Стойности на дюзи при 60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Стойности на дюзи при 60
toni написа:От доста време не съм отварял инжектор, сега взех два и искам да сваля разпръсквача и да го изчистя. Преди време имаше един пдф със стойностите за затягане, сега обаче не мога да го намеря безплатно за сваляне. Помня че имаше стягане, развиване, стягане и определени градуси после, но не помня точно. Някои от колегите ще сподели ли точната процедура за стягане?
Аз намерих клипове, че се стягат на 17 нютона. Моите на е39 ги стегнах на 20. Колегата по-нагоре беше питал стендаджии и му бяха казали с голямото рамо, а някои казват, че се стяга на около 50 нютона. Аз с моите вече няколко хиляди нямам проблем.
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: Стойности на дюзи при 60
На страница номер 50 от текущата тема е моя опит по стягането.
Re: Стойности на дюзи при 60
Здравейте.
От къде идва разликата в корекциите при студен и топъл двигател ?
Температурата влияе на дюзите ли ?
При мен на добре загрял двигател нямам корекция над 1 и когато изключа корекциите не усещам промяна, докато на студен двигател корекциите са по-големи и когато ги изключа усещам как двигателя започва да се клати леко.
От къде идва разликата в корекциите при студен и топъл двигател ?
Температурата влияе на дюзите ли ?
При мен на добре загрял двигател нямам корекция над 1 и когато изключа корекциите не усещам промяна, докато на студен двигател корекциите са по-големи и когато ги изключа усещам как двигателя започва да се клати леко.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Стойности на дюзи при 60
От различното износване на цилиндрите след 200-400 хиляди пробег идва разликата...
Re: Стойности на дюзи при 60
Всъщност ето един човек при който големите корекции са били от гарнитура на главата - https://www.youtube.com/watch?v=jiEfUINtsZk
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Стойности на дюзи при 60
Kurtov написа:Всъщност ето един човек при който големите корекции са били от гарнитура на главата - https://www.youtube.com/watch?v=jiEfUINtsZk
От гарнитура на главата корекциите ще са големи и на топъл, и на студен мотор... Ако компресията все пак е в някакви норми, нормално е на студен мотор да има известни разлики, предвид маслен филм, загряване и разширение/свиване на метал, откъдето е възможно на студен мотор голямата корекция да не е вследствие на проблем с дюза...
Re: Стойности на дюзи при 60
Колеги, преди няколко дни свалих дюзите (от М57 231кс) и установих, че са буксите са пълни с гориво. Какво бихте ме посъветвали да правя? Някой срещал ли е подобен проблем? Колата пуши светло сиво на място когато загрее.
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Стойности на дюзи при 60
Колеги каква точно функация изпълнява клапана в дюзата?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Стойности на дюзи при 60
Kurtov написа:Здравейте.
От къде идва разликата в корекциите при студен и топъл двигател ?
Температурата влияе на дюзите ли ?
При мен на добре загрял двигател нямам корекция над 1 и когато изключа корекциите не усещам промяна, докато на студен двигател корекциите са по-големи и когато ги изключа усещам как двигателя започва да се клати леко.
Колега при нарушена компресия на някой цилиндър на студено се наблюдават корекции с по високи стойности -3-4 и нагоре, като поработи няколко секунди корекцията пад на половина, на загрял мотор още повече, но при надран цилиндър винаги има завишен разход на масло, ако нямаш завишен разход на масло проблема ти е по скоро в разпръсквачите.
От нагорял клапан или гарнитура, загубата на компресия ще е с постоянна величина и корекцията ще е еднакво голяма и на топло и на студено.
Re: Стойности на дюзи при 60
vld написа:Kurtov написа:Здравейте.
От къде идва разликата в корекциите при студен и топъл двигател ?
Температурата влияе на дюзите ли ?
При мен на добре загрял двигател нямам корекция над 1 и когато изключа корекциите не усещам промяна, докато на студен двигател корекциите са по-големи и когато ги изключа усещам как двигателя започва да се клати леко.
Колега при нарушена компресия на някой цилиндър на студено се наблюдават корекции с по високи стойности -3-4 и нагоре, като поработи няколко секунди корекцията пад на половина, на загрял мотор още повече, но при надран цилиндър винаги има завишен разход на масло, ако нямаш завишен разход на масло проблема ти е по скоро в разпръсквачите.
От нагорял клапан или гарнитура, загубата на компресия ще е с постоянна величина и корекцията ще е еднакво голяма и на топло и на студено.
Благодаря!
При мен се получава точно нещо такова, на 1-ви цилиндър след палене е -4 корекцията, като поработи няколко секунди, както описваш(по спомен, не съм гледал скоро) пада и когато загрее хубаво пада още и нямам по-висока от 1(положителна, или отрицателна).
Разход на масло нямам голям, дори не мога да го хвана, но със сигурност не е повече от 300-400 мл на 10к километра, освен ако не вкарва нафта и да не мога да го хвана.
Когато съм свободен ще направя видео на студен, и топъл двигател на дюзите.
Дюзите са сваляни и пращани при майстор, като е сменен само един разпръсквач, но точно след връщането на дюзите пак бяха големи корекциите.
Re: Стойности на дюзи при 60
dzaimov написа:Колеги, преди няколко дни свалих дюзите (от М57 231кс) и установих, че са буксите са пълни с гориво. Какво бихте ме посъветвали да правя? Някой срещал ли е подобен проблем? Колата пуши светло сиво на място когато загрее.
С какъв номер са дюзите-0 445 ... ... ?
Re: Стойности на дюзи при 60
streetracing12 написа:Колеги каква точно функация изпълнява клапана в дюзата?
Кой от двата?
Re: Стойности на дюзи при 60
Свиленхр написа:dzaimov написа:Колеги, преди няколко дни свалих дюзите (от М57 231кс) и установих, че са буксите са пълни с гориво. Какво бихте ме посъветвали да правя? Някой срещал ли е подобен проблем? Колата пуши светло сиво на място когато загрее.
С какъв номер са дюзите-0 445 ... ... ?
не видях номер започващ с 0 445...това което пише е 7P42EH 779272104
Re: Стойности на дюзи при 60
dzaimov написа:Свиленхр написа:dzaimov написа:Колеги, преди няколко дни свалих дюзите (от М57 231кс) и установих, че са буксите са пълни с гориво. Какво бихте ме посъветвали да правя? Някой срещал ли е подобен проблем? Колата пуши светло сиво на място когато загрее.
С какъв номер са дюзите-0 445 ... ... ?
не видях номер започващ с 0 445...това което пише е 7P42EH 779272104
Относно горивото в буксите на тези дюзи,ако по невнимание не са мокрени то проблема е от шприцването на полимера в/у метала.Рядко срещан проблем,но съществува.
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Стойности на дюзи при 60
Свиленхр написа:streetracing12 написа:Колеги каква точно функация изпълнява клапана в дюзата?
Кой от двата?
Ами електромагнитния горе под бубината?
При дюзи на 131 накрая.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани