Стойности на дюзи при 60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- kiky_7
- младши ентусиаст
- Мнения: 362
- Регистриран на: 4.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Много коли
- Мечтае да кара: M4
Re: Стойности на дюзи при 60
Колеги имам дюза която чука, знам коя е и тези дни ще ходя да я чистят ( рециклират ). Сложих добавка на бардал 6в1 и г/д се пооправиха. Според вас как са дюзите? х5 3.0 218Hp
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Стойности на дюзи при 60
На мен лично стойностите, които ти дава ми се виждат съвсем в нормата.
- kiky_7
- младши ентусиаст
- Мнения: 362
- Регистриран на: 4.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Много коли
- Мечтае да кара: M4
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Стойности на дюзи при 60
По принцип, проблемни са влизащите в + ... но за да е сигурно какво се случва, трябва да се свалят и на стенд да се проверят.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Стойности на дюзи при 60
С + са запушените, връщат повече гориво, поразиите ги правят тия с - , те са пикаещите. Но говорим за по големи отклонения.
Re: Стойности на дюзи при 60
Ivo_Borisov написа:С + са запушените, връщат повече гориво, поразиите ги правят тия с - , те са пикаещите. Но говорим за по големи отклонения.
Така е. В минус (-) правят поразията. В минус е защото ЕКУ-то им намаля времето на впръскване, за да се опита да компенсира "пикаенето", защото тогава влиза доста повече гориво, не както трябва, за да е нормален горивния процес.
- kiky_7
- младши ентусиаст
- Мнения: 362
- Регистриран на: 4.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Много коли
- Мечтае да кара: M4
Re: Стойности на дюзи при 60
Тази добавка на бардал която сложих 6в1, колата млъкна стана тихичка и мотора работи перфектно без да чука. Стойностите на дюзите са добре, задължително ли е да ходя на стенд?
- kopi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 151
- Регистриран на: 22.01.2016
- Местоположение: Чехия
- Кара: E61 LCI 525d
- Мечтае да кара: M5 E60
Re: Стойности на дюзи при 60
Колеги, започнаха едни вибрации .. та смених водната помпа, но и след това пак има нещо което ме притеснява - много финни вибрации при около 1400-1500 оборота ( може и преди това да ги е имало, но просто сега да съм ги забелязал). Колата е на 320к км та реших да погледна дюзите -
Преди протек
След протек
всичко е в зелената зона, но при F5 двигатя започва да тръска... не е нещо фрапиращо, но се усеща
Сега ми е влязла мухата да смъквам дюзите и да ги нося за стенд, ще се радвам някой разбиращ да сподели мнение дали това е нужно ..
Колебая се между това да сменя и тампоните на двигателя, и на тях им е време май
Преди протек
След протек
всичко е в зелената зона, но при F5 двигатя започва да тръска... не е нещо фрапиращо, но се усеща
Сега ми е влязла мухата да смъквам дюзите и да ги нося за стенд, ще се радвам някой разбиращ да сподели мнение дали това е нужно ..
Колебая се между това да сменя и тампоните на двигателя, и на тях им е време май
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Стойности на дюзи при 60
Не е от тях.. по-скоро виж демпферната си шайба.
- kopi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 151
- Регистриран на: 22.01.2016
- Местоположение: Чехия
- Кара: E61 LCI 525d
- Мечтае да кара: M5 E60
Re: Стойности на дюзи при 60
Вчера огледахме с прител демпферната шайба ... има две пукнатини, не се знае как е от вътрешната страна за капак и предните дискове са си заминали
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: Стойности на дюзи при 60
Здравейте колеги по неволя
След като за малко повече от месец, откакто си взех играчката (пардон, "колата"), успях да намеря и време и начини да изчистя "хардуерно" всички грешки, които ми даваше INPA-та, последните ден-два тъкмо беше започнало да ми става скучно (че няма какво да ремонтирам) и четейки тук-там разбрах откъде се гледат и дюзите . Като ги гледах на загрят двигател, си мислех, че горе-долу стават:
Когато обаче ги погледнах само 15-20 секунди след стартиране, показанията бяха следните:
Като дам "F5" се усеща разлика в работата.
Вече бях изсипал (а мисля и изгорил) превантивно един флакон Bardahl "6 в 1" (BAR-1155), но с появата на този проблем изсипах и по-малкия флакон (BAR-1185) в 20-ина литра и сега се чудя накъде да "изпържа" и това гориво. Съмнява ме обаче, че ще има ефект.
Нагласата ми е да се поинтересувам къде в района могат да ми я почистят на ултразвук дюза №3, ако има ефект, може да занеса и дюза №2. Следваща стъпка ще е да ги сваля всичките и да ги нося в BOSCH сервиза в София.
Имам и други неща да споделя, но нещо гледам не си виждам последните постове, та ако не видя и този, май ще си остана само читател, щом така са преценили отгоре.
Поздрави!
След като за малко повече от месец, откакто си взех играчката (пардон, "колата"), успях да намеря и време и начини да изчистя "хардуерно" всички грешки, които ми даваше INPA-та, последните ден-два тъкмо беше започнало да ми става скучно (че няма какво да ремонтирам) и четейки тук-там разбрах откъде се гледат и дюзите . Като ги гледах на загрят двигател, си мислех, че горе-долу стават:
Когато обаче ги погледнах само 15-20 секунди след стартиране, показанията бяха следните:
Като дам "F5" се усеща разлика в работата.
Вече бях изсипал (а мисля и изгорил) превантивно един флакон Bardahl "6 в 1" (BAR-1155), но с появата на този проблем изсипах и по-малкия флакон (BAR-1185) в 20-ина литра и сега се чудя накъде да "изпържа" и това гориво. Съмнява ме обаче, че ще има ефект.
Нагласата ми е да се поинтересувам къде в района могат да ми я почистят на ултразвук дюза №3, ако има ефект, може да занеса и дюза №2. Следваща стъпка ще е да ги сваля всичките и да ги нося в BOSCH сервиза в София.
Имам и други неща да споделя, но нещо гледам не си виждам последните постове, та ако не видя и този, май ще си остана само читател, щом така са преценили отгоре.
Поздрави!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Стойности на дюзи при 60
Разлика в работата без корекцията на дюзите е нормално да има - иначе какъв е смисълът от скъпи дюзи и програми за компенсиране...? Въпросът е да не се разтресе колата като трактор, защото това вече е лош признак... Дюзите, аз доколкото съм чел, се гледат на загрят мотор, защото иначе има фактори, които оказват влияние на работата им - например проблем с подгревните свещи. Твоите дюзи не са зле, просто имаш една, която е позапушена. Покарай с добавката и още по-добре пробвай как ще е работата след като сипеш един Протек. После смени горивния филтър задължително. Ако пак корекцията клони към 2, свали я и я дай на стенд, а най-сигурно всички дюзи заедно. Ако имаш интерес, на лично мога да ти дам координати на човек в Монтана, който ги проверява на стенд и ремонтира, ако е нужно...
- kopi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 151
- Регистриран на: 22.01.2016
- Местоположение: Чехия
- Кара: E61 LCI 525d
- Мечтае да кара: M5 E60
Re: Стойности на дюзи при 60
Добре колеги, колегата Вранков по-нагоре потвърди, че дюзите са ми наред, някой може ли на да ми каже как си чете следната информация -
още се чудя да ги смъквам ли или просто да забравя и да сипвам нафтата и да пердаша ...
още се чудя да ги смъквам ли или просто да забравя и да сипвам нафтата и да пердаша ...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: Стойности на дюзи при 60
kopi написа:Добре колеги, колегата Вранков по-нагоре потвърди, че дюзите са ми наред, някой може ли на да ми каже как си чете следната информация -
още се чудя да ги смъквам ли или просто да забравя и да сипвам нафтата и да пердаша ...
Възможно ли е да изпускаш момента да ги погледнеш в програмата на току-що запален мотор. Палиш и веднага влизаш в инпата, където трябва с отработени движения, за да не се забавиш . Интересното е, че на два пъти вече ми се случва да не мога да запаля като съм вече в менютата на инпата (с цел да видя дюзите на максимално студен мотор) и то с неколкократни опити. Излизам от програмата и паля без проблем. Иначе само върти, но не пали.
Идеята е както е писано нагоре да се видят на студено. Като е загрят двигателя, показанията са други и F5 не се усеща толкова силно.
А този екран с оборотите, не знам точно с какво може да ни бъде полезен, някакви моментни стойности, които се променят динамично нагоре-надолу, може би варират оборотите в зависимост от това в кой такт се намира съответния цилиндър, непонятно ми е.
Колегата от Монтана и с неговата теза съм съгласен. И до Монтана ходих с Бардалските добавки онзи ден, днес палнах - все същата работа. Утре ми предстои път до София и съм приготвил цвайтакт масло половин литър, две шишета газ за осветление и остава да набавя 30л нафта преди да тръгна, правя сместа и отпрашвам, пък ако ще бутала да хвърчат из грънците... Така, колега по-горе е писал, че си е оправил две дюзи. Накрая, ако не стане, ще пробвам и тоя прословут протек, което сигурно е нещо като бардалските добавки от които имам една стая, за съжаление не дадоха разултат, поне видим.
Лошото е, че като се загледах, за сваляне на дюза май пак трябва да свалям колектора (ще му е за трети път (1-пеперудки, 2-свещи) в рамките на 40дни, а пък колко пъти съм отворил и затворил капака не знам вече...)
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: Стойности на дюзи при 60
След прилагане на бабината рецепта с газта и двутактовото масло, и стабилно каране около 250км, проблемната дюза №3 изглежда "приспана". Все едно само нея съм чистил, странна работа. Сега пък №2 изглежда не съвсем както трябва. Теста е на студен мотор.
Това, което ме радва е, че въпреки издевателствата не се генерира нито една грешка.
BMW
Това, което ме радва е, че въпреки издевателствата не се генерира нито една грешка.
BMW
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани