Проблеми със скоростна кутия

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 17.01.2012
Пол: Мъж
Кара: e91 330xd

Re: проблем с ... скоростна кутия?

Мнение от acorde » 18 Фев 2012, 19:55

Видеото не е на моята но съм със същия проблем http://www.youtube.com/watch?v=06660Svk30w доста сме така моята на 115К направи тази глупост. ЛАЙФ ТАЙМ = 5години много жалки са станали швабите колеги :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 26.09.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 530 XD

Re: проблем с ... скоростна кутия?

Мнение от bordo_77 » 19 Фев 2012, 12:21

acorde написа:Видеото не е на моята но съм със същия проблем http://www.youtube.com/watch?v=06660Svk30w доста сме така моята на 115К направи тази глупост. ЛАЙФ ТАЙМ = 5години много жалки са станали швабите колеги :idea:


Това се е турбина на скоростната кутия, за смяна е друго спасение няма. Имах същия проблем и след смяна с нова изчезна. Около 2000 лева излиза. Просто си е консуматив и в определен момент трябва да се смени. Колегата Ilko Ivanov е доста на ясно с тези ремонти, той ме насочи към проблема.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 17.01.2012
Пол: Мъж
Кара: e91 330xd

Re: проблем с ... скоростна кутия?

Мнение от acorde » 27 Фев 2012, 20:06

Това беше проблема (турбина на скоростите):yes: Смениха я с нова и всичко си е както трябва :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 22.11.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Re: проблем с ... скоростна кутия?

Мнение от alfonso_ » 28 Фев 2012, 14:06

acorde написа:Това беше проблема (турбина на скоростите):yes: Смениха я с нова и всичко си е както трябва :yes:


колега в кой сервиз я смени и рециклирана ли взе или нова и колко пари ти излезе ремонта?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 17.01.2012
Пол: Мъж
Кара: e91 330xd

Re: проблем с ... скоростна кутия?

Мнение от acorde » 28 Фев 2012, 22:49

В Гемини4 свърших тази работа .Вариантите бяха 2.Вариант 1ви рециклиране на турбината от тях+ работа масло филтри всичко включено 1500лв и колата остава за 3дни.Аз избрах вариант2 с нова турбина и всичко останало +масла работа консумативите за 2300лв колата остава за 2дни.Избрах нова турбина защото мисля да си карам колата още дълго време все пак е на 115к :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: проблем с ... скоростна кутия?

Мнение от da6ip » 29 Фев 2012, 8:46

Странно е че на 115К е заминал този конвертор... Дадоха ли ти повече информация защо е заминал? Дефект ли е, стил на каране ли, старото масло в какво състояние е било?
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 22.11.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Re: проблем с ... скоростна кутия?

Мнение от alfonso_ » 29 Фев 2012, 20:29

върнаха ли ти старата турбина? щото само тялото и като дефектно струва към 300-400 лева... рециклира се успешно и изкарва доста... а някой да е рециклирал при тях такава турбина и да даде впечатления? Оригинален заводски рециклаж от завода на ZF струва към 1500лева, а при джемини 600лв, но дали траят техните незнам...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 17.01.2012
Пол: Мъж
Кара: e91 330xd

Re: проблем с ... скоростна кутия?

Мнение от acorde » 29 Фев 2012, 20:51

Предложиха ми старите части но не ми трябват и ги оставих.Има ли стойност тази тенджера дори и дефектирала?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 17.01.2012
Пол: Мъж
Кара: e91 330xd

Re: проблем с ... скоростна кутия?

Мнение от acorde » 29 Фев 2012, 21:08

da6ip написа:Странно е че на 115К е заминал този конвертор... Дадоха ли ти повече информация защо е заминал? Дефект ли е, стил на каране ли, старото масло в какво състояние е било?

Написах отговори на въпросите ти но не излезе не знам защо??Ще изчакам може да се появи.Не се появи.Значи маслото е било чисто без метални частици и сериозни утайки.Много хора са ги сменяли на много по малко км от мен което според мен означава че не са произведени качествено и надеждно тези турбини!Може и да е от начина на шофиране колата не е правила дълги дистанции.Щото на дълго като лепне 6-та кутията зор не може да види :yes:Повечето от колегите по света са се примирили че това е консуматив и му идва времето както колегите с ръчките сменят маховик и съединител ние сменяме Торк стойността е еднаква на двете операции :kuku:
Последна промяна acorde на 29 Фев 2012, 21:44, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 17.01.2012
Пол: Мъж
Кара: e91 330xd

Re: проблем с ... скоростна кутия?

Мнение от acorde » 29 Фев 2012, 21:29

da6ip написа:
Voden duh написа:Забравих да кажа ,че и аз съм с Р.Ровър 2003 с всичко от БМВ.Тези кутии очевидно са доста слабички сравнени с други такива.Американска е мисля на GM.Та това е от мен и мойте патила.


Колега тези кутии от GM са на Е39 само!

На Е60 кутиите са ZF и нямат нищо общо със старите, и като техника, и като издръжливост!

Мисля че грешиш че са само със ЗФ! Има и с ГМ и то доста голяма дефектирала серия от номера на кутии със различни символи от две букви започващи примерно със G или WN или SI и номера от 779794 до 1116800 :banghead: попаднах на това във един френски форум

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 354
Регистриран на: 11.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 530da 04'
Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
Детайли за колата: China Maina Town Tuning

Re: проблем с ... скоростна кутия?

Мнение от sawion » 29 Фев 2012, 21:35

колега колкото до 115-те хил. километра, едва ли са толкова... поне според 3-те места на които съм разпитвал преди време за тая особеност на автоматика. Навсякаде ми казаха едно - около 200 хил. км издържат турбините на тия автоматици, след което започват да вибрират(както твоя случай и както на повечето нормално експлоатирани коли), да не заключват, да ритат при смяна на скорост. Като вече ритането е или първа или последна фаза. Хубавото при наще автомати е, че можеш да си я караш и така още 50 хил примерно, стига да не те дразни разбирасе. Докато при е46/е38/е39 и първата Х, торк конвертора направо рухва изведнъж, като те оставя на пътя директно с излято масло и напълно повредени скорости (мисля, че се пълнеха със стружки пакетитие и всичко заминава). 3.0д мотор е ако може така да се каже най-податливия, откъм износен торк конвертор заради по-голямата си мощност и въртящ момент. Колегите с 2.5д са със същия конвертор и поради това, че имат по малко въртящ момент, много по-бавно се износва при тях. 3.0 битурбо-то пък вече е с нов, по-голям и много по-здрав конвертор, и затова също при тях е много по-бавно(трудно) износването на хидротурбината. Надявам се да съм бил полезен, това го знам от доста изчетени в нета неща и от няколко разговори с майстори на автоматици. Ако някой знае нещо повече или има друга теория, бих я изчел с удоволствие тъй като не се смятам за абсолютен гуру и нещата може да не са абсолютно така както съм ги описал.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 354
Регистриран на: 11.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 530da 04'
Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
Детайли за колата: China Maina Town Tuning

Re: проблем с ... скоростна кутия?

Мнение от sawion » 29 Фев 2012, 21:38

acorde написа:
da6ip написа:
Voden duh написа:Забравих да кажа ,че и аз съм с Р.Ровър 2003 с всичко от БМВ.Тези кутии очевидно са доста слабички сравнени с други такива.Американска е мисля на GM.Та това е от мен и мойте патила.


Колега тези кутии от GM са на Е39 само!

На Е60 кутиите са ZF и нямат нищо общо със старите, и като техника, и като издръжливост!

Мисля че грешиш че са само със ЗФ! Има и с ГМ и то доста голяма дефектирала серия от номера на кутии със различни символи от две букви започващи примерно със G или WN или SI и номера от 779794 до 1116800 :banghead: попаднах на това във един френски форум



колега е60 със скоростна кутия на ГМ няма. Това е неуспорим факт. Бензиновите също са със ЗФ, която първо започват да слагат на 7-ма серия от 2002г. насам. Тази кутия се слага и на Р.Роувър след 2004г. някъде (но не знам със сигурност) както и на Форд.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 17.01.2012
Пол: Мъж
Кара: e91 330xd

Re: проблем с ... скоростна кутия?

Мнение от acorde » 29 Фев 2012, 21:51

sawion написа:колега колкото до 115-те хил. километра, едва ли са толкова... поне според 3-те места на които съм разпитвал преди време за тая особеност на автоматика. Навсякаде ми казаха едно - около 200 хил. км издържат турбините на тия автоматици, след което започват да вибрират(както твоя случай и както на повечето нормално експлоатирани коли), да не заключват, да ритат при смяна на скорост. Като вече ритането е или първа или последна фаза. Хубавото при наще автомати е, че можеш да си я караш и така още 50 хил примерно, стига да не те дразни разбирасе. Докато при е46/е38/е39 и първата Х, торк конвертора направо рухва изведнъж, като те оставя на пътя директно с излято масло и напълно повредени скорости (мисля, че се пълнеха със стружки пакетитие и всичко заминава). 3.0д мотор е ако може така да се каже най-податливия, откъм износен торк конвертор заради по-голямата си мощност и въртящ момент. Колегите с 2.5д са със същия конвертор и поради това, че имат по малко въртящ момент, много по-бавно се износва при тях. 3.0 битурбо-то пък вече е с нов, по-голям и много по-здрав конвертор, и затова също при тях е много по-бавно(трудно) износването на хидротурбината. Надявам се да съм бил полезен, това го знам от доста изчетени в нета неща и от няколко разговори с майстори на автоматици. Ако някой знае нещо повече или има друга теория, бих я изчел с удоволствие тъй като не се смятам за абсолютен гуру и нещата може да не са абсолютно така както съм ги описал.

Значи 100% е на 118к за по точно има на много места където можеш да видиш торк конвертор сдал багажа на 80к 90к даже
около 150к вече е неизбежно :help: ето Ханс на 150к страда човека http://www.youtube.com/watch?v=06660Svk30w сещаш се в ГДРто за колко време и как се набиват тези КМ :yes:рекорда на който попаднах докато провеждах интернационално проучване на проблема е на е61 535д на 47к всичко зависи от стил на каране.Да не обсъждаме и лакомията на германците и политиката им за надеждно производство при всички те им марки коли произведени между 2004 и 2006 АУДИ счупиха тъпомера при повечето си модели през тези години дефекти е слабо казано :!: БМВ и МБ също не блестят с голяма надеждност през този период.
Последна промяна acorde на 13 Мар 2012, 22:58, променена общо 4 пъти

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 17.01.2012
Пол: Мъж
Кара: e91 330xd

Re: проблем с ... скоростна кутия?

Мнение от acorde » 29 Фев 2012, 21:58

sawion написа:
acorde написа:
da6ip написа:
Voden duh написа:Забравих да кажа ,че и аз съм с Р.Ровър 2003 с всичко от БМВ.Тези кутии очевидно са доста слабички сравнени с други такива.Американска е мисля на GM.Та това е от мен и мойте патила.


Колега тези кутии от GM са на Е39 само!

На Е60 кутиите са ZF и нямат нищо общо със старите, и като техника, и като издръжливост!

Мисля че грешиш че са само със ЗФ! Има и с ГМ и то доста голяма дефектирала серия от номера на кутии със различни символи от две букви започващи примерно със G или WN или SI и номера от 779794 до 1116800 :banghead: попаднах на това във един френски форум



колега е60 със скоростна кутия на ГМ няма. Това е неуспорим факт. Бензиновите също са със ЗФ, която първо започват да слагат на 7-ма серия от 2002г. насам. Тази кутия се слага и на Р.Роувър след 2004г. някъде (но не знам със сигурност) както и на Форд.

Може и да греша просто споделям на какво съм попаднал за някой може да е доста ценна информация :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 9.02.2009
Пол: Мъж
Кара: Е71 30д
Мечтае да кара: Ф06
Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/

Re: проблем с ... скоростна кутия?

Мнение от stankata777 » 29 Фев 2012, 22:25

Gm кутии няма в Е60,но за сметка на това ги има в Е46 и дори в някои бензинови Е90!!!Вгражданите кутии в БМВ се произвеждат във Франция и нямат нищо общо с братчетата си в Сащ.Считат се дори и за малко по-издръжливи от ZF аналозите си,малко по-бързо превключващи,но за сметка на по-осезаемото превключване.
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook