Стойности на дюзи при 60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Стойности на дюзи при 60
Да, сменя се, мисля дори, че и с ИМПА ставаше...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Re: Стойности на дюзи при 60
тефлоновото уплътнение и можеби горивната тръбичка да не забравят да сменят.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Стойности на дюзи при 60
Днес се консултирах с друг майстор и съвсем се обърках Според него номера, който е написан на дюзата и кода били различни неща. Дюза с различен код можела да се препрограмира, но с различен номер - не. Конкретно мен ме интересува дали мога да сложа дюза с номер различен от този, който е на нея (както се вижда примерно това 794 435 на снимката)?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Стойности на дюзи при 60
Дюза с различен номер няма да работи, както трябва... Все пак има дюзи за коли с и без ДПФ, откъдето е основната разлика. Виж в realoem какви номера дюзи дават за твоята кола и кои са заменими - ако "новата" е от заменимите, става. Понякога съм срещал спрени от производство дюзи и съответно заменени с такива с друг номер.
Re: Стойности на дюзи при 60
Благодаря, колега След известно ровене по разни форуми и аз установих, че наистина не може да да се сложи дюза с друг номер, а кодът на дюзата си е нещо съвсем различно. Специално моята е заменима само с един номер преди това, който обаче е спрян от производство. Сега сипах една опаковка Про-Тек на около 25 литра нафта и ще я покарам докато свърши. И понеже почивам последните дни и имам време да се мотам, вчера бях и в сервиз на Бош да ги поразпитам, даже показах снимката от ИНПА на майстора. Човекът излезе честен и ми каза, че въпросната дюза в най-лошия случай е за смяна на разпръсквач (като можела да мине и само с настройка), а другите са си наред
Re: Стойности на дюзи при 60
Това за номера и кода не се бях замислил. Т.е. номера на дюзата е това, което е написано отгоре на дюзата,
което е по вин и т.н. Кода от къде се взима ?
Тези стендове за рециклиране на дюзи те ли генерират нови кодове ?
Как може да се разбере с какъв код са текущите дюзи - т.е. дали са сменяни от "оригиналния" код ?
което е по вин и т.н. Кода от къде се взима ?
Тези стендове за рециклиране на дюзи те ли генерират нови кодове ?
Как може да се разбере с какъв код са текущите дюзи - т.е. дали са сменяни от "оригиналния" код ?
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Стойности на дюзи при 60
Няма оригинален и фалшив код - изгледай клипа, който си споделил, и ще видиш, че на новата дюза се вкарва кодът за съответния цилиндър... Той се взима от ЕКУ-то на колата. Стендовете също генерират кодове по ВИН номер...
Re: Стойности на дюзи при 60
Някой правил (ремонтирал, рециклирал) ли е дюзи на място различно от Бош (София дизел център ли е Бош) ?
Напоследък чувам за случаи, където при проверка на един стенд - дюзите са много зле и са за правене,
при проверка на друг стенд - излизат една-две от шестте, което само по себе си не е толкова странно, но все пак.
Напоследък чувам за случаи, където при проверка на един стенд - дюзите са много зле и са за правене,
при проверка на друг стенд - излизат една-две от шестте, което само по себе си не е толкова странно, но все пак.
Re: Стойности на дюзи при 60
Ако не държиш да е в София, мога да ти препоръчам сервиз в Карлово. То общo взето няма кой знае колко сервизи там, така че може и да го намериш в интернет Доста добре работят и много сервизи от цяла България пращат дюзи и помпи при тях за ремонт. Правил съм при тях дизелова помпа Бош на един служебен бус, която беше много зле и буса не палеше изобщо. Занесох им я на място, оправиха ми я за 2-3 часа и буса оттогава е минал над 100 хил.км. без никакви проблеми.
Re: Стойности на дюзи при 60
Държа да е от сериозни хора, с разпечатка от стенда, гаранция (не само на хартия).
Сега на един познат от SDC му пратиха направени дюзи. В единия плик били готовите, в
другия тези, които не са пипали. Няма бележки, разпечатки нищо. Какво са правили и какво не - само те си знаят.
Сега на един познат от SDC му пратиха направени дюзи. В единия плик били готовите, в
другия тези, които не са пипали. Няма бележки, разпечатки нищо. Какво са правили и какво не - само те си знаят.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Стойности на дюзи при 60
Z3Ro* написа:Няма оригинален и фалшив код - изгледай клипа, който си споделил, и ще видиш, че на новата дюза се вкарва кодът за съответния цилиндър... Той се взима от ЕКУ-то на колата. Стендовете също генерират кодове по ВИН номер...
Обратното е. Кода се взема от дюзата и се вкарва в ЕКУ-то на колата. С него се дефинира разликата между теоретичната стойност на впръсканото гориво и действителната. По този начин ЕКУ-то на колата ще извършва правилни изчисления.
По отношение на добавка в резервоара- ето дюза след подобно третиране:
А това е причината да се случи:
Ясно е, че ако с добавка, прекараш с 20 литра гориво, няколко литра утайки трупани последните 10-15 години, резултата няма да е положителен. Е, ако утайката е в много малко количество, може и да се получи.
За това не случайно фирмите, които рециклират дюзи, винаги препоръчват да се почисти резервоара и смени горивният филтър. Виждал съм как перфектни дюзи след рециклиране, само след два месеца са отново запушени. За това за мен правилният алгоритъм за работа при проблемни дюзи е най-напред да се измери компресията- една проблемна дюза може да е унищожила цилиндъра, виждал съм цилиндър с 5бара, при условие, че останалите са 25бара. Ако има нещо подобно, си отговаряш на въпроса дали искаш да продължиш да се занимаваш с този двигател, като момента е точно сега, а не след като си дал хиляда и няколко лева за рециклиране, видиш, че корекциите отново са високи и разбереш, че причината е и в компресията. Ако компресията е в граници, дюзите се занасят за проверка и рециклиране, през това време се почиства резервоара и сменя горивният филтър.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Стойности на дюзи при 60
Колеги, дали ще мога да ги върна към живот и моите дюзи с Протек? Вчера източихме от резервоара и оставихме около 10 литра нафта. Да не стане като при колегата от горния пост...Това е нафта, стояла около седмица в резервоара
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Стойности на дюзи при 60
zvetiko написа:Z3Ro* написа:Няма оригинален и фалшив код - изгледай клипа, който си споделил, и ще видиш, че на новата дюза се вкарва кодът за съответния цилиндър... Той се взима от ЕКУ-то на колата. Стендовете също генерират кодове по ВИН номер...
Обратното е. Кода се взема от дюзата и се вкарва в ЕКУ-то на колата. С него се дефинира разликата между теоретичната стойност на впръсканото гориво и действителната. По този начин ЕКУ-то на колата ще извършва правилни изчисления.. .
Съгласен съм...
- sawion
- младши ентусиаст
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: Стойности на дюзи при 60
малко да съживя темата и да получа съвет евентуално. Та преди повече от 4 години ги разглобих дюзите и си ги почистих сам на ултразвук и съответно стойностите им заспаха. Сега обаче закачих колата и какво да видя - пак нещо не са в ред според ИНПА. Въпроса е да ги чистя ли пак на ултразвук или тоя път да мина през Бош и също така коя от тях е зле - тази с минус отпред или тази с плюс? Питам защото не ми се свалят всичките тоя път а пък и ако не ги мия аз, в тия сервизи нещо различно от "всичките са леш" няма да чуя... Все пак идва Коледа и ще искат подаръци да купуват за децата
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- pepsin
- младши ентусиаст
- Мнения: 460
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: Стойности на дюзи при 60
Мисля,че + та.Но нека и други да кажат.Според мен тази на цил.2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани