Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от adovet » 13 Окт 2017, 20:35

Колата не ти заспива. Имаш ли нещо допълнително слагано по колата?

Изпратено от моят P00A с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 4.04.2015
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Детайли за колата: ///MPerformance

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от Dragomir94 » 13 Окт 2017, 22:19

Нямам нищо допълнително слагано колега, електрониката на колата е напълно ОЕМ. Забравих да допълня че съм сменял/ правил ретрофит със фарове с лупи, и смених и LCM модула, това е. Само че след като смених акумулатора, ми излезе грешка на борда за аирбега и колана, както и друга грешка Increased emissions която се появява когато си иска. Нямам наидея дали е съвпадение или е в последствие от смяната на акумулатора. Или след дългия заряд и разряд на стария акумулатор някой датчик/сензор впоследствие зареждане/разреждане е заминал...
Take care of your car in the garage, and the car will take care of you on the road!!! :twisted:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 4.04.2015
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Детайли за колата: ///MPerformance

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от Dragomir94 » 15 Окт 2017, 18:15

Забравих да допълня че също така си играх доста със програмата за кодиране, Carly for BMW. Възможно ли е да съм направил нещо с програмата което да кара колата да не заспива?
Take care of your car in the garage, and the car will take care of you on the road!!! :twisted:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 4.04.2015
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Детайли за колата: ///MPerformance

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от Dragomir94 » 15 Окт 2017, 20:57

Здравейте колеги смятам че видях от къде ми идва проблема. След като изчистих всичко което съм барал по колата със програмата Carly for BMW. Я закачих отново на мултицета тази вечер. И пак си показваше след 30/40минути консумация над 5.50Ah. Разбира се бях малко ядосан и преди да я отключа виждам че на шофьорската врата и на пасажерската предна седалка конзолите с бутоните светят както и диодите под дръжките на вратите. Отключих колата копчето за фаровете беше на 0-та, включих го на ръчни светлини къси (не на ауто) затворих колата, заключих и конзолите изгаснаха и двете заедно със малкоте диоди под дръжките на предните две врати. Закачам я пак на мултицета и след 10/15мин Ah паднаха на 0.04Ah. И така задържа, обаче не съм сигурен дали след всяко отключване заключване тези конзоли гаснат, какъв може да е проблемът? Възможно ли е да черпи толкова много ток от едни конзоли които просто светят със две диодчета под дръжките и как да процедирам? Благодаря предварително
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Take care of your car in the garage, and the car will take care of you on the road!!! :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от Zubcho » 15 Окт 2017, 21:01

Пичове, при смяна с нов акумулатор, се кодира новия, т.е. се казва на компютъра в автомобилът, че има нов акумулатор. Алтернатора не е задължително да зарежда непрекъснато ако акумулатора е вече зареден.

Всеки си е купил диагностика и диагностик стана.

Пичове, четете грешките и правите след това глупости по колите си.

В други теми чета, как се махат и шунтират кантарите на седалките, утре някой ще откачи дебитомера и ще каже - ми тя колата върви и без него става.

Според мен този датчик просто мери напрежение и нищо кой знае колко. Не е редно да се маха ей така, без да се мисли.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 4.04.2015
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Детайли за колата: ///MPerformance

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от Dragomir94 » 15 Окт 2017, 21:12

Колега на мен ми казаха че на тези коли като моята че била по стар модел не било нужно да се казва или запознава колата със новият акумулатор, аз дори не съм си и помислял дори да махам, скупявам каквото и да е грешките синги чета внимателно, но нямам абсолютно никакви фрапиращи грешки, които биха могли да доведат чисто нов акумулатор до срив. Този сензор го взех да пробвам дали не е от него, а не да го слупявам или побългарявам, искам да си ми бъде всичко изрядно и тъй като послушах “майстор” че на моята кола акумулатор обикновен бош 95Аh бил малък купих нов 105Ah AGM който го срина за норматив, 3 седмици. А колата не записва никакви грешки, не съм кормил нищо, нищо не съм залъгвал няма допълнително монтирани НЕоригинални неща по колата всичко си е заводско. И този проблем ми искочи преди няколко дни с новоят акумулатор и се шашнах като всички майстори в нашият град ме плашат и на никой не му се занимава с електроника. Аз написах и мисля че съвсем случайно разбрах какво се случва и защо пада акумулатора а именно от конзолата на шофьора за стъклата и огледалата както и на пасажера конзолата за стъклото и диодите под дръжките на вратите гаснат когато си искат, а през деня това да се улови е абсурдно тъй като те светят едва едва..
Take care of your car in the garage, and the car will take care of you on the road!!! :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от Zubcho » 16 Окт 2017, 7:18

Dragomir94 написа:Колега на мен ми казаха че на тези коли като моята че била по стар модел не било нужно да се казва или запознава колата със новият акумулатор, аз дори не съм си и помислял дори да махам, скупявам каквото и да е грешките синги чета внимателно, но нямам абсолютно никакви фрапиращи грешки, които биха могли да доведат чисто нов акумулатор до срив. Този сензор го взех да пробвам дали не е от него, а не да го слупявам или побългарявам, искам да си ми бъде всичко изрядно и тъй като послушах “майстор” че на моята кола акумулатор обикновен бош 95Аh бил малък купих нов 105Ah AGM който го срина за норматив, 3 седмици. А колата не записва никакви грешки, не съм кормил нищо, нищо не съм залъгвал няма допълнително монтирани НЕоригинални неща по колата всичко си е заводско. И този проблем ми искочи преди няколко дни с новоят акумулатор и се шашнах като всички майстори в нашият град ме плашат и на никой не му се занимава с електроника. Аз написах и мисля че съвсем случайно разбрах какво се случва и защо пада акумулатора а именно от конзолата на шофьора за стъклата и огледалата както и на пасажера конзолата за стъклото и диодите под дръжките на вратите гаснат когато си искат, а през деня това да се улови е абсурдно тъй като те светят едва едва..


Най-вероятно някой модул дефектира при теб и не приспива автомобила. Възможно е и от бутон да става същото. Трябва си внимателна диагностика от някой, който се е сблъсквал с такива проблеми и има опит. В книжката най-вероятно пише колко трябва да е акумулатора, и такива изказвания, че 95аЧ бил малък са смешни. Когато сложиш акумулатор с по-голям капацитет, се зарежда по-бавно, и в повечето случаи и много често остава незареден. Капацитета на акумулатора, няма нищо общо със стартовия му ток. Всички си мислят, че като поставят по-голям акумулатор е по-добре, но не винаги е така. :)

Не визирах точно теб с горното си изказване, а много други колеги, които правят пълни щуротии по колите си. Ако си от София, мога да ти препоръчам електротехници, при които съм ходил и според мен се справят с нещата. Предвид, че доста скъпи автомобили видях да се ремонтират там.

Поздрави :)

Допълнение:

На кратко, що е IBS Sensor, и защо е толкова скъп:

The IBS contains a micro-processor that is used to monitor/measure various battery conditions such as:

Terminal voltage via measurement from B+ to Gnd
Charge/discharge current via integrated shunt resistor
Temperature of battery acid via integrated temp sensor

Повече по темата на LINK
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 4.04.2015
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Детайли за колата: ///MPerformance

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от Dragomir94 » 16 Окт 2017, 15:53

Благодаря колега. За жалост не съм от София и съм далечко от София. А тук в нашия малък град, все “големи” майстори, и като чуе някой за електроника на такава кола, или ти отказва директно и категорично или без да е проверил какво е си правят крайни изводи, които най - често водят до акумулатора. Да старият акумулатор ми беше БОШ 95Ah, но не беше АГМ това е. На близо 3години, някъде в коментарите на колегите прочетох че на тези коли е хубаво/ желателно да се сменят на около 3/4 години акумулаторите, защото самата електроника на колата го скапва. И така, за сега ще търся моят проблем някъде по LCM, защото ме съмнява самият LCM модул да не си е заминъл малко или много и да не преспива някои модули по колата, както примерно, засякох че не винаги конзолата с бутоните на пасажерската седалка свети, след като се заключи колата. Но това може да се види/хване само вечерно време тъй като конзолата свети слабо и се виждасамо вечер, тя си работи просто свети постоянно, поради тази причина и не записва грешка в LCM модула. Колкото до SZM модула аз прочетох предварително за него, просто видях че много колеги са се оплакали от този проблем и затова реших да пробвам и аз но не е от него. Сега ще търся проблемът в LCM модула или някъде другаде, не знам. И все пак може или НЕможе, на тази кола да се настрои че е със по голям акумулатор? Съответно да зарежда повече защото акумулатора е 105Ah и е AGM със стартов ток 950Ah? Благодаря предварително колега и за подробното обяснение и описание! :yes:
Take care of your car in the garage, and the car will take care of you on the road!!! :twisted:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 17.07.2014
Кара: E60 530d
Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от shkata » 16 Окт 2017, 20:33

Dragomir94 написа:Благодаря колега. За жалост не съм от София и съм далечко от София. А тук в нашия малък град, все “големи” майстори, и като чуе някой за електроника на такава кола, или ти отказва директно и категорично или без да е проверил какво е си правят крайни изводи, които най - често водят до акумулатора. Да старият акумулатор ми беше БОШ 95Ah, но не беше АГМ това е. На близо 3години, някъде в коментарите на колегите прочетох че на тези коли е хубаво/ желателно да се сменят на около 3/4 години акумулаторите, защото самата електроника на колата го скапва. И така, за сега ще търся моят проблем някъде по LCM, защото ме съмнява самият LCM модул да не си е заминъл малко или много и да не преспива някои модули по колата, както примерно, засякох че не винаги конзолата с бутоните на пасажерската седалка свети, след като се заключи колата. Но това може да се види/хване само вечерно време тъй като конзолата свети слабо и се виждасамо вечер, тя си работи просто свети постоянно, поради тази причина и не записва грешка в LCM модула. Колкото до SZM модула аз прочетох предварително за него, просто видях че много колеги са се оплакали от този проблем и затова реших да пробвам и аз но не е от него. Сега ще търся проблемът в LCM модула или някъде другаде, не знам. И все пак може или НЕможе, на тази кола да се настрои че е със по голям акумулатор? Съответно да зарежда повече защото акумулатора е 105Ah и е AGM със стартов ток 950Ah? Благодаря предварително колега и за подробното обяснение и описание! :yes:


Колега, зареждането на акумулатора се определя от самия акумулатор.Колкото е по зареден - толкова по високо вътрешно съпротивление има и толкова по малко ток поема. Всички тия кодирания и т.н. имат за цел да контролират температурата около акумулатора и да удължат живота му.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 703
Регистриран на: 7.10.2012
Пол: Мъж
Кара: E90 LCI 320D xDrive
Детайли за колата: N47/184 Hp

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от nikola59 » 17 Окт 2017, 1:57

Dragomir94 написа:Благодаря колега. За жалост не съм от София и съм далечко от София. А тук в нашия малък град, все “големи” майстори, и като чуе някой за електроника на такава кола, или ти отказва директно и категорично или без да е проверил какво е си правят крайни изводи, които най - често водят до акумулатора. Да старият акумулатор ми беше БОШ 95Ah, но не беше АГМ това е. На близо 3години, някъде в коментарите на колегите прочетох че на тези коли е хубаво/ желателно да се сменят на около 3/4 години акумулаторите, защото самата електроника на колата го скапва. И така, за сега ще търся моят проблем някъде по LCM, защото ме съмнява самият LCM модул да не си е заминъл малко или много и да не преспива някои модули по колата, както примерно, засякох че не винаги конзолата с бутоните на пасажерската седалка свети, след като се заключи колата. Но това може да се види/хване само вечерно време тъй като конзолата свети слабо и се виждасамо вечер, тя си работи просто свети постоянно, поради тази причина и не записва грешка в LCM модула. Колкото до SZM модула аз прочетох предварително за него, просто видях че много колеги са се оплакали от този проблем и затова реших да пробвам и аз но не е от него. Сега ще търся проблемът в LCM модула или някъде другаде, не знам. И все пак може или НЕможе, на тази кола да се настрои че е със по голям акумулатор? Съответно да зарежда повече защото акумулатора е 105Ah и е AGM със стартов ток 950Ah? Благодаря предварително колега и за подробното обяснение и описание! :yes:

Колега, не се мотай в догадки, а отиди на читава диагностика за да си решиш проблема, а и да се прочетат и хистограмите и всичко което може да се види (надявам се да ги има при E60) . Пловдив ти е поне близо - защо не отидеш там? Само по последният ти въпрос - бил си с обикновен акумулатор, сега си с AGM. Задължително при смяната се регистрира новият. Даже сe препоръчва веднъж в годината зареждане. При AGM акумулаторите зарядното напрежение може да стигне до 14,7V (но никога повече). Няма никакъв проблем да се укаже че новият е 105Ah. Понеже скоро сменявах моят ( също е AGM )- на 7-мата година оригиналният се предаде и са ми пресни спомените - със carly стъпките са ... 80Ah, 90Ah, 105Ah .... (по ниски и високи стойности не загледах). Когато капацитета е между тези стойности се избира по-малката по самите инструкции на carly. Избира се също типа - дали е обикновен акумулатора или е AGM. Ако предният е регистриран като обикновен сега ще имаш хронично недозареждане с новият AGM. IBS сензора има особено важна роля при тези неща...Надявам се скоро да решиш проблема.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 4.04.2015
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Детайли за колата: ///MPerformance

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от Dragomir94 » 17 Окт 2017, 9:42

Колега аз го хванах проблема от къде е и явно, след кодирането със карли съм сгафил някъде след като върнах със backup първоначалните настройки на колата, всичко се оправи. Колкото до зареждането на борда ми дава че зарежда между 14.1 до 14.5. И малко ме е страх да я карам при човек който не познавам, защото веднъж една кола ми прецакаха жестоко и съм си патил от майстори, както и сега си патя след като ме подведоха да си купя нов акумулатор. Както и да е това е без значение аз ще си го карам новия ще си пазя инстария, не е пробшем. Но когато купих колата беше даже със акумулатор 75Ah. Разбирасе още на същия ден взех новия който беше 95Ah. Колкото до Carly-то, мога ли със тази програма да кодирам колата че е с по - висок акумулатор? Защото до сега съм ползвал функцията за кодиране само, тъй като другият ми телефон е самсунг галакси нот 2, и е вече сравнително стар ми крашва постоянно програмата, дори не иска да трие грешките след като се свърже с колата, като опитам да вляза в функцията за четене и триене на грешки ми крашва и ме вади от програмата, може ли да ми кажеш точно къде се намира това за акумулатора. Защото нямам с другонс какво да пробвам и ще се помъча сам, другият телефон ми е iPhone, на него смятам че няма как да я подкарам карли освен ако не си купя софтуера.. Благодаря колега!
Take care of your car in the garage, and the car will take care of you on the road!!! :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 703
Регистриран на: 7.10.2012
Пол: Мъж
Кара: E90 LCI 320D xDrive
Детайли за колата: N47/184 Hp

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от nikola59 » 17 Окт 2017, 11:34

Dragomir94 написа:Колега аз го хванах проблема от къде е и явно, след кодирането със карли съм сгафил някъде след като върнах със backup първоначалните настройки на колата, всичко се оправи. Колкото до зареждането на борда ми дава че зарежда между 14.1 до 14.5. И малко ме е страх да я карам при човек който не познавам, защото веднъж една кола ми прецакаха жестоко и съм си патил от майстори, както и сега си патя след като ме подведоха да си купя нов акумулатор. Както и да е това е без значение аз ще си го карам новия ще си пазя инстария, не е пробшем. Но когато купих колата беше даже със акумулатор 75Ah. Разбирасе още на същия ден взех новия който беше 95Ah. Колкото до Carly-то, мога ли със тази програма да кодирам колата че е с по - висок акумулатор? Защото до сега съм ползвал функцията за кодиране само, тъй като другият ми телефон е самсунг галакси нот 2, и е вече сравнително стар ми крашва постоянно програмата, дори не иска да трие грешките след като се свърже с колата, като опитам да вляза в функцията за четене и триене на грешки ми крашва и ме вади от програмата, може ли да ми кажеш точно къде се намира това за акумулатора. Защото нямам с другонс какво да пробвам и ще се помъча сам, другият телефон ми е iPhone, на него смятам че няма как да я подкарам карли освен ако не си купя софтуера.. Благодаря колега!

Относно Carly - няма вариант с кракнато приложение да работи коректно (визирам андроид версията защото при IOS версията не съм видял в чуждите форуми някой да я използва кракната) . При кодиране риска е голям да омажеш много неща с кракнато приложение. За да се изключат всякакви проблеми единственият изход е оригиналният адаптер и закупуване на програмата. Регистрация и смяна типа акумулатор се прави от менюто Battery Reset ( функцията се купува еднократно ). Когато е закачена колата се инициализира автоматично какъв е бил предният тип акумулатор и ако е различен от този които си сложил се въвеждат/избират новите данни. Другият вариант е някой да ти го направи с ISTA. При Е60 може и да може с INPA, лично аз не съм запознат. Между другото със AGM акумулатор на борда трябва да виждаш и 14.7V заряд. При всички случай отново помисли да отидеш на качествена диагностика.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от Dextuar » 17 Окт 2017, 11:37

nikola59 написа:
Dragomir94 написа:Колега аз го хванах проблема от къде е и явно, след кодирането със карли съм сгафил някъде след като върнах със backup първоначалните настройки на колата, всичко се оправи. Колкото до зареждането на борда ми дава че зарежда между 14.1 до 14.5. И малко ме е страх да я карам при човек който не познавам, защото веднъж една кола ми прецакаха жестоко и съм си патил от майстори, както и сега си патя след като ме подведоха да си купя нов акумулатор. Както и да е това е без значение аз ще си го карам новия ще си пазя инстария, не е пробшем. Но когато купих колата беше даже със акумулатор 75Ah. Разбирасе още на същия ден взех новия който беше 95Ah. Колкото до Carly-то, мога ли със тази програма да кодирам колата че е с по - висок акумулатор? Защото до сега съм ползвал функцията за кодиране само, тъй като другият ми телефон е самсунг галакси нот 2, и е вече сравнително стар ми крашва постоянно програмата, дори не иска да трие грешките след като се свърже с колата, като опитам да вляза в функцията за четене и триене на грешки ми крашва и ме вади от програмата, може ли да ми кажеш точно къде се намира това за акумулатора. Защото нямам с другонс какво да пробвам и ще се помъча сам, другият телефон ми е iPhone, на него смятам че няма как да я подкарам карли освен ако не си купя софтуера.. Благодаря колега!

Относно Carly - няма вариант с кракнато приложение да работи коректно (визирам андроид версията защото при IOS версията не съм видял в чуждите форуми някой да я използва кракната) . При кодиране риска е голям да омажеш много неща с кракнато приложение. За да се изключат всякакви проблеми единственият изход е оригиналният адаптер и закупуване на програмата. Регистрация и смяна типа акумулатор се прави от менюто Battery Reset ( функцията се купува еднократно ). Когато е закачена колата се инициализира автоматично какъв е бил предният тип акумулатор и ако е различен от този които си сложил се въвеждат/избират новите данни. Другият вариант е някой да ти го направи с ISTA. При Е60 може и да може с INPA, лично аз не съм запознат. Между другото със AGM акумулатор на борда трябва да виждаш и 14.7V заряд. При всички случай отново помисли да отидеш на качествена диагностика.
С ИНПА става ресета, за кодирането трябва НЦС-а. С ИСТА може да се направят и двете :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 4.04.2015
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Детайли за колата: ///MPerformance

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от Dragomir94 » 17 Окт 2017, 19:19

За жалост, при мен в близост няма коректни майстори както се изказах по - горе. Ще трябва да си реша проблемът сам, имам софтуерите, кабелите дори наскоро си закупих и BMW Scanner 2.01, който не съм разучил все още напълно. Но смятам повече със карлито да не барам колата, за да не омаже нещо. Смятам да прочета по - обстойно в форумите как се работи с ISTAD и да разреша проблемът с запознаването на колата и акумулатора самичък. Днес я закачих отново със мултицета, и отново след около 10/15мин заспива на 3 различни стойности.
1. След като я заключа, и я закача на мултицета, след около 10мин пада на 0.04Ah.
2. Когато я отключа/заключа когато вече Е закачена с мултицета и веригата минава през мултицета, заспива или на 0.25Ah или на 0.33Ah.
3. След като я чакам вече 15/20мин, заспала на 0.25Ah или на 0.33Ah, като махна примерно кабелът на мултицета от минуса на акумулатора, и го поставя там наново, след 10тина минути си пада отново на 0.04Ah. :banghead: :banghead: :ranting:
Та малко взех да се изнервям вече, не е голяма консумацията но ми е интересно защо и смятам тази събота/неделя да започна да вадя бушони и да разбера от къде идва проблемът, защото и на диагностиката не го засича.. Шантава работа :dunno:
Take care of your car in the garage, and the car will take care of you on the road!!! :twisted:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 841
Регистриран на: 12.12.2014
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 2015
Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от BorislavB » 17 Окт 2017, 21:10

Колега щом имаш програми някой колега от форума да ти го кодира дистанционно с TeamViewer пък ти занапред ще си знаеш как става.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook