Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 1.09.2012

Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения

Мнение от itzov » 01 Сеп 2012, 1:10

Браво за темата, много е добра.
Да попитам за 535d къде мога да прочета повече инфо за техническитехаракеристики на модела, за турботата, адаптивното окачване и всичко друго което са набъкали в колата?
Благодаря!

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 5.03.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d e61 2006
Мечтае да кара: 535d gt

Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения

Мнение от ekiz85 » 27 Сеп 2012, 19:00

Огромно благодаря на Da6ip,много от проблемите съм премахнал основно прочитаики тази тема !!! :clap: :bowdown:

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Ловеч
Пол: Мъж
Кара: Каравана-Е61 N57TU Bj2005
Мечтае да кара: TUpolev 134

Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения

Мнение от Dual_C » 14 Ное 2012, 19:43

Поздравления за страхотната тема колега :clap: Изключително ценно инфо, беше ми от полза при огледите, докато издирвах подходящия автомобил, сега ще ми влезе в употреба при поддръжката и ремонтите. Като приключа с пълното обслужване веднага почвам с превантивните мерки :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения

Мнение от Taruno » 19 Мар 2013, 20:36

Da6ip колега имаш черпене от мен, вчера се захванах и на практика поправих всичко, което куцаше или скоро щеше да куца, и да споделя маркучето ми си е накакво мн зле на компресора, но нямаше видими спуквания дори и под лупа за по-голяма сигурност го спрейосах с силиконовия спрей, който ползвам за мотора ми и след това го облепих с heavy duty изолир бан ( този който е като от плат) внимавах да запазя подвижността и да не смачкам маркучето и да чукнем на дърво ще споделя след някакво време как е :)

Но отново евала колега за всичкия труд, който си хвърлил в тази тема !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения

Мнение от Bavarishe » 15 Апр 2013, 20:28

за 15 години нищо не са научили виждам аз.Е34 туринг си има почти същите болки
:confused:
ТДС - Турбо Див Селянин

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 8.08.2013
Пол: Мъж
Кара: E61 530xd LCI

Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения

Мнение от Grey » 10 Ное 2013, 17:07

Евалата на Колегата Дашип, за тая тема :clap: ,големо Благодарско,супер конкретно и изчерпателно :D БРАВО!

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 10.03.2012

Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения

Мнение от g_cholakov » 06 Яну 2014, 17:11

da6ip написа:11. Паразитни шумове от задната част на Туринга и как се елиминират:

Таван – таванът в най-задната си част виси на две скоби. При ремонти и съответно разглабяне на тавана тези скоби често се чупят (а металните им основи се отлепят) и таванът почва да вибрира при дупки, а парчета от скобите или самите основи се удрят в други чаркове и дрънчат. Купувате си нови скоби, лепите основите им и таванът ще стои мирен.


Здравейте,

Някой дали го е правил това и може ли малко пояснения като за лаик, снимки? Трябва ли да се сваля целия таван (аз съм с панорамен покрив) или е достатъчно да се отвори задния край, за да бъдат фиксирани тези скоби? Особености при разглобяването и неща, за които трябва да се внимава?

Благодаря.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения

Мнение от da6ip » 06 Яну 2014, 20:07

Не. Нищо сложно - отваряш капака отзад, бъркаш с две ръце между хедлайнера и уплътнението на капака, дърпаш хедлайнера надолу, и двете скоби излизат. Горе долу са срещу двете ти рамене, на няколко сантиметра от ръба навътре.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 21.03.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: космически кораб

Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения

Мнение от dallev » 19 Фев 2014, 23:07

Здравейте, извинявам се че пиша в тази тема, където е за Е61 , но аз съм с Е60 530д 218к имам голям проблем с разхода на гориво показва ми в градски условия 15-16 дори и малко на горе и незнам от какво се дължи и как да си оправя проблема... ако някой е запознат нека да сподели, че това според мен не е нормално даже въобще. :dunno: на бордовия компютър и на всякъде по навигацията и по тъблото където и да дам да гледам разход или км си е толкова (нали като го зануля почва от по-малко и след някоя и друга мин се качва 14-15-16,5 )

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 28.05.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530 xd
Детайли за колата: 530 xd, LCI

Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения

Мнение от bmwss » 20 Фев 2014, 10:41

dallev написа:Здравейте, извинявам се че пиша в тази тема, където е за Е61 , но аз съм с Е60 530д 218к имам голям проблем с разхода на гориво показва ми в градски условия 15-16 дори и малко на горе и незнам от какво се дължи и как да си оправя проблема... ако някой е запознат нека да сподели, че това според мен не е нормално даже въобще. :dunno: на бордовия компютър и на всякъде по навигацията и по тъблото където и да дам да гледам разход или км си е толкова (нали като го зануля почва от по-малко и след някоя и друга мин се качва 14-15-16,5 )


нормално е колега, нормално е - има тема за разхода може нея да погледнеш. На мен на къси разтояния (5-7км) сутрин и малко задръствания, автомата не качва повече от 3,4 предавка и до 17 стига ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 8.08.2013
Пол: Мъж
Кара: E61 530xd LCI

Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения

Мнение от Grey » 25 Фев 2014, 12:41

Да му се не види и аз зимата ,по студовете стигах до 16! С доста къси отсечки.Иначе на извън градско е ОК ,между 6,5 и 9. Гледах температурата в менюто,не е от термостати,стига си 92,93 градуса,даже на място и в студовете,като е загряла стига 96 градуса! През лятото я засичах, към 12-13 гори.Та не знам,може и да е нормален тоя разход..........сори за: :OT:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения

Мнение от noiseless » 25 Фев 2014, 16:15

Колеги, предлагам да запазим поне тази полезна тема чиста относно разсъждения за високия разход!
Благодаря!
Иво

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения

Мнение от da6ip » 25 Фев 2014, 19:10

noiseless написа:Колеги, предлагам да запазим поне тази полезна тема чиста относно разсъждения за високия разход!
Благодаря!
Иво

Mного на място колега :yes:
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 21.06.2010
Местоположение: Русе / Stuttgart
Пол: Мъж
Кара: Е61 535D
Мечтае да кара: 80 метрова яхта

Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения

Мнение от m30b35 » 25 Апр 2014, 0:14

da6ip написа:2. Панорамен шибидах


Сега за цялостно решение на проблема, за да имате работеща и надеждна функция. В повечето случаи един елемент от механизма на затварянето не работи както трябва. Този елемент засяга само задната малка част на шибидаха, и ако се изреже едното ъгълче на елемента, предния шибидах се повдига без проблеми, а задния просто си стои на мястото без да създава проблеми. Виж следния DIY документ как се провежда тази операция: http://bibilicious.com/bmwpower/E61%20- ... abling.pdf

Разбира се, дефектния елемент може и да се смени изцяло, за тази операция виж следния DIY документ на немски (още не е качен):



колега , вместо да замазвам положението с изрязване на триъгълничето искам просто да сменя дефектиралата част и да си се вдигат и двете панорами , както си е като ново :) тЪ ще ме ориентираш ли къде е този DIY документ на немски да разбера къде е проблема и да закупя частта .
За съжаление при мен не става номера с инициализацията :( За съжаление имам още един проблем с прекъснати кабели на задната врата . интересува ме някой който е сменял вече да ми каже от къде и какви кабели си е взел . тук ми препоръчват силиконови немски ама са 100 евро кита с което съм си решавал проблема уж завинаги.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: Е61 Touring - Често срещани проблеми и техните решения

Мнение от da6ip » 25 Апр 2014, 7:05

m30b35 написа:
da6ip написа:2. Панорамен шибидах


Сега за цялостно решение на проблема, за да имате работеща и надеждна функция. В повечето случаи един елемент от механизма на затварянето не работи както трябва. Този елемент засяга само задната малка част на шибидаха, и ако се изреже едното ъгълче на елемента, предния шибидах се повдига без проблеми, а задния просто си стои на мястото без да създава проблеми. Виж следния DIY документ как се провежда тази операция: http://bibilicious.com/bmwpower/E61%20- ... abling.pdf

Разбира се, дефектния елемент може и да се смени изцяло, за тази операция виж следния DIY документ на немски (още не е качен):



колега , вместо да замазвам положението с изрязване на триъгълничето искам просто да сменя дефектиралата част и да си се вдигат и двете панорами , както си е като ново :) тЪ ще ме ориентираш ли къде е този DIY документ на немски да разбера къде е проблема и да закупя частта .
За съжаление при мен не става номера с инициализацията :( За съжаление имам още един проблем с прекъснати кабели на задната врата . интересува ме някой който е сменял вече да ми каже от къде и какви кабели си е взел . тук ми препоръчват силиконови немски ама са 100 евро кита с което съм си решавал проблема уж завинаги.


панорама: ами мисля че е доста сложно и скъпо истинското решение, и затова хората не го правят. виж тази тема, там мисля че има инфо и за пълното решение, даже ми се струва че на последната страница това обсъждат:
http://www.e60-forum.de/thread.php?thre ... id=&page=4
тази също може да ти е полезна:
http://www.e60-forum.de/thread.php?threadid=29662&sid=

кабели: ето в тази тема обсъждат точно твоята дилема. има оригинален кит от БМВ, но той е 80 Евро от едната страна, и ако силикона е по-добър определено си струва. иначе сервизът където аз ходя просто купуват кабели със същите характеристики като оригиналните (важно е да има много цветове за да се различават), но аз лично не съм купувал.
http://www.e60-forum.de/thread.php?threadid=7177&sid=

няма да е лошо да споделиш и по двата въпроса какво си направил накрая :yes:
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook