Моля за съвет
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- teto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 29.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530xd
Re: Моля за съвет
Благодаря на всички колеги за одговорите
Имам стрх малко към автоматика,но ако намеря подходящия екземпляр хич няма да се чудя ако е автомат.
Просто тази визия е моята кола и като цвят и джанти и екстри и затова ще я проверя.
Ще ви бъда много благодарен за съвет за доказани маистори на които имате доверие за София.
Имам 2 аудита и съм съвсем наясно за форумните маистори,но при бмв съм гола вода.
И молба някои колега да сподели първонач. разходи-ролки, ремъци,масло,окачване предница,с качествени части разбирасе не смятам ,че трябва да се правят компромиси за тези неща.
Поздрави
Имам стрх малко към автоматика,но ако намеря подходящия екземпляр хич няма да се чудя ако е автомат.
Просто тази визия е моята кола и като цвят и джанти и екстри и затова ще я проверя.
Ще ви бъда много благодарен за съвет за доказани маистори на които имате доверие за София.
Имам 2 аудита и съм съвсем наясно за форумните маистори,но при бмв съм гола вода.
И молба някои колега да сподели първонач. разходи-ролки, ремъци,масло,окачване предница,с качествени части разбирасе не смятам ,че трябва да се правят компромиси за тези неща.
Поздрави
- bordo_77
- младши ентусиаст
- Мнения: 485
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XD
Re: Моля за съвет
Според мен не е лошо да погледнеш и xd-моделите на 5-та серия, след като ще даваш такива пари за кола. Много от проблемите при първите Е60 вече са отстранени. Сложили са по здраво окачване/рейка, амортисьори и др./. Турбината е друг модел на Garrett и поне при мен до 265 000 км., не е правила проблем, а 530, мотора вече е с 231к.с. и е доста динамичен със нормален разход за такава кола. И най вече 4x4, това за мен е едно от най важните неща в една кола.
- fefe
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 182
- Регистриран на: 16.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: LCI 530xd
- Мечтае да кара: Alpina B7
Re: Моля за съвет
Ръчка, а и няма подгряване на седалките, което през тези 4 месеца в България си е дар Божи
И определено 530-ка си заслужава 2-3те хиляди отгоре..
И определено 530-ка си заслужава 2-3те хиляди отгоре..
- da6ip
- старши ентусиаст
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Моля за съвет
bordo_77 написа:Много от проблемите при първите Е60 вече са отстранени. Сложили са по здраво окачване/рейка, амортисьори и др./.
???
Колега тук си сънувал нещо. нека точно в тoзи форум и най-вече раздел да не създаваме градски митове и легенди.
bordo_77 написа:530, мотора вече е с 231к.с. и е доста динамичен със нормален разход за такава кола.
Моторът има минимална козметична разлика със стария 218 к.с. 13-те коня в повече са при 4000 об/мин, което едва ли се забелязва в ежедневието. По-важното: въртящият момент е същия - 500 НМ, единствената разлика е че се достига 250 оборота по-рано, т.е. при 1750 вместо 2000 об/мин.
Разходът е осезаемо по-нисък чак при фейслифта, който е с 235 к.с. И тогава това е заради автоматика (променен преобразувател на въртящия момент), а не заради двигателя.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- bordo_77
- младши ентусиаст
- Мнения: 485
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XD
Re: Моля за съвет
da6ip написа:bordo_77 написа:Много от проблемите при първите Е60 вече са отстранени. Сложили са по здраво окачване/рейка, амортисьори и др./.
???
Колега тук си сънувал нещо. нека точно в тoзи форум и най-вече раздел да не създаваме градски митове и легенди.bordo_77 написа:530, мотора вече е с 231к.с. и е доста динамичен със нормален разход за такава кола.
Моторът има минимална козметична разлика със стария 218 к.с. 13-те коня в повече са при 4000 об/мин, което едва ли се забелязва в ежедневието. По-важното: въртящият момент е същия - 500 НМ, единствената разлика е че се достига 250 оборота по-рано, т.е. при 1750 вместо 2000 об/мин.
Разходът е осезаемо по-нисък чак при фейслифта, който е с 235 к.с. И тогава това е заради автоматика (променен преобразувател на въртящия момент), а не заради двигателя.
Нямам грешка колега, нито пък сън някакъв. Просто съм се интересувал. Направи го и ти
Само не ми казвай че ходовата част, както и турбо, рейка и много други части са едни и същи при двата модела.
Погледни и каталога.
- da6ip
- старши ентусиаст
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Моля за съвет
Разбира се че много номера на части са различни през годините - търся си рейка в момента и го виждам.
Но да напишеш "по здраво окачване/рейка, амортисьори и др./." е нещо съвсем друго и абсолютно неоснователно.
На каква база реши че едно е по-здраво от другото? И най-напред за кои два модела говориш, понеже споменаваш от една страна х-драйв спрямо задно, а от друга споменаваш модела 231 к.с. (Сеп 05 - Феб 07) спрямо модела 218 к.с. (Юли 03 - Авг 05)?
Смея да твърдя че доста съм се поинтересувал в последните години, понеже смених амортисьорите (с афтърмаркет), ще сменя скоро рейката и пружините (купени), а турбото и окачването са тема която се обсъжда перманентно. В резултат на това нито в България, нито в Германия, нито в други европейски държави или в САЩ има каквито и да било заключения че окачване или рейка са по-здрави в единия от споменатите модели. Единствено за турбото се знае, че от един момент нататък е подобрена надеждността, но не мисля че някой знае със сигурност кой е този момент.
Сега ако можеш да споделиш точно какво и къде си научил по това което твърдиш...
Но да напишеш "по здраво окачване/рейка, амортисьори и др./." е нещо съвсем друго и абсолютно неоснователно.
На каква база реши че едно е по-здраво от другото? И най-напред за кои два модела говориш, понеже споменаваш от една страна х-драйв спрямо задно, а от друга споменаваш модела 231 к.с. (Сеп 05 - Феб 07) спрямо модела 218 к.с. (Юли 03 - Авг 05)?
Смея да твърдя че доста съм се поинтересувал в последните години, понеже смених амортисьорите (с афтърмаркет), ще сменя скоро рейката и пружините (купени), а турбото и окачването са тема която се обсъжда перманентно. В резултат на това нито в България, нито в Германия, нито в други европейски държави или в САЩ има каквито и да било заключения че окачване или рейка са по-здрави в единия от споменатите модели. Единствено за турбото се знае, че от един момент нататък е подобрена надеждността, но не мисля че някой знае със сигурност кой е този момент.
Сега ако можеш да споделиш точно какво и къде си научил по това което твърдиш...
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- bordo_77
- младши ентусиаст
- Мнения: 485
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XD
Re: Моля за съвет
da6ip написа:Разбира се че много номера на части са различни през годините - търся си рейка в момента и го виждам.
Но да напишеш "по здраво окачване/рейка, амортисьори и др./." е нещо съвсем друго и абсолютно неоснователно.
На каква база реши че едно е по-здраво от другото? И най-напред за кои два модела говориш, понеже споменаваш от една страна х-драйв спрямо задно, а от друга споменаваш модела 231 к.с. (Сеп 05 - Феб 07) спрямо модела 218 к.с. (Юли 03 - Авг 05)?
Смея да твърдя че доста съм се поинтересувал в последните години, понеже смених амортисьорите (с афтърмаркет), ще сменя скоро рейката и пружините (купени), а турбото и окачването са тема която се обсъжда перманентно. В резултат на това нито в България, нито в Германия, нито в други европейски държави или в САЩ има каквито и да било заключения че окачване или рейка са по-здрави в единия от споменатите модели. Единствено за турбото се знае, че от един момент нататък е подобрена надеждността, но не мисля че някой знае със сигурност кой е този момент.
Сега ако можеш да споделиш точно какво и къде си научил по това което твърдиш...
Много от хората в този подфорум знаем за проблемите при първите Е60. Турбото си заминава дори много често когато колата все още е била в гаранция, с рейката е почти същото. Софтуера също /много често излизат безмислени съобщения и блокират системи/ . Да не забравяме и за детските болести. Твърдя че много от тези проблеми вече са решени след края на 2005г.,при модела със старт-стоп бутон. А относно ходовата част при xd, не само номерата на частите са различни, но и много от самите части и разбира се стават и малко по скъпи. С очите си съм виждал части по предницата и на двата модела и наистина имат разлика в размери и цена.Като се замисли човек си има логика да е така все пак окачването при 4x4 е по натоварено.
Направил съм доста справки при дилъри както и в сервизи и не бих се занимавал да пиша глупости тук.
Re: Моля за съвет
а защо не погледнеш 535д ? за тези пари може и да се намери не лош вариант преди фейслифта .има повече мощност и няма да усещташ турбо дупка. аз лично карам такъв 2005-та , колата вече мина 400 хиляди км без да е сменяно масло на скоростна кутия , без да има проблем с турбините и без да е сменяна демпферна шайба
Re: Моля за съвет
Ivel написа:а защо не погледнеш 535д ? за тези пари може и да се намери не лош вариант преди фейслифта .има повече мощност и няма да усещташ турбо дупка. аз лично карам такъв 2005-та , колата вече мина 400 хиляди км без да е сменяно масло на скоростна кутия , без да има проблем с турбините и без да е сменяна демпферна шайба
400 хил или 40 хил?
Tool - Fear Inoculum
- batzlati
- младши ентусиаст
- Мнения: 287
- Регистриран на: 21.03.2008
- Местоположение: Созопол
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d
- Мечтае да кара: карах почти всичко
Re: Моля за съвет
Ivel написа:а защо не погледнеш 535д ? за тези пари може и да се намери не лош вариант преди фейслифта .има повече мощност и няма да усещташ турбо дупка. аз лично карам такъв 2005-та , колата вече мина 400 хиляди км без да е сменяно масло на скоростна кутия , без да има проблем с турбините и без да е сменяна демпферна шайба
Евала , колега
Дай боже на всекиму по толкова
- teto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 29.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530xd
Re: Моля за съвет
535 e страхотна машина но смятам че е предназначено за доста каране,аз не карам толкова много.
Добивам представа за някои от проблемите,но никои колега не каза какви пари е първоначалното обслужване,при автоматик типтроник ли да е?Например при ауди типтроник е по надежден от мултитроник.
Срешам някакви големи цифри за смяна масло скорости,колко точно е ?
Този проблем с реиката може ли да се рециклира(например имаше сервиз в ТУ кадето се справяха добре)
И последно да ми кажете с хд непрекъснато ли са зацепени и 4те колела,а не е хелдекс.
В kраина сметка мисля да търся 235кс хд колкото ми стигнат силите по-ново.Просто съм очуден такъв силен мотор какъв малък разход дава по-каталожни данни.
Може ли да споделите някакъв среден градски разход и навън с 140-160 примерно?
Честита новата година на всички
Добивам представа за някои от проблемите,но никои колега не каза какви пари е първоначалното обслужване,при автоматик типтроник ли да е?Например при ауди типтроник е по надежден от мултитроник.
Срешам някакви големи цифри за смяна масло скорости,колко точно е ?
Този проблем с реиката може ли да се рециклира(например имаше сервиз в ТУ кадето се справяха добре)
И последно да ми кажете с хд непрекъснато ли са зацепени и 4те колела,а не е хелдекс.
В kраина сметка мисля да търся 235кс хд колкото ми стигнат силите по-ново.Просто съм очуден такъв силен мотор какъв малък разход дава по-каталожни данни.
Може ли да споделите някакъв среден градски разход и навън с 140-160 примерно?
Честита новата година на всички
- da6ip
- старши ентусиаст
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Моля за съвет
bordo_77 написа:Много от хората в този подфорум знаем за проблемите при първите Е60. Турбото си заминава дори много често когато колата все още е била в гаранция, с рейката е почти същото. Софтуера също /много често излизат безмислени съобщения и блокират системи/ . Да не забравяме и за детските болести. Твърдя че много от тези проблеми вече са решени след края на 2005г.,при модела със старт-стоп бутон. А относно ходовата част при xd, не само номерата на частите са различни, но и много от самите части и разбира се стават и малко по скъпи. С очите си съм виждал части по предницата и на двата модела и наистина имат разлика в размери и цена.Като се замисли човек си има логика да е така все пак окачването при 4x4 е по натоварено.
Направил съм доста справки при дилъри както и в сервизи и не бих се занимавал да пиша глупости тук.
Ок, явно си имал предвид детските болести на Е60 като цяло, а не по-здрави "окачвне, амортисьори, рейка и турбо".
Естествено е частите на хд да са по-различни, както и да са по-големи отпред, след като има и предно предаване. Но "по-здрави" значи да се износват или чупят по-рядко. Такова нещо не съм срещал или чувал нито за хд, нито за модела след 2005. Ако имаш нещо конкретно като информация, ще ни е полезно на всички да го научим.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: Моля за съвет
смяна масло скорости излиза към 500 -600 лв (+картер и т.н) . Поне толкова ми казаха на мен в един сервиз специялно занимаващ се с такива дейности в Малинова долина (София)
- peters75
- младши ентусиаст
- Мнения: 352
- Регистриран на: 12.08.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E 60 530d
- Мечтае да кара: Нещо с голям мотор
Re: Моля за съвет
Ivel написа:смяна масло скорости излиза към 500 -600 лв (+картер и т.н) . Поне толкова ми казаха на мен в един сервиз специялно занимаващ се с такива дейности в Малинова долина (София)
Толкова е цената.А разхода 140-160 към 7.5-8.5
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани