Дросел клапа
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
52 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- zdravko_boqdjieff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 123
- Регистриран на: 18.10.2009
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
- Мечтае да кара: Air Bus a380
- Детайли за колата: 535d
Re: Дросел клапа
acorde написа:badjo E60 написа:Смених клапата,сложих един протек за дюзите,филтъра за сега не е чистен.Разликата във вървежа е значителен а разхода сега е около 9 градско.
Мерси колега...да не си пробвал с втора употреба и да си се нацакал? иначе за разхода на мен ако ми харчеше 9 градско щях да съм доволен!
за протокола сега ми гори 12,5-14 градско както и да карам
Никога,никога не се предавай!!!
- badjo E60
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F 11 530 D
- Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио
Re: Дросел клапа
zdravko_boqdjieff написа:acorde написа:badjo E60 написа:Смених клапата,сложих един протек за дюзите,филтъра за сега не е чистен.Разликата във вървежа е значителен а разхода сега е около 9 градско.
Мерси колега...да не си пробвал с втора употреба и да си се нацакал? иначе за разхода на мен ако ми харчеше 9 градско щях да съм доволен!
за протокола сега ми гори 12,5-14 градско както и да карам
Не но разликата от нова до втората употреба е 150 лв. просто не си струва.
- v3n0m
- младши ентусиаст
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Дросел клапа
Здравейте колеги, ще използвам тази тема за да не отварям нова. Има една пружина която е на дросел клапата(тази пружина която движи самата клапа)която се движи свободно и до колкото разбирам не може да отваря и затваря клапата. Това успях да го забележа съвсем случайно при смяна на термостатите. Интересува ме дали може да се оправи тази пружина или трябва да купувам нова дросел клапа? И едно допълнение-струва ми се че колата от скоро започна да ми гори доста и за това тръгнах да сменям термостатите, но ми е интересно дали високият разход може да се дължи и на не работеща дросел клапа?
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
Re: Дросел клапа
Въпросната пружина служи да върне клапата в изходно положение когато няма сигнал кам дросела/ моторчето което развърта оста.При теб не стана ясно какво и е на пружината,счупена,откачена или какво?
- v3n0m
- младши ентусиаст
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Дросел клапа
По скоро е откачена, поне така твърдят в сервиза и ми казаха че щели да я оправят, и за това пиша тук да попитам дали е възможно да се поправи. Иначе колата е е60 525d 2005 г. 177 к.с., колата не съм я закачал на компютър и не знам дали е записана грешка. Трябва ли след това да я закача и въобще дали ще е записало някаква грешка след като не е отваряло и затваряло клапата, или има друг начин да проверя дали реално е оправена тази пружина или дали функционира клапата след "поправката и"
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
- doncheff
- младши ентусиаст
- Мнения: 670
- Регистриран на: 20.04.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 X5 30d
- Мечтае да кара: M-power
Re: Дросел клапа
На мен като ми беше развалена дросел клапата ми набиваше грешка Increased Emissions. Една дросел клапа втора ръка е 80-100 лв.
- v3n0m
- младши ентусиаст
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Дросел клапа
doncheff написа:На мен като ми беше развалена дросел клапата ми набиваше грешка Increased Emissions. Една дросел клапа втора ръка е 80-100 лв.
Ако моята не проработи е ясно че ще се взима нова. Просто исках да знам дали има начин по който да разбера дали проблема е отстранен или трябва диагностика? Благодаря на отзовалите се
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
Re: Дросел клапа
v3n0m написа:По скоро е откачена, поне така твърдят в сервиза и ми казаха че щели да я оправят, и за това пиша тук да попитам дали е възможно да се поправи. Иначе колата е е60 525d 2005 г. 177 к.с., колата не съм я закачал на компютър и не знам дали е записана грешка. Трябва ли след това да я закача и въобще дали ще е записало някаква грешка след като не е отваряло и затваряло клапата, или има друг начин да проверя дали реално е оправена тази пружина или дали функционира клапата след "поправката и"
Това че е била откачена пружината и ще я закачат обратно е добре но не означава чесамата клапа и по точно управлението и е наред.Грешка винаги записва при неизправност затова трябва да се изтрие и се гледа дали ще запише отново.Пружината като е наред трябва да връща клапата в изходно положение,завърташ я на ръка и като отпуснеш трябва да се върне.Движението е от 0-90гр
- v3n0m
- младши ентусиаст
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Дросел клапа
memorex написа:v3n0m написа:По скоро е откачена, поне така твърдят в сервиза и ми казаха че щели да я оправят, и за това пиша тук да попитам дали е възможно да се поправи. Иначе колата е е60 525d 2005 г. 177 к.с., колата не съм я закачал на компютър и не знам дали е записана грешка. Трябва ли след това да я закача и въобще дали ще е записало някаква грешка след като не е отваряло и затваряло клапата, или има друг начин да проверя дали реално е оправена тази пружина или дали функционира клапата след "поправката и"
Това че е била откачена пружината и ще я закачат обратно е добре но не означава чесамата клапа и по точно управлението и е наред.Грешка винаги записва при неизправност затова трябва да се изтрие и се гледа дали ще запише отново.Пружината като е наред трябва да връща клапата в изходно положение,завърташ я на ръка и като отпуснеш трябва да се върне.Движението е от 0-90гр
Значи тя вече така или иначе е записала грешка, трябва да се закачи, да се изчисти и да се провери тогава дали записва отново. Днес съм на работа и чакам да ми докарат колата от сервиза, но ще им се обадя още сега да ми направят диагностика преди да ми я докарат и ще споделя какво е станало.
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
- v3n0m
- младши ентусиаст
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Дросел клапа
Току що ми докараха колата от сервиза, и е имало записана грешка на дросел клапата, оправена е пружината и клапата е започнала да отваря и затваря. След поставянето няма записана грешка, но основния ми проблем с температурата не е решен. Понеже съм на работа и нямаше как да я изкарам за да и направя един тест, веднага след като ми я докараха пуснах скритото меню и какво да видя 98 градуса....
Хайде спирам че подхванах тема за термостати. Благодаря на всички колеги за отзивите
Хайде спирам че подхванах тема за термостати. Благодаря на всички колеги за отзивите
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
- Nini0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 129
- Регистриран на: 5.09.2014
- Пол: Мъж
- Кара: 530D
- Мечтае да кара: F16
Re: Дросел клапа
Гледам, че в темата скоро не е писано, но за да не отравям нова ще пиша тук. ИНПА ми е записал 2 грешки на дросела 4677 Throttle Valve Actuator
и 49E7 Throttle Actuator това до колкото разбирам означава, че е забила в отворено положение ли е или се бъркам. Това нещо което срещу номер 5 на схемата се върти http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... 1717804384. Възможно ли е нещо вътре да се откачилно и да си седи в отоверено или затворено положение.
и 49E7 Throttle Actuator това до колкото разбирам означава, че е забила в отворено положение ли е или се бъркам. Това нещо което срещу номер 5 на схемата се върти http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... 1717804384. Възможно ли е нещо вътре да се откачилно и да си седи в отоверено или затворено положение.
- ReDFiRe
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 121
- Регистриран на: 17.10.2012
- Местоположение: Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD 231hp
- Мечтае да кара: Bugatti Veyron 1001hp
Re: Дросел клапа
Наскоро и аз имах същия проблем и след като се опитахме да я ремонтираме с един електронен техник накрая купих нова за цена от 370лева.
Тази изгорялата старата имаше като една от твоите грешки и не функционираше изобщо, но си е отворена постоянно заради пружината която я държи в отворено положение. Имаше изгоряла една писта по платката и един транзистор който в България го няма никъде и го поръчах от ебей. След като извършихме тези ремонти дросела тръгна но не работеше коректно (не затваряше когато гася колата) и записа вече друга грешка за проблем с управлението.
Сега вече съм с чисто нов монтирах го преди 2 дена (работа за 15мин)и засега нямам никакви проблеми. Колата си гасне много по меко четох дали тук или из чуждите форуми че този дросел също така предпазва колата ако искаха турбото където маслото става гориво и колата се форсира до някакви свръх обороти. И разбира се за регенерацията на дпф филтъра.
Но и аз имам един въпрос към тези с работещи дросели. Новия дросел след монтажа моторчето го напъва постоянно да седи отворен немога на ръка да го затворя. Когато отворя врата дори и ключа да не е вътре пак се задейства моторчето. Когато е запалена постоянно го напъва към отворено положение. Не товари ли така компютъра и самата електроника и моторче. Така ли трябва да е ? Колата вече няма никакви грешки нито една. Активирах форсирана регенерация след като го сложих дросела тъй като от 5000км не е била извършвана. Минах 130км и регенерация не се активира. Температурата преди катализатора не вдигна повече от 350 градуса. Някакви идеи дали така трябва да е ? На колко км се извършва регенерацията ? Вече един път си испатих от дросела изгоря бушона на DDE и колата угасна( добре че бях близо до вкъщи)
Изпратено от моят Redmi Note 2 с помощта на Tapatalk
Тази изгорялата старата имаше като една от твоите грешки и не функционираше изобщо, но си е отворена постоянно заради пружината която я държи в отворено положение. Имаше изгоряла една писта по платката и един транзистор който в България го няма никъде и го поръчах от ебей. След като извършихме тези ремонти дросела тръгна но не работеше коректно (не затваряше когато гася колата) и записа вече друга грешка за проблем с управлението.
Сега вече съм с чисто нов монтирах го преди 2 дена (работа за 15мин)и засега нямам никакви проблеми. Колата си гасне много по меко четох дали тук или из чуждите форуми че този дросел също така предпазва колата ако искаха турбото където маслото става гориво и колата се форсира до някакви свръх обороти. И разбира се за регенерацията на дпф филтъра.
Но и аз имам един въпрос към тези с работещи дросели. Новия дросел след монтажа моторчето го напъва постоянно да седи отворен немога на ръка да го затворя. Когато отворя врата дори и ключа да не е вътре пак се задейства моторчето. Когато е запалена постоянно го напъва към отворено положение. Не товари ли така компютъра и самата електроника и моторче. Така ли трябва да е ? Колата вече няма никакви грешки нито една. Активирах форсирана регенерация след като го сложих дросела тъй като от 5000км не е била извършвана. Минах 130км и регенерация не се активира. Температурата преди катализатора не вдигна повече от 350 градуса. Някакви идеи дали така трябва да е ? На колко км се извършва регенерацията ? Вече един път си испатих от дросела изгоря бушона на DDE и колата угасна( добре че бях близо до вкъщи)
Изпратено от моят Redmi Note 2 с помощта на Tapatalk
- ReDFiRe
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 121
- Регистриран на: 17.10.2012
- Местоположение: Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD 231hp
- Мечтае да кара: Bugatti Veyron 1001hp
Re: Дросел клапа
Наскоро открих че в ISTA има тест за дросела,където като пуснеш този тест дросела започва да отваря и затваря постоянно. И след теста ми излезе че всичко е наред. Така че предполагам че здрав дросел явно така трябва да си напъва постоянно в отворено положение.(в момент на отключване;заключване;отваряне или затваряне на врата) винаги се активира и така си напъва около 5 Мин и спира.
Изпратено от моят Redmi Note 2 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 2 с помощта на Tapatalk
Re: Дросел клапа
Колеги, повдигам малко темата, защото подозирам, че ми се налага смяна на дросел. По моя VIN ми излиза тази част:
11717804384
From:10/02/2006
To:-
Weight:0.583 kg
Обаче предходната е тази:
11717791481 (01/02/2004 — 10/21/2006)
From:01/02/2004
To:10/21/2006 (ENDED)
Weight:0.582 kg
Superseded by:
11717804384 (10/02/2006 — ), Exchangeable retrospectively
Въпросът ми е дали мога да търся и двата парт номера или съм само за първия?
11717804384
From:10/02/2006
To:-
Weight:0.583 kg
Обаче предходната е тази:
11717791481 (01/02/2004 — 10/21/2006)
From:01/02/2004
To:10/21/2006 (ENDED)
Weight:0.582 kg
Superseded by:
11717804384 (10/02/2006 — ), Exchangeable retrospectively
Въпросът ми е дали мога да търся и двата парт номера или съм само за първия?
52 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани