Стойности на дюзи при 60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Стойности на дюзи при 60
ice_box написа:Здравей,
Ще погледна днес дюзите, а къде се намират кодовете? Също да попитам ресета на адаптациите как се прави?Z3Ro* написа:А дали са ги подредили както са си били? Защото ако са им разменили местата, нормално е да се получи това, което си описал... Виж дали кодовете на дюзите отговарят на местата им първо. Ако да, може да им ресетнеш адаптациите и да покараш - ще се оправят корекциите. Ако са им сменили местата, ще трябва да ги кодираш наново, ако искаш корекции близки до 0.2-0.3...
Кодовете са отгоре на бобините - комбинация от букви и цифри са, не помня точно 6 или 7 символа бяха. Ресет се прави през диагностичната програма - става с Инпа най-лесно. Като се влезе на мотора, някъде след ф5 беше, advanced или нещо от сорта. Като се влезе вътре има опция reset injector values...
- ice_box
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 14.11.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
- Мечтае да кара: ///M
Re: Стойности на дюзи при 60
Z3Ro* написа:ice_box написа:Здравей,
Ще погледна днес дюзите, а къде се намират кодовете? Също да попитам ресета на адаптациите как се прави?Z3Ro* написа:А дали са ги подредили както са си били? Защото ако са им разменили местата, нормално е да се получи това, което си описал... Виж дали кодовете на дюзите отговарят на местата им първо. Ако да, може да им ресетнеш адаптациите и да покараш - ще се оправят корекциите. Ако са им сменили местата, ще трябва да ги кодираш наново, ако искаш корекции близки до 0.2-0.3...
Кодовете са отгоре на бобините - комбинация от букви и цифри са, не помня точно 6 или 7 символа бяха. Ресет се прави през диагностичната програма - става с Инпа най-лесно. Като се влезе на мотора, някъде след ф5 беше, advanced или нещо от сорта. Като се влезе вътре има опция reset injector values...
Супер, много благодаря за насоките! В събота ще погледна какво е положението с номерата на дюзите. Между другото супер странно се получава, понеже корекциите паднаха, даже на 1ва дюза която правеше най голяма корекция сега е най добре - около 0 държи, другите са + - 0,50, само 4та дюза прави по големи стойности до 1,7 - 1,8 се качва на студен двигател, а после държи около 1. Преди пипането на дюзите правеше около 0,7 0,8 и може би си и идва края знам ли .. Днес ще сложа една добавка за всеки случай и утре ще погледна да не са случайно разменени дюзите.
- ice_box
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 14.11.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
- Мечтае да кара: ///M
Re: Стойности на дюзи при 60
ice_box написа:Z3Ro* написа:ice_box написа:Здравей,
Ще погледна днес дюзите, а къде се намират кодовете? Също да попитам ресета на адаптациите как се прави?Z3Ro* написа:А дали са ги подредили както са си били? Защото ако са им разменили местата, нормално е да се получи това, което си описал... Виж дали кодовете на дюзите отговарят на местата им първо. Ако да, може да им ресетнеш адаптациите и да покараш - ще се оправят корекциите. Ако са им сменили местата, ще трябва да ги кодираш наново, ако искаш корекции близки до 0.2-0.3...
Кодовете са отгоре на бобините - комбинация от букви и цифри са, не помня точно 6 или 7 символа бяха. Ресет се прави през диагностичната програма - става с Инпа най-лесно. Като се влезе на мотора, някъде след ф5 беше, advanced или нещо от сорта. Като се влезе вътре има опция reset injector values...
Супер, много благодаря за насоките! В събота ще погледна какво е положението с номерата на дюзите. Между другото супер странно се получава, понеже корекциите паднаха, даже на 1ва дюза която правеше най голяма корекция сега е най добре - около 0 държи, другите са + - 0,50, само 4та дюза прави по големи стойности до 1,7 - 1,8 се качва на студен двигател, а после държи около 1. Преди пипането на дюзите правеше около 0,7 0,8 и може би си и идва края знам ли .. Днес ще сложа една добавка за всеки случай и утре ще погледна да не са случайно разменени дюзите.
Общо взето се нормализираха стойностите след добавка за дюзи и извънградско. Утре ще погледна все пак какво е положението с номерата.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Optrop
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 4.08.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330 xd E91
Re: Стойности на дюзи при 60
Как ви се струват тези стойности?
Много променливи са нещо, това ме притеснява.
Много променливи са нещо, това ме притеснява.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Стойности на дюзи при 60
Optrop написа:Как ви се струват тези стойности?
Много променливи са нещо, това ме притеснява.
В нормите са, карай спокойно и не пипай нищо.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
Re: Стойности на дюзи при 60
Някъде бях прочел, че допустимата разлика е +/-3, след това ти хвърля грешка и така разбираш.
Re: Стойности на дюзи при 60
Колеги, такова нещо от линка ще ми свърши ли работа да вадя дюзи от Е46 330д ?
https://www.olx.bg/ad/skoba-za-premahva ... 7M5ue.html
https://www.olx.bg/ad/skoba-za-premahva ... 7M5ue.html
- toni
- младши ентусиаст
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Стойности на дюзи при 60
Това няма да свърши работа при запекла дюза. При такава трябва да се отвие капачката отгоре , която е с резба М22 или М24 х1мм или х0.75мм. Ако нямаш запекла такава с една отвертка лесно се вадят.
Re: Стойности на дюзи при 60
Дайте някакъв съвет.
Ходих при Свилен наскоро с разпечатката на проверените от него дюзи преди 1-2 год. под 20k километра.
Преди диагнозата беше 4 са за правене, 2 уж стават - сега 6-те са за правене твърдо. Каза, че тази дюза 131 е най-проблемна, защото предните и следващите (не пиезо, не фейс)
били такива и освен разпръсквач има нужда и от смяна на клапан, цена за рециклаж на една дюза 260лв.
Ако не се лъжа това е номера на моята дюза -> 13537789661 e60 530d 218hp без dpf.
Признавам си не ми се дават толкова пари за ремонт на дюзи. Като цяло стойностите са ок на всиките -/+ 0.5, 2 цил. е започнала да ходи към 2.
Колата върви и работи ок, кара се доста градско, след първият кикдаун изпушва, после няма.
Преди година бях търсил цени на дюзи и беше нещо от рода дюза бош 320лв и starline ~ 220лв (връщам моята в двата случая)
Всички ме посъветваха да бягам от starline, добър мой Авто приятел ме увери, че ползват части на бош, но както и да е сега не ги намирам, в момента аланко 320 и бош 400+ лв.
Попитах за вариант да взимам втора употреба и да го проверявам при него, той ми каза че всичките 131 дюзи са в това състояние и няма смисъл.
Какво бихте ме посъветвали в този случай, не смятам близките 2-3 години да сменям автомобила, в общи линии една рейка имам за смяна, всичко друго е 7 от 8 точки?
Ходих при Свилен наскоро с разпечатката на проверените от него дюзи преди 1-2 год. под 20k километра.
Преди диагнозата беше 4 са за правене, 2 уж стават - сега 6-те са за правене твърдо. Каза, че тази дюза 131 е най-проблемна, защото предните и следващите (не пиезо, не фейс)
били такива и освен разпръсквач има нужда и от смяна на клапан, цена за рециклаж на една дюза 260лв.
Ако не се лъжа това е номера на моята дюза -> 13537789661 e60 530d 218hp без dpf.
Признавам си не ми се дават толкова пари за ремонт на дюзи. Като цяло стойностите са ок на всиките -/+ 0.5, 2 цил. е започнала да ходи към 2.
Колата върви и работи ок, кара се доста градско, след първият кикдаун изпушва, после няма.
Преди година бях търсил цени на дюзи и беше нещо от рода дюза бош 320лв и starline ~ 220лв (връщам моята в двата случая)
Всички ме посъветваха да бягам от starline, добър мой Авто приятел ме увери, че ползват части на бош, но както и да е сега не ги намирам, в момента аланко 320 и бош 400+ лв.
Попитах за вариант да взимам втора употреба и да го проверявам при него, той ми каза че всичките 131 дюзи са в това състояние и няма смисъл.
Какво бихте ме посъветвали в този случай, не смятам близките 2-3 години да сменям автомобила, в общи линии една рейка имам за смяна, всичко друго е 7 от 8 точки?
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Стойности на дюзи при 60
Клапанът се проверява с тест на обратната нафта с колби. На стенд също става. Ако нямаш разпечаткат, трудно може да се каже дали има нужда и от смяна на клапани. Бобината се проверява на двата пина с мултицет - мери се съпротивление. Мисля, че тези дюзи даваха 0.8 ома, но в момента тази стойност не мога да твърдя, че е съвсем точна. Ако дюзата ти на 2 цил. е с корекция около +2 на загрял мотор, най-вероятно имаш нужда от смяна на разпръсквач. Смяната е елементарна и отнема 5 минути на дюза, след като дюзите са извадени от колата. Аз си смених сам разпръсквачи - сложих Бош и ги взех от форума за по 74 лева бройката.
Ако се сменят разпръквач + клапан комплект, цена 260 лева на дюза е мн добра, защото разпръсквач се продава по 100-ина лева от стендаджиите, клапан по 150 и нагоре. Взимат 50 за работа и още някви къси за стенд. Отделно ако се наложи регулировърчни шайби, цената още малко се вдига.
Ако се сменят разпръквач + клапан комплект, цена 260 лева на дюза е мн добра, защото разпръсквач се продава по 100-ина лева от стендаджиите, клапан по 150 и нагоре. Взимат 50 за работа и още някви къси за стенд. Отделно ако се наложи регулировърчни шайби, цената още малко се вдига.
- HOMEP OCEM
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 16.10.2011
- Кара: 530d (e60)
Re: Стойности на дюзи при 60
Колеги, понеже нищо не ми говорят данните за дюзите, някой би ли ми казал дали има нещо притеснително при моите.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- snooperchi
- младши ентусиаст
- Мнения: 370
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d xDrive
- Мечтае да кара: Скоро в F12...
Re: Стойности на дюзи при 60
HOMEP OCEM написа:
Колеги, понеже нищо не ми говорят данните за дюзите, някой би ли ми казал дали има нещо притеснително при моите.
Май така изглеждат перфектни. Ама нека някой по-запознат да каже.
А някой може ли да каже с какъв адаптер точно сработва най-добре тоя BTool , тъй като мисля да си го купя, но гледам ЕЛМ-овете май някои дизели не ги закачат ... та се притеснявам.
Колата е 9ти 2007ма фейса 530xd. Благодаря.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Стойности на дюзи при 60
И на мен бимер-туула ми дава много различни стойности, точно като при теб, а скоро не съм закачал компа, да видя там как са.HOMEP OCEM написа:
Колеги, понеже нищо не ми говорят данните за дюзите, някой би ли ми казал дали има нещо притеснително при моите.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Стойности на дюзи при 60
Моя е от Склад-а, работи без грешка на същата колаsnooperchi написа:HOMEP OCEM написа:
Колеги, понеже нищо не ми говорят данните за дюзите, някой би ли ми казал дали има нещо притеснително при моите.
Май така изглеждат перфектни. Ама нека някой по-запознат да каже.
А някой може ли да каже с какъв адаптер точно сработва най-добре тоя BTool , тъй като мисля да си го купя, но гледам ЕЛМ-овете май някои дизели не ги закачат ... та се притеснявам.
Колата е 9ти 2007ма фейса 530xd. Благодаря.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани