С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
stenli_bmv написа:Denis1903 написа:Колеги предстои ми смяна на масло . Карам 330ци е46 кабрио 231к.с. в момента съм с 5в40 и си го похапва на 1000 , 2000 километра (зависи как я карам ) попринцип не я пържа много . Ако може дами препоръчате марка , модел , вискозитет с който поне малко ще се намали харча на масло . Прочетох доста и сега зимата не е било препоръчително както разбрах 10в60 . Чудя се 5в50 или някакво друго с което сте намалили харча на масло . Моля колеги които не са се сблъсквали с подобно нещо дане дават мнение . Живи и здрави !
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
Пробвай MOTUL SPECIFIC BMW LL-04 5W40 .Моето м54 спря да гори масло с него
А стига ве, то това някво вълшебно ще дойде
За вана незнам, ама в добрич можеш да се обърнеш към Илко Иванов
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
аз не разбрах колко му гори на колегата ... да напише ... тва обикновено е индикатор за какво иде реч
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Около 6,7 литра на десет хиляди .host написа:аз не разбрах колко му гори на колегата ... да напише ... тва обикновено е индикатор за какво иде реч
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Denis1903 написа:Около 6,7 литра на десет хиляди .host написа:аз не разбрах колко му гори на колегата ... да напише ... тва обикновено е индикатор за какво иде реч
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
Това не е от маслото повярвай ми
Отваряй мотора пълна ревизия и това е, с тоя разход ше вземе да направи маслен удър
Колега това сигурно пуши направо синьо през ауспуха
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Изобщо не пуши колега ! Върви си идеално , работи без колебания без пушилка , просто на 2000 км литър си похапваvld написа:Denis1903 написа:Около 6,7 литра на десет хиляди .host написа:аз не разбрах колко му гори на колегата ... да напише ... тва обикновено е индикатор за какво иде реч
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
Това не е от маслото повярвай ми
Отваряй мотора пълна ревизия и това е, с тоя разход ше вземе да направи маслен удър
Колега това сигурно пуши направо синьо през ауспуха
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
- Plamen_Shopov_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 614
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Тополовград
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
- Мечтае да кара: цял живот BMW
- Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Ако се налага на 1000-2000 км да доливаш масло, без да тормозиш колата, т.е. да дърпа по 500 мл, може да пробваш не с друго масло, а със смяна на гумички на клапаните и сегменти. С каквото и масло да си пак ще го пипа ако в момента ти се налагя да доливаш на едва 1000 км пробег!
При М54 си запичат сегменгите. Всички говорят, че папили масло още от завода и т.н. но познавам няколко човека които след сняма на сегменти и ревизия на главата, забравиха за доливане на масло или са доливали по 500-600 мл на 15 000 км.
Също така си смени и клапана на картерните газове, заедно с тръбичките, от там колата започва яко да смуче масло, ако е задръстен. Сменя се на около 100 000 км, ако не си го правил го смени задължително! Аз имах разход ня масло, но след смяна на клапана разхода падна двойно! В момента с доста тормоз не надхвърля 2 л на 10 000 км, което пък за N52 си е доста добре и все пак оставих колата за смяна на гумички. Тези високо-температурни мотори изпичат гумичките МНОГО бързо.
При М54 си запичат сегменгите. Всички говорят, че папили масло още от завода и т.н. но познавам няколко човека които след сняма на сегменти и ревизия на главата, забравиха за доливане на масло или са доливали по 500-600 мл на 15 000 км.
Също така си смени и клапана на картерните газове, заедно с тръбичките, от там колата започва яко да смуче масло, ако е задръстен. Сменя се на около 100 000 км, ако не си го правил го смени задължително! Аз имах разход ня масло, но след смяна на клапана разхода падна двойно! В момента с доста тормоз не надхвърля 2 л на 10 000 км, което пък за N52 си е доста добре и все пак оставих колата за смяна на гумички. Тези високо-температурни мотори изпичат гумичките МНОГО бързо.
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Благодаря за съвета ! А какви пари излиза смяна на гумички и клапана за газовете? И по- големия проблем е че във Варна несе сещам за някакъв сервиз който ще направи това като хората(по спомен от предишната ми кола ) .Plamen_Shopov_BMW написа:Ако се налага на 1000-2000 км да доливаш масло, без да тормозиш колата, т.е. да дърпа по 500 мл, може да пробваш не с друго масло, а със смяна на гумички на клапаните и сегменти. С каквото и масло да си пак ще го пипа ако в момента ти се налагя да доливаш на едва 1000 км пробег!
При М54 си запичат сегменгите. Всички говорят, че папили масло още от завода и т.н. но познавам няколко човека които след сняма на сегменти и ревизия на главата, забравиха за доливане на масло или са доливали по 500-600 мл на 15 000 км.
Също така си смени и клапана на картерните газове, заедно с тръбичките, от там колата започва яко да смуче масло, ако е задръстен. Сменя се на около 100 000 км, ако не си го правил го смени задължително! Аз имах разход ня масло, но след смяна на клапана разхода падна двойно! В момента с доста тормоз не надхвърля 2 л на 10 000 км, което пък за N52 си е доста добре и все пак оставих колата за смяна на гумички. Тези високо-температурни мотори изпичат гумичките МНОГО бързо.
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Аз след около 8 хил. км. мога да споделя едно субективно мнение за BMW Twin Turbo маслото. Тези дни забелязах, че има наченки на харч на масло, малко е паднало нивото съдейки по щеката. За сравнение с кастрол изкарах 16 хил.км. и разходът клонеше към нула (може и да е имало минимален, но максимум в рамките на 100-200мл, не забелязах спад на щеката), сега с бмв маслото грубо по щеката ми се струва, че са се загубили към 200-300мл за 1/2 от интервал.
- Neckros
- Потребител
- Мнения: 40
- Регистриран на: 21.10.2013
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: син кораб с нафтова печка
- Мечтае да кара: E61 M5
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Denis1903 написа:Благодаря за съвета ! А какви пари излиза смяна на гумички и клапана за газовете? И по- големия проблем е че във Варна несе сещам за някакъв сервиз който ще направи това като хората(по спомен от предишната ми кола ) .Plamen_Shopov_BMW написа:Ако се налага на 1000-2000 км да доливаш масло, без да тормозиш колата, т.е. да дърпа по 500 мл, може да пробваш не с друго масло, а със смяна на гумички на клапаните и сегменти. С каквото и масло да си пак ще го пипа ако в момента ти се налагя да доливаш на едва 1000 км пробег!
При М54 си запичат сегменгите. Всички говорят, че папили масло още от завода и т.н. но познавам няколко човека които след сняма на сегменти и ревизия на главата, забравиха за доливане на масло или са доливали по 500-600 мл на 15 000 км.
Също така си смени и клапана на картерните газове, заедно с тръбичките, от там колата започва яко да смуче масло, ако е задръстен. Сменя се на около 100 000 км, ако не си го правил го смени задължително! Аз имах разход ня масло, но след смяна на клапана разхода падна двойно! В момента с доста тормоз не надхвърля 2 л на 10 000 км, което пък за N52 си е доста добре и все пак оставих колата за смяна на гумички. Тези високо-температурни мотори изпичат гумичките МНОГО бързо.
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
Според мен излизаме малко от темата, но ... Клапана на картерните и тръбичките си ги вземи cold weather version. За цената на частите може да се обърнеш към членове на форума - ще те насочат долу-горе за сумата. Както каза колега по-горе в близост до Варна може да се обърнеш към Ilko Ivanov (Добрич). И проблема на M54 с харча на масло не се отстранява само с ревизия на мотора - т.е. не точно с всички части точно за М54. 1-ия сегмент се взима за М54, а втоРия и третия от М52Б28ТУ. От там нататък може и милионник да го направите, няма да харчи като ламя повече. Ако се сравнят маслообиращите сегменти на двата мотора ще се види защо М54 си похапва масло след определен пробег на двигателя. Айде стига вече, че много off-topic стана и ще ни се карат
- Plamen_Shopov_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 614
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Тополовград
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
- Мечтае да кара: цял живот BMW
- Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Оригинален клапан без тръбичките но + гарнитура на всмукателните колектори, защото се свалят и + труда да смяната 420 лв. Гумички + всички прилежащи болтове по ваносите и капака на главата + о пръстени няколко и две гарнитури за N52 , оригинални BMW части около 550 лв и 800 лв за труд. Това е за N52 мотора.
Макар, че излизаме от темата е хубаво да се знае от къде идва харча на масло на бензиновите мотори.
При м54 мисля, че цените на частите няма да са по-различни.
Виж за сегменги от м52 не знаех, много полезна информация.
Макар, че излизаме от темата е хубаво да се знае от къде идва харча на масло на бензиновите мотори.
При м54 мисля, че цените на частите няма да са по-различни.
Виж за сегменги от м52 не знаех, много полезна информация.
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
ЗначИ към 1500 лева . Много пара братче ..хахах. само частите около 500 ,600 лева значиPlamen_Shopov_BMW написа:Оригинален клапан без тръбичките но + гарнитура на всмукателните колектори, защото се свалят и + труда да смяната 420 лв. Гумички + всички прилежащи болтове по ваносите и капака на главата + о пръстени няколко и две гарнитури за N52 , оригинални BMW части около 550 лв и 800 лв за труд. Това е за N52 мотора.
Макар, че излизаме от темата е хубаво да се знае от къде идва харча на масло на бензиновите мотори.
При м54 мисля, че цените на частите няма да са по-различни.
Виж за сегменги от м52 не знаех, много полезна информация.
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Denis1903 написа:ЗначИ към 1500 лева . Много пара братче ..хахах. само частите около 500 ,600 лева значиPlamen_Shopov_BMW написа:Оригинален клапан без тръбичките но + гарнитура на всмукателните колектори, защото се свалят и + труда да смяната 420 лв. Гумички + всички прилежащи болтове по ваносите и капака на главата + о пръстени няколко и две гарнитури за N52 , оригинални BMW части около 550 лв и 800 лв за труд. Това е за N52 мотора.
Макар, че излизаме от темата е хубаво да се знае от къде идва харча на масло на бензиновите мотори.
При м54 мисля, че цените на частите няма да са по-различни.
Виж за сегменги от м52 не знаех, много полезна информация.
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
Ако не го правиш сам ги пиши 2000лв. да стане като хората, щото имаш ребилд на главата, гарнитура на глава и на картер и на капака за веригите, сегменти семеринг на вала и разни други дреболии, при това разглобяване и ангренажа може да се подмени и мотора ще стане слънце. Въпрос на лична преценка е дали ще я караш достатъчно дълго, че да има смисъл да я правиш.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Ravenol-а от Германия е пристигнал, аз ще сменям най-рано Декември, така че може другите колеги да сменят преди мен и ще се радвам да споделят първоначалните впечатления след смяната
- Plamen_Shopov_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 614
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Тополовград
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
- Мечтае да кара: цял живот BMW
- Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
Според мен си заслужява ако ще се кара колата. Аз бих инвестирал в това... но със смяна на веригата ще излезе над 2000 лв. То е хубаво и лагери да се сменят ако ще се отваря мотора.vld написа:Denis1903 написа:ЗначИ към 1500 лева . Много пара братче ..хахах. само частите около 500 ,600 лева значиPlamen_Shopov_BMW написа:Оригинален клапан без тръбичките но + гарнитура на всмукателните колектори, защото се свалят и + труда да смяната 420 лв. Гумички + всички прилежащи болтове по ваносите и капака на главата + о пръстени няколко и две гарнитури за N52 , оригинални BMW части около 550 лв и 800 лв за труд. Това е за N52 мотора.
Макар, че излизаме от темата е хубаво да се знае от къде идва харча на масло на бензиновите мотори.
При м54 мисля, че цените на частите няма да са по-различни.
Виж за сегменги от м52 не знаех, много полезна информация.
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
Ако не го правиш сам ги пиши 2000лв. да стане като хората, щото имаш ребилд на главата, гарнитура на глава и на картер и на капака за веригите, сегменти семеринг на вала и разни други дреболии, при това разглобяване и ангренажа може да се подмени и мотора ще стане слънце. Въпрос на лична преценка е дали ще я караш достатъчно дълго, че да има смисъл да я правиш.
Хората тези пари ги дават още с попукпака на колата за дюзи и турбо. Говоря за дизелови коли.
След тази ревизия бензиновия мотор ще стане "чук".
Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.
За сега ще се поразровя и ще ползвам друго масло пък лятото като си отделя нужната сума ще направим ревизията . Все пак насред зимата и наближаващите се празници два бона са доста пари за мен .Plamen_Shopov_BMW написа:Според мен си заслужява ако ще се кара колата. Аз бих инвестирал в това... но със смяна на веригата ще излезе над 2000 лв. То е хубаво и лагери да се сменят ако ще се отваря мотора.vld написа:Denis1903 написа:ЗначИ към 1500 лева . Много пара братче ..хахах. само частите около 500 ,600 лева значиPlamen_Shopov_BMW написа:Оригинален клапан без тръбичките но + гарнитура на всмукателните колектори, защото се свалят и + труда да смяната 420 лв. Гумички + всички прилежащи болтове по ваносите и капака на главата + о пръстени няколко и две гарнитури за N52 , оригинални BMW части около 550 лв и 800 лв за труд. Това е за N52 мотора.
Макар, че излизаме от темата е хубаво да се знае от къде идва харча на масло на бензиновите мотори.
При м54 мисля, че цените на частите няма да са по-различни.
Виж за сегменги от м52 не знаех, много полезна информация.
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
Ако не го правиш сам ги пиши 2000лв. да стане като хората, щото имаш ребилд на главата, гарнитура на глава и на картер и на капака за веригите, сегменти семеринг на вала и разни други дреболии, при това разглобяване и ангренажа може да се подмени и мотора ще стане слънце. Въпрос на лична преценка е дали ще я караш достатъчно дълго, че да има смисъл да я правиш.
Хората тези пари ги дават още с попукпака на колата за дюзи и турбо. Говоря за дизелови коли.
След тази ревизия бензиновия мотор ще стане "чук".
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани