Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
хубавите запазени е60 са над 23-25хлв, а тези дето най много реват обикновено ги търсят за по под 15. няма как да стане.
в момента се продават ф10 на по 170-200хкм, тука хората търсят е60 на тези км, за без пари ако може. няма как да стане
в момента се продават ф10 на по 170-200хкм, тука хората търсят е60 на тези км, за без пари ако може. няма как да стане
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
kolp написа:хубавите запазени е60 са над 23-25хлв, а тези дето най много реват обикновено ги търсят за по под 15. няма как да стане.
в момента се продават ф10 на по 170-200хкм, тука хората търсят е60 на тези км, за без пари ако може. няма как да стане
Съгласен съм с теб че хубавите коли са скъпи, НО в БГ цената не определя качеството.
За Е60 комби и 25к бих дал но да е с реални километри проследима история и ДА да има повечко екстри все пак това е 10годишна кола.
За доказателство че в БГ високата цена не определя качествена услуга, в Ауто Бавария продават същото ама 2012г. на 155к НЕ е е внос за 45200 ДА ама НЕ.
Колата е внос от Италия там купена там обслужена продадена на Ауто Бавария на въпрос колата внос ли е НЕ в Бг е купена, има ли сервизна история има, редовно ли е обслужвана ДА ама не точно маслото е сменяно но с малко прострочие 2-3 месеца или 2-3к километра няма как да знам. Давате ли гаранция за колата след като сте я изкупили ами НЕ, Защо ами тя е на 5 години ОК, нали сте оторизиран сервиз нали всичко сте проверили по колата вие сте хората който трябва да кажат един автомобил добър ли е или НЕ. Защо не давате никаква гаранция ами не даваме.
Толкоз за високите цени. Работния ми кон Галант на 18г мога да ти дам гаранция че 50к километра нищо няма да му стани на мотора за окачването давам 10к километра, защо. Защото си го подържам и знам в какво състояние е.
Оторизиран дилър не може да даде гаранция на уж прегледан и читав за тях автомобил.
Аре че се ядосах писнало ми е от автоджамбази. Защо всички са против да има единна система на сервизната история за всички марки. Моментално ще убие автоджамбазите и некоректните частни обяви.
- Един
- Вече кара БМВ
- Мнения: 1187
- Регистриран на: 18.10.2002
- Местоположение: Козлодуй
- Кара: Двуглава ламя.
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
mgd2348 написа:kolp написа:За Е60 комби и 25к бих дал но да е с реални километри проследима история и ДА да има повечко екстри все пак това е 10годишна кола.
Добре, ама ако някой има такава кола, дали ще я продаде за 25К? Аз лично моята не бих я дал и за 30К.
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.
- TytusPulo
- младши ентусиаст
- Мнения: 251
- Регистриран на: 11.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: CLS 320
- Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Няколко въпроса. Един приятел ще взема е61 или A6 4F авант. Убедих го, че трябва да търси бензин защото кара по 5000км на година, а искаше да скача на дизели
1) Коя от двете коли ще препоръчата като по-малко проблемна? За мен лично този модел на ауди са мазните гробарници(поне за дизелите), ама може да греша..
2) За БМВ-то мисля, че 2.0и и 3.0и са корави мотори, прав ли съм? Кой от двата е по-читав?
3) Също е61 отзад винаги ли е с въздух?
4) Има ли подобна тема за 3.0и или 2.0и както за осмаците?
Поздрави
1) Коя от двете коли ще препоръчата като по-малко проблемна? За мен лично този модел на ауди са мазните гробарници(поне за дизелите), ама може да греша..
2) За БМВ-то мисля, че 2.0и и 3.0и са корави мотори, прав ли съм? Кой от двата е по-читав?
3) Също е61 отзад винаги ли е с въздух?
4) Има ли подобна тема за 3.0и или 2.0и както за осмаците?
Поздрави
- TytusPulo
- младши ентусиаст
- Мнения: 251
- Регистриран на: 11.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: CLS 320
- Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
inspite написа:mgd2348 написа:kolp написа:11.2012 - 220хкм. първа регистрация е наистина 10.2009 в системата, първо се вижда 07.05.2010 на 57км, явно е седяла доста време някъде. до 220 е поддържана само тук - http://concessionaria.bmw.it/ultramotor/it_IT/home.html
сменен е лоста за скоростите и мотора на раздатката, това се вижда само.
Благодаря за отговорите.
Предвид че е на толкоз много километри отпада като вариант.
А за тази имате ли мнения и отзиви http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=4cpig6
Ако не е обикаляла земното кълбо двапъти я вземам. Ясно е че всички връщат ама да върни 50-70к а не 300к.
Благодаря предварително.
Екватора е 40к километра, всички тея коли са врътнали земното кълбо 8-10 пъти. Комби, дизел на малко километри...успех
Искаш да кажеш че са обиколили 3 пъти екватора на задна
Ето какво ми разказа един познат:
"Регулярна подмяна на немска военна механизация от преди години, при което нашият пазар започва да се набълбуква със зелени Голф 2-ки. Дотук добре, ама на един екземпляр джамбазите се "престарали" с работата върху километража и, разбира се, последвал въпрос от страна на мераклията:
- Извинете, но не разбирам как този Голф може да е на 17 000км?
Джамбазинът:
- Нема се плашиш, той е служил на самолетоносач!"
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
TytusPulo написа:Няколко въпроса. Един приятел ще взема е61 или A6 4F авант. Убедих го, че трябва да търси бензин защото кара по 5000км на година, а искаше да скача на дизели
1) Коя от двете коли ще препоръчата като по-малко проблемна? За мен лично този модел на ауди са мазните гробарници(поне за дизелите), ама може да греша..
2) За БМВ-то мисля, че 2.0и и 3.0и са корави мотори, прав ли съм? Кой от двата е по-читав?
3) Също е61 отзад винаги ли е с въздух?
4) Има ли подобна тема за 3.0и или 2.0и както за осмаците?
Поздрави
правилният избор за човек който прави под 15000км е бензин, да не говорим за под 5000. аз ако правех под 5000 щях сигурно V12 да си взема
3.0 е по добре от 2.0 според мен, защото разликата в харченето е не повече от 2л на 100, а пърформанса е коренно различен. 3.0 бензин на БМВ са хубави и здрави.
3.0 тфси на ауди е чудесен двигател , но първото поколение 290ks който слагат на фейсовите 4ф имаше някакъв производствен дефект май. после следващата генерация 4g е ок, 300кс, но там парите са други. брат ми е с такъв и е мн доволен, А7 колата върви супер.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
За бензиновите 2.0 и 3.0 има подробни теми в е90 раздела, можеш да ги погледнеш информативно.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
- TytusPulo
- младши ентусиаст
- Мнения: 251
- Регистриран на: 11.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: CLS 320
- Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
kolp написа:TytusPulo написа:Няколко въпроса. Един приятел ще взема е61 или A6 4F авант. Убедих го, че трябва да търси бензин защото кара по 5000км на година, а искаше да скача на дизели
1) Коя от двете коли ще препоръчата като по-малко проблемна? За мен лично този модел на ауди са мазните гробарници(поне за дизелите), ама може да греша..
2) За БМВ-то мисля, че 2.0и и 3.0и са корави мотори, прав ли съм? Кой от двата е по-читав?
3) Също е61 отзад винаги ли е с въздух?
4) Има ли подобна тема за 3.0и или 2.0и както за осмаците?
Поздрави
правилният избор за човек който прави под 15000км е бензин, да не говорим за под 5000. аз ако правех под 5000 щях сигурно V12 да си взема
3.0 е по добре от 2.0 според мен, защото разликата в харченето е не повече от 2л на 100, а пърформанса е коренно различен. 3.0 бензин на БМВ са хубави и здрави.
3.0 тфси на ауди е чудесен двигател , но първото поколение 290ks който слагат на фейсовите 4ф имаше някакъв производствен дефект май. после следващата генерация 4g е ок, 300кс, но там парите са други. брат ми е с такъв и е мн доволен, А7 колата върви супер.
И аз така мисля, ще търсим 3.0 бензин. Но пък съм забелязал, че за е60 дизелите се водели по-надеждни...
А е61 отзад винаги ли е на въздушно окачване, при покупка може ли да се провери състоянието?
- dir2cas
- младши ентусиаст
- Мнения: 427
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
kolp написа:правилният избор за човек който прави под 15000км е бензин, да не говорим за под 5000. аз ако правех под 5000 щях сигурно V12 да си взема
3.0 е по добре от 2.0 според мен, защото разликата в харченето е не повече от 2л на 100, а пърформанса е коренно различен. 3.0 бензин на БМВ са хубави и здрави.
Абсолютно подкрепям колегата. Аз по същата причина минах на голям бензинов мотор, защото не правя повече от 10к на година и ако можех да си позволя покупката и поддръжката без да ме натоварва прекалено бих карал М5 за всекидневка, тъй като разхода на гориво не ми е такъв фактор.
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Малко ОФФ ...
ама преди години помня имаше статия в Ауто Билд - където бяха сравнили бензинов и Дизелов автомобил (идентични) и след основните разходи и рпочие, бяха извели заключението, че дизеловият агрегат започва да му се усеща икономията след 27 000 км (нещо такова беше числото), на годишна база.
Не помня моделите и кубатурата, но бяха идентични, като сравнявах всичко, от застраховки, разход, обслужване, консумативи и прочие.
ама преди години помня имаше статия в Ауто Билд - където бяха сравнили бензинов и Дизелов автомобил (идентични) и след основните разходи и рпочие, бяха извели заключението, че дизеловият агрегат започва да му се усеща икономията след 27 000 км (нещо такова беше числото), на годишна база.
Не помня моделите и кубатурата, но бяха идентични, като сравнявах всичко, от застраховки, разход, обслужване, консумативи и прочие.
- maikooo
- младши ентусиаст
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: Е24 М6, Е31 850i
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
TytusPulo написа:А е61 отзад винаги ли е на въздушно окачване, при покупка може ли да се провери състоянието?
Да, е61 излиза фабрично с възглавници отзад. Проверката може да бъде много елементарна, седнете 2-3 човека отзад, трябва да се включи компресора и да изравни нивото, ако не се случи нищо или има проблем, или сте много леки
Накратко, възглавниците като цяло са здрави, проблемите са по компресорите, които пък се рециклират успешно за 100-150 лв. Има тема ако искаш да се запознаеш по-подробно.
ПП: Виждам, че караш цлс, системата е аналогична на еърматик-а
- TytusPulo
- младши ентусиаст
- Мнения: 251
- Регистриран на: 11.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: CLS 320
- Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
maikooo написа:TytusPulo написа:А е61 отзад винаги ли е на въздушно окачване, при покупка може ли да се провери състоянието?
Да, е61 излиза фабрично с възглавници отзад. Проверката може да бъде много елементарна, седнете 2-3 човека отзад, трябва да се включи компресора и да изравни нивото, ако не се случи нищо или има проблем, или сте много леки
Накратко, възглавниците като цяло са здрави, проблемите са по компресорите, които пък се рециклират успешно за 100-150 лв. Има тема ако искаш да се запознаеш по-подробно.
ПП: Виждам, че караш цлс, системата е аналогична на еърматик-а
Запознат съм с ейрматика на ЦЛС въпреки, че моя е на пружини. Обаче там хората масово пищят от възглавници и амортисьори и знам, че само на 2 места в София ги рециклират кадърно. И при мерцедес обикновенно има ли проблеми с компресора значи поне една възглавничка изпуска. На мерцедес и ауди въздушното окачване като че ли е една идея по-нежно и капризно.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
При фейсовото проблеми с възглавниците и компресора са по скоро екзотика. При пре фейса компресора се поврежда от прекалено дълга работа, поради кофти маркуч за засмукване на свежия въздух. Това лесно се отстранява като проблем ако случайно вече не е решено.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
B.Stoimenov написа:Малко ОФФ ...
ама преди години помня имаше статия в Ауто Билд - където бяха сравнили бензинов и Дизелов автомобил (идентични) и след основните разходи и рпочие, бяха извели заключението, че дизеловият агрегат започва да му се усеща икономията след 27 000 км (нещо такова беше числото), на годишна база.
Не помня моделите и кубатурата, но бяха идентични, като сравнявах всичко, от застраховки, разход, обслужване, консумативи и прочие.
Това може да е валидно за Германия, но тук данъците и застраховките са еднакви, определят се на база кубици и конски сили, и съответно икономия се усеща на всеки зареден резервоар. Едно е да минеш 600+км. С един резервоар в града съвсем друго е да минеш 400 със зор. Иначе казано едното харчи 11-12, другото 14-16 на 100км. Обслужването им е аналогично, да не говорим, че бензиновите агрегати от тези години са доста капризни. Като цяло 2.0 е доста кекав, 2.5 и 3.0 са доста по добре, но си искат своето, масово харчат доста масло, страдат от валвтроник, соленоиди, гумички на клапани, сегменти, водната помпа на шестаците е електрическа и умира от веднъж за сметка на това е 1000лв.
Заради високата работна температура всички пластмасови елементи по периферията на охладителната система се изпичат с времето и общо взето ако искаш да разчиташ на колата си трябва една профилактика от няколко хиляди. При дизела е подобно, но там драмите са известни и няма смисъл да се повтарят.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Re: Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Здравейте, някой знае ли нещо за тази : http://www.cars.bg/offer/c2141619 , подозрително ниска цена, но пък е с регистрация и много лесно ще мине през сервиз, ако на пръв поглед и каране всичко е наред. Поздрави!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани