата какъв е , че то трябва за еди си кой номер , еди си кой разпръсквач да се сложи" . Демек като поръчваш от интеркарс да кажем , от където поръчват повечето дизел сервизи с който съм работил , се гледа единствено за наличност нищо повече Разбира се пак се задават година и мотор и т.н.
П.С. Като се поръчват разпръсквачи , поръчваш накуп за всичките дюзи , никой не те пита "ама номера ти на дюзата какъв е , че то трябва за еди си кой номер , еди си кой разпръсквач да се сложи" . Демек като поръчваш от интеркарс да кажем , от където поръчват повечето дизел сервизи с който съм работил , се гледа единствено за наличност нищо повече Разбира се пак се задават година и мотор и т.н.
Re: Стойности на дюзи при 60
r3s1s74nc3 написа:Доста разпръсквачи са ми сменяли из дизел сервизите ( не съм работил само с един ) , досега никой не ми е давал какъвто и да е различен код от този брандиран на соленоида отгоре . Досега не съм виждал код записан на разпръсквач който да се въведе , където и да е било . С други думи ако сменяш само разпръсквач , няма нужда от кодиране , слагаш и лютеницата
П.С. Като се поръчват разпръсквачи , поръчваш накуп за всичките дюзи , никой не те пита "ама номера ти на дюзата какъв е , че то трябва за еди си кой номер , еди си кой разпръсквач да се сложи" . Демек като поръчваш от интеркарс да кажем , от където поръчват повечето дизел сервизи с който съм работил , се гледа единствено за наличност нищо повече Разбира се пак се задават година и мотор и т.н.
Извинявай колега аз искам да сменя цялата дюза със същият номер като моята тоест не трябва да се кодира.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: Стойности на дюзи при 60
Да ако номерата съвпадат , няма нужда .
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Стойности на дюзи при 60
Пичове има доста инфо по нета, има клипове в тубата как се прави, не е нещо фалано трудно, нито пък сложно.
Щом така ви кефи карайте така.
Още от Е46 насам се сменят кодовете при подмяна на дюзи...
И в тая тема е писано по напред от дуги колеги, и в другите рзадели има теми по въпроса, просто четете за да сте информирани.
Щом така ви кефи карайте така.
Още от Е46 насам се сменят кодовете при подмяна на дюзи...
И в тая тема е писано по напред от дуги колеги, и в другите рзадели има теми по въпроса, просто четете за да сте информирани.
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Стойности на дюзи при 60
r3s1s74nc3 написа:Доста разпръсквачи са ми сменяли из дизел сервизите ( не съм работил само с един ) , досега никой не ми е давал какъвто и да е различен код от този брандиран на соленоида отгоре . Досега не съм виждал код записан на разпръсквач който да се въведе , където и да е било . С други думи ако сменяш само разпръсквач , няма нужда от кодиране , слагаш и лютеницата
П.С. Като се поръчват разпръсквачи , поръчваш накуп за всичките дюзи , никой не те пита "ама номера ти на дюзата какъв е , че то трябва за еди си кой номер , еди си кой разпръсквач да се сложи" . Демек като поръчваш от интеркарс да кажем , от където поръчват повечето дизел сервизи с който съм работил , се гледа единствено за наличност нищо повече Разбира се пак се задават година и мотор и т.н.
Колега, това че не са ти давали не означава че не е трябвало да ти дадът. Пак казвам всяка дюза ще работи и без да се вкарват нови кодове. Предполагам 80% от майсторите на дюзи в БГ дори незнаят за тези кодове, а всъщност стендовете им най-вероятно могат да ги генерират. Ако видите по-назад в темата съм постнал инфо относно корекциите и кодовете. Всичко е за по-ниски емисии - евро 3,4,5 ,6 и по- прецизно управление на горивният процес( за да издържат повече катализаторите и дпф филтрите) и не на последно място, за да дишаме по-чист въздух.
Идеята с новите кодове е че ако са вкарани коректно, компютъра ще показва правилно и можем да съдим по-правилно по корекциите за състоянието на дюзите. Представете си че в DDE е останал код на дюза, който казва че на цилиндър 1 smooth acceleration е 16.0. (На това примерно отговаря буквата Y от кода). Номинала е 15.8. В този случай DDE -то ще управлява този параметър с определен офсет (-0.2) за да е близо до номинала. Представете си,че слагате рециклирана дюза с нов разпръсквач и стойност на същият параметър 15.8 (според бенчтеста на майстора ви). Ако оставите старият код в DDE-to той ще управлява тази дюза със същият офсет както старата (-0.2). Тогава реално ще се получи че дюзата ще работи не в номинал 15.8 , а под него 15.6. Дано да съм бил полезен с този пример.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: Стойности на дюзи при 60
Разбирам те напълно колега . Въпроса е в това . Това което поне сме коментирали , с хора който са направили доста дюзи . Дюзата идва с даден рапръсквач и даден соленоид с код . Разпръсквача се износва . Подменя се с нов , които е тестван и е със същите параметри като предходния . Както вече казах , разпръсквачите са еднакви на всички дюзи от даден мотор , само соленойдите са различни . След смяната отново имаш същата дюза както преди . Същия соленоид , същия разпръсквач . Демек би трябвало стойностите който са били преди , да не се променят и да няма нужда от нови кодове .
Тия дни ще ходя пак при един доказан "стендаджия" и ще го запитам относно това , ама мисля че ще ми отговори същото .
Тия дни ще ходя пак при един доказан "стендаджия" и ще го запитам относно това , ама мисля че ще ми отговори същото .
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Стойности на дюзи при 60
При Е39 няма корекционни кодове за дизеловите мотори от серията м57. Не съм сигурен само за колите, които са със заводски ДПФ... При Е60 корекционните кодове са на бобината - 6 или 7 символа. Като се сменя разпръскват, той се регулира, след което стендът генерира нов код и той се въвежда, ако искате дюзата да работи както трябва. Иначе се стига до преждевременно изрязани ДПФ в повечето случаи...
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Стойности на дюзи при 60
r3s1s74nc3 написа:Разбирам те напълно колега . Въпроса е в това . Това което поне сме коментирали , с хора който са направили доста дюзи . Дюзата идва с даден рапръсквач и даден соленоид с код . Разпръсквача се износва . Подменя се с нов , които е тестван и е със същите параметри като предходния . Както вече казах , разпръсквачите са еднакви на всички дюзи от даден мотор , само соленойдите са различни . След смяната отново имаш същата дюза както преди . Същия соленоид , същия разпръсквач . Демек би трябвало стойностите който са били преди , да не се променят и да няма нужда от нови кодове .
Тия дни ще ходя пак при един доказан "стендаджия" и ще го запитам относно това , ама мисля че ще ми отговори същото .
Точно това е което се опитвам да ти кажа от няколко поста насам, параметрите на дюзата не са фиксирани, те се регулират спрямо това колко е натегнат клапана и разпръсквача.
Само да я разглобиш и зглобиш една чисто нова дюза и вече е с различен КОД, така, че да ако искаш да е перфектно трябва да си изискваш да ти генерират нов КОД за всяка дюза и да въвеждаш него а не този който е изписан отгоре на бобината и.
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: Стойности на дюзи при 60
Споровете някой път водят до истината , нали така
Говорих с дизелджията , на когото съм доста склонен да се доверя , като се има в предвит , че почти всички сервизи в нашия район , работят с него .
Обикновенните дюзи за Е60 / Е39 НЕ генерират нов код след каквато и да е интервенция по тях . Те се разглобяват , отремонтират , и при сглобката се правят съответните хлабини и там техните си магии . След което я взимате и монтирате , без необходимост от нищо повече ( стига да не им объркате местата ) .
Пиезото от друга ръка , генерира нов код , както и някой Delphi системи .
Говорих с дизелджията , на когото съм доста склонен да се доверя , като се има в предвит , че почти всички сервизи в нашия район , работят с него .
Обикновенните дюзи за Е60 / Е39 НЕ генерират нов код след каквато и да е интервенция по тях . Те се разглобяват , отремонтират , и при сглобката се правят съответните хлабини и там техните си магии . След което я взимате и монтирате , без необходимост от нищо повече ( стига да не им объркате местата ) .
Пиезото от друга ръка , генерира нов код , както и някой Delphi системи .
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Стойности на дюзи при 60
Колега, това доказва, че във вашия регион човек не трябва да прави дюзи
- maikooo
- младши ентусиаст
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: Е24 М6, Е31 850i
Re: Стойности на дюзи при 60
dextuar написа:Колега, това доказва, че във вашия регион човек не трябва да прави дюзи
Най-добре е никъде да не правиш дюзи
По темата, и на е46 м57, и на е61 м57н съм рециклирал, и на двете ми дадоха нови кодове. При Иван от гара Яна са правени, същият дава нов код дори само дюзата да мине стенд, без да я разглобява. Друг е въпроса до колко има нужда от тези кодове, 2008 г. като рециклирах дозите на 3-ката, човека даде нови кодове, но тогава не успях да намеря някой който да знае как да ги въведе, та имах кодове които така и не използвах 10 г. по късно и 140 хил. колата все още работи чудесно. Началото на тази година рециклирах пиезо дюзи при Трифон Узунтонев във Варна, човека е преподавател в Техническия университет и би трябвало да знае какво прави, там нови кодове не дадоха, колата заработи перфектно след процедурата. Та май е по-добре с кодове, ама може и без тях
- Я.Велинов
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 30.09.2006
- Местоположение: София
- Кара: E61 530d , E39 Touring
Re: Стойности на дюзи при 60
Така, най-сетне намерих време да сваля дюзите и да ги занеса на стенд - възползвах се от временната промоция в софия дизел център за 15 лева на дюза (вместо редовната цена от 30лв.). Хората се отнесоха много възпитано и коректно - вчера вечерта оставих дюзите, днес ми се обадиха да си ги взема - всички параметри са в нормалните граници, ако бяха измамници едва ли щяха да кажат, че всичко им е наред, а щяха да ми препоръчат "ремонти", които не са изобщо нужни. Прилагам и снимка:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Стойности на дюзи при 60
То очевидно всичко е в рамките на референтните стойности, и няма как да кажат, че тези дюзи са за ремонт, освен ако не подменят данните с други..
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
- Я.Велинов
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 30.09.2006
- Местоположение: София
- Кара: E61 530d , E39 Touring
Re: Стойности на дюзи при 60
FaceOff написа:То очевидно всичко е в рамките на референтните стойности, и няма как да кажат, че тези дюзи са за ремонт, освен ако не подменят данните с други..
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Абе след всичко, което изчетох по адрес на повечето дизелджийски сервизи в София, включително и този, очаквах едва ли не да им дам дюзите и да ми върнат моркови примерно хахаха.... Вярно е, че не съм правил никакви ремонти и т.н. , но поне що се касае до услугата -
проверка на стенд, мога да кажа, че се отнесоха коректно. Вече съм спокоен за дюзите, явно подпушването е било от турбото, което пак не е никак евтино, но така или иначе съм решил да слагам хибридна турбина, така че това не е чак такъв проблем.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Стойности на дюзи при 60
За подпушването може да насочиш към егр-а. Дръпни му маркъча дето го управлява и виж ще има ли пушеци.Я.Велинов написа:FaceOff написа:То очевидно всичко е в рамките на референтните стойности, и няма как да кажат, че тези дюзи са за ремонт, освен ако не подменят данните с други..
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Абе след всичко, което изчетох по адрес на повечето дизелджийски сервизи в София, включително и този, очаквах едва ли не да им дам дюзите и да ми върнат моркови примерно хахаха.... Вярно е, че не съм правил никакви ремонти и т.н. , но поне що се касае до услугата -
проверка на стенд, мога да кажа, че се отнесоха коректно. Вече съм спокоен за дюзите, явно подпушването е било от турбото, което пак не е никак евтино, но така или иначе съм решил да слагам хибридна турбина, така че това не е чак такъв проблем.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани