Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Явно мултицета бъзика електрониката, карай си и спокойно.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
На далиZubcho написа:Явно мултицета бъзика електрониката, карай си и спокойно.
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
- Dragomir94
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 4.04.2015
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Детайли за колата: ///MPerformance
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Zubcho написа:Явно мултицета бъзика електрониката, карай си и спокойно.
Не вярвам да е от него, пробвахме и на други коли всичко си е окей. Само при мен го прави. Или колата бъзика мултицета.. Смятам че ще е нещо малко, но явно достатъчно да скапва акумулатора
Take care of your car in the garage, and the car will take care of you on the road!!!
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Oт Италия ли е внесена колата?
- Dragomir94
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 4.04.2015
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Детайли за колата: ///MPerformance
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
adovet написа:Oт Италия ли е внесена колата?
Испания колега, защо?
Take care of your car in the garage, and the car will take care of you on the road!!!
- Dragomir94
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 4.04.2015
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Детайли за колата: ///MPerformance
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Забравих да кажа че на плюсовата клема, видях че има две кабелчета които вървят заедно към клемата и са свързани посредством с букса. Обаче кабелът е отрязан и изолиран. Не ми е правило проблеми нито отчита грешка.
Take care of your car in the garage, and the car will take care of you on the road!!!
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Dragomir94 написа:adovet написа:Oт Италия ли е внесена колата?
Испания колега, защо?
Сигурен ли си че няма GPS проследяващо устройство сложено там?
- Dragomir94
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 4.04.2015
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Детайли за колата: ///MPerformance
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
adovet написа:Dragomir94 написа:adovet написа:Oт Италия ли е внесена колата?
Испания колега, защо?
Сигурен ли си че няма GPS проследяващо устройство сложено там?
Няма колега сигурен съм. Дори аз обмислях да слагам и тракер и пейджър. Надявам се като се хвана да вадя бушони да установя от къде харчи макар и малко ток. Има и друг така да нарека проблем, че през седмицата много рядко я карам на по - дълги растояния, тъй като карам служебна кола. И на ден с моята през седмицата имам 2/3км до работа сутрин и 2/3 вечер. Един човек който се занимава с акумулатори ми каза ме на тая кола и трябват 15/20км за да си възвърне тока само от паленето.. Колко е вярно това не знам
Take care of your car in the garage, and the car will take care of you on the road!!!
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Колега, по-назад си написал, че си взел IBS втора употреба, но той дали работи добре? Пробвал ли си да ги изключиш, както твоя, така и другия?
Ако не е от тях, почвай с бушоните, един по един долу, без да ги връщаш обратно, докато не ги свалиш всичките отпред и отзад.
Ако не е от тях, почвай с бушоните, един по един долу, без да ги връщаш обратно, докато не ги свалиш всичките отпред и отзад.
- Dragomir94
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 4.04.2015
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Детайли за колата: ///MPerformance
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
goppe написа:Колега, по-назад си написал, че си взел IBS втора употреба, но той дали работи добре? Пробвал ли си да ги изключиш, както твоя, така и другия?
Ако не е от тях, почвай с бушоните, един по един долу, без да ги връщаш обратно, докато не ги свалиш всичките отпред и отзад.
Пробвах колега и при двата, никаква разлика. Да това обмислям да направя събота/неделя, ще падне игра но бях писал отгоре че на моята плюсова клема има кабел който видимо, умилено е отрязан и изулиран, който води до самата клема на плюса..
Take care of your car in the garage, and the car will take care of you on the road!!!
- shkata
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 184
- Регистриран на: 17.07.2014
- Кара: E60 530d
- Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Dragomir94 написа:За жалост, при мен в близост няма коректни майстори както се изказах по - горе. Ще трябва да си реша проблемът сам, имам софтуерите, кабелите дори наскоро си закупих и BMW Scanner 2.01, който не съм разучил все още напълно. Но смятам повече със карлито да не барам колата, за да не омаже нещо. Смятам да прочета по - обстойно в форумите как се работи с ISTAD и да разреша проблемът с запознаването на колата и акумулатора самичък. Днес я закачих отново със мултицета, и отново след около 10/15мин заспива на 3 различни стойности.
1. След като я заключа, и я закача на мултицета, след около 10мин пада на 0.04Ah.
2. Когато я отключа/заключа когато вече Е закачена с мултицета и веригата минава през мултицета, заспива или на 0.25Ah или на 0.33Ah.
3. След като я чакам вече 15/20мин, заспала на 0.25Ah или на 0.33Ah, като махна примерно кабелът на мултицета от минуса на акумулатора, и го поставя там наново, след 10тина минути си пада отново на 0.04Ah.
Та малко взех да се изнервям вече, не е голяма консумацията но ми е интересно защо и смятам тази събота/неделя да започна да вадя бушони и да разбера от къде идва проблемът, защото и на диагностиката не го засича.. Шантава работа
Колега доста по напред в темата бях постнал една графика как трябва да заспиват нашите коли. На 2-3 мин трябва да изключи част от нещата, после на 16-тата мин прави 1 пик и и изключва още една голяма част от нещата. Самото заспиване е около 40-та до 60-та мин в заисимост от оборудването.
Не си казал с какъв мултицет мериш , но ако е от тия простичките имай в предвид че не са особено точни.Особено ако е за 10А леко може и да си го поизпържил защото колата на моменти прави доста по големи пикове.
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Dragomir94 написа:Пробвах колега и при двата, никаква разлика. Да това обмислям да направя събота/неделя, ще падне игра но бях писал отгоре че на моята плюсова клема има кабел който видимо, умилено е отрязан и изулиран, който води до самата клема на плюса..
Колега, 2 страници назад в темата съм публикувал резултата от "стърчащи" афтърмаркет кабелчета - разкоствахме половината колега с друг колега и извадихме около 5 модула, завряни къде ли не... Та хубаво провери дали не е слагано проследяващо устройство или други афтърмаркет глупости, та дори и този кабел да е срязан и изолиран...
- Dragomir94
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 4.04.2015
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Детайли за колата: ///MPerformance
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
goppe написа:Dragomir94 написа:Пробвах колега и при двата, никаква разлика. Да това обмислям да направя събота/неделя, ще падне игра но бях писал отгоре че на моята плюсова клема има кабел който видимо, умилено е отрязан и изулиран, който води до самата клема на плюса..
Колега, 2 страници назад в темата съм публикувал резултата от "стърчащи" афтърмаркет кабелчета - разкоствахме половината колега с друг колега и извадихме около 5 модула, завряни къде ли не... Та хубаво провери дали не е слагано проследяващо устройство или други афтърмаркет глупости, та дори и този кабел да е срязан и изолиран...
Няма допълнително слагани колега, купих си я от човек колата с който разговаряхме обстойно. Дори сега му се обадих след възникването на проблема и ми каза, че абсолютно никога не е слагал допълнително каквото и да е на колата. Той е първият собственик, именно за това ми обясни че негови приятели, познати са му казали че след определени години, този кабел който е на плюсовата клема е хубаво да се прекъсне, тъй като той оправлявал известна част от тока на колата и когато тока на акумулатора падне, примерно под 30% и колата отказва да запали. Именно за това са го направили, за да няма изненади. Само че проблемът е че и двата кабела са черни, вървят заедно, дори и да искам да ги свържа отново, не знам кой кабел с кой да свържа..
Take care of your car in the garage, and the car will take care of you on the road!!!
- Dragomir94
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 4.04.2015
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Детайли за колата: ///MPerformance
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
shkata написа:Dragomir94 написа:За жалост, при мен в близост няма коректни майстори както се изказах по - горе. Ще трябва да си реша проблемът сам, имам софтуерите, кабелите дори наскоро си закупих и BMW Scanner 2.01, който не съм разучил все още напълно. Но смятам повече със карлито да не барам колата, за да не омаже нещо. Смятам да прочета по - обстойно в форумите как се работи с ISTAD и да разреша проблемът с запознаването на колата и акумулатора самичък. Днес я закачих отново със мултицета, и отново след около 10/15мин заспива на 3 различни стойности.
1. След като я заключа, и я закача на мултицета, след около 10мин пада на 0.04Ah.
2. Когато я отключа/заключа когато вече Е закачена с мултицета и веригата минава през мултицета, заспива или на 0.25Ah или на 0.33Ah.
3. След като я чакам вече 15/20мин, заспала на 0.25Ah или на 0.33Ah, като махна примерно кабелът на мултицета от минуса на акумулатора, и го поставя там наново, след 10тина минути си пада отново на 0.04Ah.
Та малко взех да се изнервям вече, не е голяма консумацията но ми е интересно защо и смятам тази събота/неделя да започна да вадя бушони и да разбера от къде идва проблемът, защото и на диагностиката не го засича.. Шантава работа
Колега доста по напред в темата бях постнал една графика как трябва да заспиват нашите коли. На 2-3 мин трябва да изключи част от нещата, после на 16-тата мин прави 1 пик и и изключва още една голяма част от нещата. Самото заспиване е около 40-та до 60-та мин в заисимост от оборудването.
Не си казал с какъв мултицет мериш , но ако е от тия простичките имай в предвид че не са особено точни.Особено ако е за 10А леко може и да си го поизпържил защото колата на моменти прави доста по големи пикове.
Да колега видях го това, значи може би и в мен да е грешката защото, когато веригата минава през мултицета следователно, я отключа заключа остава на 0.25Ah или на 0.33Ah, чакам я 25/30мин. Иначе както каза ти изключва малко по малко нещата, тъй като имам може би не много но достатъчно екстри ии може да идва и някъде от тях проблема, подгрев седалки, волан, обдухване, масаж, подуване, блутут, телефон, усб, аух, сд/двд, чейнджър, про лоджик и други неща може би за които не се сещам в момента. Колкото до мултицета, ел техник ми каза само как да си меря амперите, не съм в час и не знам възможно е и да съм го поиспържил, ще кача снимка на мултицета, ако сте по компетентни ме посъветвайте. Аз така или иначе ще започвам да вадя бушони събота/неделя.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Take care of your car in the garage, and the car will take care of you on the road!!!
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Колега, дай и една снимка на това кабелче да видим как точно е свързано и накъде тръгва.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани