Стойности на дюзи при 60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: Стойности на дюзи при 60
julyan10 написа:Здравейте колеги!
Да съживя темата и аз, днес пуснах един тест на дюзите да видя как са( на студен двигател и външна температура 10 градуса). По принцип нямам никакви оплаквания, но на теста се вижда, че 3-ти цилиндър не е много добре. Добавки досега не съм слагал никакви. Как са дюзите според вас, трябва ли да се свалят и да се носят за проверка??? Или проблема е в компресията???
Хи, и при мен картинката е същата. И пак нямам оплаквания. Или програмата нещо ни забива на тоя трети цилиндър, или си е по-кекаво направен ... Лично аз ще чакам да стане (ако ще става) нещо по-сериозно (поне да запише някаква грешка), защото не ми се занимава да вадя дюзи, засега поне. И без това повече правя, отколкото карам, стига толкова!
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Стойности на дюзи при 60
The_Bear написа:julyan10 написа:Здравейте колеги!
Да съживя темата и аз, днес пуснах един тест на дюзите да видя как са( на студен двигател и външна температура 10 градуса). По принцип нямам никакви оплаквания, но на теста се вижда, че 3-ти цилиндър не е много добре. Добавки досега не съм слагал никакви. Как са дюзите според вас, трябва ли да се свалят и да се носят за проверка??? Или проблема е в компресията???
Хи, и при мен картинката е същата. И пак нямам оплаквания. Или програмата нещо ни забива на тоя трети цилиндър, или си е по-кекаво направен ... Лично аз ще чакам да стане (ако ще става) нещо по-сериозно (поне да запише някаква грешка), защото не ми се занимава да вадя дюзи, засега поне. И без това повече правя, отколкото карам, стига толкова!
Колата записва грешка когато корекцията е над 5, а тогава вече някое от буталата ще е дало фира
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: Стойности на дюзи при 60
vld написа:The_Bear написа:julyan10 написа:Здравейте колеги!
Да съживя темата и аз, днес пуснах един тест на дюзите да видя как са( на студен двигател и външна температура 10 градуса). По принцип нямам никакви оплаквания, но на теста се вижда, че 3-ти цилиндър не е много добре. Добавки досега не съм слагал никакви. Как са дюзите според вас, трябва ли да се свалят и да се носят за проверка??? Или проблема е в компресията???
Хи, и при мен картинката е същата. И пак нямам оплаквания. Или програмата нещо ни забива на тоя трети цилиндър, или си е по-кекаво направен ... Лично аз ще чакам да стане (ако ще става) нещо по-сериозно (поне да запише някаква грешка), защото не ми се занимава да вадя дюзи, засега поне. И без това повече правя, отколкото карам, стига толкова!
Колата записва грешка когато корекцията е над 5, а тогава вече някое от буталата ще е дало фира
Добре де, каква е границата на корекците, при която трябва да се вземат мерки? +3? Някой има ли идея или дали има изискване на БМВ за това?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Стойности на дюзи при 60
Има доста случаи когато данните са добре на диагностика, но в същото време си има направо пикаеща дюза. най добрата проверка е на стенд
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Стойности на дюзи при 60
fitter написа:vld написа:The_Bear написа:julyan10 написа:Здравейте колеги!
Да съживя темата и аз, днес пуснах един тест на дюзите да видя как са( на студен двигател и външна температура 10 градуса). По принцип нямам никакви оплаквания, но на теста се вижда, че 3-ти цилиндър не е много добре. Добавки досега не съм слагал никакви. Как са дюзите според вас, трябва ли да се свалят и да се носят за проверка??? Или проблема е в компресията???
Хи, и при мен картинката е същата. И пак нямам оплаквания. Или програмата нещо ни забива на тоя трети цилиндър, или си е по-кекаво направен ... Лично аз ще чакам да стане (ако ще става) нещо по-сериозно (поне да запише някаква грешка), защото не ми се занимава да вадя дюзи, засега поне. И без това повече правя, отколкото карам, стига толкова!
Колата записва грешка когато корекцията е над 5, а тогава вече някое от буталата ще е дало фира
Добре де, каква е границата на корекците, при която трябва да се вземат мерки? +3? Някой има ли идея или дали има изискване на БМВ за това?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Както писа колегата, няма гаранция, може да караш години така без да се влоши, може и утре да пропикае по сериозно и да се сговнясат нещата.
Писано е вече на няколко пъти в темата корекцията на порцията на впръскваната нафта зависи и от състоянието на цилиндъра, тоест неговата компресия, която пък зависи от състоянието на клапаните и сегментите му, не само от състоянието на самата дюза.
Може дюзата да е чисто нова и на цилиндър с недобра компресия да дава подобни стойности.
Тези данни от инпа могат да се позлват за ориентир, но най точно се вижда на стенд работата на конкретна дюза.
- julyan10
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 149
- Регистриран на: 27.12.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 535 D 272 hp 2005 г.
- Мечтае да кара: X5M5 5.0D
Re: Стойности на дюзи при 60
Като чета постовете започвам да си мисля вече, че май ще е най-добре първо да се измери компресията на всички цилиндри за да не се окаже, че двигателя е тотал щета, а ние правим дюзи.
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: Стойности на дюзи при 60
Важно е да се следи Pre Injection / Before Injection . Не съм сигурен колко може да се разчита на показанията през диагностиката , относно това . Но ако излезе извън граница , спокойно може да се стопи бутало от това . Бих Ви показал клип с малко по подробна информация , но мисля че е забранено да се постват тука такива ?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Стойности на дюзи при 60
r3s1s74nc3 написа:Важно е да се следи Pre Injection / Before Injection . Не съм сигурен колко може да се разчита на показанията през диагностиката , относно това . Но ако излезе извън граница , спокойно може да се стопи бутало от това . Бих Ви показал клип с малко по подробна информация , но мисля че е забранено да се постват тука такива ?
Пускай клипа да видим.
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: Стойности на дюзи при 60
https://www.youtube.com/watch?v=iSp6I3OiaeQ
Сравнение между обратно гориво , живи данни и стенд за дюзи .
Сравнение между обратно гориво , живи данни и стенд за дюзи .
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: Стойности на дюзи при 60
r3s1s74nc3 написа:https://www.youtube.com/watch?v=iSp6I3OiaeQ
Сравнение между обратно гориво , живи данни и стенд за дюзи .
Добро видео, но липсва кодиране на дюзите след като са били рециклирани. Предполагам с кодирането ще се оправят стойностите след ремонта. Доколото разбрах всички са правени, но не казаха какво им е правено. Интересно ще е някой да покаже такова клипче със старите кодове и след това с новите.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: Стойности на дюзи при 60
В интерес на истината се каза какво им е правено , друг е въпроса дали е разбираемо Сменени са всичките разпръсквачи само . Невиждам нуждата от прекодиране на дюзите , в този случай .
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Стойности на дюзи при 60
А въпросната смяна само на разпръсквачите гарантира ли, че дюзата ще функционира правилно и че ще паднат корекциите?
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: Стойности на дюзи при 60
Това е идеята на клипчето . След смяна на разпръсквачите , дюзите влизат в идеални стойности , но въпреки това по живи данни "Adjustment-a" отново не е "0"
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: Стойности на дюзи при 60
r3s1s74nc3 написа:В интерес на истината се каза какво им е правено , друг е въпроса дали е разбираемо Сменени са всичките разпръсквачи само . Невиждам нуждата от прекодиране на дюзите , в този случай .
Според мен има нужда, защото кодирането се прави спрямо данните от теста. Това което се вижда на редовете AFTER трябва да се кодира, за да може ДДЕ да разбере числата от този лист.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: Стойности на дюзи при 60
Чесно казано , незнам къде мога да въведа тези стойности през OBD2 диагностичен уред . Това което обикновено се кодира е , въвеждането на съответния номер на соленойда , който е отгоре на всяка дюза . В случая , те не са подменени и това не се налага .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани