За и против ремап-а
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: За и против ремап-а
мммм ... колега ... нали говориш за нова кола, за която си вземаш готов софтуер от БМВ ... то там толеранса на работа от мотор до мотор сигурно е под 3-4% разлика ... недей така , прочети пак какво са писало по-горе
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: За и против ремап-а
Добре, а ако хипотетично колата е в гаранционен срок (да речем на 4 години) и е покарана едни 150-200 хил. км. нали пак може да се сложи същият софтуер в оторизиран сервиз срещу съответната сума, а колата вече не е нова.
По тая логика, че всеки готов файл трябва да се донастройва излиза, че и стоковият софтуер на колата чупи колата след време, защото е остаряла и не е същата както от завода. Което пък трябва да значи, че с един добре направен чип колата ще изкара повече отколкото ако остане сток, защото стоковият софтуер вече не е за тая кола, понеже е минала n километра?
Другото, което аз се чудя - вие сериозно ли мислите, че някой си тунер дето няма и инженерно образование(или има съмнително такова) ще ви "донастрои" така чипа, че всичко да е оптимално, да не ви замине ДПФ-ът, да ви е най-нисък разходът и да ви щади всички компоненти. Те хората в заводите с най-прецизната техника за тестване и години развойна дейност не могат да постигнат това, а някой дето си е взел апаратурата и готови карти някъде от руско ще ви оптимизира колата по-добре от завода. Имайте предвид, че диното е "груб" измервателен уред за определени параметри, а не прецизен диагностичен уред за състоянието на автомобилът.
Аз лично бих предпочел "готово" решение, което е тествано и е работило добре на хиляди коли, отколкото незнайни "къстам" интервенции от хора чийто опит и компетенция е базирана на слухове, митове и легенди.
По тая логика, че всеки готов файл трябва да се донастройва излиза, че и стоковият софтуер на колата чупи колата след време, защото е остаряла и не е същата както от завода. Което пък трябва да значи, че с един добре направен чип колата ще изкара повече отколкото ако остане сток, защото стоковият софтуер вече не е за тая кола, понеже е минала n километра?
Другото, което аз се чудя - вие сериозно ли мислите, че някой си тунер дето няма и инженерно образование(или има съмнително такова) ще ви "донастрои" така чипа, че всичко да е оптимално, да не ви замине ДПФ-ът, да ви е най-нисък разходът и да ви щади всички компоненти. Те хората в заводите с най-прецизната техника за тестване и години развойна дейност не могат да постигнат това, а някой дето си е взел апаратурата и готови карти някъде от руско ще ви оптимизира колата по-добре от завода. Имайте предвид, че диното е "груб" измервателен уред за определени параметри, а не прецизен диагностичен уред за състоянието на автомобилът.
Аз лично бих предпочел "готово" решение, което е тествано и е работило добре на хиляди коли, отколкото незнайни "къстам" интервенции от хора чийто опит и компетенция е базирана на слухове, митове и легенди.
Последна промяна drago9205 на 30 Ное 2017, 10:32, променена общо 1 път
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: За и против ремап-а
drago9205 написа:Добре, а ако хипотетично колата е в гаранционен срок (да речем на 4 години) и е покарана едни 150-200 хил. км. нали пак може да се сложи същият софтуер в оторизиран сервиз срещу съответната сума, а колата вече не е нова.
По тая логика, че всеки готов файл трябва да се донастройва излиза, че и стоковият софтуер на колата чупи колата след време, защото е остаряла и не е същата както от завода. Което пък трябва да значи, че с един добре направен чип колата ще изкара повече отколкото ако остане сток, защото стоковият софтуер вече не е за тая кола, понеже е минала n километра?
Другото, което аз се чудя - вие сериозно ли мислите, че някой си тунер дето няма и инженерно образование(или има съмнително такова) ще ви "донастрои" така чипа, че всичко да е оптимално, да не ви замине ДПФ-ът, да ви е най-нисък разходът и да ви щади всички компоненти. Те хората в заводите с техника за тестване и години развойна дейност не могат да постигнат това, а някой дето си е взел апаратурата и готови карти някъде от руско ще ви оптимизира колата по-добре от завода
даааа , определено хората искащи мап са с коли по 200хил км ... и 100% искат да качат само толкова коне колкото и БМВ предлага с техния пакет ... ок ... съгласих се ...
- sstancho89
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 88
- Регистриран на: 17.06.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525d
- Мечтае да кара: 306 MAXI / Megane KIT CAR / Xsara MAXI
Re: За и против ремап-а
Здравейте колеги. Понеже по-назад в темата обсъждате ускорения от 150 до 200 реших да направя един клип на моята кола
https://youtu.be/_zfRyJcfcNw
Въпроса ми е - познайте с кой мотор е колата Резултата от 150 до 200 е ниска 8-ца.
https://youtu.be/_zfRyJcfcNw
Въпроса ми е - познайте с кой мотор е колата Резултата от 150 до 200 е ниска 8-ца.
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: За и против ремап-а
sstancho89 написа:Здравейте колеги. Понеже по-назад в темата обсъждате ускорения от 150 до 200 реших да направя един клип на моята кола
https://youtu.be/_zfRyJcfcNw
Въпроса ми е - познайте с кой мотор е колата Резултата от 150 до 200 е ниска 8-ца.
e60 530D с чип.Не тоя 218кс а по-новият.
- sstancho89
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 88
- Регистриран на: 17.06.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525d
- Мечтае да кара: 306 MAXI / Megane KIT CAR / Xsara MAXI
Re: За и против ремап-а
Понеже няма други предположения ще отговоря - колата е 525д 177 коня. Сложихме турбокомпресор от 3.0д 218 коня. След настройката в ОЕМоторспорт колата е 249 коня и 538НМ на мотор но при много висока температура на входящия въздух. Имаха малък проблем с вентилатора и вдигна доста висока температура след кулера като я мериха. Имам кулер от 535д, но нямам време в момента да го сложа, като го сложа ще отида да я мернем и евентуално да и вдигне още малко налягането. В момента е на 1.8. Не очаквах да стане толкова добре 2.5 мотора.
Не гледам конете, просто съм доволен от резултата. От гледани клипове виждам, че 530д след ремап постига такива резултати както и стандартни 535д преди фейса виждам, че са с по-слаби резултати. За това съм много доволен. От както сме я направили и раздавам доста газ и нямам проблеми (освен със съединителя, ще трябва да се сменя, пробуксува като надува турбото на големите предавки) но другия месец ще го сменим и не го с такъв от 530д.
Не гледам конете, просто съм доволен от резултата. От гледани клипове виждам, че 530д след ремап постига такива резултати както и стандартни 535д преди фейса виждам, че са с по-слаби резултати. За това съм много доволен. От както сме я направили и раздавам доста газ и нямам проблеми (освен със съединителя, ще трябва да се сменя, пробуксува като надува турбото на големите предавки) но другия месец ще го сменим и не го с такъв от 530д.
Последна промяна sstancho89 на 26 Яну 2018, 21:30, променена общо 1 път
Re: За и против ремап-а
Това турбо на 1.8 е на предела на силите си. Не знам колко още смяташ да го вдигнеш, но няма да изкара дълго, ако я настъпваш.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: За и против ремап-а
БМВ-то върви,.. ама когато се състезаваш..
Сори за офф-а..
Сори за офф-а..
- oem
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 15.12.2010
- Местоположение: Горна Оряховица
- Пол: Мъж
- Кара: на кафе и цигари цял ден
- Мечтае да кара: Нещо с V10
Re: За и против ремап-а
sstancho89, не обновяваш информацията
260BHP 580Nm
Турбото прави 1.8 само в пиковия въртящ момент. Холда му е 1.7 - до 1.6 в големите обороти. Няма страшно
260BHP 580Nm
(h)aman написа:Това турбо на 1.8 е на предела на силите си. Не знам колко още смяташ да го вдигнеш, но няма да изкара дълго, ако я настъпваш.
Турбото прави 1.8 само в пиковия въртящ момент. Холда му е 1.7 - до 1.6 в големите обороти. Няма страшно
Skype: oemotorsport
Re: За и против ремап-а
sstancho89 написа:Понеже няма други предположения ще отговоря - колата е 525д 177 коня. Сложихме турбокомпресор от 3.0д 218 коня. След настройката в ОЕМоторспорт колата е 249 коня и 538НМ на мотор но при много висока температура на входящия въздух. Имаха малък проблем с вентилатора и вдигна доста висока температура след кулера като я мериха. Имам кулер от 535д, но нямам време в момента да го сложа, като го сложа ще отида да я мернем и евентуално да и вдигне още малко налягането. В момента е на 1.8. Не очаквах да стане толкова добре 2.5 мотора.
Не гледам конете, просто съм доволен от резултата. От гледани клипове виждам, че 530д след ремап постига такива резултати както и стандартни 535д преди фейса виждам, че са с по-слаби резултати. За това съм много доволен. От както сме я направили и раздавам доста газ и нямам проблеми (освен със съединителя, ще трябва да се сменя, пробуксува като надува турбото на големите предавки) но другия месец ще го сменим и не го с такъв от 530д.
Нали се сещаш че няма как 250 коня и 540 Нютона, да правят по добро време от 272к.с на едно и също купе.
А с това 1.8 на турбото - няма да живее дълго ако се раздава газ
- oem
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 15.12.2010
- Местоположение: Горна Оряховица
- Пол: Мъж
- Кара: на кафе и цигари цял ден
- Мечтае да кара: Нещо с V10
Re: За и против ремап-а
Той се сеща че колата е ръчка и реално си ги прави заради двойно по-ниските загубите от автомата.
А турбината на този мотор на това налягане ще живее мноооого дълго време ако ще и цяла магистрала да я минава всеки ден на всичката газ. EGT-то и буста са в норма. Това не е 3.0 литра мотора все пак
А турбината на този мотор на това налягане ще живее мноооого дълго време ако ще и цяла магистрала да я минава всеки ден на всичката газ. EGT-то и буста са в норма. Това не е 3.0 литра мотора все пак
Skype: oemotorsport
- sstancho89
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 88
- Регистриран на: 17.06.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525d
- Мечтае да кара: 306 MAXI / Megane KIT CAR / Xsara MAXI
Re: За и против ремап-а
andy написа:sstancho89 написа:Понеже няма други предположения ще отговоря - колата е 525д 177 коня. Сложихме турбокомпресор от 3.0д 218 коня. След настройката в ОЕМоторспорт колата е 249 коня и 538НМ на мотор но при много висока температура на входящия въздух. Имаха малък проблем с вентилатора и вдигна доста висока температура след кулера като я мериха. Имам кулер от 535д, но нямам време в момента да го сложа, като го сложа ще отида да я мернем и евентуално да и вдигне още малко налягането. В момента е на 1.8. Не очаквах да стане толкова добре 2.5 мотора.
Не гледам конете, просто съм доволен от резултата. От гледани клипове виждам, че 530д след ремап постига такива резултати както и стандартни 535д преди фейса виждам, че са с по-слаби резултати. За това съм много доволен. От както сме я направили и раздавам доста газ и нямам проблеми (освен със съединителя, ще трябва да се сменя, пробуксува като надува турбото на големите предавки) но другия месец ще го сменим и не го с такъв от 530д.
Нали се сещаш че няма как 250 коня и 540 Нютона, да правят по добро време от 272к.с на едно и също купе.
А с това 1.8 на турбото - няма да живее дълго ако се раздава газ
колега, сещам се, че астрата ми е 188коня и върви малко повече от БМВ-то....Колата ми е по-лека и с по-малко загуби, нормално е да върви като друга с повече коне, но малко по-тежка и с повече загуби.
Относно живота и - не мисля, че с нещо съм навредил на автомобила. Реално и давам газ 2-3 пъти на един изхабен резервоар, все пак мерака минава. Имам приятел, който никога не си е засилвал автомобила, но винаги е газ до ламарината...мисля, че колата ми ще издържи в пъти повече от неговата....а и не съм отишъл на настройка при някой случаен човек все пак Като се харчат пари трябва да се знае къде е добре да се похарчат.
Колата не е пипана, просто я замерихме при по-хладен въздух след кулера.....вече съм с кулер от 535д.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: За и против ремап-а
Колега, защо не сложите и по-големи разпръсквачи/дюзи?
- sstancho89
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 88
- Регистриран на: 17.06.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525d
- Мечтае да кара: 306 MAXI / Megane KIT CAR / Xsara MAXI
Re: За и против ремап-а
FaceOff написа:Колега, защо не сложите и по-големи разпръсквачи/дюзи?
Не мисля да я пипам повече колата. При изпреварване си набира задоволително за такъв клас кола. Започнах да си мисля, че колкото повече я пипам толкова по-трудно ще я продам някой ден като дойде този момент. Много хора мислят, че щом има ремап значи е бита много и не става за нищо колата....и така
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: За и против ремап-а
Тези турбини работят на 1.5 бара заводски в моторите n2, така че няма никакъв проблем да има колегата, от гледна точка на пълненето...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани