С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- TytusPulo
- младши ентусиаст
- Мнения: 251
- Регистриран на: 11.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: CLS 320
- Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
dextuar написа:TytusPulo написа:dextuar написа:Понеже кажи-речи всеки ден минавам покрай Ауто Бавария, може би най-старата кола, която съм виждал, е Ф30...
Е добре теб какво те бърка това? Аз и е34 бих закарал, ако знам, че ще ми свършат по-добра работа и цената ме устройва.
В никакъв случай не съм фен на официалните сервизи като цяло, но по съвсем други причини. Ако зависи от мен и чисто нова кола не бих обслужвал там, но за това нямаш избор.
Не ме бърка, просто изразих мнение. Според мен официалния сервиз е за коли в гаранция и то защото избор нямаш. Там не бих си закарал колата по причините, изтъкнати в темата за официалните сервизи, не за друго. Другото си беше просто мое виждане, какво сега ме захапахте
Ако това имаш предвид, аз вярвам на гаражния си майстор повече от всички официални сервизи на планетата. А съм обиколил бая и гаражни и официални.
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
B.Stoimenov написа:Доколкото знам кампанията е за всички оторизирани сервизи и ще продължи поне до края на годината.
Благодаря колега
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Dextuar , ако цената е приемлива и най-вече услугата е качествена , не виждам нищо смешно в това.
За пример моята кола я взех на 9 год и 295 000 км , сервизна история до последно в БМВ... Не вярвам немеца да го е бил срам , че си кара 300 000 гробник в БМВ да се обслужи? Както казах досега не ходих много в оторизираните сервизи защото , гледат да ти съдерат кожата , там за проблем по колата не бих отишъл никога, защото да ми оправят разменят 2 вакума ми вземат 200 лева. Но качеството на смяна на неща , няма таково , защото имат всички уреди и знания как да го направят спрямо марката. Както казах 2600 км и маслото ми е още бистро. Докато в гаражните сервизи сме го чакали да изтича и 1 час и после пак е катран новото.
Лично аз както казах дори и да я няма промоцията след година ще си го сменя маслото там въпреки , че ще струва 417 лева(масло+филтър маслен).
Тука това "смешно" което ти става на тебе идва , както ти си казал от приемчиците , които са се изсмяли на приятеля ти с е90ката. При мен както казах , също се усещаше едно пренебрежение и надсмешка като говореше с мене . Но искам да ти кажа , че това не е , че колата ти е стара или , че не трябва да се обслужва в сервиза на марката производител. Ами идва от българския манталитет и завистта на приемчика , защото той горкия работи за 1000-1200 лева и е сложил един костюм и се мисли за шефа на канефа , ама реално отвънка спряната е39ка е неговата и просто гледа всеячески да ти покаже , че не си нещо повече от него и дори даже , че по-ниш от него.
Както казах на 10 год колата като беше бях в Швейцария и там в представителстовто на БМВ , ходих да ги питам за какви ли не глупави въпроси , лично приемчика е излизал и е слушал как работи мотора за да ме успокои , че този шум е нормален и , че не си струва да им дам 5000 франка за да ми разглоби цялата кола и да намери някаква пластина която дрънчи. Същия този приемчик ми обясняваше как за кола с тунинг и на 300 000 км е напълно нормално да изяде 500 мл масло за 5000 км. Защото там хората нямат нашите комплекси и той е там за да ти помогне и да си свърши работата. А не като тука като им казах колко ми е разхода на маслото директно ми се изсмя в лицето и ми каза , че мотора ми бил за коша ... Е това ни е проблема не само в тази област ами навсякъде , едно голямо заядливо , комплексирано и завиждащо племе сме...
За пример моята кола я взех на 9 год и 295 000 км , сервизна история до последно в БМВ... Не вярвам немеца да го е бил срам , че си кара 300 000 гробник в БМВ да се обслужи? Както казах досега не ходих много в оторизираните сервизи защото , гледат да ти съдерат кожата , там за проблем по колата не бих отишъл никога, защото да ми оправят разменят 2 вакума ми вземат 200 лева. Но качеството на смяна на неща , няма таково , защото имат всички уреди и знания как да го направят спрямо марката. Както казах 2600 км и маслото ми е още бистро. Докато в гаражните сервизи сме го чакали да изтича и 1 час и после пак е катран новото.
Лично аз както казах дори и да я няма промоцията след година ще си го сменя маслото там въпреки , че ще струва 417 лева(масло+филтър маслен).
Тука това "смешно" което ти става на тебе идва , както ти си казал от приемчиците , които са се изсмяли на приятеля ти с е90ката. При мен както казах , също се усещаше едно пренебрежение и надсмешка като говореше с мене . Но искам да ти кажа , че това не е , че колата ти е стара или , че не трябва да се обслужва в сервиза на марката производител. Ами идва от българския манталитет и завистта на приемчика , защото той горкия работи за 1000-1200 лева и е сложил един костюм и се мисли за шефа на канефа , ама реално отвънка спряната е39ка е неговата и просто гледа всеячески да ти покаже , че не си нещо повече от него и дори даже , че по-ниш от него.
Както казах на 10 год колата като беше бях в Швейцария и там в представителстовто на БМВ , ходих да ги питам за какви ли не глупави въпроси , лично приемчика е излизал и е слушал как работи мотора за да ме успокои , че този шум е нормален и , че не си струва да им дам 5000 франка за да ми разглоби цялата кола и да намери някаква пластина която дрънчи. Същия този приемчик ми обясняваше как за кола с тунинг и на 300 000 км е напълно нормално да изяде 500 мл масло за 5000 км. Защото там хората нямат нашите комплекси и той е там за да ти помогне и да си свърши работата. А не като тука като им казах колко ми е разхода на маслото директно ми се изсмя в лицето и ми каза , че мотора ми бил за коша ... Е това ни е проблема не само в тази област ами навсякъде , едно голямо заядливо , комплексирано и завиждащо племе сме...
- shkata
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 184
- Регистриран на: 17.07.2014
- Кара: E60 530d
- Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Много странно че точно Dextuar се оплаква от подигравателно поведение като самия той се държи така.Просто такива като теб има много и ще ги срещаш в магазина, в сервиза и т.н. Свиквай или сменяй държавата.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
shkata написа:Много странно че точно Dextuar се оплаква от подигравателно поведение като самия той се държи така.Просто такива като теб има много и ще ги срещаш в магазина, в сервиза и т.н. Свиквай или сменяй държавата.
Знаех си, че това ми мнение ще бъде яростно оборвано. Аз не се оплаквам, към мен никой не се е държал подигравателно, бил съм страничен наблюдател и съм си направил изводите за себе си. Пак се повтарям, че никой не ви задължава да споделяте мнението ми... Държа се как по-точно, подигравам се на себе си, че карам 11 годишен кошник? Това не е подигравка, а факт. Факт е също, че вече е60, а и скоро е90 са коли, карани от доста голяма част от малцинствата. Изводите оставям за вас...
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Къде могат да се видят тези промоции какви са, къде и до кога ги има ?
Отделно дали няма някоя сервизна акция за Е60 ?
На познат на Е65 миналата година му смениха няколко ключови компонента по спирачната ситема.
Отделно дали няма някоя сервизна акция за Е60 ?
На познат на Е65 миналата година му смениха няколко ключови компонента по спирачната ситема.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
nikolae написа:Къде могат да се видят тези промоции какви са, къде и до кога ги има ?
Отделно дали няма някоя сервизна акция за Е60 ?
На познат на Е65 миналата година му смениха няколко ключови компонента по спирачната ситема.
http://darucar.bg/?info=49
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
CrazyElement написа:Dextuar , ако цената е приемлива и най-вече услугата е качествена , не виждам нищо смешно в това.
Приемлива цена и качествена услуга в официален сервиз в България ?
Ето едно обяснение за черното масло при дизелите - https://www.youtube.com/watch?v=keIzNH6SXtU
Аз лично бих се притеснил, ако за 2500км маслото на дизеловата ми кола е светло.
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Не е прозрачно вече , тъмно си е просто не е събрал толкова отайка, пак най-отдолу на щеката стой черно , и като го барнеш с пръст също , просто не е катран мега черно и айде моля тия простотии сме ги слушали. Маслото трябвало да е черно защото иначе нямало миещи свойства. АМи хубу де като ти е чист мотора от какъв зор да потъмнява?!
Простотии на гаражните майстори , който нямат машина за смяна на маслото и като ти налеят новото масло и вътре има 200-300 мл катран и маслтоо си става катран за нулево време.
П.П : Маслото го смених на 8000 км и беше MOTUL 5w40 300v competition , което според сайта на МОТУЛ казват , че има много силни миещи свойства и след няколко смени на маслото мотора светвал + преди тези 2600 км смених и верига пак там каквото е имало се е почистило. За мен просто моторае чист , маслото е източени правилно, няма примесване и тем подобни. Навсякъде в нета си го пише , ако маслтоо ти стане веднага черно 100% е имало малко от старото масло в мотора.
Простотии на гаражните майстори , който нямат машина за смяна на маслото и като ти налеят новото масло и вътре има 200-300 мл катран и маслтоо си става катран за нулево време.
П.П : Маслото го смених на 8000 км и беше MOTUL 5w40 300v competition , което според сайта на МОТУЛ казват , че има много силни миещи свойства и след няколко смени на маслото мотора светвал + преди тези 2600 км смених и верига пак там каквото е имало се е почистило. За мен просто моторае чист , маслото е източени правилно, няма примесване и тем подобни. Навсякъде в нета си го пише , ако маслтоо ти стане веднага черно 100% е имало малко от старото масло в мотора.
- MadChicken
- Legendary
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d, F25 30iX
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Колега, добре ли си? Сериозно ли си мислиш че за 100 кинта в официалния сервиз ти правят някаква специална процедура по източване на маслото до милиграм, промивки и там всички фантасмагории, които изприказва. Ма тя тая промоция баш като за теб е значи - един път евтино да клъвнеш и после дай тука петст'ин леа за масло, щото е много по-хубаво и качествено и професионално сменено - ОРИГИНАЛНА работа един вид нали
Нищо че всеобщото (естествено неофициално) мнение на всички механици и търговци дори ако щеш в дилърствата е, че супер-дупер Shell маслото е пълен боклук сравнено с Castrol-а от преди. Варелче шелче е по 9 кинта литъра, кастрочето по 13, т.е. BMW прави примоции, пълни касичката и раздава бонуси на търговците, а ти плащаш и се кефиш като дете...
Че то дори на пипане и вид е по-зле маслото, а варела е като набързо боядисан с валяка, ама нищо де ти сипвай от там вместо Motul-а дето почернявал веднага ...
Ще ме извиняват останалите, ама не се сдържах
Нищо че всеобщото (естествено неофициално) мнение на всички механици и търговци дори ако щеш в дилърствата е, че супер-дупер Shell маслото е пълен боклук сравнено с Castrol-а от преди. Варелче шелче е по 9 кинта литъра, кастрочето по 13, т.е. BMW прави примоции, пълни касичката и раздава бонуси на търговците, а ти плащаш и се кефиш като дете...
Че то дори на пипане и вид е по-зле маслото, а варела е като набързо боядисан с валяка, ама нищо де ти сипвай от там вместо Motul-а дето почернявал веднага ...
Ще ме извиняват останалите, ама не се сдържах
Only dead fish follow the stream...
- BMW_1914
- младши ентусиаст
- Мнения: 502
- Регистриран на: 1.05.2011
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 520dA
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
MadChicken написа:Че то дори на пипане и вид е по-зле маслото
, ама не се сдържах
... а на вкус как е
и аз не се сдържах
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Мдаааа на филията като го сложа и не попива от горе седи, сори ама и аз не се сдържах. Все пак сме Бг и не трябва да гледате цените. Някой ако може да ми обясни ценообразуването в официалните дилъри, защо на едни и същи мотори смяната е различна като цена( знам я причината, въпроса е реторичен). Така чe цената изобщо не е определяща, може да отидете и в най скъпия сервиз и това не значи че ще получите качествено обслужване
Изпратено от моят P00A с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят P00A с помощта на Tapatalk
- TytusPulo
- младши ентусиаст
- Мнения: 251
- Регистриран на: 11.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: CLS 320
- Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Пичове в БГ с маслата си ебало мамата. Не е важно каква марка ще намериш, а да намериш някакво оригинално ако ще и да е от най-мизерната марка.
Аз си поръчах оригинално Мерцедес от Германия по спецификация и ми излезе 18лв на литър с доставката. А местния дилър ми иска по 43... Бас държа, че и с БМВ маслата е аналогично, въпреки че БМВ май нямат официално масло и ползваха на някоя от големите марки.
Аз си поръчах оригинално Мерцедес от Германия по спецификация и ми излезе 18лв на литър с доставката. А местния дилър ми иска по 43... Бас държа, че и с БМВ маслата е аналогично, въпреки че БМВ май нямат официално масло и ползваха на някоя от големите марки.
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Казват,че тези които добиват нефт /Шел,Статоил,Тотал,Бритиш петролиум ....../ са качествените масла,защото от добива до производството се занимават те.Останалите купуват от тях,за да направят нещо.....нещо като алхимици.
Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
TytusPulo написа:Пичове в БГ с маслата си ебало мамата. Не е важно каква марка ще намериш, а да намериш някакво оригинално ако ще и да е от най-мизерната марка.
Аз си поръчах оригинално Мерцедес от Германия по спецификация и ми излезе 18лв на литър с доставката. А местния дилър ми иска по 43... Бас държа, че и с БМВ маслата е аналогично, въпреки че БМВ май нямат официално масло и ползваха на някоя от големите марки.
ЕМи пич аз досега на моя курник му слагах само масла за по 25+ лева литъра и да ти кажа същия к** като и това на БМВ, говоря по отношение на разход , иначе за потъмняването факт е , че при БМВ ми е чисто маслото. Тука сега искам да ти кажа , да въпросното 5w30 LL-04 TwinPower turbo BMW в Германия струва 9 евро литъра или 18 лева ... , обаче ако искаш да си го купиш от БМВ Германия е дори по-скъпо и от тука мисля , че беше около 25-30 евро литъра.
Лично тука какво говори колегата пилето слабо ме вълнува аз си споделям моите наблюдения той ако иска да си слага и масло за 3 лева литъра. Не ми е приятно като извадя щеката на маслото след 1 км каране от смяната да ми е катран черно маслото. И сега нали щото викаш , че ШЕЛ маслото било фъш , ами навремето като си взех колата пак се "излъгах" и дадох 650 лева за обслужване в БМВ и ми сложиха тогавашното 5в30 Кастрол и пак беше 2000+ км чисто маслото , така че не знам как и с какво и колко се трудят или не се трудят , но е факт , че маслото като е сменено в БМВ ми стои бистро и потъмнява с минаване на пробега , а като си сменя масълцето с ПРЕМИУМ серия за 25+ лева литъра при който и да е майстор и както казах маслтоо е катран черно още като запаля мотора. Така че аз съм доволен от смяната на масло и ще си го сменям там!!!
ПП: Така или иначе с маслата с които карах досега колата дори и в кварталния сервиз смяната ми излизаше 300 лева , в бмв ми искат 417 лева... за 117лева няма да забогатея..
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани