Стойности на дюзи при 60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Стойности на дюзи при 60
Според мен тази на 5-ти цилиндър тече - леко завишените плюсови корекции на 2 и 4 са заради нея... Налягането в рейла как е, има ли някакви проблеми колата?
Re: Стойности на дюзи при 60
На кое казвате Бош - някъде около летището ли ?
Ако е за там, само лоши работи чувам. Засега добри отзиви само на SDC.
Ако е за там, само лоши работи чувам. Засега добри отзиви само на SDC.
Re: Стойности на дюзи при 60
Оправих си дюзата аз. Прекарах една опаковка от добавката на ПроТек, но ефект никакъв. Вчера отидох на място в сервиза и помолих да проверят дюзите без да им давам някакви насоки. Подобно на мен и те диагностицираха, че 5-та дюза е много зле. Извадиха я, разглобиха я и се оказа, че разпръсквачът е посинял, явно голям зор е видял Поръчаха разпръсквач от София (оказа се много рядък), който дойде след 3 часа, смениха и останалите карантии на дюзата, сглобиха всичко и отпраших. Имах доброто желание да проверя всички дюзи на стенд, да ги разглобят и почистят, но нямаше как да стане в рамките на деня, а понеже сервизът е в друг град не ми се нощуваше по хотели и се отказах. Гледаха ги софтуерно и с колби и ме посъветваха да не се занимавам с другите дюзи, защото изглеждат наред и няма смисъл да ги пипам. Сега всички корекции са в норма и колата пее. Една идея по пъргава е и ми се струва, че разходът падна, но това допълнително ще го засичам. Направо не ми се вярва каква разлика в работата на двигателя прави една повредена дюза Отделно напоследък като стана студено, при първото палене за деня колата беше почнала да тресе и прекъсва в първите 5-10 секунди, а свещите са си наред. След вчерашната интервенция днес си запали като по учебник.
- The_One1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 69
- Регистриран на: 29.11.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E91 320d 177hp
Re: Стойности на дюзи при 60
Здравейте колеги . Някой може ли да ми даде линк за Инпа ,в която да има и двигател N47. Благодаря
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Стойности на дюзи при 60
dimodi написа:Оправих си дюзата аз. Прекарах една опаковка от добавката на ПроТек, но ефект никакъв. Вчера отидох на място в сервиза и помолих да проверят дюзите без да им давам някакви насоки. Подобно на мен и те диагностицираха, че 5-та дюза е много зле. Извадиха я, разглобиха я и се оказа, че разпръсквачът е посинял, явно голям зор е видял Поръчаха разпръсквач от София (оказа се много рядък), който дойде след 3 часа, смениха и останалите карантии на дюзата, сглобиха всичко и отпраших. Имах доброто желание да проверя всички дюзи на стенд, да ги разглобят и почистят, но нямаше как да стане в рамките на деня, а понеже сервизът е в друг град не ми се нощуваше по хотели и се отказах. Гледаха ги софтуерно и с колби и ме посъветваха да не се занимавам с другите дюзи, защото изглеждат наред и няма смисъл да ги пипам. Сега всички корекции са в норма и колата пее. Една идея по пъргава е и ми се струва, че разходът падна, но това допълнително ще го засичам. Направо не ми се вярва каква разлика в работата на двигателя прави една повредена дюза Отделно напоследък като стана студено, при първото палене за деня колата беше почнала да тресе и прекъсва в първите 5-10 секунди, а свещите са си наред. След вчерашната интервенция днес си запали като по учебник.
Колега здравей, чисто от любопитство да попитам тези дюзи на твоята кола са пиезо предполагам, от подписа се вижда че колата ти е фейслифт. Супер щом си оправил проблема с дюзата. Някъде бях чел че пиезо дюзите не подлежат на рециклиране и/или смяна на разпръсквача и се поправят само със подмяна. Манипулацията в сервиза в Карлово ли направи ?
Re: Стойности на дюзи при 60
Да, колата ми е фейслифт, но е 525d 197 к.с., а те са с обикновени дюзи. Иначе манипулацията беше направена в сервиза в Карлово. Хората си разбират от работата и имат истински стенд на Бош (доколкото знам са само два такива в България).
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Стойности на дюзи при 60
Ясно, благодаря ти за отговора, това обяснява нещата. Попитах просто защото на много места срещнах мнения че пиезото не се ремонтират/рециклират/почистват и т.н та затова... Поздрави и много безпроблемни километри !
- cocosas
- младши ентусиаст
- Мнения: 584
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 / e46
Re: Стойности на дюзи при 60
Мнение за моите дюзи ?
Казаха ми да ги издухам малко на магистрала с една опаковка Протек и 20л нафта. Имат ли нужда според вас ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- pepsin
- младши ентусиаст
- Мнения: 460
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: Стойности на дюзи при 60
Аз мисля,че няма нужда от издухване
- timur_lenk
- младши ентусиаст
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Стойности на дюзи при 60
Перфектна е,не пипай нищо!
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
Re: Стойности на дюзи при 60
И за моите едно мнение ако дадете ще ви бъда благодарен.
Това при загрял двигател, а при студен тази на 5 цилиндър е -1.70.
Да прибягвам ли към някакви добавки.Или да си карам.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Това при загрял двигател, а при студен тази на 5 цилиндър е -1.70.
Да прибягвам ли към някакви добавки.Или да си карам.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Стойности на дюзи при 60
Айде да покажа и на моята. Слагам постоянно BARDAHL BDC.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Trixster
- ентусиаст
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Стойности на дюзи при 60
Baksana написа:И за моите едно мнение ако дадете ще ви бъда благодарен.
Това при загрял двигател, а при студен тази на 5 цилиндър е -1.70.
Да прибягвам ли към някакви добавки.Или да си карам.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Само ако имаш някакъв проблем, иначе ще си хвърлиш парите на вятъра.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
Re: Стойности на дюзи при 60
Trixster написа:Baksana написа:И за моите едно мнение ако дадете ще ви бъда благодарен.
Това при загрял двигател, а при студен тази на 5 цилиндър е -1.70.
Да прибягвам ли към някакви добавки.Или да си карам.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Само ако имаш някакъв проблем, иначе ще си хвърлиш парите на вятъра.
Мени леко оборотите.Затова ги пуснах да разбера дали са добре.И възможно ли е от една дюза да го прави това.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Trixster
- ентусиаст
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Стойности на дюзи при 60
Baksana написа:Мени леко оборотите.Затова ги пуснах да разбера дали са добре.И възможно ли е от една дюза да го прави това.
в импа пускаш тест F5 - колата започва да работи без корекция на впръскването. Ако работи нормално всичо е ОК. Ако почне да мени обороти и да тресе значи са за рециклиране.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани