Side window anti trap function
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- maikooo
- младши ентусиаст
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: Е24 М6, Е31 850i
Re: Side window anti trap function
Reign man написа:Здравейте,аз имам същият проблем но задно ляво стъкло не се движи въобще,нито нагоре нито надолу.Само изписва грешка и не работи
Някой с идея това как дасе оправи
Пробвай първо директно инициализация с инпа, ако не стане ще трябва да поразглобиш малко за да отпуснеш ръчно жилото и после със сигурност ще мине инициализацията
- denisvelev
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 10.12.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 Touring 2005 M57 525D
- Мечтае да кара: Каквото господ даде, нямам претенции :)
- Детайли за колата: Немски кошер ;)
Re: Side window anti trap function
Колеги, не знам дали е по темата, аз имам проблем с заден ляв прозорец на E61. Като го вдигна с копчето до горе автоматично се отваря с около 10 сантиметра. Някой идея?
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 841
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Side window anti trap function
denisvelev написа:Колеги, не знам дали е по темата, аз имам проблем с заден ляв прозорец на E61. Като го вдигна с копчето до горе автоматично се отваря с около 10 сантиметра. Някой идея?
Смъкни го до долу и после го вдигни догоре няколко пъти и ще се оправи. Вчера точно ми го направи този проблем.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- denisvelev
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 10.12.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 Touring 2005 M57 525D
- Мечтае да кара: Каквото господ даде, нямам претенции :)
- Детайли за колата: Немски кошер ;)
Re: Side window anti trap function
Колега по описаният метод не стана. В крайна сметка пробвах с предно стъкло натиснат до долу бутон за точно 17 секунди ресетна адаптацията. Пробвах със задният и не се получи магията ... След като опитах с копчето което е на вратата се ресетна направи си нова и всичко заспа!
Re: Side window anti trap function
a1n написа:Добавям поредното по темата. При мен не се получаваше но с стъпките по-долу стана (времето за задържане и кое копче задържаш е важно). Ето как си го оправих аз след като пробвах дузина варянти и имах грешката седмици наред, без ИНПА, на заден десен прозорец не се сваляше, сваляше се на по 4-5 см на стъпки, и ми даваше грешка anti trap всеки път като палех.
1. Палиш колата (от друг форум прочетох ако не се получи пробваш само на контакт)
2. Отиваш в мултимедията кадето ти дава грешката и я оставяш така.
3. Затваряш предната врата и отваш отзад където е проблемния прозорец. Затваряш вратата.
4. Сваляш прозореца до долу (ако се сваля на пресекулки като моят натискаш няколко пъти докато иде до долу)
5. Мигновенно като се е свалил пускаш и натискаш пак надолу за свалянето точно 17 секунди (вземете си хронометър че наистина звучи абсурдно но повече или по-малко време и процеса не става пробвал съм)
6. След като изтече времето, натискаш нагоре и задържаш. Прозореца сега трябва самичък да се качи до горе. Продалжаваш да натискаш нагоре.
7. Сега прозореца трябва да направи един цикъл от само себеси. Ще се свали и ще се качи самичък.
То си го пише че се прави само от проблемното стъкло.
- denisvelev
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 10.12.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 Touring 2005 M57 525D
- Мечтае да кара: Каквото господ даде, нямам претенции :)
- Детайли за колата: Немски кошер ;)
Re: Side window anti trap function
Метода който гласи в предният пост. Да го сваля и кача няколко пъти ...
Re: Side window anti trap function
Ето и официалната документация от ISTAd
An anti-trap mechanism is always present if the window can be closed in automatic mode (toll function). There are then additional sensors in the power window drive that can record the position of the window in question. No anti-trap mechanism is required for the "window open" automatic mode.
Initialise power windows
On initialisation of the power windows, two parameters are learned by the control unit:
- Upper end stop (normalisation of the power windows).
- Power characteristic curve for opening and closing (learning the characteristic curve).
A power window is to be initialised:
In the event of malfunctions, e.g. no one-touch function (automatic mode) possible for closing, no convenient closing possible, window reverses without anything being trapped
Following the replacement of the power window drive
Following repair work on the window seals or power-window mechanism
Following the replacement or reprogramming of the control unit
Preconditions
The following preconditions must be met to ensure initialisation can be carried out correctly:
- Vehicle stationary.
- Adequate battery voltage present, connect charger is necessary.
- Terminal ”R” or terminal ”15” switched on
- All doors closed.
The initialisation can be carried out using the control switch in each door or the power-window switch block in the driver's door.
In addition, the initialisation can also be carried out with the service function "Initialise power windows".
Deleting the initialisation (de-calibration)
Deleting an initialisation (de-calibration) and subsequent re-initialisation can remedy sporadic incorrect shutdowns in the power window automatic mode (toll mode).
Execution with operating switch
Open the window of each door completely. Press and hold in the operating switch completely (switch position: automatic mode) for longer than 15 seconds and less than 20 seconds
De-calibration was successful when the automatic mode (toll function) is no longer possible for the "Close window" function.
Execution of initialisation via operating switches
The re-initialisation is carried out as follows:
- Fully close the window by pulling the switch so that the top end stop is reached (normalisation).
- Then open the window completely so that the lower end stop is reached.
- Then pull the operating switch into the "automatic mode, close" (toll function, close) position and hold it there until the window has reached the top end stop (learning the characteristic curve).
The initialisation was successful if the window can be opened and closed without errors in the automatic mode (toll mode).
An anti-trap mechanism is always present if the window can be closed in automatic mode (toll function). There are then additional sensors in the power window drive that can record the position of the window in question. No anti-trap mechanism is required for the "window open" automatic mode.
Initialise power windows
On initialisation of the power windows, two parameters are learned by the control unit:
- Upper end stop (normalisation of the power windows).
- Power characteristic curve for opening and closing (learning the characteristic curve).
A power window is to be initialised:
In the event of malfunctions, e.g. no one-touch function (automatic mode) possible for closing, no convenient closing possible, window reverses without anything being trapped
Following the replacement of the power window drive
Following repair work on the window seals or power-window mechanism
Following the replacement or reprogramming of the control unit
Preconditions
The following preconditions must be met to ensure initialisation can be carried out correctly:
- Vehicle stationary.
- Adequate battery voltage present, connect charger is necessary.
- Terminal ”R” or terminal ”15” switched on
- All doors closed.
The initialisation can be carried out using the control switch in each door or the power-window switch block in the driver's door.
In addition, the initialisation can also be carried out with the service function "Initialise power windows".
Deleting the initialisation (de-calibration)
Deleting an initialisation (de-calibration) and subsequent re-initialisation can remedy sporadic incorrect shutdowns in the power window automatic mode (toll mode).
Execution with operating switch
Open the window of each door completely. Press and hold in the operating switch completely (switch position: automatic mode) for longer than 15 seconds and less than 20 seconds
De-calibration was successful when the automatic mode (toll function) is no longer possible for the "Close window" function.
Execution of initialisation via operating switches
The re-initialisation is carried out as follows:
- Fully close the window by pulling the switch so that the top end stop is reached (normalisation).
- Then open the window completely so that the lower end stop is reached.
- Then pull the operating switch into the "automatic mode, close" (toll function, close) position and hold it there until the window has reached the top end stop (learning the characteristic curve).
The initialisation was successful if the window can be opened and closed without errors in the automatic mode (toll mode).
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани