За и против ремап-а
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: За и против ремап-а
Колеги някой от вас случайно да е слагал quaife LSD диференциал , че се чудя как ще е с него , като цяло не съм някакъв дрифтер , определено виждам , че повече затова го ползват , мен лично ме интересува дали подобрява ускорението , че забелязвам и колкото и хубави да са ми гумите често се случва да ме върне малко тракшъна, а с намален тракшън пък върти според мен повече от необходимото. Гледам цените му са прилични 2000 лева, но ако има някаква полза бих се замислил да бодна един такъв .
Поздрави.
Поздрави.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
За и против ремап-а
Това ще ти хареса - помага зимата и то доста. Определено си заслужаваCrazyElement написа:Колеги някой от вас случайно да е слагал quaife LSD диференциал , че се чудя как ще е с него , като цяло не съм някакъв дрифтер , определено виждам , че повече затова го ползват , мен лично ме интересува дали подобрява ускорението , че забелязвам и колкото и хубави да са ми гумите често се случва да ме върне малко тракшъна, а с намален тракшън пък върти според мен повече от необходимото. Гледам цените му са прилични 2000 лева, но ако има някаква полза бих се замислил да бодна един такъв .
Поздрави.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Cinder
- ентусиаст
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: За и против ремап-а
И лятото ще ти помогне
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: За и против ремап-а
Ясно значи това ще е следващия тунинг .
edit: А как стои нещата с тракшъна , уж пише , че не го бърка изобщо , но предполагам в този случай като се сложи , за да има някаква полза ще трябва постоянно да ми е спрян тракшъна , защото доколкото разбрах този диференциал работи така , че когато дадена гума превърти изравнява торга спрямо другата , която или не превърта или превърта по-малко. Сиреч ако ми е пуснат тракшъна в момента в , който преплъзне една гума той пак ще ми върне газта и цялата идея от диференциала се губи?
edit: А как стои нещата с тракшъна , уж пише , че не го бърка изобщо , но предполагам в този случай като се сложи , за да има някаква полза ще трябва постоянно да ми е спрян тракшъна , защото доколкото разбрах този диференциал работи така , че когато дадена гума превърти изравнява торга спрямо другата , която или не превърта или превърта по-малко. Сиреч ако ми е пуснат тракшъна в момента в , който преплъзне една гума той пак ще ми върне газта и цялата идея от диференциала се губи?
- rolerbol
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e60
Re: За и против ремап-а
Здравейте,
незнам дали е тука мястото но да не отварям нова тема искам да ви попитам ако знаете.
Става въпрос за e60 525d 197кс (фейс) и dpf който той има.
Искам да го махна но само него без катализатора. Има ли катализатор и къде стой ако има :?
Имате ли си идея това дали е възможно и дали вътре в корпуса му катализатора и дпф са разделени на 2 пити или се лъжа (само предполагам) :?
И ако знаете дали някой в Пловдив е правил или би направил такава манипулация (сваляне , изкорубване само на dpf и монтиране пак) ?
Благодаря ви.
незнам дали е тука мястото но да не отварям нова тема искам да ви попитам ако знаете.
Става въпрос за e60 525d 197кс (фейс) и dpf който той има.
Искам да го махна но само него без катализатора. Има ли катализатор и къде стой ако има :?
Имате ли си идея това дали е възможно и дали вътре в корпуса му катализатора и дпф са разделени на 2 пити или се лъжа (само предполагам) :?
И ако знаете дали някой в Пловдив е правил или би направил такава манипулация (сваляне , изкорубване само на dpf и монтиране пак) ?
Благодаря ви.
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: За и против ремап-а
viewtopic.php?f=63&t=85543
Не е от Пловдив, но колегите са много доволни от ''Lacho'' може да му драснеш едно лс.
Не е от Пловдив, но колегите са много доволни от ''Lacho'' може да му драснеш едно лс.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: За и против ремап-а
rolerbol написа:Здравейте,
незнам дали е тука мястото но да не отварям нова тема искам да ви попитам ако знаете.
Става въпрос за e60 525d 197кс (фейс) и dpf който той има.
Искам да го махна но само него без катализатора. Има ли катализатор и къде стой ако има :?
Имате ли си идея това дали е възможно и дали вътре в корпуса му катализатора и дпф са разделени на 2 пити или се лъжа (само предполагам) :?
И ако знаете дали някой в Пловдив е правил или би направил такава манипулация (сваляне , изкорубване само на dpf и монтиране пак) ?
Благодаря ви.
DPF и катализатор са в едно тяло, катализатора е метална пита и е в предната част.
Не го махай ДПФ-а ако не е много запушен.
Ако го махаш задължително само него, катализатора го остави, иначе звука в генерацията става отвратителен.
- badjo E60
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F 11 530 D
- Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио
Re: За и против ремап-а
Колеги взех си 535 Д и сега се чудя къде да я ремапна. Предната я карах до Варна за ремап , но запознатите знаят че майстора вече го няма и сега се чудя, хвалят ми един майстор в Русе ( vrperformance) .Ако някой е ходил да каже или ми препоръчайте друг човек който знае какво прави .
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: За и против ремап-а
Колега гледам, че си от Пловдив... от доста пичове съм чувал, че работят добре http://www.carpower.bg/ може да ги посетиш за информация и т.н. успех
- badjo E60
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F 11 530 D
- Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио
Re: За и против ремап-а
Exclusive89 написа:Колега гледам, че си от Пловдив... от доста пичове съм чувал, че работят добре http://www.carpower.bg/ може да ги посетиш за информация и т.н. успех
Няма да е там колега ,добре се знаем с тях.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: За и против ремап-а
Без да съм бил клиент на VRPerformance съм останал с добри впечатления от работата им. Смятам, че обръщат добро внимание, а и са понаправили доста такива двигатели вече.
- badjo E60
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F 11 530 D
- Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио
Re: За и против ремап-а
Колега знаеш ли какъв файл използват , индивидуален по колата или готов който слагат на всеки такъв мотор ??
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: За и против ремап-а
Може пък ти да пробваш на mhh онлайн магазина за ремапнати файлове. Пращаш твоя и ти го връщат както го искаш. Около 100€ е услугата
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: За и против ремап-а
badjo E60 написа:Колега знаеш ли какъв файл използват , индивидуален по колата или готов който слагат на всеки такъв мотор ??
Не съм запознат и не мога да кажа. Предполагам и двете, защото един приятел примерно ходи втори път да му качат малко въртящия по оборотите, понеже почна да му тресе маховика. Не беше БМВ колата. За автоматите знам, че пак така по-полегато правят кривата на момента, за да не товари прекалено торк-а на кутията. Най-добре удари един телефон и си говорете с момчето директно.
Re: За и против ремап-а
CrazyElement написа:Ясно значи това ще е следващия тунинг .
edit: А как стои нещата с тракшъна , уж пише , че не го бърка изобщо , но предполагам в този случай като се сложи , за да има някаква полза ще трябва постоянно да ми е спрян тракшъна , защото доколкото разбрах този диференциал работи така , че когато дадена гума превърти изравнява торга спрямо другата , която или не превърта или превърта по-малко. Сиреч ако ми е пуснат тракшъна в момента в , който преплъзне една гума той пак ще ми върне газта и цялата идея от диференциала се губи?
Тракшъна не ти пречи. Карал съм ЛСД диф с ASC+T ( вярно в Е36 ) , действа си дифа . Като приплъзне едната гума се увлича и другата заради дифа и съответно скоростите им не са толкоз различни , съответно тракшъна няма защо да задейства. В действителност се разпределя сцеплението към повече от една гума и вероятността за приплъзване на някоя от тях е по-малка и тракшъна отново няма защо да се намесва , поне не толкоз често.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани