Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Ми свалете алтернатора и му направете едно обслужване - лагери, преглед ротор, статор и ново истинско реле. Има-няма 400лв с труда и нов ремък
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
- badsharki
- ентусиаст
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
CrazyElement написа:Днеска майстора я е вкарал в гаража външна температура днеска е била около 3 градуса , запалих е проверил е зареждането , зареждала е перфектно ... или когато е топло няма проблем зарежда , само когато -6 и нагоре изписва charge fault! и зарежда на 11 V , сега въпроса ми е , ако сте сигурно , че това е този реле регулатор го поръчвам и да ми го сменя , че нямам намерение , да ходя през ден до електричар да ми зарежда акумулатора и да ми вика после алтернатора е 6+.
Колега, ти сега на нас ли искаш да прехвърлиш отговорността. В тоя живот едно нещо знам със сигурност и то е, че нищо не е сигурно.
При мен ти казах какви бяха симптомите, а дали и при теб е това...
- ultrashock
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Алтернатор, реле-регулатор, IBS, акумулатор, това са все слаби места на този модел, вече съм се убедил. Ремонтирал съм стария алтернатор, сменял съм му релето, пак даваше грешки и не зареждаше добре. Смених от Bosch на Valeo алтернатор, всичко беше ок, по едно време пак даде грешка. След това смених и това реле с уж оригинално, но не е много ясно при положение че беше малко над 100лв. В момента на всичките минусови температури не съм имал скоро проблем. Карам с разкачен IBS кабел и в момента нямам проблем. Зарежда между 14,1-14,4. Следя го пред ден-два и все такива са стойностите.
Другото, което имам като наблюдение е, че при промяна на зареждането, например при запалване зарежда на 12, след известно време (около 5-10 минути) мине на 14+, значи реле-регулатора е заминал. Всички изсиления правете с откачен IBS кабел, иначе вероятността да хванете проблема е много малка.
Другото, което имам като наблюдение е, че при промяна на зареждането, например при запалване зарежда на 12, след известно време (около 5-10 минути) мине на 14+, значи реле-регулатора е заминал. Всички изсиления правете с откачен IBS кабел, иначе вероятността да хванете проблема е много малка.
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
ultrashock написа:Алтернатор, реле-регулатор, IBS, акумулатор, това са все слаби места на този модел, вече съм се убедил. Ремонтирал съм стария алтернатор, сменял съм му релето, пак даваше грешки и не зареждаше добре. Смених от Bosch на Valeo алтернатор, всичко беше ок, по едно време пак даде грешка. След това смених и това реле с уж оригинално, но не е много ясно при положение че беше малко над 100лв. В момента на всичките минусови температури не съм имал скоро проблем. Карам с разкачен IBS кабел и в момента нямам проблем. Зарежда между 14,1-14,4. Следя го пред ден-два и все такива са стойностите.
Другото, което имам като наблюдение е, че при промяна на зареждането, например при запалване зарежда на 12, след известно време (около 5-10 минути) мине на 14+, значи реле-регулатора е заминал. Всички изсиления правете с откачен IBS кабел, иначе вероятността да хванете проблема е много малка.
Добре колега и ти ли беше като моят проблем смисъл , като запалих ти дава charging fault! и зарежда слабо да кажем 10.8 11 , не знам и аз мисля сериозно , че проблема е в не правилно прогрмиран акумулатор обяснете ми как се прати това ще си купя едни кабели и ще си го направя , че ми писна , всичките грешки и простотии започнаха след като смених акумулатора до тогава 3 год и половина никакви ядове.. но ако си бил като мене ще ида да сменя това реле регулаторче и ще откача и аз този IBS. Че и без това един път хвана грешка.
За колега с пълното рециклиране няма да го коментирам ... тука не исках реално някой да поеме отговорността просто исках да попитам реално те как са решили този проблем , защото имаше доста хора с този проблем. Не мисля , че има смисъл да рециклирам целия алтернатор при условие , че си зарежда перфектно и просто поради някакви фактори на студено нещо ( предполагам датчик ) не сработва и колата влиза в аварийно зареждане и помпи 11 V.
- badsharki
- ентусиаст
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Kолега, Crazy, колко човека още да ти кажат, че е релето?!
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
badsharki написа:Kолега, Crazy, колко човека още да ти кажат, че е релето?!
Утре ще накарам майстора да го смени , но се чудя дали да не го разкача този IBS , защото няма кой да ми програмира акумулатора като хората май .. вече един път хвана грешка IBS error , Gear box Voltage error и сензора за налягане в гумите пак voltage error .. си реч нещо май това прогрмиране с акумулатора не е станало като хората и се получават някакви аномалии , или хайде някой да ми каже поне в София , къде мога да отида да ми програмират този акумулатор , защото в Хасково освен да ми занулят регистрите(уж това което определя колко да го зарежда) друго не са правили.
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
- Мнения: 451
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60, ръчка, 530d, 2004г.
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Тези които дават съвети за ремонти и смяна на части в последните 1-2 страници, какъв опит имат с ремонта на екземпляри от този модел?
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Колеги, искам да попитам, като се смени IBS сензора, програмира ли се нещо или веднага трябва да изчисти грешките от него?
- ultrashock
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Е хубаво е да пуснеш едно чистене след това, няма да навреди.
- todorSTY
- младши ентусиаст
- Мнения: 324
- Регистриран на: 26.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530 XD
- Мечтае да кара: BMW M5 E60
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Имам следния проблем: Колата ми нулира часа и разхода. Така знам, че това става, когато няма ток, обаче колата е с акумулатор на година и половина, напълно рециклиран алтернатор отпреди два месеца, заспива, не се буди след заспиване и няма консумация след заспиване. В събота й направих 50 тина км. - достатъчни, за да зареди акумулатора, после неделя карах малко по квартала и от тогава до снощи не я бях палил, тоест не е палена три дни. Снощи запали почти без да се замисли, но отново бяха нулирани данните Вече нз. какво да правя и къде да търся проблема.
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
todorSTY написа:Имам следния проблем: Колата ми нулира часа и разхода. Така знам, че това става, когато няма ток, обаче колата е с акумулатор на година и половина, напълно рециклиран алтернатор отпреди два месеца, заспива, не се буди след заспиване и няма консумация след заспиване. В събота й направих 50 тина км. - достатъчни, за да зареди акумулатора, после неделя карах малко по квартала и от тогава до снощи не я бях палил, тоест не е палена три дни. Снощи запали почти без да се замисли, но отново бяха нулирани данните Вече нз. какво да правя и къде да търся проблема.
Проблема е в марката колега .. Шега настрана не вярвам някой тук да може да ти помогне и аз съм така с тия тоци ми писна , няма оправяне , сега колата седи 10 дни не е палена защото ме е страх да я запаля , че ако ми светне Charging fault! няма и как да я закарам до майстора да я види защото улиците не са почистени.
Общо взето търси някой електричар , който се занимава с по-нови коли и се моли да ти хване проблема.
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Акумулатора ти издъхва. Моят е оригинален 13-14 годишен. Не я бях палил десетина дни, стои на улицата вятъра я духа доста приятно, едната подгревна свещ е аут.
Запали без проблем - занули се разхода на таблото, навито премигна, чейнджъра започна от CD1-01 и изкара нещо за скоростна кутия.
Покарах половин час и после цял ден нямаше проблем (не че и преди това имаше реално проблем)
Сега времето ще се закрепи около нулата и ще видиш, че няма да имаш проблем.
пп. според ако сменяте акумулатори задължително агм (и кодиране после)
Аз чакам моя да умре напълно и ще си купя.
Запали без проблем - занули се разхода на таблото, навито премигна, чейнджъра започна от CD1-01 и изкара нещо за скоростна кутия.
Покарах половин час и после цял ден нямаше проблем (не че и преди това имаше реално проблем)
Сега времето ще се закрепи около нулата и ще видиш, че няма да имаш проблем.
пп. според ако сменяте акумулатори задължително агм (и кодиране после)
Аз чакам моя да умре напълно и ще си купя.
- rafa224
- старши ентусиаст
- Мнения: 1533
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 F15
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
nikolae написа:Акумулатора ти издъхва. Моят е оригинален 13-14 годишен. Не я бях палил десетина дни, стои на улицата вятъра я духа доста приятно, едната подгревна свещ е аут.
Запали без проблем - занули се разхода на таблото, навито премигна, чейнджъра започна от CD1-01 и изкара нещо за скоростна кутия.
Покарах половин час и после цял ден нямаше проблем (не че и преди това имаше реално проблем)
Сега времето ще се закрепи около нулата и ще видиш, че няма да имаш проблем.
пп. според ако сменяте акумулатори задължително агм (и кодиране после)
Аз чакам моя да умре напълно и ще си купя.
колега ти ме уби с това 13-14 годишен Няма акумуулатор, който да изкара толкова. Аз като купих Х-са също беше с оригиналния но изкара до 5-тата година. При теб просто предишния собственик е купил пак оригинален
- todorSTY
- младши ентусиаст
- Мнения: 324
- Регистриран на: 26.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530 XD
- Мечтае да кара: BMW M5 E60
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Проблема е , че акумулатора е още в гаранция дори - на година и половина е - Bosch - възможно най-големия за модела автомобил - проверяван е преди два месеца и всичко му беше наред. Много силно ме съмнява да е от него.
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
rafa224 написа:nikolae написа:Акумулатора ти издъхва. Моят е оригинален 13-14 годишен. Не я бях палил десетина дни, стои на улицата вятъра я духа доста приятно, едната подгревна свещ е аут.
Запали без проблем - занули се разхода на таблото, навито премигна, чейнджъра започна от CD1-01 и изкара нещо за скоростна кутия.
Покарах половин час и после цял ден нямаше проблем (не че и преди това имаше реално проблем)
Сега времето ще се закрепи около нулата и ще видиш, че няма да имаш проблем.
пп. според ако сменяте акумулатори задължително агм (и кодиране после)
Аз чакам моя да умре напълно и ще си купя.
колега ти ме уби с това 13-14 годишен Няма акумуулатор, който да изкара толкова. Аз като купих Х-са също беше с оригиналния но изкара до 5-тата година. При теб просто предишния собственик е купил пак оригинален
Не тоя колега просто ме уби от смях 13 годишен акумулатор ХАХА , рекорда ми е 8 години изкара БАМЕР австрийски обаче колата беше бензинова и нямаше никаква електроника по нея , конкретно на е60ките живота на акумулатора е между 3-4 години.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани