Стойности на дюзи при 60

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от adovet » 09 Май 2017, 17:25

Nini0 написа:
adovet написа:
Nini0 написа:
adovet написа:На 5 цилиндър със сигурност има проблем, за другите може само да се гадаеее дали са затръгвали. Пробвай с добавки и сравни положението.

Поръчах добавка на протек утре ще е при мен. Може ли да ми кажеш по колко да слагам, също дали е добре понеже не е за профилактика да сипя ли ударна доза ?

Сипвай и се не бой. Аз съм сипвал по 600мл. на 1/4 резервоар

Добре колко километра трябва да карам г/д и на какви обороти, примерно на DS 4-та предавка с 3к оборота добре ли е ?

Екстра е карай около 30-40км. поне

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 5.09.2014
Пол: Мъж
Кара: 530D
Мечтае да кара: F16

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от Nini0 » 09 Май 2017, 17:30

adovet написа:
Nini0 написа:
adovet написа:
Nini0 написа:
adovet написа:На 5 цилиндър със сигурност има проблем, за другите може само да се гадаеее дали са затръгвали. Пробвай с добавки и сравни положението.

Поръчах добавка на протек утре ще е при мен. Може ли да ми кажеш по колко да слагам, също дали е добре понеже не е за профилактика да сипя ли ударна доза ?

Сипвай и се не бой. Аз съм сипвал по 600мл. на 1/4 резервоар

Добре колко километра трябва да карам г/д и на какви обороти, примерно на DS 4-та предавка с 3к оборота добре ли е ?

Екстра е карай около 30-40км. поне

Добре колега, благодаря !

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 22.10.2015
Пол: Мъж

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от Baksana » 11 Май 2017, 18:39

Здравейте.
Искам да попитам дали тази на (5) цилиндър проблем ли е или да ходя да я гледам някъде.

Изображение


Sent from my iPhone using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2118
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от nikolae » 02 Юни 2017, 21:33

Колеги, кой номер са моите дюзи ?
vin:b155183, Тук гледам, че има три номера
13537794334, 13537793836 и 13537789661(мисля, че е това, понеже пише Euro3)

Също така дочух, че много хвалят един търговец от английския ebay - едва ли не, най-добре направените
дюзи били от него, знаете ли нещо по въпроса ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от drago9205 » 02 Юни 2017, 22:22

В Realoem не излизат ли?
13537789661 Този номер излиза за август 2003 530д

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 27.09.2007
Кара: BMW E46

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от raid » 10 Юни 2017, 20:23

Здравейте, въпроса ми е малко offtopic, тъй като става дума за Е46 , но виждам че тук има доста хора в час.

Въпроса е, след ремонт на дюзи /смяна на клапаните им и нови разпръсквачи/ генерират ли се нови кодове които трябва да се въведат в ЕКУ-то, или не?
Колата е 2002-ра E46 M47TUD20 150HP euro 3.

:bchug:
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art." - Chris Bangle

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 420
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535D

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от fitter » 10 Юни 2017, 22:37

raid написа:Здравейте, въпроса ми е малко offtopic, тъй като става дума за Е46 , но виждам че тук има доста хора в час.

Въпроса е, след ремонт на дюзи /смяна на клапаните им и нови разпръсквачи/ генерират ли се нови кодове които трябва да се въведат в ЕКУ-то, или не?
Колата е 2002-ра E46 M47TUD20 150HP euro 3.

:bchug:


По принцип трябва. Кодовете казват на DDE то какви са резултатите от теста на дюзата след рециклирането - max flow, mid flow, low flow , pre-injection, return flow за да може тя да бъде управляване по-пълноценно. Малко са местата където генерират кодове след рециклиране.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 27.09.2007
Кара: BMW E46

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от raid » 13 Юни 2017, 16:38

fitter написа:По принцип трябва. Кодовете казват на DDE то какви са резултатите от теста на дюзата след рециклирането - max flow, mid flow, low flow , pre-injection, return flow за да може тя да бъде управляване по-пълноценно. Малко са местата където генерират кодове след рециклиране.


Всичко е както си го описал, дюзите са при мен след стенд и прикачвам теста на една от тях, с генериран нов код, за който му е интересно:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art." - Chris Bangle

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 420
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535D

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от fitter » 13 Юни 2017, 16:46

raid написа:
fitter написа:По принцип трябва. Кодовете казват на DDE то какви са резултатите от теста на дюзата след рециклирането - max flow, mid flow, low flow , pre-injection, return flow за да може тя да бъде управляване по-пълноценно. Малко са местата където генерират кодове след рециклиране.


Всичко е както си го описал, дюзите са при мен след стенд и прикачвам теста на една от тях, с генериран нов код, за който му е интересно:


Колега, би ли споделил къде ти правиха дюзите и колко взимат за стенд и нови кодове. Моите ги правих преди две седмици, но не ми дадоха нови кодове.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 27.09.2007
Кара: BMW E46

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от raid » 13 Юни 2017, 16:55

fitter написа:Колега, би ли споделил къде ти правиха дюзите и колко взимат за стенд и нови кодове. Моите ги правих преди две седмици, но не ми дадоха нови кодове.


Дюзите ги правих в Русе, цената при мен беше 220 на дюза, за евро 3 дюзите.
Относно кодовете - така и не чух от някой който прави дюзи, да наблегне върху кодовете и да ми каже, че се прекодират.
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art." - Chris Bangle

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от B.Stoimenov » 21 Юли 2017, 21:10

Колеги, от два дни колата ме съмнява нещо. Шумен ми идва двигателя и нещо сякаш тежко върви. Сега слезнах да е по-студен мотора и я закачих. Проблеми с дюзи не съм имал досега уж.
Как ви се струва това ? Малко ми е странно два цилиндъра да са с такава разлика. Темеперстура на двигателя 65градуса .

Изображение

Другото. На живи данни.. виждам разлика, която ми се струва съществена на празен ход.

Изображение

Грешки- няма.
На 1400 оборота усещам резонанс в колата/двигателя (но това е от много време и допускам, че не е свързано) над 1500 оборота изчезва.

Демпфера е проверяван и си е Ок.
Утре сутрин така или иначе ще я закарам до сервиз да погледнат, но все пак ако имате идеи/предложения - ще се радвам да чуя .. че си ми е терсене. Благодаря !


Sent from my iPhone using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от drago9205 » 22 Юли 2017, 9:55

Преди време имах същото отклонение - почистих дебитомера с MAF cleaner и свалих EGR-ът да го изчистя и него. След това се изравниха.
На скоро като закачах диагностиката пак беше подобно положението, лично аз подозирам ЕГР-ът. Дюзите ти ми се виждат в норми.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от B.Stoimenov » 23 Юли 2017, 11:08

Закачихме я на по-читава диагностика, че моята инпа явно дава отклонения.
на Иста - всичко си е в нормите, с изключение на дюзата на първи цилиндър, която с отклонение 0,9 на празен ход, до 0,4 натоварена. След дори "продухване" на магистралата -се нормализира и звука на двигателя се оправи, изчезна "къркането". Та, чакам да падна под четвърт резервоар и слагам един про-тек (констатирахме, че за момента вероятно от нафтата на последния резервоар, ще се нормализират нещата с добавка). Иначе всичко по колата си е тип-топ ... което си е спокойствие :)
За допълнително инфо - по принцип карам само с Vpower diesel на Shell, но онзи ден заредих цял резервоар на РомПетрол - че ми беше попътно и бързах ... макар с добавка BDC. Оставам си привърженик на Шелската нафта ...
Пък някой ден, като имам време ще ги сваля всичките и рециклирам превантивно :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от drago9205 » 24 Юли 2017, 13:21

При мен добавките нямат особен ефект, а по-скоро когато попадна на добра нафта корекциите са по-малки, а когато е кофти се вдигат, всичко това в малки граници разбира се 0.2-.0.3. Но като цяло мисля, че под корекции от 1 няма смисъл от добавки.
Другото ми наблюдение е, че след повече градско каране се вдигат стойностите.

А относно къркането където си имал може и да не е свързано с дюзите. Аз от време на време имам подобно "къркане" на празен ход, но както писах горе подозирам ЕГРът.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от B.Stoimenov » 24 Юли 2017, 13:44

drago9205 написа:При мен добавките нямат особен ефект, а по-скоро когато попадна на добра нафта корекциите са по-малки, а когато е кофти се вдигат, всичко това в малки граници разбира се 0.2-.0.3. Но като цяло мисля, че под корекции от 1 няма смисъл от добавки.
Другото ми наблюдение е, че след повече градско каране се вдигат стойностите.

А относно къркането където си имал може и да не е свързано с дюзите. Аз от време на време имам подобно "къркане" на празен ход, но както писах горе подозирам ЕГРът.


мда, градското каране оказва влияние. Вчера след като я "продухах" на магистралата - днес буквално си мърка колата вече.
Къркането се засилва и чува най-вече като се включи от P на D/R - което си е знак че е дюза/и. само да поизпразня резервоара и превантивно сипвам про-тека и пак ще я настъп на магитралата за всеки случай, макар да се оправи .
За протокола ЕГР-а го чистих миналата година, и не ми се вярва да се е затлачил.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook