Разход на нашите автомобили
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Разход на нашите автомобили
nikey6 написа:Здравейте! От скоро съм собственик на е6о, 525и. По мои наблюдения ми гори над 16/100, да не кажа 18/100....Мисля, че този раход не е нормален. Според вас,каква може да е причината?
Благодаря
хващаш кофти час пик, тя моята гори по-малко шегата настрана, причините могат да са много, отиваш на преглед някъде и това е.
- AmW
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 185
- Регистриран на: 14.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N52B25
Re: Разход на нашите автомобили
N52B25 ли е ? Зимата в час пик 16/100км май е нормално
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Разход на нашите автомобили
nikey6 написа:Да допълня, че колата ми е с автоматични скорости.
това ти е проблема.ръчка на къси разстояния ок 13-14,извънселско на нормално движение ок 7л
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Re: Разход на нашите автомобили
Момци, има ли колеги с е61 30d 235? Много точа зъби за този модел с този двигател, но ми стана интересен разхода?
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Разход на нашите автомобили
Колегата @vld мисля, че е с такъв модел. Потърси малко по-назад със сигурност има мнение за разхода
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Разход на нашите автомобили
Градско 11.5/13л./100км.
Извънградско 6.6/7.5л./100км.
Моята е с работещ ДПФ.
Извънградско 6.6/7.5л./100км.
Моята е с работещ ДПФ.
Re: Разход на нашите автомобили
Зимата на къси разстояния (5км. Сутринта и 5км. вечерта) ми качва до 14/100 а лятото до 11.. 12/100. На дълги разстояния пада на около 7/100. Моята е е61 хд 235 к.с. Без Дпф, егр и е всичко ново (всички масла по кутии диференциали... Нов е и дебитомера, масло се сменя на двигателя на 10...11000) Кара се малко по агресивноwan0s написа:Момци, има ли колеги с е61 30d 235? Много точа зъби за този модел с този двигател, но ми стана интересен разхода?
Изпратено от моят LG-D838 с помощта на Tapatalk
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Разход на нашите автомобили
Баси смешния разход 3.0д автомат евро3.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3927
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Разход на нашите автомобили
Разход на 535d 2008 по компютър за доста километри смесено, ама му светна DPF-a
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3927
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Разход на нашите автомобили
vld написа:aora_bass написа:A какъво прави точно този флаш на кутията ?
...
Променя поведението на кутията осезаемо.
Като цяло почва да заключва торка на 1-ва,2-ра и 3-та доста по рано(почти изчезва този кашкавален усет при потегляне и при движение с по ниска скорост и подаване на газ), променени са оборотите на които превключва на по висока предавка и съответно на по ниска.
Общо взето кутията става доста по отзивчива и адекватна превключва по бързо, спортния режим е с подобрени точки на превключване и самите превключвания са по бързи.
Аз си сложи Stage 1 Version 2.0
На един колега с 530xd LCI му сложихме Stage 2 Version 2.0 и на един колега от форума само, че с 335д пак Stage 1 Version 2.0.
Ето инфо от официалния сайт:
Stage 1
The Stage 1 Setups are made for the sporty, yet economy aware driver. With our revised Torque Converter Clutch setup, in combination with the adapted Shift Points, you will experience the power of your engine in a completely new way. Additionally, the maps yield an approximate mileage-gain of 5% on city driving. Shift points are lowered, to facilitate using the fantastic low-end torque of the 3-Litre Diesel engine. ""Power cruising"" may be the best phrase to describe the feeling you get, when flashing this map. Last but not least, if it still happens that you want to go fast, we have deleted the Kickdown function in manual mode, to put you in total control of your vehicle.
Current Version: V2.0
Version: V1.0
- Optimized D Shiftpoints to facilitate sporty yet economy style driving
- Optimized Shift Strategy for up/downhill driving
- Optimized Warmup Behaviour
- Optimized Torque Converter Lockup in 1st/2nd/3rd gear
- Lowered minimum RPM limit manual mode (5/6th gear)
- Adapted Torque Limits for Tuned engines
- Kickdown delete in Manual Mode
- Gear Display in Dash in D/S/M Modes
Version: V1.1
- Fixed RPM-Needle Error on SAT Cars
Version: V1.2
- Changed Warmup behavior: TCC now closes earlier
- 1->2 shift is now smoother on low loads in D
Version: V2.0
- Major overhaul in many aspects, to make the tune even more comfy in D, while adding some sportiness in M.
- S mode now engages 6th gear on highway speeds
- Stage 1 is suiteable for all engine tunes.
Stage 2
The Stage 2 Setup is made for people wanting the most from their transmission on street use. The revised Torque Converter setup provides snap-on take-off feeling at every junction, the cut-shift times in D/S/M modes wash away the sluggish shift feeling, BMW has implemented in these transmissions. The Sport Setup is also the Map of choice for people with tuned engines. The raised TQ Limiters allow up to 900 Nm of Torque.
Current Version: V2.0
Version: V1.0
- Optimized D & S Shiftpoints for better acceleration in part and full throttle situations
- Firmer, sportier upshifts in D/S/M mode
- Faster paddle response time
- Optimized Shift Strategy for up/downhill driving
- Optimized Warmup Behaviour
- Optimized Torque Converter Lockup in 1st/2nd/3rd gear
- Lowered minimum RPM limit manual mode (5/6th gear)
- Adapted Torque Limits for Tuned engines
- Kickdown delete in D & Manual Mode
- Gear Display in Dash in D/S/M Modes
Version: V1.1
- Fixed RPM-Needle Error on SAT Cars
Version: V1.2
- Changed Warmup behavior: TCC now closes earlier
- 1->2 shift is now smoother on low loads in D
- M Mode slightly faster
- Downshifts in M Mode quicker
Version: V2.0
- Major overhaul, due to customer feedback over the last months.
- Revised Torque Converter operation
- Altered shiftpoints in D and S
Stage 3
The Stage 3 cal raises the bar in every aspect. In D mode only slightly firmer to the Stage 2 Cal, a switch to S or M mode transforms your transmission. Shift times are cut to a minimum and sacrifice shift comfort in favor of pure speed. On downshifts you will experience rev-matching for the first time in Diesel BMWs. Rev-Limiters are removed in every gear, to put the driver in total control. The Race cal offers a true Manual mode for the first time in non BMW - M vehicles. Torque Limiters are upped to 1000 Nm, to leave room for advanced engine tuning. If you drift your vehicle, visit race tracks, or just love being in control, this is the map of choice.
Current Version: V2.0
Version: V1.0
- Optimized D & S Shiftpoints for better acceleration in part and full throttle situations
- 25% faster shifts in D mode
- Firm, hard upshifts with shift times cut by 50% in S/M Mode
- Instant paddle response time
- Removed Rev - Limiters in M (True Manual Mode)
- Race-like rev-match Downshifts (Throttle Blip) first time ever on Diesel BMWs
- Optimized Shift Strategy for up/downhill driving
- Optimized Warmup Behaviour
- Optimized Torque Converter Lockup in 1st/2nd/3rd gear
- Lowered minimum RPM limit manual mode (5/6th gear)
- TQ limiter raised to 1000 Nm
- Kickdown delete in D & Manual Mode
- Gear Display in Dash in D/S/M Modes
Version: V1.1
-Fixed RPM-Needle error on SAT cars
Version: V1.2
- Changed Warmup behavior: TCC now closes earlier
- 1->2 shift is now smoother on low loads in D
- M Mode slightly faster
- Downshifts in M Mode quicker
Version: V2.0
- Major overhaul, including the most common customer wishes of the last months.
- Lowered minimum upshift RPM on low loads
- Reworked shifts in S and M mode
- Re-Introduced Kickdown in D mode
- S-Mode now engages 6th gear at Highway speeds on low loads
- Adapted cornering shift strategy. Trans will now upshift earlier after corners. (some described it as "hanging on to gears")
- and much more....
А тук може да се проследи прогреса по развитието на дейността на тунерите които са се захванали с тази благинка за нашите скоростни кутии:
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1347613
И аз със закъснение вече съм със Stage 2 Засега съм много доволен, но ще споделя пак като покарам повече.
Като цяло само това, че не бучи като Камаз на 1,2,3 ми стига, да съм доволен
И като се катеря някъде бавно не се чувствам все едно карам Поло, на което ще му се взриви двигателя, щото няма мощност
Ей тези ми бяха изключително важни и дори само заради тях си струва!!!
- Optimized Shift Strategy for up/downhill driving
- Optimized Torque Converter Lockup in 1st/2nd/3rd gear
- Lowered minimum RPM limit manual mode (5/6th gear)
- Gear Display in Dash in D/S/M Modes
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3927
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Разход на нашите автомобили
Вчера с премахнат DPF, нов софтуер на кутията и хубава нафта
1/4 от резервоара за 340-350 километра, че го занулих като тръгнах от София 326 показва, но имам още 15-20 градско преди да го зануля
1/4 от резервоара за 340-350 километра, че го занулих като тръгнах от София 326 показва, но имам още 15-20 градско преди да го зануля
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Разход на нашите автомобили
zAcK написа:Вчера с премахнат DPF, нов софтуер на кутията и хубава нафта
1/4 от резервоара за 340-350 километра, че го занулих като тръгнах от София 326 показва, но имам още 15-20 градско преди да го зануля
аз съм със същата кола като твоята и май и аз ще правя премахване на дпф и xhp
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Разход на нашите автомобили
Сега ти остана да направиш и един умерен ремап на двигателя и направо ще го убиеш разхода А и повишените NM влияят изключително положително на xHP и бързината при превключване на предавките Тествал съм го многократно и особено на 35d разликата е очеваднаzAcK написа:Вчера с премахнат DPF, нов софтуер на кутията и хубава нафта
1/4 от резервоара за 340-350 километра, че го занулих като тръгнах от София 326 показва, но имам още 15-20 градско преди да го зануля
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Разход на нашите автомобили
zAcK написа:Вчера с премахнат DPF, нов софтуер на кутията и хубава нафта
1/4 от резервоара за 340-350 километра, че го занулих като тръгнах от София 326 показва, но имам още 15-20 градско преди да го зануля
Това с кола (535д коя година?) без пасажери ли се получи в посока Бургас? Аз под 7.5 не успявам да сваля колата извън града, но имам 2.5 пасажера на задната седалка де + някакъв багаж. И какво значи хубава нафта? Такъв разход ми изглежда направо невъзможен.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани