Стойности на дюзи при 60

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 12.02.2017
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: с три педала.
Детайли за колата: E61 530d (218) 2004

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от The_Bear » 13 Ное 2017, 1:53

julyan10 написа:Здравейте колеги!
Да съживя темата и аз, днес пуснах един тест на дюзите да видя как са( на студен двигател и външна температура 10 градуса). По принцип нямам никакви оплаквания, но на теста се вижда, че 3-ти цилиндър не е много добре. Добавки досега не съм слагал никакви. Как са дюзите според вас, трябва ли да се свалят и да се носят за проверка??? Или проблема е в компресията???


Хи, и при мен картинката е същата. И пак нямам оплаквания. Или програмата нещо ни забива на тоя трети цилиндър, или си е по-кекаво направен :dunno: ... Лично аз ще чакам да стане (ако ще става) нещо по-сериозно (поне да запише някаква грешка), защото не ми се занимава да вадя дюзи, засега поне. И без това повече правя, отколкото карам, стига толкова!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от vld » 13 Ное 2017, 10:29

The_Bear написа:
julyan10 написа:Здравейте колеги!
Да съживя темата и аз, днес пуснах един тест на дюзите да видя как са( на студен двигател и външна температура 10 градуса). По принцип нямам никакви оплаквания, но на теста се вижда, че 3-ти цилиндър не е много добре. Добавки досега не съм слагал никакви. Как са дюзите според вас, трябва ли да се свалят и да се носят за проверка??? Или проблема е в компресията???


Хи, и при мен картинката е същата. И пак нямам оплаквания. Или програмата нещо ни забива на тоя трети цилиндър, или си е по-кекаво направен :dunno: ... Лично аз ще чакам да стане (ако ще става) нещо по-сериозно (поне да запише някаква грешка), защото не ми се занимава да вадя дюзи, засега поне. И без това повече правя, отколкото карам, стига толкова!

Колата записва грешка когато корекцията е над 5, а тогава вече някое от буталата ще е дало фира ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 420
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535D

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от fitter » 13 Ное 2017, 15:39

vld написа:
The_Bear написа:
julyan10 написа:Здравейте колеги!
Да съживя темата и аз, днес пуснах един тест на дюзите да видя как са( на студен двигател и външна температура 10 градуса). По принцип нямам никакви оплаквания, но на теста се вижда, че 3-ти цилиндър не е много добре. Добавки досега не съм слагал никакви. Как са дюзите според вас, трябва ли да се свалят и да се носят за проверка??? Или проблема е в компресията???


Хи, и при мен картинката е същата. И пак нямам оплаквания. Или програмата нещо ни забива на тоя трети цилиндър, или си е по-кекаво направен :dunno: ... Лично аз ще чакам да стане (ако ще става) нещо по-сериозно (поне да запише някаква грешка), защото не ми се занимава да вадя дюзи, засега поне. И без това повече правя, отколкото карам, стига толкова!

Колата записва грешка когато корекцията е над 5, а тогава вече някое от буталата ще е дало фира ;)


Добре де, каква е границата на корекците, при която трябва да се вземат мерки? +3? Някой има ли идея или дали има изискване на БМВ за това?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от adovet » 13 Ное 2017, 16:09

Има доста случаи когато данните са добре на диагностика, но в същото време си има направо пикаеща дюза. най добрата проверка е на стенд

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от vld » 13 Ное 2017, 16:38

fitter написа:
vld написа:
The_Bear написа:
julyan10 написа:Здравейте колеги!
Да съживя темата и аз, днес пуснах един тест на дюзите да видя как са( на студен двигател и външна температура 10 градуса). По принцип нямам никакви оплаквания, но на теста се вижда, че 3-ти цилиндър не е много добре. Добавки досега не съм слагал никакви. Как са дюзите според вас, трябва ли да се свалят и да се носят за проверка??? Или проблема е в компресията???


Хи, и при мен картинката е същата. И пак нямам оплаквания. Или програмата нещо ни забива на тоя трети цилиндър, или си е по-кекаво направен :dunno: ... Лично аз ще чакам да стане (ако ще става) нещо по-сериозно (поне да запише някаква грешка), защото не ми се занимава да вадя дюзи, засега поне. И без това повече правя, отколкото карам, стига толкова!

Колата записва грешка когато корекцията е над 5, а тогава вече някое от буталата ще е дало фира ;)


Добре де, каква е границата на корекците, при която трябва да се вземат мерки? +3? Някой има ли идея или дали има изискване на БМВ за това?


Sent from my iPhone using Tapatalk


Както писа колегата, няма гаранция, може да караш години така без да се влоши, може и утре да пропикае по сериозно и да се сговнясат нещата.
Писано е вече на няколко пъти в темата корекцията на порцията на впръскваната нафта зависи и от състоянието на цилиндъра, тоест неговата компресия, която пък зависи от състоянието на клапаните и сегментите му, не само от състоянието на самата дюза.
Може дюзата да е чисто нова и на цилиндър с недобра компресия да дава подобни стойности.
Тези данни от инпа могат да се позлват за ориентир, но най точно се вижда на стенд работата на конкретна дюза.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 27.12.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E61 535 D 272 hp 2005 г.
Мечтае да кара: X5M5 5.0D

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от julyan10 » 13 Ное 2017, 17:59

Като чета постовете започвам да си мисля вече, че май ще е най-добре първо да се измери компресията на всички цилиндри за да не се окаже, че двигателя е тотал щета, а ние правим дюзи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Бургас

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от r3s1s74nc3 » 13 Ное 2017, 19:48

Важно е да се следи Pre Injection / Before Injection . Не съм сигурен колко може да се разчита на показанията през диагностиката , относно това . Но ако излезе извън граница , спокойно може да се стопи бутало от това . Бих Ви показал клип с малко по подробна информация , но мисля че е забранено да се постват тука такива ?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от vld » 13 Ное 2017, 20:13

r3s1s74nc3 написа:Важно е да се следи Pre Injection / Before Injection . Не съм сигурен колко може да се разчита на показанията през диагностиката , относно това . Но ако излезе извън граница , спокойно може да се стопи бутало от това . Бих Ви показал клип с малко по подробна информация , но мисля че е забранено да се постват тука такива ?

Пускай клипа да видим.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Бургас

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от r3s1s74nc3 » 13 Ное 2017, 22:15

https://www.youtube.com/watch?v=iSp6I3OiaeQ

Сравнение между обратно гориво , живи данни и стенд за дюзи .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 420
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535D

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от fitter » 13 Ное 2017, 23:33

r3s1s74nc3 написа:https://www.youtube.com/watch?v=iSp6I3OiaeQ

Сравнение между обратно гориво , живи данни и стенд за дюзи .


Добро видео, но липсва кодиране на дюзите след като са били рециклирани. Предполагам с кодирането ще се оправят стойностите след ремонта. Доколото разбрах всички са правени, но не казаха какво им е правено. Интересно ще е някой да покаже такова клипче със старите кодове и след това с новите.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Бургас

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от r3s1s74nc3 » 14 Ное 2017, 9:08

В интерес на истината се каза какво им е правено , друг е въпроса дали е разбираемо :D Сменени са всичките разпръсквачи само . Невиждам нуждата от прекодиране на дюзите , в този случай .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от drago9205 » 14 Ное 2017, 9:59

А въпросната смяна само на разпръсквачите гарантира ли, че дюзата ще функционира правилно и че ще паднат корекциите?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Бургас

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от r3s1s74nc3 » 14 Ное 2017, 10:48

Това е идеята на клипчето . След смяна на разпръсквачите , дюзите влизат в идеални стойности , но въпреки това по живи данни "Adjustment-a" отново не е "0"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 420
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535D

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от fitter » 14 Ное 2017, 11:20

r3s1s74nc3 написа:В интерес на истината се каза какво им е правено , друг е въпроса дали е разбираемо :D Сменени са всичките разпръсквачи само . Невиждам нуждата от прекодиране на дюзите , в този случай .


Според мен има нужда, защото кодирането се прави спрямо данните от теста. Това което се вижда на редовете AFTER трябва да се кодира, за да може ДДЕ да разбере числата от този лист.

IMG_0114.JPG



Sent from my iPhone using Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Бургас

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от r3s1s74nc3 » 14 Ное 2017, 11:41

Чесно казано , незнам къде мога да въведа тези стойности през OBD2 диагностичен уред . Това което обикновено се кодира е , въвеждането на съответния номер на соленойда , който е отгоре на всяка дюза . В случая , те не са подменени и това не се налага .

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook