Стойности на дюзи при 60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Стойности на дюзи при 60
Свиленхр написа:dzaimov написа:Свиленхр написа:dzaimov написа:Колеги, преди няколко дни свалих дюзите (от М57 231кс) и установих, че са буксите са пълни с гориво. Какво бихте ме посъветвали да правя? Някой срещал ли е подобен проблем? Колата пуши светло сиво на място когато загрее.
С какъв номер са дюзите-0 445 ... ... ?
не видях номер започващ с 0 445...това което пише е 7P42EH 779272104
Относно горивото в буксите на тези дюзи,ако по невнимание не са мокрени то проблема е от шприцването на полимера в/у метала.Рядко срещан проблем,но съществува.
Този проблем отстранява ли се, или е необходимо нова дюза? Ако се поставят на стенд този проблем ще се види ли?
Re: Стойности на дюзи при 60
streetracing12 написа:Свиленхр написа:streetracing12 написа:Колеги каква точно функация изпълнява клапана в дюзата?
Кой от двата?
Ами електромагнитния горе под бубината?
При дюзи на 131 накрая.
При дюза 0445 110 131 котвата на електромагнита отваря и затваря дроселиращия отвор на хидравличният клапан,и така се управлява иглата на разпръсквача. При проблем с този клапан се повишава количеството на излишното гориво /Back flow/.
Re: Стойности на дюзи при 60
dzaimov написа:Свиленхр написа:dzaimov написа:Свиленхр написа:dzaimov написа:Колеги, преди няколко дни свалих дюзите (от М57 231кс) и установих, че са буксите са пълни с гориво. Какво бихте ме посъветвали да правя? Някой срещал ли е подобен проблем? Колата пуши светло сиво на място когато загрее.
С какъв номер са дюзите-0 445 ... ... ?
не видях номер започващ с 0 445...това което пише е 7P42EH 779272104
Относно горивото в буксите на тези дюзи,ако по невнимание не са мокрени то проблема е от шприцването на полимера в/у метала.Рядко срещан проблем,но съществува.
Този проблем отстранява ли се, или е необходимо нова дюза? Ако се поставят на стенд този проблем ще се види ли?
На моята машина,да. За другите не знам.
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Стойности на дюзи при 60
Свиленхр написа:streetracing12 написа:Свиленхр написа:streetracing12 написа:Колеги каква точно функация изпълнява клапана в дюзата?
Кой от двата?
Ами електромагнитния горе под бубината?
При дюзи на 131 накрая.
При дюза 0445 110 131 котвата на електромагнита отваря и затваря дроселиращия отвор на хидравличният клапан,и така се управлява иглата на разпръсквача. При проблем с този клапан се повишава количеството на излишното гориво /Back flow/.
Освен повече количество върнато гориво какви други симптоми има?
И колко горе долу км издържат? Също така може ли да се сменят примерно от 6 дюза 2,3 клапана или трябва и 6те?
Благодаря предварително.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Стойности на дюзи при 60
Ха, интересно е включването на професионалист в темата, дано да е за добро.
Re: Стойности на дюзи при 60
Свиленхр написа:dzaimov написа:Свиленхр написа:dzaimov написа:Колеги, преди няколко дни свалих дюзите (от М57 231кс) и установих, че са буксите са пълни с гориво. Какво бихте ме посъветвали да правя? Някой срещал ли е подобен проблем? Колата пуши светло сиво на място когато загрее.
С какъв номер са дюзите-0 445 ... ... ?
не видях номер започващ с 0 445...това което пише е 7P42EH 779272104
Относно горивото в буксите на тези дюзи,ако по невнимание не са мокрени то проблема е от шприцването на полимера в/у метала.Рядко срещан проблем,но съществува.
В допълнение,не се препоръчва демонтажа на пиезо дюзи с хидравлика или обратен чук, защото или ще се повреди пиезото или ще се появи въпросният теч.Ремонт НЕВЪЗМОЖЕН.
Re: Стойности на дюзи при 60
Относно дюза 0 445 110 131 нов Bosch клапан издържа с добро гориво 250 000км. При ремонт не е задължително да се сменя всичките. Симптоми- автомовилът трудно пали и/или забива за гориво при ускорение.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Стойности на дюзи при 60
От известно време имам следния проблем (струва ми се, че е често срещан).
При първо палене за деня (прави го и като е 5-10 градуса) колата пали нормално но препушва и работи като на 3 цилиндъра първите 5 секунди. Имам голямо съмнение, че се касае за дюза (свещите и релето са сменяни, а пък и при 5-10 градуса температура не би следвало да оказват голямо влияние). При повторно палене същия ден няма никакъв проблем, основно се получава след като колата пренощува.
Като корекции на диагностика няма нищо притеснително на напълно студен мотор максималната корекция е 0.9-1.2 на едната дюза, другите около 0.5-0.7. След като позагрее разбира се падат стойностите.
Предполагам в такава ситуация най-разумното би било да се свалят дюзите и да се качат на стенд за проверка нали така?
При първо палене за деня (прави го и като е 5-10 градуса) колата пали нормално но препушва и работи като на 3 цилиндъра първите 5 секунди. Имам голямо съмнение, че се касае за дюза (свещите и релето са сменяни, а пък и при 5-10 градуса температура не би следвало да оказват голямо влияние). При повторно палене същия ден няма никакъв проблем, основно се получава след като колата пренощува.
Като корекции на диагностика няма нищо притеснително на напълно студен мотор максималната корекция е 0.9-1.2 на едната дюза, другите около 0.5-0.7. След като позагрее разбира се падат стойностите.
Предполагам в такава ситуация най-разумното би било да се свалят дюзите и да се качат на стенд за проверка нали така?
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Стойности на дюзи при 60
Не мисля, че е дюза, а релето играе роля до към 60 градуса, така че не го подценявай
Може и нещо с компресията да е, запали я студена и бързо изключи корекциите с инпа и виж дали ще усетиш разлика.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Може и нещо с компресията да е, запали я студена и бързо изключи корекциите с инпа и виж дали ще усетиш разлика.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Стойности на дюзи при 60
Да, релето наистина работи до 60 градуса, но на диагностиката виждам, че свещите си се активират до 60 градуса, подгревът си светва на таблото и при отрицателни температури не се замисля при самото палене (тоест не се опитва да върти и да не пали, както би било при изгорели свещи). Аз затова исках ида се постопли, за да видя дали пак така ще пали.
Преди години бях с 3 изгорели свещи и въпреки това около и над 0 градуса палеше доста по-добре.
Иначе като изключвам корекциите на студен мотор с Инпа се усеща промяна в работата и леко претрисане.
Може би ще е най-добре профилактично да се качат на стенд - за да се види така или иначе в какво състояние са.
Преди години бях с 3 изгорели свещи и въпреки това около и над 0 градуса палеше доста по-добре.
Иначе като изключвам корекциите на студен мотор с Инпа се усеща промяна в работата и леко претрисане.
Може би ще е най-добре профилактично да се качат на стенд - за да се види така или иначе в какво състояние са.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Стойности на дюзи при 60
Здравей Свилен! Бих искал да използвам възможността да те попитам какво е твоето мнение относно добавянето на двутактово масло в нафтата, ако според теб е оправдано/ползотворно, то в какво количество, и в случая има ли разлика дали дюзата е електромагнитна, или пиезо?Свиленхр написа:..
Вторият ми въпрос е свързан с генерирането и записването на нови кодове след рециклиране на дюзи, това нужно ли е, или не?
Благодаря!
Re: Стойности на дюзи при 60
Здравей,
относно маслото в нафтата- много точно зададен въпрос, защото ние караме с нафта, а не с дизелово гориво. При дизела в България често има голям процент леко корабно гориво, терпентин, вода, механични примеси, сяра, парафин и с ниско цетаново число. Та, какво по-напред да му "лекуваме" на това гориво?
Аз слагам двутактово масло по 10 гр/л. през две зареждания на резервоар. Маслото да е качествено - например Stihl. Това количество го слагам за профилактика. Действа смазмащо и повишава вискозитета, а от там и почистващо. Няма значение какви са дюзите.
Що се отнася за кодирането на дюзи - ако в компа на автомобила са вписани кодовете на оригиналните дюзите и рециклажът е добър, то тогава може и да не се вкарват новите кодове. Но това е малко вероятно.
относно маслото в нафтата- много точно зададен въпрос, защото ние караме с нафта, а не с дизелово гориво. При дизела в България често има голям процент леко корабно гориво, терпентин, вода, механични примеси, сяра, парафин и с ниско цетаново число. Та, какво по-напред да му "лекуваме" на това гориво?
Аз слагам двутактово масло по 10 гр/л. през две зареждания на резервоар. Маслото да е качествено - например Stihl. Това количество го слагам за профилактика. Действа смазмащо и повишава вискозитета, а от там и почистващо. Няма значение какви са дюзите.
Що се отнася за кодирането на дюзи - ако в компа на автомобила са вписани кодовете на оригиналните дюзите и рециклажът е добър, то тогава може и да не се вкарват новите кодове. Но това е малко вероятно.
- ice_box
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 14.11.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
- Мечтае да кара: ///M
Re: Стойности на дюзи при 60
Здравейте,
Преди няколко дни ходих за смяна на вериги и в сервиза казах да погледнат ако още нещо им направи впечатление да го погледнат.. Та хората там махнали дюзите изпратили ги да ги погледант на стенд, обаче имали много работа на стенда и не успели, при което сглобили ги обратно и им сменили някакви уплътнения, нещо ми обясниха незнам си какво.. Всичко окей обаче като погледнах какви отклонения ми дават дюзите лошо ми стана на 4та +1,6 +1,7 на топъл до около 1 пада .. 1ва дюза която винаги ми е стояла на 0 правеше 1,3 отклонение.. обадих им се и ги питам какво сте направили на дюзите ми, какви са тия отклонения, човека почна да ми обяснява случва се то ще се нормализира. В интерес на истината се нормализира 1ва дюза (+0,3) обаче другите започнаха да си правят + - 0,6; 0,7; което до сега не съм го имал. Само 4та правеше до около +0,75.
Моля за съвет какво да предприема нещо с добавка ли да пробвам или направо да ида в някой друг сервиз там да видят какво става.
Преди няколко дни ходих за смяна на вериги и в сервиза казах да погледнат ако още нещо им направи впечатление да го погледнат.. Та хората там махнали дюзите изпратили ги да ги погледант на стенд, обаче имали много работа на стенда и не успели, при което сглобили ги обратно и им сменили някакви уплътнения, нещо ми обясниха незнам си какво.. Всичко окей обаче като погледнах какви отклонения ми дават дюзите лошо ми стана на 4та +1,6 +1,7 на топъл до около 1 пада .. 1ва дюза която винаги ми е стояла на 0 правеше 1,3 отклонение.. обадих им се и ги питам какво сте направили на дюзите ми, какви са тия отклонения, човека почна да ми обяснява случва се то ще се нормализира. В интерес на истината се нормализира 1ва дюза (+0,3) обаче другите започнаха да си правят + - 0,6; 0,7; което до сега не съм го имал. Само 4та правеше до около +0,75.
Моля за съвет какво да предприема нещо с добавка ли да пробвам или направо да ида в някой друг сервиз там да видят какво става.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Стойности на дюзи при 60
А дали са ги подредили както са си били? Защото ако са им разменили местата, нормално е да се получи това, което си описал... Виж дали кодовете на дюзите отговарят на местата им първо. Ако да, може да им ресетнеш адаптациите и да покараш - ще се оправят корекциите. Ако са им сменили местата, ще трябва да ги кодираш наново, ако искаш корекции близки до 0.2-0.3...
- ice_box
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 14.11.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
- Мечтае да кара: ///M
Re: Стойности на дюзи при 60
Здравей,
Ще погледна днес дюзите, а къде се намират кодовете? Също да попитам ресета на адаптациите как се прави?
Ще погледна днес дюзите, а къде се намират кодовете? Също да попитам ресета на адаптациите как се прави?
Z3Ro* написа:А дали са ги подредили както са си били? Защото ако са им разменили местата, нормално е да се получи това, което си описал... Виж дали кодовете на дюзите отговарят на местата им първо. Ако да, може да им ресетнеш адаптациите и да покараш - ще се оправят корекциите. Ако са им сменили местата, ще трябва да ги кодираш наново, ако искаш корекции близки до 0.2-0.3...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани