За и против ремап-а
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: За и против ремап-а
То за това при маднеса дават само на вала. Манипулации колко щеш. Само за пример давам: моята Е60 е 266,5к.с на вала. Миналата година се дръпнахме с един познат пак с Е60 като моето, правил чип при маднеса и мерили я там и колата му изкарала 292к.с пак на вала. Ами за голяма изненада го дръпнах. До към 120-130 бяхме заедно и после макар и с много малко почна да изостава така че
- shkata
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 184
- Регистриран на: 17.07.2014
- Кара: E60 530d
- Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода
Re: За и против ремап-а
In_Memoriam написа:adovet написа:Принципно е най правилно на мотора да се дава, защото загубите до колелата може да са доста драстични, в зависимост от гуми, джанти, скорости и т.н
Ако искаш всеки да те баламосва както прецени, показване на стойности на вал е правилния начин, за което много се дразня на Madness. Аз бих настоявал до последно за мощност на колела, защото не съм малоумен и сам мога да сметна колко горе-долу колко имам на вал, точно както и от дадения сервиз го правят, с малката разлика че при този вариант не им оставам възможност да си манипулират резултата както те преценят, с цел да съм "по-доволен."
Разлика в резултатите от гуми и джанти може да има само на инерционен тип стенд като Диноджет, не и на такъв с активен товар.
Добрия мапер знае как да манипулира всяко едно показание на стенда си, знае как да придаде научна стойност на труда си, умее да те успокои че всичко ше бъде наред защото той щял да прецени дали двигателя ще издържи и т.н.
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: За и против ремап-а
adovet написа:То за това при маднеса дават само на вала. Манипулации колко щеш. Само за пример давам: моята Е60 е 266,5к.с на вала. Миналата година се дръпнахме с един познат пак с Е60 като моето, правил чип при маднеса и мерили я там и колата му изкарала 292к.с пак на вала. Ами за голяма изненада го дръпнах. До към 120-130 бяхме заедно и после макар и с много малко почна да изостава така че
Точно при теб ако е 220 на колелата са ти изчислили правилно загубите и са ти казали 260 на мотор а при него при 215 на колелата са му заложили грешен коефициент и съответно 292 на мотор ....и честито карам 300 коня...
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: За и против ремап-а
choio написа:adovet написа:То за това при маднеса дават само на вала. Манипулации колко щеш. Само за пример давам: моята Е60 е 266,5к.с на вала. Миналата година се дръпнахме с един познат пак с Е60 като моето, правил чип при маднеса и мерили я там и колата му изкарала 292к.с пак на вала. Ами за голяма изненада го дръпнах. До към 120-130 бяхме заедно и после макар и с много малко почна да изостава така че
Точно при теб ако е 220 на колелата са ти изчислили правилно загубите и са ти казали 260 на мотор а при него при 215 на колелата са му заложили грешен коефициент и съответно 292 на мотор ....и честито карам 300 коня...
e то бая ще да е грешен този коефициент
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: За и против ремап-а
adovet написа:choio написа:adovet написа:То за това при маднеса дават само на вала. Манипулации колко щеш. Само за пример давам: моята Е60 е 266,5к.с на вала. Миналата година се дръпнахме с един познат пак с Е60 като моето, правил чип при маднеса и мерили я там и колата му изкарала 292к.с пак на вала. Ами за голяма изненада го дръпнах. До към 120-130 бяхме заедно и после макар и с много малко почна да изостава така че
Точно при теб ако е 220 на колелата са ти изчислили правилно загубите и са ти казали 260 на мотор а при него при 215 на колелата са му заложили грешен коефициент и съответно 292 на мотор ....и честито карам 300 коня...
e то бая ще да е грешен този коефициент
Точно за това колегата ти каза, че би държал до последно за стойности на колелата,защото дино стендовете мерят САМО на колелата,другото е коефициент заложен от измерващият и е меко казано манипулируем...
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: За и против ремап-а
Къв е тоя мапер, дето ще ти намери кусур на колата ПОВРЕМЕ на ремапа и ще откаже да го довърши... То ако беше така нямаше да има счупени коли 10к км след диното. Плюс това не му влиза в работата да изисква безупречно състояние, защото услугата е чип тунинг, не поддържка на автомобил. Отказът за ремапване на коли през разпад е по-скоро пазене реномето на сервиза и предпазливост от скандали след това.
Иначе е всеизвестно, че едно ремапнато 530д е поне 300 коня. Нема се излагаме.
Иначе е всеизвестно, че едно ремапнато 530д е поне 300 коня. Нема се излагаме.
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: За и против ремап-а
Dirty M5 driveR написа:Къв е тоя мапер, дето ще ти намери кусур на колата ПОВРЕМЕ на ремапа и ще откаже да го довърши... То ако беше така нямаше да има счупени коли 10к км след диното. Плюс това не му влиза в работата да изисква безупречно състояние, защото услугата е чип тунинг, не поддържка на автомобил. Отказът за ремапване на коли през разпад е по-скоро пазене реномето на сервиза и предпазливост от скандали след това.
Иначе е всеизвестно, че едно ремапнато 530д е поне 300 коня. Нема се излагаме.
Свестен мапер му се вика
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: За и против ремап-а
Свестният мапер диагностицира колата и тогава преценява да прави ли ремап или не. Явно бъркаш нещата сериозно. И ако трябва да се хвана по-буквално за думите ти, то сигурно 10ина % от колите ще подлежат на тунинг, защото винаги нещичко не е както трябва - някоя дюза е почнала да пикае, турбинката отворила малко луфт. Това е двигател - чупи се и без тунинг. А вие му слагате 40 коня ей така и искате да изкара вечно на фона на чудесната БГ нафта, чудните оригинални масла и какво ли не още... Пак казвам - ако мапера почне да се хваща за всичко ще остане без работа. Съвестният такъв обаче е редно да запознае клиента си със ситуацията. Само че колегата Илия по-горе ви каза как става - отива пича и иска колата да копа асфалта и майсторчето действа, щото това са му постъпващи средства.
Голяма част от потребителите хабер си нямат от бизнес. Не искам да обиждам никого.
Голяма част от потребителите хабер си нямат от бизнес. Не искам да обиждам никого.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: За и против ремап-а
За това този бизнес процъфтява, защото има много наивни които вярват в "свестния мапер"
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: За и против ремап-а
Чакайте сега ,аз го казах иронично,има хора предупреждават,има хора дето даже и не ти преглеждат колата а наливат нещо и ..." брато са ще литне" и отлети турбинката
Ето аз ще ти кажа как протече при мен,колата първо беше прегледана в сервиз, та аз знаех кво що,после мапера също я прегледа,нещата с мнението на сервиза се припокриваха,пристъпихме към ремапване...мапнахме я с уговорка,колата се прави на максималното безопасно ( според мапера) . Направи я на диното,на пътната проба съединителя превъртя,уговорката беше намалявам ти мощноста ти сменяш съединител маховик и се връщаш,безплатно я правим пак и пак пътна проба. Смених съединител,направихме генерация и т.н, отидох пак на диното,пак имаше диагностика пак мапва,аз исках да я направи без дебитомер и без агр, за да мога да ги разкарам после. Човека го направи,пак пътна проба,никъв проблем с новия съединител,след което пак я закача гледа,и ме пусна да си ходя с ръкостискане без нито лев повече. За мен беше максимално коректен. И това се вписва в графата ми свестем мапер...от тогава са минали 4 години,проблем с колата не съм имал...
Ето аз ще ти кажа как протече при мен,колата първо беше прегледана в сервиз, та аз знаех кво що,после мапера също я прегледа,нещата с мнението на сервиза се припокриваха,пристъпихме към ремапване...мапнахме я с уговорка,колата се прави на максималното безопасно ( според мапера) . Направи я на диното,на пътната проба съединителя превъртя,уговорката беше намалявам ти мощноста ти сменяш съединител маховик и се връщаш,безплатно я правим пак и пак пътна проба. Смених съединител,направихме генерация и т.н, отидох пак на диното,пак имаше диагностика пак мапва,аз исках да я направи без дебитомер и без агр, за да мога да ги разкарам после. Човека го направи,пак пътна проба,никъв проблем с новия съединител,след което пак я закача гледа,и ме пусна да си ходя с ръкостискане без нито лев повече. За мен беше максимално коректен. И това се вписва в графата ми свестем мапер...от тогава са минали 4 години,проблем с колата не съм имал...
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: За и против ремап-а
И каква е разликата от другите мапери, че просто не ти е взел пари за втория ремап като вината е била изцяло в тебе, че си му закарал кола със затръгвал съединител. И друго да те питам утре ако хвърли турбината, мапера ли ще ти даде пари за нова? Не ми казвай само че ремапа е най страхотния и няма да се случи, защото от тези неща никоя кола не е застрахована, те новите без ремапи се опрасват пък какво да говорим за наще дъртаняни
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: За и против ремап-а
adovet написа:И каква е разликата от другите мапери, че просто не ти е взел пари за втория ремап като вината е била изцяло в тебе, че си му закарал кола със затръгвал съединител. И друго да те питам утре ако хвърли турбината, мапера ли ще ти даде пари за нова? Не ми казвай само че ремапа е най страхотния и няма да се случи, защото от тези неща никоя кола не е застрахована, те новите без ремапи се опрасват пък какво да говорим за наще дъртаняни
Никой няма да обвиня,турбината си е консуматив,очевадно е че след 4 години каране и да се счупи просто и е дошло време,сега ако направиш рвмап и на магистралата след 2 дена роди,и преди това е прегледана некак си ще останат лоши чуства.Разликата е огромна другите качват колата ,наливат, и айде чао...квото и да стане те не са виновни а си е било и преди това така,да не говорим ,че има и такива без дино без нищо,файл и лети.Да за съединителя в моя случай няма виновен,аз няма как да знам ,че е тръгнал ,като не съм имал проблем. Факт е и че човека намали мощноста ( не премахна рвмапа а просто намали мощноста) и че каза ,чв с нов съединител ще е наред,другите щеха да го оставят превъртял( ако въобще разбереха щото я са я карали я не) и да се оправяш...бе номера в да ти обърнат внимание като във всеки бизнес и да те спечелят...мен ме спечелиха за съжаление човека си отиде...А бая народ след ремапа са имали бая проблеми и то директно след,имаше едно момче с 535 д тук във форума бая го беха изтурмозили
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: За и против ремап-а
Аз ако съм бил на мапера е нямало да ти върна мощността, а просто щях да те отпратя с препоръката да си смениш съединителя, ако ти се кара тая кола все още... Какво е това - да не е болтче, да го развиеш и завиеш... Свестен е, щото не ти е взел пари. Ако ти беше казал дай сега пари да махна ремапа и после дай пак да го върна щеше ли да е свестен? Защото това е труд, а той няма никаква вина за съединителя ти.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: За и против ремап-а
Dirty M5 driveR написа:Аз ако съм бил на мапера е нямало да ти върна мощността, а просто щях да те отпратя с препоръката да си смениш съединителя, ако ти се кара тая кола все още... Какво е това - да не е болтче, да го развиеш и завиеш... Свестен е, щото не ти е взел пари. Ако ти беше казал дай сега пари да махна ремапа и после дай пак да го върна щеше ли да е свестен? Защото това е труд, а той няма никаква вина за съединителя ти.
Голям труд е, работа за БУКВАЛНО 5 минути наливане на оригиналния софт, всеки мапер го пази, не се филмирайте толкова.
- Cinder
- ентусиаст
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: За и против ремап-а
Заради това мислене обслужването на повечето места в БГ е все едно ти си им длъжен, като им даваш пари
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани