Стойности на дюзи при 60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Стойности на дюзи при 60
Nini0 написа:adovet написа:Nini0 написа:adovet написа:На 5 цилиндър със сигурност има проблем, за другите може само да се гадаеее дали са затръгвали. Пробвай с добавки и сравни положението.
Поръчах добавка на протек утре ще е при мен. Може ли да ми кажеш по колко да слагам, също дали е добре понеже не е за профилактика да сипя ли ударна доза ?
Сипвай и се не бой. Аз съм сипвал по 600мл. на 1/4 резервоар
Добре колко километра трябва да карам г/д и на какви обороти, примерно на DS 4-та предавка с 3к оборота добре ли е ?
Екстра е карай около 30-40км. поне
- Nini0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 129
- Регистриран на: 5.09.2014
- Пол: Мъж
- Кара: 530D
- Мечтае да кара: F16
Re: Стойности на дюзи при 60
adovet написа:Nini0 написа:adovet написа:Nini0 написа:adovet написа:На 5 цилиндър със сигурност има проблем, за другите може само да се гадаеее дали са затръгвали. Пробвай с добавки и сравни положението.
Поръчах добавка на протек утре ще е при мен. Може ли да ми кажеш по колко да слагам, също дали е добре понеже не е за профилактика да сипя ли ударна доза ?
Сипвай и се не бой. Аз съм сипвал по 600мл. на 1/4 резервоар
Добре колко километра трябва да карам г/д и на какви обороти, примерно на DS 4-та предавка с 3к оборота добре ли е ?
Екстра е карай около 30-40км. поне
Добре колега, благодаря !
Re: Стойности на дюзи при 60
Здравейте.
Искам да попитам дали тази на (5) цилиндър проблем ли е или да ходя да я гледам някъде.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Искам да попитам дали тази на (5) цилиндър проблем ли е или да ходя да я гледам някъде.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Стойности на дюзи при 60
Колеги, кой номер са моите дюзи ?
vin:b155183, Тук гледам, че има три номера
13537794334, 13537793836 и 13537789661(мисля, че е това, понеже пише Euro3)
Също така дочух, че много хвалят един търговец от английския ebay - едва ли не, най-добре направените
дюзи били от него, знаете ли нещо по въпроса ?
vin:b155183, Тук гледам, че има три номера
13537794334, 13537793836 и 13537789661(мисля, че е това, понеже пише Euro3)
Също така дочух, че много хвалят един търговец от английския ebay - едва ли не, най-добре направените
дюзи били от него, знаете ли нещо по въпроса ?
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Стойности на дюзи при 60
В Realoem не излизат ли?
13537789661 Този номер излиза за август 2003 530д
13537789661 Този номер излиза за август 2003 530д
Re: Стойности на дюзи при 60
Здравейте, въпроса ми е малко offtopic, тъй като става дума за Е46 , но виждам че тук има доста хора в час.
Въпроса е, след ремонт на дюзи /смяна на клапаните им и нови разпръсквачи/ генерират ли се нови кодове които трябва да се въведат в ЕКУ-то, или не?
Колата е 2002-ра E46 M47TUD20 150HP euro 3.
Въпроса е, след ремонт на дюзи /смяна на клапаните им и нови разпръсквачи/ генерират ли се нови кодове които трябва да се въведат в ЕКУ-то, или не?
Колата е 2002-ра E46 M47TUD20 150HP euro 3.
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art." - Chris Bangle
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: Стойности на дюзи при 60
raid написа:Здравейте, въпроса ми е малко offtopic, тъй като става дума за Е46 , но виждам че тук има доста хора в час.
Въпроса е, след ремонт на дюзи /смяна на клапаните им и нови разпръсквачи/ генерират ли се нови кодове които трябва да се въведат в ЕКУ-то, или не?
Колата е 2002-ра E46 M47TUD20 150HP euro 3.
По принцип трябва. Кодовете казват на DDE то какви са резултатите от теста на дюзата след рециклирането - max flow, mid flow, low flow , pre-injection, return flow за да може тя да бъде управляване по-пълноценно. Малко са местата където генерират кодове след рециклиране.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Стойности на дюзи при 60
fitter написа:По принцип трябва. Кодовете казват на DDE то какви са резултатите от теста на дюзата след рециклирането - max flow, mid flow, low flow , pre-injection, return flow за да може тя да бъде управляване по-пълноценно. Малко са местата където генерират кодове след рециклиране.
Всичко е както си го описал, дюзите са при мен след стенд и прикачвам теста на една от тях, с генериран нов код, за който му е интересно:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art." - Chris Bangle
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: Стойности на дюзи при 60
raid написа:fitter написа:По принцип трябва. Кодовете казват на DDE то какви са резултатите от теста на дюзата след рециклирането - max flow, mid flow, low flow , pre-injection, return flow за да може тя да бъде управляване по-пълноценно. Малко са местата където генерират кодове след рециклиране.
Всичко е както си го описал, дюзите са при мен след стенд и прикачвам теста на една от тях, с генериран нов код, за който му е интересно:
Колега, би ли споделил къде ти правиха дюзите и колко взимат за стенд и нови кодове. Моите ги правих преди две седмици, но не ми дадоха нови кодове.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Стойности на дюзи при 60
fitter написа:Колега, би ли споделил къде ти правиха дюзите и колко взимат за стенд и нови кодове. Моите ги правих преди две седмици, но не ми дадоха нови кодове.
Дюзите ги правих в Русе, цената при мен беше 220 на дюза, за евро 3 дюзите.
Относно кодовете - така и не чух от някой който прави дюзи, да наблегне върху кодовете и да ми каже, че се прекодират.
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art." - Chris Bangle
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Стойности на дюзи при 60
Колеги, от два дни колата ме съмнява нещо. Шумен ми идва двигателя и нещо сякаш тежко върви. Сега слезнах да е по-студен мотора и я закачих. Проблеми с дюзи не съм имал досега уж.
Как ви се струва това ? Малко ми е странно два цилиндъра да са с такава разлика. Темеперстура на двигателя 65градуса .
Другото. На живи данни.. виждам разлика, която ми се струва съществена на празен ход.
Грешки- няма.
На 1400 оборота усещам резонанс в колата/двигателя (но това е от много време и допускам, че не е свързано) над 1500 оборота изчезва.
Демпфера е проверяван и си е Ок.
Утре сутрин така или иначе ще я закарам до сервиз да погледнат, но все пак ако имате идеи/предложения - ще се радвам да чуя .. че си ми е терсене. Благодаря !
Sent from my iPhone using Tapatalk
Как ви се струва това ? Малко ми е странно два цилиндъра да са с такава разлика. Темеперстура на двигателя 65градуса .
Другото. На живи данни.. виждам разлика, която ми се струва съществена на празен ход.
Грешки- няма.
На 1400 оборота усещам резонанс в колата/двигателя (но това е от много време и допускам, че не е свързано) над 1500 оборота изчезва.
Демпфера е проверяван и си е Ок.
Утре сутрин така или иначе ще я закарам до сервиз да погледнат, но все пак ако имате идеи/предложения - ще се радвам да чуя .. че си ми е терсене. Благодаря !
Sent from my iPhone using Tapatalk
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Стойности на дюзи при 60
Преди време имах същото отклонение - почистих дебитомера с MAF cleaner и свалих EGR-ът да го изчистя и него. След това се изравниха.
На скоро като закачах диагностиката пак беше подобно положението, лично аз подозирам ЕГР-ът. Дюзите ти ми се виждат в норми.
На скоро като закачах диагностиката пак беше подобно положението, лично аз подозирам ЕГР-ът. Дюзите ти ми се виждат в норми.
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Стойности на дюзи при 60
Закачихме я на по-читава диагностика, че моята инпа явно дава отклонения.
на Иста - всичко си е в нормите, с изключение на дюзата на първи цилиндър, която с отклонение 0,9 на празен ход, до 0,4 натоварена. След дори "продухване" на магистралата -се нормализира и звука на двигателя се оправи, изчезна "къркането". Та, чакам да падна под четвърт резервоар и слагам един про-тек (констатирахме, че за момента вероятно от нафтата на последния резервоар, ще се нормализират нещата с добавка). Иначе всичко по колата си е тип-топ ... което си е спокойствие
За допълнително инфо - по принцип карам само с Vpower diesel на Shell, но онзи ден заредих цял резервоар на РомПетрол - че ми беше попътно и бързах ... макар с добавка BDC. Оставам си привърженик на Шелската нафта ...
Пък някой ден, като имам време ще ги сваля всичките и рециклирам превантивно
на Иста - всичко си е в нормите, с изключение на дюзата на първи цилиндър, която с отклонение 0,9 на празен ход, до 0,4 натоварена. След дори "продухване" на магистралата -се нормализира и звука на двигателя се оправи, изчезна "къркането". Та, чакам да падна под четвърт резервоар и слагам един про-тек (констатирахме, че за момента вероятно от нафтата на последния резервоар, ще се нормализират нещата с добавка). Иначе всичко по колата си е тип-топ ... което си е спокойствие
За допълнително инфо - по принцип карам само с Vpower diesel на Shell, но онзи ден заредих цял резервоар на РомПетрол - че ми беше попътно и бързах ... макар с добавка BDC. Оставам си привърженик на Шелската нафта ...
Пък някой ден, като имам време ще ги сваля всичките и рециклирам превантивно
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Стойности на дюзи при 60
При мен добавките нямат особен ефект, а по-скоро когато попадна на добра нафта корекциите са по-малки, а когато е кофти се вдигат, всичко това в малки граници разбира се 0.2-.0.3. Но като цяло мисля, че под корекции от 1 няма смисъл от добавки.
Другото ми наблюдение е, че след повече градско каране се вдигат стойностите.
А относно къркането където си имал може и да не е свързано с дюзите. Аз от време на време имам подобно "къркане" на празен ход, но както писах горе подозирам ЕГРът.
Другото ми наблюдение е, че след повече градско каране се вдигат стойностите.
А относно къркането където си имал може и да не е свързано с дюзите. Аз от време на време имам подобно "къркане" на празен ход, но както писах горе подозирам ЕГРът.
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Стойности на дюзи при 60
drago9205 написа:При мен добавките нямат особен ефект, а по-скоро когато попадна на добра нафта корекциите са по-малки, а когато е кофти се вдигат, всичко това в малки граници разбира се 0.2-.0.3. Но като цяло мисля, че под корекции от 1 няма смисъл от добавки.
Другото ми наблюдение е, че след повече градско каране се вдигат стойностите.
А относно къркането където си имал може и да не е свързано с дюзите. Аз от време на време имам подобно "къркане" на празен ход, но както писах горе подозирам ЕГРът.
мда, градското каране оказва влияние. Вчера след като я "продухах" на магистралата - днес буквално си мърка колата вече.
Къркането се засилва и чува най-вече като се включи от P на D/R - което си е знак че е дюза/и. само да поизпразня резервоара и превантивно сипвам про-тека и пак ще я настъп на магитралата за всеки случай, макар да се оправи .
За протокола ЕГР-а го чистих миналата година, и не ми се вярва да се е затлачил.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани