Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения
Отваряш задния прозорец и има 4 болта, които трябва да развиеш и готово.
- shaby
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 9.07.2008
- Местоположение: Местоположение:
- Пол: Мъж
- Кара: e36 coupe M50TUB20
Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения
Simeon24 написа:Отваряш задния прозорец и има 4 болта, които трябва да развиеш и готово.
След развиване на 4те болта плъзваш целия спойлер надолу по стъклото (2-3 сантиметра)
- ICHIBAN
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 249
- Регистриран на: 28.07.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61-530da-05г.
Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения
Намерх клип в youtube където е показано как се маха:
https://www.youtube.com/watch?v=j9jX2cA-NWw
Тука въпроса ми е къде се слага дунапрен:
Профилактика/предотвратяване: Състои се в отваряне на спойлера и монтиране на елементи от дунапрен, които да притискат капака на кутията на модула, за да не влиза вода в нея. Вижте следния DIY документ за тази цел: http://bibilicious.com/bmwpower/E61%20- ... roblem.pdf
В смисъл точно под сполера в/у кутията в която стои антенния модул или м/у кутията в която стои модула и самия него?
https://www.youtube.com/watch?v=j9jX2cA-NWw
Тука въпроса ми е къде се слага дунапрен:
Профилактика/предотвратяване: Състои се в отваряне на спойлера и монтиране на елементи от дунапрен, които да притискат капака на кутията на модула, за да не влиза вода в нея. Вижте следния DIY документ за тази цел: http://bibilicious.com/bmwpower/E61%20- ... roblem.pdf
В смисъл точно под сполера в/у кутията в която стои антенния модул или м/у кутията в която стои модула и самия него?
И да се гордея и да не се гордея,
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
- nikolai4eff
- Потребител
- Мнения: 46
- Регистриран на: 17.11.2006
- Местоположение: burgas
Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения
Здравейте как се свалят лайсните които са на тавана на комбито.
- kopi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 151
- Регистриран на: 22.01.2016
- Местоположение: Чехия
- Кара: E61 LCI 525d
- Мечтае да кара: M5 E60
Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения
днес забелязах,че имам теч ... не е масло, не е хидравлична, не е и антифриз, а се оказа,че от течността за чистачки! долях до ръба на гърловината и след 5-6 часа като проверих нивото беше паднало! интересното е, че теча е от към пасажерската страна, а не към шофьорската където е казанчето - тогава се усетих, че явно проблема е с маркучите за пръскалките!
досега нямах ядове понеже не бях пълнил системата на максимум, но последния пък купих 5л. течност колкото е и обема на казанчето, та напълних на догоре и ето - появи се!
някой от вас да е имал същия проблем? след един бърз гугъл се оказа,че били често срещани подобни течове ..
досега нямах ядове понеже не бях пълнил системата на максимум, но последния пък купих 5л. течност колкото е и обема на казанчето, та напълних на догоре и ето - появи се!
някой от вас да е имал същия проблем? след един бърз гугъл се оказа,че били често срещани подобни течове ..
- blackyhn
- младши ентусиаст
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения
Добре, банда. НАмерих два клипа за задните дренажи и в двата различно правят. Джамбазина май го прави доста по-културно :
https://www.youtube.com/watch?v=V1KGxBtOPpE
https://www.youtube.com/watch?v=QC2IUgIXUD0
Въпроса ми е този първия тип след като ги издърпа маркучите ... какво ? оставя ги да си текат вътре ли? Нещо не можах да му разбера идеята ?!?!
Има ли смисъл въобще неговия подход или си трябва да се свалят гумите и калниците?
Мерси!
https://www.youtube.com/watch?v=V1KGxBtOPpE
https://www.youtube.com/watch?v=QC2IUgIXUD0
Въпроса ми е този първия тип след като ги издърпа маркучите ... какво ? оставя ги да си текат вътре ли? Нещо не можах да му разбера идеята ?!?!
Има ли смисъл въобще неговия подход или си трябва да се свалят гумите и калниците?
Мерси!
- da6ip
- старши ентусиаст
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения
Първия като издърпа маркучите, тапите падат. Това е целта. После ги вкарва обратно без тапите.
А джамбазина не разбирам защо ги оставя тия тапи, те след 1 година пак ще се задръстят и проблема ще е същия.
А джамбазина не разбирам защо ги оставя тия тапи, те след 1 година пак ще се задръстят и проблема ще е същия.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- blackyhn
- младши ентусиаст
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения
Как ги вкарва обратно? Те просто си висят в някаква кухина ли? Не са ли точно тъпите дето държат маркуча точно на тези дупки? Или може да се достигне мястото с ръка от багажника и пак да се закачат? Това не ми е ясно - какво става после
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- da6ip
- старши ентусиаст
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения
blackyhn написа:Как ги вкарва обратно? Те просто си висят в някаква кухина ли? Не са ли точно тъпите дето държат маркуча точно на тези дупки? Или може да се достигне мястото с ръка от багажника и пак да се закачат? Това не ми е ясно - какво става после
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
да, висят в кухината между бронята и каросерията. там се оттича водата така или иначе. като измъкне маркуча, тапата пада, после вкарва пак маркуча където е бил, но без тапата - за да тече свободно водата. това е.
между другото, интересно е на клипа с джамбазина че маркучите излизат в задния калник. при мен не е така, а е като на първия клип. сега намерих снимки от тогава:
тази гняс на последната снимка я извадихме, и оставихме тръбите така без тапи.
между другото пак имах някакво запушване миналата година, и в сервиза надуха с компресор двете тръби откъм долния край.
лявата тръба се оказала запушена в горния край някъде и излязла доста мръсотия през изхода на тръбите зад малкото стъкло на шибидаха.
в тоя сценарий разбира се се покрива всичко вътре с кърпи/парцали, за да не се пере интериора после....
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- blackyhn
- младши ентусиаст
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения
Благодаря, колега! Точно това ме интересуваше и точно тези снимки ми бяха нужни
А този от втория клип споменава, че колата 2006-та и колата е седан. Там може по друг начин да стоят нещата ( при седаните имам предвид ).
Приятно шофиране!
А този от втория клип споменава, че колата 2006-та и колата е седан. Там може по друг начин да стоят нещата ( при седаните имам предвид ).
Приятно шофиране!
- da6ip
- старши ентусиаст
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения
това със седана го бях изпуснал на клипа - със сигурност от там е разликата
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- badsharki
- ентусиаст
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения
Това с дренажите го направих есента и оттогава нито капчица вода в багажника нямам. Тия тапи на дренажи, като ги извадих бяха задръстени с кал догоре. Махни тапите и от двете страни, като от пасажерската страна трябва да свалиш тази "плоча" с бушоните, за да имаш достъп до маркуча. Малко кофти е достъпа до там, но е по-лесно от това да сваляш цялата задна броня. Работа за половин час. Освен това продухай маркучите с компресор (на слабо налягане) и пусни малко вода по каналите на шибидаха, за да изтече и гняста и от тях иначе пак ще се запуши.
Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения
Здравейте колеги,
имам следната трудност и майстори не се гърбят да ми помогнат
Та - имам е61 от 2005, проблемите са 4:
1 - електрическият багажник не работи- нито копчето за затваряне на самия багажник, нито копчето за отваряне от дистанционното. Като натисна копа на дистанционното се чува едно жужене от багажника, но нищо повече.
2 - дистроника не работи, както и автопилота, обясниха ми, че най-вероятно имало крива някаква плоскост, която държала сензора.
3 - масажора на седалките работи само на долната част - на гъзъ ))
4 - мига ми лампата на ключа на фаровете и спряха да завиват, казаха ми, че това не може да се оправи и трябвало да сменям и 2-та фара.
Моля за съвети- мога ли да ида някъде, освен Дару, за да се свърши работа ?
Поздрави.
имам следната трудност и майстори не се гърбят да ми помогнат
Та - имам е61 от 2005, проблемите са 4:
1 - електрическият багажник не работи- нито копчето за затваряне на самия багажник, нито копчето за отваряне от дистанционното. Като натисна копа на дистанционното се чува едно жужене от багажника, но нищо повече.
2 - дистроника не работи, както и автопилота, обясниха ми, че най-вероятно имало крива някаква плоскост, която държала сензора.
3 - масажора на седалките работи само на долната част - на гъзъ ))
4 - мига ми лампата на ключа на фаровете и спряха да завиват, казаха ми, че това не може да се оправи и трябвало да сменям и 2-та фара.
Моля за съвети- мога ли да ида някъде, освен Дару, за да се свърши работа ?
Поздрави.
Разработване и управление на европейски и национални проекти
http://www.eupro.bg
http://www.eupro.bg
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения
Shads написа:Здравейте колеги,
имам следната трудност и майстори не се гърбят да ми помогнат
Та - имам е61 от 2005, проблемите са 4:
1 - електрическият багажник не работи- нито копчето за затваряне на самия багажник, нито копчето за отваряне от дистанционното. Като натисна копа на дистанционното се чува едно жужене от багажника, но нищо повече.
2 - дистроника не работи, както и автопилота, обясниха ми, че най-вероятно имало крива някаква плоскост, която държала сензора.
3 - масажора на седалките работи само на долната част - на гъзъ ))
4 - мига ми лампата на ключа на фаровете и спряха да завиват, казаха ми, че това не може да се оправи и трябвало да сменям и 2-та фара.
Моля за съвети- мога ли да ида някъде, освен Дару, за да се свърши работа ?
Поздрави.
Можеш да отидеш някъде, но първо кажи от къде си за да те насочим към някой колега...
Edit: Сега видях STZ предполагам е Стара Загора, значи колегата Atsalov ти е близо, той е от Пловдив, пиши му да се разберете..
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- Dani Dupeto
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 22.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 LCI 523i
Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения
Здравейте колеги,
нужна ми е помощ за парт номер или ако някой го продава този кабел. Това е кабела който свързва air bag-а на щофьора с волана /като гръмне и се стопява буксата/. Колата е Е61 530xi без старт бутон /с гол ключ/.
Благодаря!
нужна ми е помощ за парт номер или ако някой го продава този кабел. Това е кабела който свързва air bag-а на щофьора с волана /като гръмне и се стопява буксата/. Колата е Е61 530xi без старт бутон /с гол ключ/.
Благодаря!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани