tips & tricks
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- silver_knight
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 93
- Регистриран на: 20.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD E61
- Мечтае да кара: MiG 29 ОВТ
- Детайли за колата: Произведена 2007 година, 235 коня,commonrail
Re: tips & tricks
fefe написа:Утре ще е, че некви ракии и агнета се заразмятаха и не остана време
Бтв още един доста полезен 'трик' за тези, които обичат да карат на фарове дори и когато не е задължително. Слагате на ауто фаровете, и пускате фаровете за мъгла. С тях светват и късите. Плюса е, че си стоите на ауто режим и няма опасност да източите акумулатора, като забравите фаровете.
DayLights има настройки от главното меню
Re: tips & tricks
Колеги, някой знае ли как по дяволите се дезактивираше автоматичното вдигане на волана при комфортния вход/изход (easy entry/exit). Знам, че го бях спрял по някакъв начин (не софтуерно), защото хич не ми е полезно цялото движение на волана при всяко качване и слизане от колата. Вчера след автомивка волана започна да ми се вдига всеки път, предполагам са чистили около него и са го местили с копчето, а сега не мога да спра тази функция
Опитах няколко пъти с движение пълно горно - пълно долно на работещ двигател, на контакт и на угасен двигател - нищо. Опитах същото нещо в комбинация със запаметяване на позициите (М и после 1) - пак нищо. Опитах и пълно горно и после повторно нагоре с бутона, така волана мърда още малко нагоре - без ефект...
Някакви идея как да го изключа? Има ли някаква игра с паметта, например да опитам с другия ключ или нещо подобно... Четох в чуждите форуми, че става с кодиране, но мисля, че може и без, защото го бях спрял по някакъв начин, а за кодирането трябва да търся някой да го направи...
Опитах няколко пъти с движение пълно горно - пълно долно на работещ двигател, на контакт и на угасен двигател - нищо. Опитах същото нещо в комбинация със запаметяване на позициите (М и после 1) - пак нищо. Опитах и пълно горно и после повторно нагоре с бутона, така волана мърда още малко нагоре - без ефект...
Някакви идея как да го изключа? Има ли някаква игра с паметта, например да опитам с другия ключ или нещо подобно... Четох в чуждите форуми, че става с кодиране, но мисля, че може и без, защото го бях спрял по някакъв начин, а за кодирането трябва да търся някой да го направи...
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3412
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: tips & tricks
Изключи си акумулатора за няколко минути, за да си забрави паметта. Аз на моята му се радвах че се вдига и сваля, заради дългите крака, иначе влизах като балерина.
Re: tips & tricks
Atsalov написа:Изключи си акумулатора за няколко минути...
Пробвах и с изключване на акумулаора колега, но пак не стана. Опитах и движение пълно горно - пълно долно плюс разместване на други настройки на седалката и огледалата и тогава запаметих с М и 1, но без успех... Има ли нещо друго което мога да направя?
- karakondji
- Потребител
- Мнения: 38
- Регистриран на: 29.05.2013
- Местоположение: София
- Кара: E60 535D
Re: tips & tricks
Да, чрез бутончето го вдигни до най-високата позиция и го остави без да пипаш повече. Оставиш ли го по този начин спира да се движи автоматично.
Re: tips & tricks
Колега и този вариант го пробвах, на запален двигател го вдигнах най-горе, угасих, после при палене го смъкнах да удобната ми позиция и запаметих. При изгасяне на двигателя пак си се вдига най-горе. Пробвах го няколко пъти този начин, но пак без успех Явно ще трябва да стане с кодиране...
- tanokaridi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 131
- Регистриран на: 12.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 XDrive
Re: tips & tricks
goppe написа:Колега и този вариант го пробвах, на запален двигател го вдигнах най-горе, угасих, после при палене го смъкнах да удобната ми позиция и запаметих. При изгасяне на двигателя пак си се вдига най-горе. Пробвах го няколко пъти този начин, но пак без успех Явно ще трябва да стане с кодиране...
Цялата тази тема и мен ме интересува горещо че и моя почна след една мивка да се движи, но така и не успях да го спра без кодиране. Лошото е че така и не намерих време да отида някой колега да ми го спре...
- Trixster
- ентусиаст
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: tips & tricks
Защо не си наглсите волна я удобна позиция и не го оставите да се вдига при излизане от автомобила ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- off_line
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 67
- Регистриран на: 13.09.2009
- Местоположение: Поморие/Несебър
- Кара: BMW e60 530d
Re: tips & tricks
tanokaridi написа:goppe написа:Колега и този вариант го пробвах, на запален двигател го вдигнах най-горе, угасих, после при палене го смъкнах да удобната ми позиция и запаметих. При изгасяне на двигателя пак си се вдига най-горе. Пробвах го няколко пъти този начин, но пак без успех Явно ще трябва да стане с кодиране...
Цялата тази тема и мен ме интересува горещо че и моя почна след една мивка да се движи, но така и не успях да го спра без кодиране. Лошото е че така и не намерих време да отида някой колега да ми го спре...
Мисля че имаше някаква врътка и без кодиране да стане, но не се сещам вече моя как го бяхме направили, че и мен много ме дразнеше още от началото това вдигане/свален при влизане/излизане от автомобила
..живота е прекалено кратък за грозни жени и бавни коли..
Re: tips & tricks
Това с волана ,наистина е пълна мистерия.На мен в началото,като взех колата,ми се вдигаше,после ,по неясни причини ,спря да го прави,а сега,от известно време,пак започна да се вдига???? Всъщност,нямам нищо против да го прави!
- Braikoff
- Потребител
- Мнения: 44
- Регистриран на: 15.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: ... E30, 324D, M21
E36, 318i, M43
E60, 530D, M57
Re: tips & tricks
Rennfahrer написа:Абе вярно ли, че можело да се кодира така електрониката, че примерно като заключиш и колата да те "изпраща" до входа с 30 секунди включени габарити примерно? Нещо такова някой ми каза.
И може ли да се препрограмира CCC модула (отпреди фейслифта, 2004 г.) да чете дискове с мп3-ки?
iceblast написа:Rennfahrer написа:Абе вярно ли, че можело да се кодира така електрониката, че примерно като заключиш и колата да те "изпраща" до входа с 30 секунди включени габарити примерно? Нещо такова някой ми каза.
И може ли да се препрограмира CCC модула (отпреди фейслифта, 2004 г.) да чете дискове с мп3-ки?
Относно МП3ките - да, възможно е.
Това с MP3 е интересно, но кой може да го направи и дали има такъв майстор в Русе?
SONY - make.believe
Re: tips & tricks
Това, което ще добавя сигурно всички са го забелязали, но при леко натискане лостчето на мигача, без да стигнете до включването му, мигача мига 3 или 4 пъти. При смяна на платно или случай, когато е необходимо кратко да подадете сигнал за промяна на посока е полезно. Не се цъка лостчето постоянно.
- doncheff
- младши ентусиаст
- Мнения: 670
- Регистриран на: 20.04.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 X5 30d
- Мечтае да кара: M-power
Re: tips & tricks
Braikoff написа:Rennfahrer написа:Абе вярно ли, че можело да се кодира така електрониката, че примерно като заключиш и колата да те "изпраща" до входа с 30 секунди включени габарити примерно? Нещо такова някой ми каза.
И може ли да се препрограмира CCC модула (отпреди фейслифта, 2004 г.) да чете дискове с мп3-ки?iceblast написа:Rennfahrer написа:Абе вярно ли, че можело да се кодира така електрониката, че примерно като заключиш и колата да те "изпраща" до входа с 30 секунди включени габарити примерно? Нещо такова някой ми каза.
И може ли да се препрограмира CCC модула (отпреди фейслифта, 2004 г.) да чете дискове с мп3-ки?
Относно МП3ките - да, възможно е.
Това с MP3 е интересно, но кой може да го направи и дали има такъв майстор в Русе?
Колегата Atsalov с лекота ми програмира CCC модула да чете мп3-ки. Ако имаш път към Пловдив, горещо го препоръчвам.
- blackyhn
- младши ентусиаст
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Re: tips & tricks
Пробвано:
BMW E61 2004 - Патерица 17-цола не пасва в отделението за резервна гума. Става само ако се махнат "шкафовете" над нея.
Пиша го за да знаят колегите преди да си купят гумата.
Приятно шофиране!
BMW E61 2004 - Патерица 17-цола не пасва в отделението за резервна гума. Става само ако се махнат "шкафовете" над нея.
Пиша го за да знаят колегите преди да си купят гумата.
Приятно шофиране!
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: tips & tricks
blackyhn написа:Пробвано:
BMW E61 2004 - Патерица 17-цола не пасва в отделението за резервна гума. Става само ако се махнат "шкафовете" над нея.
Пиша го за да знаят колегите преди да си купят гумата.
Приятно шофиране!
Хахах и аз съм със 17ка патерица, но на е60. Пак не пасва ососбено добре, единствения вариант е да се махне подложката, и реално да легне върху стиропора с модулите . Но с малко повече натискане, може да я натиакте и в стандартното легло ... надстърча само една идея - което за момента е поносимо за мен
Кофти, но факт !
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани