изпускателен колектор
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
57 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- badjo E60
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F 11 530 D
- Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио
Re: изпускателен колектор
borisoff13 написа:има начин да се разбере дали е спукан колектора - сваля се въздушния филтър под него има 3 гумени тапи под които са болтовете на турбото, тези тапи се свалят и се кара известно време без тях. Ако колектора е спукан белия дунапрен на възд. филтър става черен от саждите които излизат от пукнатините. Така разбрах аз за мойте.
- karisto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 107
- Регистриран на: 27.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: G31' 540i xDrive, F11' 530d xDrive
Re: изпускателен колектор
keko696969 написа:Сори че ви занимавах тогава, не знаех че е двоен, майсторчето каза че бил заварявал в белгия такива и затова му го дадох. Иначе ремонта правих в БМВ русе 1040лв ми взеха, а стария беше на 170000км.
Най-добрия и евтин вариант е: Намираш си изпускателни колектори втора употреба от по стария 3.0д мотор- 184к.с. Те са чугунени и са така да се каже - вечни. С едни нови гарнитури всичко пасва перфектно и решаваш проблема за винаги!!! Тези чугунени колектори от по стария мотор, по моргите варират между 50 - 300 лв. Аз лично си намерих за 70лв. от 530д.-184к.с., като със смяната и гарнитурите, ремонта ми излезе 170лв.!
- bordo_77
- младши ентусиаст
- Мнения: 485
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XD
Re: изпускателен колектор
Един заварен колектор каква тема отвори
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: изпускателен колектор
bordo_77 написа:Един заварен колектор каква тема отвори
Поне да знаят други, да не дават пари за заварки на куци майстори
Re: изпускателен колектор
karisto написа:keko696969 написа:Сори че ви занимавах тогава, не знаех че е двоен, майсторчето каза че бил заварявал в белгия такива и затова му го дадох. Иначе ремонта правих в БМВ русе 1040лв ми взеха, а стария беше на 170000км.
Най-добрия и евтин вариант е: Намираш си изпускателни колектори втора употреба от по стария 3.0д мотор- 184к.с. Те са чугунени и са така да се каже - вечни. С едни нови гарнитури всичко пасва перфектно и решаваш проблема за винаги!!! Тези чугунени колектори от по стария мотор, по моргите варират между 50 - 300 лв. Аз лично си намерих за 70лв. от 530д.-184к.с., като със смяната и гарнитурите, ремонта ми излезе 170лв.!
Знаете ли за е60 2.5 двигателя дали има колектор от е39 който да става?
Tool - Fear Inoculum
- badjo E60
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F 11 530 D
- Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио
Re: изпускателен колектор
За колеги от Пловдив мога да съдействам за нови колектори на доставни цени от БМВ .По спомен към 800 лв може и по малко ако се наложи ще попитам.Новия колектор е модифициран ,,честия проблем със пукането на вътрешния шев е отстранен.Този колектор се монтира на коли от 2500 до 3500 кубика .Аз сега съм със такъв.
- da6ip
- старши ентусиаст
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: изпускателен колектор
Emooo написа:Знаете ли за е60 2.5 двигателя дали има колектор от е39 който да става?
Дай ми на ЛС точни данни за двигателя (обозначение, к.с., обем) и ще питам едни немци дето са доста наясно с колекторите от Е39.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- badjo E60
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F 11 530 D
- Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио
Re: изпускателен колектор
da6ip написа:Emooo написа:Знаете ли за е60 2.5 двигателя дали има колектор от е39 който да става?
Дай ми на ЛС точни данни за двигателя (обозначение, к.с., обем) и ще питам едни немци дето са доста наясно с колекторите от Е39.
Мисля че не става имаше някво разминаване с турбото.
- sawion
- младши ентусиаст
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: изпускателен колектор
Имам въпрос. Може ли някой да ми обясни поради каква причина ще хвърли после турбото след слагането на заварен колектор? Сами казвате че е от 2 слоя, реално заварява се външния слой на метала което е достатъчно да уплътни пролуката и газовете да немогат да излизат от там. Вътрешния слой ламарина, дори и да остане спукан това е без значение тъй като отвън вече има тапа. И най-важното казвате парчета метал в турбината след това от заварката, е добре как са преминали през вътрешния слой ламарина тия парчета? И нека отбележим, че този колектор също е бил заваряван, а не е отливка на метал. Искам смислен отговор, че ми дойде до гуша тоя да е чул от оня, че трети го бил виждал. Не споря, че е невъзможно, но нека някой да намери материял по темата за да си докаже теорията или поне човек на който се е случило.
- emoo
- младши ентусиаст
- Мнения: 324
- Регистриран на: 25.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 745D
- Мечтае да кара: M-5
Re: изпускателен колектор
sawion написа:Имам въпрос. Може ли някой да ми обясни поради каква причина ще хвърли после турбото след слагането на заварен колектор? Сами казвате че е от 2 слоя, реално заварява се външния слой на метала което е достатъчно да уплътни пролуката и газовете да немогат да излизат от там. Вътрешния слой ламарина, дори и да остане спукан това е без значение тъй като отвън вече има тапа. И най-важното казвате парчета метал в турбината след това от заварката, е добре как са преминали през вътрешния слой ламарина тия парчета? И нека отбележим, че този колектор също е бил заваряван, а не е отливка на метал. Искам смислен отговор, че ми дойде до гуша тоя да е чул от оня, че трети го бил виждал. Не споря, че е невъзможно, но нека някой да намери материял по темата за да си докаже теорията или поне човек на който се е случило.
с очите го видях на братовчед ми завари го на 4 места след като се завари вътре остават фин ни частици от заварката които няма как да се изстържат и като го сложиш тия частици ги дърпа турбото и познай а новите ги прекарват през водна вана мисля че се казваше ако не бъркам
- bordo_77
- младши ентусиаст
- Мнения: 485
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XD
Re: изпускателен колектор
Смятам че една заварка колкото и качествена да е тя, на такова място и при такива рязко сменящи се температури във високи граници..., такива заварки са просто губене на време и средства и излизат солено. На края пак се стига до нов колектор.
- emoo
- младши ентусиаст
- Мнения: 324
- Регистриран на: 25.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 745D
- Мечтае да кара: M-5
Re: изпускателен колектор
[quote="bordo_77"]Смятам че една заварка колкото и качествена да е тя, на такова място и при такива рязко сменящи се температури във високи граници..., такива заварки са просто губене на време и средства и излизат солено. На края пак се стига до нов колектор.[/quote
точно
точно
- karisto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 107
- Регистриран на: 27.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: G31' 540i xDrive, F11' 530d xDrive
Re: изпускателен колектор
Emooo написа:karisto написа:keko696969 написа:Сори че ви занимавах тогава, не знаех че е двоен, майсторчето каза че бил заварявал в белгия такива и затова му го дадох. Иначе ремонта правих в БМВ русе 1040лв ми взеха, а стария беше на 170000км.
Най-добрия и евтин вариант е: Намираш си изпускателни колектори втора употреба от по стария 3.0д мотор- 184к.с. Те са чугунени и са така да се каже - вечни. С едни нови гарнитури всичко пасва перфектно и решаваш проблема за винаги!!! Тези чугунени колектори от по стария мотор, по моргите варират между 50 - 300 лв. Аз лично си намерих за 70лв. от 530д.-184к.с., като със смяната и гарнитурите, ремонта ми излезе 170лв.!
Знаете ли за е60 2.5 двигателя дали има колектор от е39 който да става?
Emooo написа:karisto написа:keko696969 написа:Сори че ви занимавах тогава, не знаех че е двоен, майсторчето каза че бил заварявал в белгия такива и затова му го дадох. Иначе ремонта правих в БМВ русе 1040лв ми взеха, а стария беше на 170000км.
Най-добрия и евтин вариант е: Намираш си изпускателни колектори втора употреба от по стария 3.0д мотор- 184к.с. Те са чугунени и са така да се каже - вечни. С едни нови гарнитури всичко пасва перфектно и решаваш проблема за винаги!!! Тези чугунени колектори от по стария мотор, по моргите варират между 50 - 300 лв. Аз лично си намерих за 70лв. от 530д.-184к.с., като със смяната и гарнитурите, ремонта ми излезе 170лв.!
Знаете ли за е60 2.5 двигателя дали има колектор от е39 който да става?
Мойта кола е с 2.5 мотора. Изпускателните колектори на 2.5 и 3.0 мотори са абсолютно еднакви!
- bordo_77
- младши ентусиаст
- Мнения: 485
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XD
Re: изпускателен колектор
177к.с.,218к.с.
На 2.5 /163 и 177 к.с./, и на 3.0 /218 к.с./, са едни и същи. При 3.0, 231 к.с. вече е различен. При фейса 235 к.с., не знам какъв е.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bordo_77
- младши ентусиаст
- Мнения: 485
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XD
Re: изпускателен колектор
На фейса, 235 к.с. е като при 231 к.с.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
57 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани