Разход на нашите автомобили
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Разход на нашите автомобили
adovet написа:Съвсем нормален разход. Не ми се вярва скабията да харчи толкова на мястоBorislavB написа:Nikoobg написа:Колеги,
Едно леко отклонение от темата за разхода в движение.
Някой да е поглеждал колко му гори колата когато е на място?
Моята дава някакъв безумен разход от 2.00 / 1,4 л. на час ( студена / загряла).
Няма да Ви казвам какво става във задръстванията в София- на всяка минута разхода се увеличава с 0,1 л.
Не знам дали е нормално , но според мен не е.
За сравнение - камион Скания с двигател 450 к.с. и 10000 кб.см. на място гори колкото моята.
Колата е Е61 Xdrive фейс лифт 2008 г.
Мисля,че колегата adovet беше правил някакви измервания и беше около 1л. и при него нека той да каже все пак или се бъркам аз нещо.
По темата разход Перник Сандански с не икономично каране
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Аз под 8 не мога да я докарам градско извън градско не знам?
Re: Разход на нашите автомобили
syscom написа:andy написа:lazomilev написа:Zubcho написа:535д 2005г явно дава в норма 7.5/100 София - Тесалоники. На връщане вероятно ще е същия разхода.
Така като гледам и 530 дава същото. Не знам как става разхода на колегата по-горе 4.5/100? Може би шелВпауър?
Е като си измисля, как
Аз до Гърция и обратно (с наша нафта) винаги съм горял макс 6.5/100, понеже не спазвам ограниченията там.
Из Европа горя доста по малко поради спазване на ограниченията. С един резервоар минавам от 1350 до 1450 км. Разхода се смята лесно.
Това неква кола 50 коня 1000 кубика ли е?
Почти колега. Само че първото число го умножи почти по 6, а второто по 3.
- Plamen_Shopov_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 614
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Тополовград
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
- Мечтае да кара: цял живот BMW
- Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18
Re: Разход на нашите автомобили
Днес засякох колата при много спокойно каране извън града.
Дозаредих до капачка... за 330 км пробег със скорос между 90 км/ч и 110 км/ч, резервоара събра точно 25.470 л.
Разхода е 7.6 л/100км. От тези 330 км имам около 10 км в Св. Влас и не повече от 15-20 км в Бургас (от Меден рудник до Сарафово, както и на връщане), другите км са само в извън градски цикъл.
Колата е 530i N52B30 мотор 258 к.с.
Дозаредих до капачка... за 330 км пробег със скорос между 90 км/ч и 110 км/ч, резервоара събра точно 25.470 л.
Разхода е 7.6 л/100км. От тези 330 км имам около 10 км в Св. Влас и не повече от 15-20 км в Бургас (от Меден рудник до Сарафово, както и на връщане), другите км са само в извън градски цикъл.
Колата е 530i N52B30 мотор 258 к.с.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Разход на нашите автомобили
Автомат или пистолет?Plamen_Shopov_BMW написа:Днес засякох колата при много спокойно каране извън града.
Дозаредих до капачка... за 330 км пробег със скорос между 90 км/ч и 110 км/ч, резервоара събра точно 25.470 л.
Разхода е 7.6 л/100км. От тези 330 км имам около 10 км в Св. Влас и не повече от 15-20 км в Бургас (от Меден рудник до Сарафово, както и на връщане), другите км са само в извън градски цикъл.
Колата е 530i N52B30 мотор 258 к.с.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Разход на нашите автомобили
След флаш на кутията с xHPFlash stage 1 направих един пълен резервоар само градско и резултата е 11.01л./100, заредих преди седмица тоест теста е в натоварения градски трафик, не по празниците.
Приблизително 1.2л. по икономично спрямо преди флаша на кутията
Приблизително 1.2л. по икономично спрямо преди флаша на кутията
Re: Разход на нашите автомобили
A какъво прави точно този флаш на кутията ?
Аз съм с 530xd фейс комби.
Градско в София Декември карано(седяно) в час пик предимно - 13 л/100км.
Извънградско магистрала на 140 км/ч - разход 7л/100км.
Извънградско магистрала на 160-80 км/ч - разход 8 л/ 100км.
Извънградско Не магистрала на 110-120 разход 6.5 л/100км.
Аз съм с 530xd фейс комби.
Градско в София Декември карано(седяно) в час пик предимно - 13 л/100км.
Извънградско магистрала на 140 км/ч - разход 7л/100км.
Извънградско магистрала на 160-80 км/ч - разход 8 л/ 100км.
Извънградско Не магистрала на 110-120 разход 6.5 л/100км.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Разход на нашите автомобили
aora_bass написа:A какъво прави точно този флаш на кутията ?
...
Променя поведението на кутията осезаемо.
Като цяло почва да заключва торка на 1-ва,2-ра и 3-та доста по рано(почти изчезва този кашкавален усет при потегляне и при движение с по ниска скорост и подаване на газ), променени са оборотите на които превключва на по висока предавка и съответно на по ниска.
Общо взето кутията става доста по отзивчива и адекватна превключва по бързо, спортния режим е с подобрени точки на превключване и самите превключвания са по бързи.
Аз си сложи Stage 1 Version 2.0
На един колега с 530xd LCI му сложихме Stage 2 Version 2.0 и на един колега от форума само, че с 335д пак Stage 1 Version 2.0.
Ето инфо от официалния сайт:
Stage 1
The Stage 1 Setups are made for the sporty, yet economy aware driver. With our revised Torque Converter Clutch setup, in combination with the adapted Shift Points, you will experience the power of your engine in a completely new way. Additionally, the maps yield an approximate mileage-gain of 5% on city driving. Shift points are lowered, to facilitate using the fantastic low-end torque of the 3-Litre Diesel engine. ""Power cruising"" may be the best phrase to describe the feeling you get, when flashing this map. Last but not least, if it still happens that you want to go fast, we have deleted the Kickdown function in manual mode, to put you in total control of your vehicle.
Current Version: V2.0
Version: V1.0
- Optimized D Shiftpoints to facilitate sporty yet economy style driving
- Optimized Shift Strategy for up/downhill driving
- Optimized Warmup Behaviour
- Optimized Torque Converter Lockup in 1st/2nd/3rd gear
- Lowered minimum RPM limit manual mode (5/6th gear)
- Adapted Torque Limits for Tuned engines
- Kickdown delete in Manual Mode
- Gear Display in Dash in D/S/M Modes
Version: V1.1
- Fixed RPM-Needle Error on SAT Cars
Version: V1.2
- Changed Warmup behavior: TCC now closes earlier
- 1->2 shift is now smoother on low loads in D
Version: V2.0
- Major overhaul in many aspects, to make the tune even more comfy in D, while adding some sportiness in M.
- S mode now engages 6th gear on highway speeds
- Stage 1 is suiteable for all engine tunes.
Stage 2
The Stage 2 Setup is made for people wanting the most from their transmission on street use. The revised Torque Converter setup provides snap-on take-off feeling at every junction, the cut-shift times in D/S/M modes wash away the sluggish shift feeling, BMW has implemented in these transmissions. The Sport Setup is also the Map of choice for people with tuned engines. The raised TQ Limiters allow up to 900 Nm of Torque.
Current Version: V2.0
Version: V1.0
- Optimized D & S Shiftpoints for better acceleration in part and full throttle situations
- Firmer, sportier upshifts in D/S/M mode
- Faster paddle response time
- Optimized Shift Strategy for up/downhill driving
- Optimized Warmup Behaviour
- Optimized Torque Converter Lockup in 1st/2nd/3rd gear
- Lowered minimum RPM limit manual mode (5/6th gear)
- Adapted Torque Limits for Tuned engines
- Kickdown delete in D & Manual Mode
- Gear Display in Dash in D/S/M Modes
Version: V1.1
- Fixed RPM-Needle Error on SAT Cars
Version: V1.2
- Changed Warmup behavior: TCC now closes earlier
- 1->2 shift is now smoother on low loads in D
- M Mode slightly faster
- Downshifts in M Mode quicker
Version: V2.0
- Major overhaul, due to customer feedback over the last months.
- Revised Torque Converter operation
- Altered shiftpoints in D and S
Stage 3
The Stage 3 cal raises the bar in every aspect. In D mode only slightly firmer to the Stage 2 Cal, a switch to S or M mode transforms your transmission. Shift times are cut to a minimum and sacrifice shift comfort in favor of pure speed. On downshifts you will experience rev-matching for the first time in Diesel BMWs. Rev-Limiters are removed in every gear, to put the driver in total control. The Race cal offers a true Manual mode for the first time in non BMW - M vehicles. Torque Limiters are upped to 1000 Nm, to leave room for advanced engine tuning. If you drift your vehicle, visit race tracks, or just love being in control, this is the map of choice.
Current Version: V2.0
Version: V1.0
- Optimized D & S Shiftpoints for better acceleration in part and full throttle situations
- 25% faster shifts in D mode
- Firm, hard upshifts with shift times cut by 50% in S/M Mode
- Instant paddle response time
- Removed Rev - Limiters in M (True Manual Mode)
- Race-like rev-match Downshifts (Throttle Blip) first time ever on Diesel BMWs
- Optimized Shift Strategy for up/downhill driving
- Optimized Warmup Behaviour
- Optimized Torque Converter Lockup in 1st/2nd/3rd gear
- Lowered minimum RPM limit manual mode (5/6th gear)
- TQ limiter raised to 1000 Nm
- Kickdown delete in D & Manual Mode
- Gear Display in Dash in D/S/M Modes
Version: V1.1
-Fixed RPM-Needle error on SAT cars
Version: V1.2
- Changed Warmup behavior: TCC now closes earlier
- 1->2 shift is now smoother on low loads in D
- M Mode slightly faster
- Downshifts in M Mode quicker
Version: V2.0
- Major overhaul, including the most common customer wishes of the last months.
- Lowered minimum upshift RPM on low loads
- Reworked shifts in S and M mode
- Re-Introduced Kickdown in D mode
- S-Mode now engages 6th gear at Highway speeds on low loads
- Adapted cornering shift strategy. Trans will now upshift earlier after corners. (some described it as "hanging on to gears")
- and much more....
А тук може да се проследи прогреса по развитието на дейността на тунерите които са се захванали с тази благинка за нашите скоростни кутии:
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1347613
- Plamen_Shopov_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 614
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Тополовград
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
- Мечтае да кара: цял живот BMW
- Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18
Re: Разход на нашите автомобили
А кой и къде може да го направи?vld написа:aora_bass написа:A какъво прави точно този флаш на кутията ?
...
Променя поведението на кутията осезаемо.
Като цяло почва да заключва торка на 1-ва,2-ра и 3-та доста по рано(почти изчезва този кашкавален усет при потегляне и при движение с по ниска скорост и подаване на газ), променени са оборотите на които превключва на по висока предавка и съответно на по ниска.
Общо взето кутията става доста по отзивчива и адекватна превключва по бързо, спортния режим е с подобрени точки на превключване и самите превключвания са по бързи.
Аз си сложи Stage 1 Version 2.0
На един колега с 530xd LCI му сложихме Stage 2 Version 2.0 и на един колега от форума само, че с 335д пак Stage 1 Version 2.0.
Ето инфо от официалния сайт:
Stage 1
The Stage 1 Setups are made for the sporty, yet economy aware driver. With our revised Torque Converter Clutch setup, in combination with the adapted Shift Points, you will experience the power of your engine in a completely new way. Additionally, the maps yield an approximate mileage-gain of 5% on city driving. Shift points are lowered, to facilitate using the fantastic low-end torque of the 3-Litre Diesel engine. ""Power cruising"" may be the best phrase to describe the feeling you get, when flashing this map. Last but not least, if it still happens that you want to go fast, we have deleted the Kickdown function in manual mode, to put you in total control of your vehicle.
Current Version: V2.0
Version: V1.0
- Optimized D Shiftpoints to facilitate sporty yet economy style driving
- Optimized Shift Strategy for up/downhill driving
- Optimized Warmup Behaviour
- Optimized Torque Converter Lockup in 1st/2nd/3rd gear
- Lowered minimum RPM limit manual mode (5/6th gear)
- Adapted Torque Limits for Tuned engines
- Kickdown delete in Manual Mode
- Gear Display in Dash in D/S/M Modes
Version: V1.1
- Fixed RPM-Needle Error on SAT Cars
Version: V1.2
- Changed Warmup behavior: TCC now closes earlier
- 1->2 shift is now smoother on low loads in D
Version: V2.0
- Major overhaul in many aspects, to make the tune even more comfy in D, while adding some sportiness in M.
- S mode now engages 6th gear on highway speeds
- Stage 1 is suiteable for all engine tunes.
Stage 2
The Stage 2 Setup is made for people wanting the most from their transmission on street use. The revised Torque Converter setup provides snap-on take-off feeling at every junction, the cut-shift times in D/S/M modes wash away the sluggish shift feeling, BMW has implemented in these transmissions. The Sport Setup is also the Map of choice for people with tuned engines. The raised TQ Limiters allow up to 900 Nm of Torque.
Current Version: V2.0
Version: V1.0
- Optimized D & S Shiftpoints for better acceleration in part and full throttle situations
- Firmer, sportier upshifts in D/S/M mode
- Faster paddle response time
- Optimized Shift Strategy for up/downhill driving
- Optimized Warmup Behaviour
- Optimized Torque Converter Lockup in 1st/2nd/3rd gear
- Lowered minimum RPM limit manual mode (5/6th gear)
- Adapted Torque Limits for Tuned engines
- Kickdown delete in D & Manual Mode
- Gear Display in Dash in D/S/M Modes
Version: V1.1
- Fixed RPM-Needle Error on SAT Cars
Version: V1.2
- Changed Warmup behavior: TCC now closes earlier
- 1->2 shift is now smoother on low loads in D
- M Mode slightly faster
- Downshifts in M Mode quicker
Version: V2.0
- Major overhaul, due to customer feedback over the last months.
- Revised Torque Converter operation
- Altered shiftpoints in D and S
Stage 3
The Stage 3 cal raises the bar in every aspect. In D mode only slightly firmer to the Stage 2 Cal, a switch to S or M mode transforms your transmission. Shift times are cut to a minimum and sacrifice shift comfort in favor of pure speed. On downshifts you will experience rev-matching for the first time in Diesel BMWs. Rev-Limiters are removed in every gear, to put the driver in total control. The Race cal offers a true Manual mode for the first time in non BMW - M vehicles. Torque Limiters are upped to 1000 Nm, to leave room for advanced engine tuning. If you drift your vehicle, visit race tracks, or just love being in control, this is the map of choice.
Current Version: V2.0
Version: V1.0
- Optimized D & S Shiftpoints for better acceleration in part and full throttle situations
- 25% faster shifts in D mode
- Firm, hard upshifts with shift times cut by 50% in S/M Mode
- Instant paddle response time
- Removed Rev - Limiters in M (True Manual Mode)
- Race-like rev-match Downshifts (Throttle Blip) first time ever on Diesel BMWs
- Optimized Shift Strategy for up/downhill driving
- Optimized Warmup Behaviour
- Optimized Torque Converter Lockup in 1st/2nd/3rd gear
- Lowered minimum RPM limit manual mode (5/6th gear)
- TQ limiter raised to 1000 Nm
- Kickdown delete in D & Manual Mode
- Gear Display in Dash in D/S/M Modes
Version: V1.1
-Fixed RPM-Needle error on SAT cars
Version: V1.2
- Changed Warmup behavior: TCC now closes earlier
- 1->2 shift is now smoother on low loads in D
- M Mode slightly faster
- Downshifts in M Mode quicker
Version: V2.0
- Major overhaul, including the most common customer wishes of the last months.
- Lowered minimum upshift RPM on low loads
- Reworked shifts in S and M mode
- Re-Introduced Kickdown in D mode
- S-Mode now engages 6th gear at Highway speeds on low loads
- Adapted cornering shift strategy. Trans will now upshift earlier after corners. (some described it as "hanging on to gears")
- and much more....
А тук може да се проследи прогреса по развитието на дейността на тунерите които са се захванали с тази благинка за нашите скоростни кутии:
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1347613
Бих пробвал и аз...
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
- Shamanek
- младши ентусиаст
- Мнения: 263
- Регистриран на: 24.08.2009
- Местоположение: София / Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: f01 740xd LCI
Re: Разход на нашите автомобили
За общо изминати 9596 км, среден разход 7.52 л/100 км - 525д фейслифт автоматик
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Разход на нашите автомобили
Аз за последните 57 000км. Разход 7.37/100
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Разход на нашите автомобили
Градско в София по-празниците 10.4л/100км. средна скорост 25.4, доволен съм
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3927
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Разход на нашите автомобили
vld написа:Като цяло почва да заключва торка на 1-ва,2-ра и 3-та доста по рано
OMG Туй как съм го пропуснал. Само заради това ще го купя на момента
В София някой прави ли го, или трябва да си купя и двата лиценза и да си флашна сам кутията Само да не я брикна
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
Re: Разход на нашите автомобили
В офисиалния сайт си има карта с представителите на фирмата и телефони за връзка. За София са двама. Пловдив -1, Бургас - 1, Варна -1 , Добрич -1, Козлудуй -1.
Re: Разход на нашите автомобили
Здравейте! От скоро съм собственик на е6о, 525и. По мои наблюдения ми гори над 16/100, да не кажа 18/100....Мисля, че този раход не е нормален. Според вас,каква може да е причината?
Благодаря
Благодаря
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани